Васко Кръпката планира да премести Джулая на Витоша

24 апр 2011, 14:05 ч. 396 / 14 66
пред./следв.
"Варна и Бургас си имат море, ние пък, дето живеем в София, си имаме чудесна плнанина - Витоша, и трябва да я използваме за купони. Щото кризата се гони с яки блус и рок концерти" - казва Васко Кръпката, и обявява, че възнамерява да "премести" Джулая в столицата. "Поне три дни здрава музика и на чист въздух - на палатки, една от най-добрите страни на хипи-идеята. А сцената ще гледа към изгрева", съобщава музикантът. Той стяга и две нови събития, ако не се брои участието му в организацията на традиционния фестивал "Цвете за Гошо", който ще се проведе на 4 и 5 юни в София тази година. Единият нов фест ще бъде в Разлог, другият - във Владая. "Първият ще е, живот и здраве, на 9 септември, този във Владая - на следващия ден", поясни Кръпката, който е кръстил събитията простичко "Рок в Разлог" и "Рок във Владая". Той смята да покани в Разлог и чуждестранни изпълнители. "Засега само от нашия си регион - Гърция, Сърбия и Македония, а като превърнем свиренето там в традиционно, вече ще мислим и за артисти от други държави", допълва Кръпката. Концертът във Владая ще се състои на изоставения стадион. Идеята за това място му дошла по време на скорошното му акустично турне извън България.


Коментари   (66)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Мими 6.05.2011 14:42:18 отговори + 0 0
Браво, Криси. Така, както и Бог не е в църквите, и Джулая е навсякъде, но никой не желае да те прочете... или осмисли.
П.П. Познавам такива, които го посрещат и над леген с вода.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Васко Кръпката 29.04.2011 11:54:33 отговори + 0 0
О Боже, пичове що се хващате за думата на недоразбрал писач.Размрънкахте се като опарени.Думата не е "да премести" , а "да организира" .Прасто още един Джулай за хората ,които не могат да си позволят да отидат до морето и така или ина4е си остават в София. Аз пък обичам и София и Бургас и Варна и Созопол и Каварна и всички градове и села в нашата облулена Татковина и съм щастливо хипи ,че все повече концерти и фестивали се организират. А идеята да се официализира Джулай смятам за изключително тъпа. Не може да си институционализира свободния дух!!!Чао до скив. Васко Кръпката Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 28.04.2011 09:35:04 отговори + 0 0
Винаги е имало лумпени, които идея си нямат каква част от храната им идва през нашето море. Те не знаят защо хлябът се казва "Добруджа" и къде точно се намира Каварна. Нека си мислят, че храната им минава през ръцете на мъртъвци - да им е вкусно! Нека за тях морето е просто гледка, без която могат да посрещнат Джулая на Витоша. Нека са блажени невежите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 27.04.2011 09:55:51 отговори + 0 0
THRASHER, НА МЕН НЕ МИ ОБЯСНЯВАЙ, АЗ ПОМНЯ МНОГО ДОБРЕ.И ТОГАВА КАКТО СЕГА НИКОЙ НЕ ВИ УВАЖАВА.ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ВИ ИЗДЪРЖА И ВКАРВА ПАРИ В БЮДЖЕТА ВИ!!!!!ИМА ЛЕСНО КАКТО КАЗАХ ПО РАНО,ОТДЕЛЕТЕ СЕ И ЩЕ СИ ПРОЛИЧИ КОЙ Е МЪРТВЕЦ И КОЙ НЕ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 27.04.2011 07:50:56 отговори + 0 0
THRASHER, недей да пишеш на мъртъвци, че се излагаш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


THRASHER 26.04.2011 23:29:42 отговори + 0 0
1349,КАКЪВ КОМУНИЗЪМ ТЕ ТРЕСЕ БЕ ПИЧ,ТА ТИ СИ БИЛ ТОГАВА НА БАЩА ТИ В......И НИДЕЙ МЪЦА,ЩОТО И БЕЗ ТОВА НИКОЙ НЕ ВИ БРОИ ЗА ЖИВИ ТАМ, ДО ИЛИЧОВСК НЕКЪДЕ И БЛИЗО ДО ШУМЕН,КАКТО ПЕЕШЕ Т.КОЛЕВ !!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kcaniba 26.04.2011 23:08:31 отговори + 0 0
Няма как - Софийски синдром!!! Като не монахте морето да си приберете, вла1ете джулая!!
Бори кризата Васко, кърпи положението!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

