Bruce Dickinson е готов с половината от материала за нов соло албум

8 дек 2017, 21:31 ч. 1253 / 3 37
пред./следв.

   Бележитият фронтмен на британските хеви метъл легенди IRON MAIDEN Bruce Dickinson има написан материал за около половината от дългоочаквания си нов, седми самостоятелен албум. Както ви съобщихме по-рано, композицията "If Eternity Should Fail" от последния албум на "Девиците" "The Book of Souls" е била предназначена първоначално за соло творбата на певеца и то като заглавно парче. Идеята е била дискът да е концептуален.

   Сега "Сирената" коментира, че бъдещият му албум вероятно ще съдържа преработена версия на "If Eternity Should Fail". Последната му самостоятелна творба "Tyranny of Souls" излезе през далечната 2005 г.

   В момента Dickinson е все още зает предимно с промоцията на излязлата през октомври негова първа автобиография. WeRock.bg ви информира, че българският превод на книгата със заглавие "What Does This Button Do?" се очаква да излезе през януари 2018-а.

 

още за:

Bruce Dickinson


Коментари   (37)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Име без псевдоним 11.12.2017 15:53:41 отговори + 7 9
Дребния ако върне за скрап тия тенекии дето е окачил по палтото,като нищо ще събере за нов суичър,че тоя с който изкара турнето сигурно е целия на дупки.От претоплената манджа,която се готви отново да ни сервира,стомашните болки и газове за тези,които ще я пробват са гарантирани. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 11.12.2017 16:24:28 + 8 6
Отново доказваш че си трол ! Ходи после разправяй че не си, и че разбираш от музика !

Вече ти казах и пак ще го повторя, че ти Брус никога не можеш да го стигнеш и да се мериш с него , по всички параграфи ! И за онзи суичър можеш само да си мечтаеш !

И Роб Халфорд е накичен всеки път с вериги и други метални неща, но въпреки това си позволяваш да коментираш Брус - мъка,мъка !
Ти си дребен по душа и само и единствено тролиш - това е ! Без отговори, без аргументация , бягаш от въпросите просто защото не знаеш какво да отговориш или кажеш !
И после ще кажеш че си фен на Джудас , а всъщност не знаеш нищо за тях - не знаеш да се аргументираш и да изразиш или защитиш позиция !

Харесвам много Джудас и показвам нужното уважение към тях , а ти само тролиш по Мейдън - това показва какъв ''музикален рибар'' си, ако ме разбираш

Погледни само какви глупости говори Ф.Н.С - дали си съгласен с тях ?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 11.12.2017 18:03:57 + 6 5
Да,в частта отнасяща се за Мейдън съм съгласен.Впрочем,аз съм го заявявал и на теб много пъти- последния голям албум на Мейдън беше Powerslave.Следващите два бяха противоречиви,не бих ги нарекъл лоши,но в никакъв случай на нивото на предишните.Но,на фона на това което последва са направо шедьоври.След тях има само повтаряне и нескопосани копия на старите работи.Скука,еднообразие и яко изчерпване.Личи си,че изкарват музика само за пари,колкото да се каже че имат там някакъв албум,и повод за турне.Това го казвам,само защото се дразня как всяка боза на мейдъните се възприема като нещо невиждано от фенчетата им,и абсолютната безкритичност и ахкането на такива като тебе.
Впрочем март месец новия албум на Priest отново ще сложи за пореден път в малкия си джоб Мейдън,и метъл боговете отново ще им покажат как се правят нещата.
Дори и Saxon и Accept от доста годинки ги бият(меденките) по всички параграфи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 11.12.2017 18:57:00 + 6 5
Май се правиш че не забелязваш, но в частта за Мейдън там той споменава и Джудас както и другите ''old school'' групи ! Но ти не отговаряш и на това, типично за теб !!!

Единственият албум на Джудас който ми харесва като цялостен албум е Defenders of the Faith, и не мисля че след това са го надминали. Но това не ги прави еднообразни, както и Мейдън, които навсякъде ги хвалят за това че след 40г. все още продължават да се развиват - същото се отнася и за Джудас !

Всичките ''епични'' песни които Мейдън правят най-вече след 2000г. са ненадминати, и аз не се сещам за някоя по-дълга песен на Джудас която може да се мери с тях ! (само не ми казвай Victim of Changes , за да не кажа само това: Rime of the Ancient Mariner )

Албумите на Мейдън с Блейз са доста по-добри от тези на Джудас с Рипъра - факт !
Redeemer of Souls беше не толкова добър албум , с няколко пълнежа, в сравнение с The Book of Souls който е уникален албум и класациите и продажбите ( които мен лично не ме интересуват) показват че е такъв !

По твоята логика и аз мога да кажа че Джудас са еднообразни , защото не правят песни като Breaking the Law, Living After.... , обаче ти не схващаш че тези класики няма как да се направят отново !

Ще го видим новият албум , не бързай толкова !
Само искам да ти кажа че всички хитови песни на Мейдън и албуми от 80-те в сравнение с тези на Джудас от 70-те и 80-те ( както и с хитовите им песни) са на доста по-високо ниво

Somewhere in Time и Seventh Son са недостижими класики ! Не мога да кажа същото за Ram it Down и Turbo !

Не мисля че феновете на Джудас са критични към албумите им - помисли малко, Nostradamus
Аз не възприемам всичко безкритично, май ти го правиш ! - знаеш че съм прав !

Само сравни нивото на композиране на песните и текстовете (нещо в което Мейдън са класи над Джудас) на Brave New World и Angel of Retribution ! - прост пример

На мен ми харесват новите албуми на Джудас, но не могат да се мерят с тези на Мейдън - просто Мейдън са над тях във всичко и това историята го е доказала !
Дано Мейдън да издадат нов албум и тогава ще си говорим !

А сравнението с Saxon и Accept е смешно !

Продължаваш да показваш че си един трол и нищо повече !


Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 12.12.2017 10:03:01 + 5 6
Преди няколко месеца от сайта хванаха Име без псевдоним, че непрекъснато сменя IP адресите, гласува си сам за себе си с + и с - за другите, които не са на неговото мнение.
И после обяснява колко много плюсове имал той и колко много минуси другия.

Име без псевдоним е професионален трол на хранилката на тролската фабрика в Санкт Петербург. Периодично се заяжда на тема Мейдън, за да изглежда истински и да се слее с обстановката.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 12.12.2017 10:51:33 + 5 5
Mоме,ти още ли си тука,ма? Я вземи кажи нещо по темата,като искаш да се буташ все при мъжете, щото не съм те виждал под музикални теми,а все те тегли при господарите ти илюминати.
А най-добре си стой в Woman. bg при женорята,или Вести,да заработиш малко стотинки,пача.То дали си на магистралата,или в някой сайт,все си продаваш г.за,разлика няма!
Бях те забравил,честно,и нямаше никога да се сетя за тебе,но явно те гложди отвътре и още ти пари под д-то,като ме видиш.
Но бой и е...е не се връщат,жено,това да го знаЙш от мен,колкото и да те боли отзад,времето лекува,а аз нямам желание да се занимавам повече с .урви.
П.П. Калата е пич,въпреки че не сме на едно мнение за много неща.Поне си говорим за любимата музика и групи,а ти се ровиш само в ла.на.Като прасетата,и ти харесва.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 12.12.2017 11:31:29 + 4 6
Като отвори дума за Ram it Down и Turbo,да ти кажа че вторият е абсолютна класика и е на почит сред феновете.Въпреки,че когато излезе,не се възприе на фона на Defenders...,заради различния звук и по-леките парчета,по хитово ориентирани.Но с времето албума се доказа като стойностен,и аз лично с годините колкото повече го слушах,толкова по го харесвах.Просто Priest вадят различни по стил албуми,а не се задълбават като Мейдън,които с времето станаха еднообразни и скучни.Но,Джудас също имат издънки,и аз го признавам за разлика от тебе.За мен това са 81,88,периода с Рипър,въпреки че албумите с него си имат много фенове,и Nostradamus,може би.Но,разликата с Мейдън е,че след издънка Джудас бързо влизат в правия път и изкарват размазващи неща.