задник 26.04.2011 20:02:59 отговори + 0 0
Ей сега казаха по новините, че се обмисля 1.07 да се обяви за почивен ден. Сигурно за да могат хиляди софиянци да се отдадат на изконно витошкия празник - Джулая морнинг Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 26.04.2011 13:39:40 отговори + 0 0
THRASHER, ГРАДЪТ КОЙТО МРАЗИМ НЕ ГО ПОСЕЩАВАМЕ!!!!!ЯКО ПАРАНОЯ ВИ ТРЕСЕ.СЛЕД КАТО СИ ИМАМ ВАРНА, ТРЯБВА ЛИ МИ софия? - НЕ!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

deadly 26.04.2011 11:19:26 отговори + 0 0
Ех ако можехте и морето да ни вземете.......джулая сие на море. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен1 26.04.2011 10:36:18 отговори + 0 0
Така е, THRASHER. Сега вече няма да можеш да си пиеш спокойно следобедния чай пред камината с ловния ти другар сър Гошо от вход Б. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 26.04.2011 10:21:15 отговори + 0 0
@kRavarna Lover - 2011-04-26 10:10:49
С Джулаята и Лоутън само ще си останете

Толкова по-зле за вас, софиянци. Така все повече ще се налага да ни търпите в столицата "си". Не можете да проумеете, че това означава все по-голямо стълпотворение в любимия ви пренаселен град. Пожелавам ви повече въздух, че както върви, скоро няма да ви остане от такива като нас... Хаха Смешници.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

THRASHER 26.04.2011 10:15:31 отговори + 0 0
4 дена се радвахме, на зона свободна от вас.Жалко,сънят свърши.Добре дошли отново в градът който мразите ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kRavarna Lover 26.04.2011 10:10:49 отговори + 0 0
"... - 2011-04-25 17:27:42
Тогава не ми рекламирай столицата си, щом не искаш да идвам в нея, ОК? Аз съм не съм в нея, а дишам чист морски въздух, който там не можеш и да сънуваш. Хайде със здраве."

Нищо не ти рекламирам. Има някаква новина за някаква идея на Васко Кръпката и веднага милиони провинциалисти тръгват на Кръстоносен поход ))
А, че не искам да идваш в столицата - не искам. Няма да си кривя душата. Лошото е, че никой не ме пита. Защото ти ВЕЧЕ си в нея. Нямам предвид конкретно теб, а около милион и половина твои съграждани/съселяни.
Дишай си морския въздух и стискай здраво Джулаята с Лоутън, защото съвсем скоро няма да имаш какво друго да стискаш. С Джулаята и Лоутън само ще си останете
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 26.04.2011 10:01:16 отговори + 0 0
ПО ВРЕМЕТО НА КОМУНИЗМА ИМАШЕ ЕДНА ИДЕЯ ДА СЕ ПРОКОПАЕ КАНАЛ ОТ ВАРНА ПРЕЗ ЕЗЕРОТО ТА ЧАК ДО СОФИЯ, ЧЕ ДА МОГАТ Е ТЕ ДА ОБЛАЖАТ ОТ "МОРЕНЦЕТО"...ЕЙ ЛУДОСТА КРАЙ НЯМА, САМО АКО РЕДОВНО СЕ ПИЯТ ХАПЧЕТАТА....
ИМА ЕДНО РЕШЕНИЕ: ТЪЙ КАТО ИСКАТЕ ВСИЧКО ДА Е ПРИ ВАС, ПРАЗНИЦИ, КОНЦЕРТИ, ПАМЕТНИЦИ С ЕДНА ДУМА"ВСИЧКО" ЗАЩО НЕ СЕ ОТДЕЛИТЕ ОТ БЪЛГАРИЯ И ЩЕ НАПРВИТЕ ЕДНО ДОБРО ЗА ВСИЧКИ.ЗАЩОТО НИКОЙ НЕ ВИ ПОНАСЯ!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Scardust 25.04.2011 23:08:39 отговори + 0 0
Евала на Васко! Единствения човек дето умее да използва мисълта си...
Като тук не изключвам коментарите под мен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Обичам Рок'н'Рол-а 25.04.2011 21:53:47 отговори + 0 0
Да ве преместете и Пловдивския панаир, Феста в Каварна, Розите от Казанлък, Къмпинг Каваци и Смокиня, всичко преместете! Да ве и Шипка що не преместите! Земете хлебеца на всичката провинция, пък да става каквото ще! И накрая почти никаква продукция - нито рок, тук таме блус. Големите СОФИЙСКИ групи - дето не са записали 2 парчета на кръст от 10-15 години. И дето се звездеят - на кой...не е ясно! Ще бъде яко! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Соломон Хюцлер 25.04.2011 18:59:20 отговори + 0 0
Васко Кръпката е организирал Джулай на Витоша специално за морските, които живеят и работят в София, защото не ги пускат отпуска за този празник!Аз като ходя до Варна, варненските ми колеги ги гърчат.Но ето - има справедливост и за тях!