Например-
Point of Entry - Screaming...

Ram it Down - Painkiller

Jugulator,Demolition - Angel of R....

Nostradamus - Redeemer..

Виждаш,че след по-слаб албум Priest изкарват някои от най-яките си албуми въобще,за разлика от Мейдън,които са в перманентна творческа криза от 30г.
След Seventh Son Мейдън нямат нито един силен албум,който дори да се доближава по качество до албумите им от 80те. Нито един !
Дори Brave New World e супер посредствен,като едно-две по-стойностни парчета не го правят силен.
Впрочем те работят от 30г. по тази формула - едно,две(максимум) по добри парчета,а останалото е пълнеж,който се забравя веднага.Но тази формула работи добре за тях,и както се казва-ден година храни,или - една песен албум продава.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 12.12.2017 13:13:43 + 3 5
Истината боли, нали?
Гледай какъв ферман изписа след като те изтипосах.
Мечтай си, фантазирай си - това нищо не променя.

Жалкооо тролче си ти, което смутено мучи ли мучи...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 12.12.2017 13:38:37 + 4 4
Изтипосал си на баба ти праните гащи,дето ги подносваш от време на време!Съжалявам,че ти причиних такъв стрес,та чак ти спря и месечния цикъл и не можеш дори да спиш нощем.За това обаче си има специализирани лечебни заведения, и други с дебели решетки на прозорците и яки момчета с бели престилки и усмирителни ризи,които ти впрочем добре познаваш.
Психо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 12.12.2017 13:46:52 + 3 0
Да си призная Turbo доста ми допада като албум - по рок стил, по glam metal може би, но ми харесва - обаче Defenders е наистина страхотен албум и това попречи на Turbo да блесне , както стана и с No Prayer !
Ram it Down, освен заглавната песен , другото е пълнеж !

Мисля че и Мейдън вадят различни по стил албуми - Powerslave и Brave New World са доста различни , а Brave е признат за един от класическите им албуми и дори го сравняват с класиките от 80-те ! - на мен лично това ми е любимият албум на Мейдън ! Всички песни са страхотни и дължината им пасва идеално

Мен лично, за разлика от повечето фенове албумите със Блейз ми допадат много, особено Virtual XI - страхотно мелодични и добри компзиции - изобщо тях не ги слагам в графа ''издънки'' !
Албумите от 80-те няма какво да ги коментирам !
Вярно е че No Prayer не може да се мери с тях но това не значи че предлага нищо - за него Мейдън изоставят синтезаторите които използваха в предишните 2 албума и се връщат към по-праволинейният и ''груб'' звук - подобен на този от Killers албум ! - и за това ми е странно как някои го намират за издънка, все едно да кажем същото и за Killers - би било глупаво, въпреки че ако трябва да избера най-слаб албум от тези от 80-те , то това е Killers - не случайно Мейдън не изпълняват доста пени от него на живо.

Fear of the Dark е един албум който с времето все повече ми харесва. Ако се махнат 3 песни от него , който са може би едни от най-слабите песни на Мейдън ( това не ги прави лоши) и останат 9 или да кажем 8, мисля че хората щяха до го припознаят за калсика !
Доста хора подценяват творчеството на Мейдън през 90-те и го имат за ''мрачните'' години на Мейдън , но никога не бих нарекъл тези албум ''издънки'' !