А след хипарите на Витоша ще бъдат докарани маса блек метъли, за да почистят, много ясно!Не се ли досетиха някой природолюбители?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Фуфи 25.04.2011 18:28:59 отговори + 0 0
Твърдо не! Джулая трябва да си е на морето! Който не му изнася- член шести Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Антон Донев 25.04.2011 17:30:32 отговори + 0 0
По-тъпа идея не бях чувал.Софиянци май си въобразяват ,че слънцето изгрява от запад. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 25.04.2011 17:27:42 отговори + 0 0
@kRavarna Lover,
Тогава не ми рекламирай столицата си, щом не искаш да идвам в нея, ОК? Аз съм не съм в нея, а дишам чист морски въздух, който там не можеш и да сънуваш. Хайде със здраве.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kRavarna Lover 25.04.2011 14:03:16 отговори + 0 0
Аз казах какво ни боли... Можеш да го прочетеш малко по-надолу.
Що се отнася до мръсотията - нея я донесохте вие. От оборите си и от кочините си, в които живеете и до ден днешен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 25.04.2011 13:31:30 отговори + 0 0
@kRavarna Lover - 2011-04-25 13:21:40
Щом продължавате да пишете по тази тъпа тема, явно някъде ви боли. Всички университети, библиотеки и магазини, взети заедно, не могат да компенсират мръсотията, в която живеете. Селото е все още в много от вас, а не край морето.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kRavarna Lover 25.04.2011 13:21:40 отговори + 0 0
"Анонимен - 2011-04-25 11:27:20
Шопета Варна мрази София. Така е било и така ще бъде."

Ние проблеми с това нямаме. Вие плащайте 10-15 пъти в годината транспорт до София, спане, храна и т.н., вътрете се хиляди кинти, пък нека на нас да ни е зле. На нас, които сме на една ръка разстояние до най-добрите университети, библиотеки, ресторанти, работа, магазини, образование, стандарт и т.н. и т.н. А вие, селячета, си мразете. Нас ни бОли кУр*ц
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 25.04.2011 13:18:32 отговори + 0 0
Муши, щях да отворя новината, защото харесвам Васко Кръпката. Но това тъпо заглавие опропасти цялата му идея, която няма нищо общо с МЕСТЕНЕ! А тъпотията винаги ме е възмущавала. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


муши 25.04.2011 13:12:44 отговори + 0 0
Ако заглавието беше формулирано по друг начин, въобще нямаше да отворите новината.
А и никъде няма цитат:"Ще преместя Джулая на Витоша!".
Все едно сте се затърчали точно с него да празнувате на плажа, че чак толкова да се възмущавате!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 25.04.2011 13:03:39 отговори + 0 0
@Кичо Кичето - 2011-04-25 02:51:33
Абе я си стойте на село,че и без това се довлекохте всички в София и ни осрахте хубавата столица !!!

Столицата, драги ми Кичо, е обща - БЪЛГАРСКА, а не на софиянци! Само простак не може да го проумее! Както и морето на изток от Варна и Бургас до определено място е БЪЛГАРСКА територия! Така, че всякакви спорове на тази тема са меко казано МАЛОУМНИ!
И да, заглавието също. Защото да п р е м е с т и ш Джулая на Витоша е все едно да п р е м е с т и ш Витоша на морето. Разберете го!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

задник 25.04.2011 11:52:06 отговори + 0 0
Самото заглавие "Васко Кръпката планира да ПРЕМЕСТИ Джулая на Витоша" дразни и е повод за голяма част от нападките според мен. Васко Кръпката, а и всички далеч от морето могат да празнуват Джулая, но не и да го ПРЕМЕСТЯТ.
Иначе винаги са ми били много смешни тия нападки София-Провинция, особено пък сред почитателите на т.нар. праведна музика. Толкова малка държава сме, а толкова разделени...жалко, много жалко
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

дъфф 25.04.2011 11:29:45 отговори + 0 0
Анонимен, ти ***** ли си, човече ?
Тези за които говориш сме ние, всички! Какви са тези разделения, хора...Тези неща за които говориш, като че ли ги правим точно ние...аз и Боби от квартала в София...

Мерси за поздравите все пак... София обаче, в момента е като Шумен когато няма празници и това е самата истина - страхотно е. Жалко ако някой се чувства обиден, за което. Страхотно обичам морето и половината ми рода е от Бургас, но ми писна като отида на почивка, някой идиот там, да се опитва да ме пребие, само защото съм от София и защото някой друг идиот преди мен, му е направил мръсното и съответно съм виновен и аз... Отивам на почивка и да се забавлявам, но ..да...прави сте, мога и да не ходя там. Въпроса е друг обаче...

Подкрепям идеята на Кръпката - звучи супер.

Моля, ако някой не се кефи на Цвете за Гошо, да не идва - да разваля с присъствието си, обстановката.
Ще си остана с нея...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.04.2011 11:27:20 отговори + 0 0
Шопета Варна мрази София. Така е било и така ще бъде. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


kRavarna Lover 25.04.2011 08:38:34 отговори + 0 0
Тази година ще изчезне Калиакра Рок Фест. Догодине ще го последва и Цонковата Джулая. Каварна умре. Балонът се спука. Без значение дали това им се харесва на селяните или не. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кичо Кичето 25.04.2011 02:51:33 отговори + 0 0
Абе я си стойте на село,че и без това се довлекохте всички в София и ни осрахте хубавата столица !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 22:48:58 отговори + 0 0
ох спокоен съм
одд крю
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Чочи 24.04.2011 22:07:14 отговори + 0 0
и освен това Джулая на морето винаги ще го има,никой не иска да го заличи,а да Васко иска да направи още 1 купон!Така го приемете! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tom araya 24.04.2011 21:55:23 отговори + 0 0
Прочетете внимателно текста,никъде не се говори за МОРЕ,а за изгрев,така че може да се празнува навсякъде,стига да се вижда изгрева на слънцето,говоря по принцип,щото по това време обикновено спя дълбоко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Чочи 24.04.2011 21:42:54 отговори + 0 0
Съгласна съм напълно с lady и не виждам защо подскачате толкоз,като че Вие сте измислили идеята за Джулая.Еееееееех,всички сме пътували на стоп до морето за идеята,без пари,1вият път даже не знаех и къде ще попадна,понеже никого не познавах там.Наистина отидох само за идеята до Варвара,даже и чувал нямах....Ама!беше миналия век,нямах грижи и задължения,и не ми пукаше колко пари имам в джоба!Васко тези неща ги знае и ги разбира,той е един от нас!но също така прекрасно знае,че носейки хипарския дух, е по-добре да отскочим до най-близкото що-годе чисто място вместо да се тръшкаме в панелката колко сме дърти и нещастни!та пак по този повод сме посрещали слънцето даже и на покрива на блока или на най-близкото възможно възвишение извън града(до там отидохме с такси в 5.30 и определено шашнахме шофьора)Та така,мислете по-спокойно и мащабно!Иначе тайничко завиждаме на успелите да стигнат морето,спор няма!Наздраве! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 24.04.2011 21:34:34 отговори + 0 0
... There I was on a July morning- I was looking for love- With the strength of a new day dawning- and the beautiful sun.. la- la- la- la - поздрав за19.48.03- една традиция ако не се спазва точно губи магията си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 20:39:13 отговори + 0 0
+1 samael Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 20:37:55 отговори + 0 0
Ееееее, стига бе! Глупости ся.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Samael 24.04.2011 20:26:34 отговори + 0 0
тия хипари не измреха ли вече?а кой ще чисти след Кръпката на Витоша? айде и там да осереме природата, а и на тоя "фестивал" "Цвете за Гошо" само смотаняци свирят.ай стига с тея бози. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