Сега за новото хилядолетие:
за Brave New World вече ти казах !
Dance of Death е доста подценен албум - има една-две песни които не са толкова добри, но е един доста стойностен албум !
A Matter of Life and Death е невероят епос , след Brave е най-добрият от 2000г. насам ! - не случайно го изпълняваха целият на турнето за албума !
Final Frontier - може би е прекалено дълъг , също както и Nostradamus, но това не го прави ''издънка'' - мисля че заглавната песен е могла да бъде по-добре измислена и някои импровизации в солата не ми допадат , но е един доста ''цветен'' албум пълен с невероятна музика и текстове - същото бих казал и за Nostradamus !

и Book of Souls който за мен е по-добър от Frontier и тези епични дълги песни мисля че са доста по-добри и на мястото си ! Все пак Мейдън са с три китари и това обяснява дължината на песните - това е факт който не трябва да се забравя !

Така че не намирам ''издънки'' в творчеството на Мейдън и единствено мога да кажа че техните ''мрачни'' години бяха само през 90-те !
Цялото творчество на Джудас от 70-те е надценено ! - просто разликата с 80-те е огромна, в полза на албумите им от 80-те !

Аз открих Мейдън '82 с Number of the Beast , и после като чух Killers имах чувството че не слушам същата група - това може би беше заради наличието на Брус , докато Пол правеше първите 2 албума по пънк . Но ако бях открил Мейдън още с Пол и след дебюта като чуех Killers, щях да съм леко разочарован !

Новите албуми на Мейдън са доста по-добри във всичко (класации,продажби) както и старите класики от тези на Джудас - не мисля че това е случайно , но лично мен това не ме интересува, просто е факт !

Съжалявам но, аз не искам да слушам от Мейдън всеки път песен наподобяваща Trooper например, и те доказват това с пълна сила с новите си албум и това ме радва много !
Не съм чул и Джудас да правят Breaking the Law #2 , което също ме кефи !
Не знам защо мислиш че Мейдън са еднообразни - бих дал отново пример, между Piece of Mind и Dance of Death има огромна разлика - и в песните и в стила на музика , и в текстовете(в които има постоянно надграждане с годините) - просто няма как да си с 3 китари и да правиш същото както с 2 !






Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 12.12.2017 15:12:31 + 2 2
То се вижда как ти излиза пяна от устата
Сигурно са ти отрязали надницата след като няколко пъти те разкрихме, че си трол
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

oldschool 9.12.2017 20:01:11 отговори + 6 1
наскоро слушах пак The Chemical Wedding, страхотен албум Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Iron One 9.12.2017 11:40:31 отговори + 4 4
Чудесно , великолепно , прекрасно !!! Очакваше се НАЙ-ГОЛЕМИЯ от НАЙ-ГОЛЕМИТЕ да избухне отново соло !!! UP THE IRONS & MIGHTY SIREN !!! m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kveben 9.12.2017 11:28:36 отговори + 5 1
Колко хубаво! Надявах се все пак да има време покрай ангажиментите с групата-майка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 9.12.2017 10:57:35 отговори + 6 8
Аре нема нужда... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


kalata 9.12.2017 12:20:14 + 8 6
Аре нема нужда да изразяваш безмисленото си мнение ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ф.Н.С 9.12.2017 22:41:42 + 5 6
Що? Твоето мнение да не би да е безценно, а ти да се единственият упълномощен от името на Вси Светии и Небесата да изказваш "смислени мнения"? На мен пък, ми е омръзнало да ти чета постовете под всяка новина!!! И, за да не е Име без псевдоним сам, за твой на-голям ужас, ще изкажа и своето мнение- Мейдън са голямо име в метъла, но са ми твърде ...еднообразни. Албумите на Дикинсън, не са нещо невиждано и нечувано, че да изпадам в екстаз, а някои от тях са дори постни. Не чакам с нетърпение новия албум на Дикинсън, защото и той и Мейдън много отдавна са твърде изтъркани и скучни с известни проблясъци тук-там. Любимата ми група са Арч Енеми и новият им албум е в пъти по-стойностен от последния Мейдън. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 10.12.2017 08:30:10 + 7 1
Arch Enemy, като са едни разнобразни, та не свирят едно и също от 40 - 50 години. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ф.Н.С 10.12.2017 09:19:19 + 1 6
Може и да не са "върха на сладоледа" Арч Енеми, но винаги са били много надъхана и дръзка група! Последните им 2 албума са върховни и пълни с енергия, за разлика от последните два на Мейдън и особено от последния!! И не съм седнал да пиша "оди на радостта и фермани" след всяка новина за Арч в сайта. То, не че и толкова често пише за тях... Арч свирят в средни по големина зали, но източноевропейското им турне тази година беше в 90% разпродадени зали. В САЩ и Канада са в момента- гледай там какво правят- фурор. Обаче за това не се говори. Важното е, че Дикинсън щял да има нов албум. И...? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

вирус 10.12.2017 09:55:24 + 5 1
Голямо сравнение направи на групи, които имат 20 години разлика. Да видим А.Е. къде ще са след 20 години.
Не се пишело толкова много за тях. Ужас! И за Anal Cunt не се пише толкова колкота за А.Е. пък те винаги са били много нахъсана и дръзка група! И А.Е. са бахти досадниците сравнени с тях!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 10.12.2017 11:55:58 + 5 0
@Ф.Н.С
Не искам да влизам в безплодна дискусия, но все пак ще добавя нещо. Вероятно сам си даваш сметка в коя част на хранителната верига в световната рок сцена е Дикинсън и къде в нея са намират Arch Enemy. Примерно, аз се кефя на Meshuggah и Obscure Sphinx, но няма да седна да протестирам, ако прочета нещо за Дикинсън и Мейдън.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 10.12.2017 12:40:05 + 6 3
до Ф.Н.С -> още като чуя коя ти е любимата група ми ставаш ясен ! Къде сравняваш Мейдън които са богове със тази група която

Мейдън и Брус са велики , а твоето изказване е лишено от всякаква мисъл ! Ако искаш ми чети коментарите, никой не те кара, но аз ще пиша за Мейдън, защото са ми любимата група , а и изобщо ще пиша коментари и за други новини - понеже имам какво да кажа, за разлика от теб !

Точно на Мейдън албумите не са еднообразни , но ти как да знаеш като си ''музикална рибка''
Албумите на Брус са много добри и всепризнати от всички
Музиката на Мейдън е по-сложна, по-комплексна и е разбираемо че ти не можеш да я проумееш

Име без псевдоним - просто не знае какво говори. Той просто си троли другите групи, най-вече Мейдън и си мисли че Джудас са най-велики. Докато аз уважавам всички групи(това важи най-вече за всички класически стари групи) и това може да се види от коментарите ми ! Така че, неговото мнение е напълно лишено от мисъл

А ти продължавай да си слушаш твоите глупави групи които никой няма да ги помни след 10г. , а групи като Мейдън, Джудас, Меноуор, Аксепт, Рейнбоу, Пърпъл, Сабат, Лед Цепелин, Хелоуин,Кис,Дио,Деф Лепард, Саксън, Уайтснейк, Диси, Уасп и още др. ще се помнят вечно !

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ф.Н.С 10.12.2017 16:40:51 + 1 6
Кала ли си, какво си не те знам ще ти кажа едно - не споменавай напразно Името Господне. Бог е само един. Мейдън нямат място до Него.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MalmSuite 10.12.2017 17:03:07 + 5 0
Вярно е, че Мейдън се изчерпват от към идеи, но едва ли някой фен желае те тотално да сменят стила и звученето. Просто истинските им фенове очакват това, което са правили десетилетия и си го получават. Всички останали са смотани мрънкачи. Колко от вас мрънкачитр си дадоха паричките да си купят последния албум и така да имат право да го критикуват? И като стана дума-албумът си е супер. И оформлението, и текстовете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 10.12.2017 17:25:07 + 4 0
"Ф.Н.С 10.12.2017 16:40:51 + 0 – 0
Кала ли си, какво си не те знам ще ти кажа едно - не споменавай напразно Името Господне. Бог е само един. Мейдън нямат място до Него."
Стана ми любопитно за кого става дума, че си толкова категоричен.
Мейдън може да ся всякакви, но в цялата си дискография, поне сперед мен, имат само 3 съмнителни албума - двата "Блейзски" и No Prayer... Към днешна дата, след почти 40-годишно съществуване продължават да пълнят стадиони.
В тежкия рок се сещам само за още една подобна група, но те имат поне 4 такива, като един от тях е просто отвратителен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 10.12.2017 18:18:35 + 6 1
Не мога да кажа нищо лошо за Арч Енеми, понеже са част от спора, но групите, които Калата спомена са сред боговете на метъла, а и на музиката изобщо, и никой не може да оспори този факт.