demonica 24.04.2011 20:14:28 отговори + 0 0
Ми айде всичко да е в София!То и без това натам е тръгнало - ше станем държава с един-единствен град - София. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

*** с ръце 24.04.2011 20:10:59 отговори + 0 0
Аз ли съм единсветния който разбра че "Цвете за гошо" е на 5-ти и 6-ти юни Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 24.04.2011 19:57:07 отговори + 0 0
Права си, че Джулая е идея, а не място. Но някои идеи са толкова свързани с определено място, че не могат да се случат другаде Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 19:48:03 отговори + 0 0
lady,

всеки може да си го празнува както си иска и където си иска естествено, но това не е МЕРОПРИЯТИЕ ИЗИСКВАЩО ОРГАНИЗАЦИЯ. Който трябва ще си бъде където трябва и когато трябва. Както казваш Джулай е идея - не място. Предполагам знаеш идеята е свързана с място, и това не е София. В нажия случай нещата са много свързани. Това не е национален празник. Ако искаш да почетеш приятел отиваш при него, не при комшията. Ако искаш да почетеш мъртвец, отиваш на неговия гроб, не на най-близките гробища. Ако искаш да се видиш с приятел, който знаеш че без уговорка ще бъде на този празник, на същото място всяка година - извинявай удоволствието е безгранично. А и това е идеята всъщност от самото начало. Всяка година на това място на тази дата. ....Иначе копия на всякъде... Вероятно не мога добре да го обясня, но и няма как да го разбереш ...
Peace!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

lady 24.04.2011 19:19:54 отговори + 0 0
Традиции - ок. Но какво пречи тези, които не могат да отидат във Варна да го отбележат по свой начин, където им е удобно. Джулай е идея- не място! Всеки би искал да посрещне слънцето във Варна, но не всеки може да си позволи да отиде точно там. Какво пречи съмишленици да се събират за общата идея, т ако ще да е в Каспичан на полето. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.04.2011 19:00:34 отговори + 0 0
Да и това ще се опорочи с присъствието на метросексуални фенчета с "официални анцузи" и фенки на Азис, Калинка и Малинка с прическа "телевизор". Жалко че всичко в крайна сметка си става "по български", МАМКА МУ !!! Няма да се учудя ако разни чалга клубове пуснат куверти за "Джулай 2011". Пфу !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 24.04.2011 18:03:22 отговори + 0 0
Ей, палячо, Джулай в планината? Ти от кой свят идваш! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 17:50:54 отговори + 0 0
о да голяма тръпка е да прекараш една сутрин в 5 през ноща гледайки слънцето Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CR 24.04.2011 17:13:46 отговори + 0 0
Oukhil - 2011-04-24 16:56:40
Кристина - 2011-04-24 15:29:31
"Джулаят е НАВСЯКЪДЕ..."
+ много
Да, Джулая е навсякъде, и можеш да го видиш и на брега на р.Дунав, и на ез.Панчарево,ако има в душата ти тръпка, а не календар за това коя година сме !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 17:12:08 отговори + 0 0
Тито и КРИСТИНА, Да Джулай е навсякъде, но физически НЕ Е В СОФИЯ. Има си традиции и приумиците на някой-си, не са причина за промяна. Кръпката ако иска да си чества в Румъния. Пак казвам - Добре е дошъл (както и вие) при нас, но мястото на този празник си е на морето, в такъв смисъл, че този празник си е ъндъграунд събитие и опитите да се глобализира (дори и на национално ниво) са смешни. Цонко вече опита - не е лошо, но говорим за традиции! А и там идеята е "колко е голям кмета" - смешно !!
Какво лошо има в това на морето да се съберат хора еднаквомислещи обединени от една чиста некомерсиална идея. А това в София какво ? Организации, билети, спонсори... намирисва на комсомол. нямаме нужда от пълни стадиони с хора незнаещи какво правят там, но са там понеже е модерно. Мерси ! Последните години се нагледахме на простотии !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.04.2011 17:09:42 отговори + 0 0
Аз съм от София и смятам, че идеята е страшно тъпа... Дай вече хаджия да не се става само на Божи гроб, ами и в Йоаким Груево примерно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 24.04.2011 16:59:47 отговори + 0 0
А морето, що не го преместите и него на Витоша?? Да ви е по наблизко до планината, да не се разхождате чак до далечната провинция ? Или Кръпката го е страх да не се намокри и да не ръждяса случайно.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Oukhil 24.04.2011 16:56:40 отговори + 0 0
Кристина - 2011-04-24 15:29:31
Джулаят е НАВСЯКЪДЕ, идеята му е в чистите умове, красотата му е в копнеещите тела! Кръпката е предложил празника да се бележи И НА Витоша, не само във Витова, ****** такива... Всички намират с какво да се заяждат само... Такива хора не заслужават разнообразие от такива топли изживявания!

+100
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кристина 24.04.2011 16:55:57 отговори + 0 0
Бе какви са тия плоски заяждания... ако не можеш да си дефинираш понятието 'чист ум' хОди си тегли един студен душ, че твоя да се проясни .... Айде сега за най-малкото нещо ... пак разделение, пак простотии... Явно човек и да има намерение да направи нещо за рок феновете или пък 'недай си Боже' за бг групите ( като Кръпката) всички ще му се качат на главата... Думи нямам! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

YK 24.04.2011 16:50:08 отговори + 0 0
+2 за wolf Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Варна 24.04.2011 16:46:42 отговори + 0 0
Джулаят е създаден тук през 1986 г. от варненски хипари. Единственото му честване е във Варна.Точка!
F**k the commerce!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joensuu 24.04.2011 16:40:31 отговори + 0 0
@Кристина - 2011-04-24 15:29:31
-------------------------------

Хипарите са скарани с чистотата, какви чисти умове бълнуваш?!?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тито 24.04.2011 16:15:26 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-04-24 14:32:07
Ми вземете си в София и Каварна феста, и Спирита и всичко, а на нас оставете купища лайна !!!
Срамота !

Имате море бе, кво се обясняваш като ученичка!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 16:01:23 отговори + 0 0
+1 за wоlf Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wolf 24.04.2011 15:41:42 отговори + 0 0
Аман с тоя джулай, алооо 2011 е вече. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Кристина 24.04.2011 15:29:31 отговори + 0 0
Джулаят е НАВСЯКЪДЕ, идеята му е в чистите умове, красотата му е в копнеещите тела! Кръпката е предложил празника да се бележи И НА Витоша, не само във Витова, ****** такива... Всички намират с какво да се заяждат само... Такива хора не заслужават разнообразие от такива топли изживявания! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хехе 24.04.2011 14:50:38 отговори + 0 0
Това ще е само за да не налага на столичани да се отдалечат на повече от 5 км от София ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аз666 24.04.2011 14:36:59 отговори + 0 0
Е защо на Витоша? Хайде да е във Филиповци например... що за тъпа идея е родил Кръпката?! Джулая е на морето! точка!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 14:32:07 отговори + 0 0
С годините започва да прилича на идеите на гадните комунисти ! Ми вземете си в София и Каварна феста, и Спирита и всичко, а на нас оставете купища лайна !!!
Срамота !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.04.2011 14:29:20 отговори + 0 0
Идеята за празника, е, че по черноморието слънцето изгрява първо. А това за премествяането в София е точно толкова тъпо, колкото да празнуваме нова година през юни, Димитровден през декември или Ивановден пре август. След 20 години, ще разправят че празника се е родил на Витоша ... блаблабла. Тъпо и популистко !!!!
Пич, гледай си "Подуенския блус" и винаги си добре дошъл на морето за Джулая !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


vrobotika 24.04.2011 14:21:05 отговори + 0 0
Без това всичко е в София - да преместим и Черно море! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".