Мейдън са си все толкова велики, колкото винаги са били, и последния им албум сам по себе си беше шедьовър. А колкото до Брус Дикинсън - не съм на ти със соловата му кариера, но досега не съм чул песен с негово участие, която да ме е разочаровала! Слушайте албумите на Самсън, където той е вокалист - класики в жанра!

Целия този спор е безсмислен. Един троли, друг троли, трети захапва въдицата, а в края на краищата Мейдън продължават да издават шедьовър след шедьовър, откак съществуват

Никога няма да надминат творби като "Iron Maiden", "Number of The Beast" и "Powerslave", това е ясно, но същото се отнася и за всички останали групи, издали подобни класики в най-добрите си периоди. "The Book of Souls" беше толкова епичен, че е класи над повечето албуми, издавани днес
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 10.12.2017 19:46:58 + 5 0
до Ф.Н.С -> видя ли че няма какво да кажеш ! бях прав Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 10.12.2017 19:52:23 + 4 1
до анти-терлик -> много ми хареса последният ти абзац, никоя група не може да надмине класиките си или да ги повтори - но това някои хора не могат да го разберат !
Има 2 варианта: да се опиташ да продължиш да твориш такива класики, което е невъзможно - те за това са класики, защото са ненадминати и вечни хитове на съответните групи или да продължиш да твориш страхотни песни и да се развиваш след 40г.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 10.12.2017 19:57:08 + 5 0
до MalmSuite -> Мейдън просто няма как да са изчерпани от идеи със толкова класни композитори и текстописци на песни като Брус,Стив,Адриан и Яник ! The Book of Souls го доказва това напълно, както и последните им албуми.

Никой няма да хареса любимата му група да си смени стилът драстично, а си предпочитат чистият ''стар'' класически хеви метъл !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 10.12.2017 20:03:39 + 4 0
до Danny Carey -> аз лично много харесвам албумите с Блейз. Мисля че са едни от най-мелодичните албуми на групата, особено Virtual XI който ми е един от любимите албуми, както и The X Factor, доста мрачен и носталгичен албум, но е перфектен за гласа на Блейз, който на живо може да не е добър , особено с класиките , но в студиото се представя доста добре и ми допада много като вокал !

No Prayer е добър албум , в стил Killers, и има доста добри песни, не много продължителни до 5:30 мин. - първи албум с Яник , не знам защо не го харесваш , особено заглавната песен е една от най-добрите на Мейдън изобщо
Някои песни са по в рок стил и може би това не ти допада !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 10.12.2017 20:36:32 + 3 0
@kalata
Винаги съм си мислел какво би било, ако двата албума с Блейз бяха изпяти от Брус. От друга страна, това са двата албума, която жена ми харесва най-много от творчеството на Мейдън. :-)
No Prayer... сложих малко пресилено при съмнителните албуми. Не е върхът, но не е и слаб. Дразнят ме Holy Smoke и удивително некадърните сола на Gers.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 10.12.2017 21:24:29 + 4 0
@Danny Carey

И аз винаги съм се чудел и мисля че ако Брус ги беше направил повечето хора които не ги харесват щяха да казват че са класика
Не случайно жена ти ги харесва - много мелодични и доста добри инструментали на песните, особено в песента Judgement of Heaven , която е една от любимите ми песни !

Може би ако No Prayer беше 8, а не 10 песни щеше да е по-добре, но както си казал ти , а и аз мисля така, не е изобщо лош албум , просто след Seventh Son който е шедьовър, някак си No Prayer не блесна !

Мен лично солата на Яник винаги са ме кефили , доста бързи и мелодични. С Holy Smoke нямам порблем , харесва ми песента - и нещо интересно за нея , Holy Smoke е по-високо в музикалните класации от Run to the Hills, 3 срещу 7 място
Таланта на Яник и страхотните сола които прави и композиторът който е , за мен той е много добър в писането на песни и ме е яд защо не пише повече от 2 песни на албум - си проличава в Fear of the Dark албума , когато вече композира и се е адаптирал напълно ! Много хора го подценяват , но той е наистина страхотен китарист

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ф.Н.С 10.12.2017 22:18:57 + 0 6
Мейдън бяха голяма група през 80 те години. Заедно с всички споменати от въпросната Кала... Да си призная, още тогава голяма част от тях не ми харесваха. Но, нямаше особен избор за слушане. До момента в който започнаха да набират сили Антракс, Слейър, Дистракшън и още куп групи, които се потрудиха зверски, за да проправят пътя на групи като Годжира, Паркуей Драйв, Мешуга, Арч Енеми и т.н групи, които в музикално отношение оставят Мейдън и компания много зад себе си. Мейдън, Джудас, Саксън и останалите си дрънкаха едно и също, и продължават да дрънкат същото, само дето е претоплено и с по-добър звук. След себе си не оставят никого и нищо, освен спомени и далечен повей на нафталин. И след Мейдън няма други продължители на "невероятния им стил" не защото никой видите ли не може да свири като Ейдриън Смит да речем, а защото, е твърде смешно, в 2017 година да свириш рифчета и некви пинизи, от зората на рока, да ги записваш, че и да претендираш за величие и непреходност. В днешно време, има такива отлични музиканти, които биха сгънали всичките мейдъни-джудаси и саксъни на осмици от свирене. Мейдън и Джудас особено трябваше да спрат да свирят още през 2000 година. Защото това, което правят днес е твърде разочароващо. Музиката днес е изключително разнообразна и в огромни количества, за да стоя и да клатя олигавен тимбата на т.нар "класики". Не виждам смисъл. И, да- Арч Енеми са страхотна група!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

вирус 10.12.2017 22:59:27 + 4 0
Ф.Н.С е "Феята на смъртта", който до скоро залиташе и припадаше по Металика и обясняваше, че били галактически великани. Пък сега А.Е. му станаха любимата група.
А я кажи фейчо нещата, които приказваш за старите групи тука дали не важат и за Металика с пълна сила а?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MalmSuite 11.12.2017 12:50:49 + 3 0
ФНС, само не разбрах що трябва да спират? Защото не тебе ли не ти харесват? Ти ли казваш кой трябва да спре или да не спре. Споменатите групи радват доста народ. Аз съм на принципа да им се радвам докато могат още да правят музика и концерти щото няма нищо вечно. Някой от тях като умре и сума ти народ се спуква да жали. Това по-добрия вариант ли е?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ф.Н.С 11.12.2017 16:20:31 + 1 6
Да, наистина Ф.Н.С е Феята на Смъртта. И за разлика от много пишещи тук, не се свеня да кажа, че БЯХ фен на Металика дълги години. Също така, ще застана гордо и ще кажа, че Металика се провалиха по същият начин, като всички групи от онова време. Създадоха се невероятно количество безмислени албуми от хора, които минават за "законодатели " в рока. Също така, няма да се посвеня да кажа, че разочарованието от последните албуми и на Металика, и на Мейдън, и на Джудас беше прекалено голямо. За мен, от тези групи вече няма никакъв смисъл, защото те съществуват само в спомените на хората. Има нова и много прекрасна съвременна музика, която ме грабва повече, отколкото очакването на "новите" албуми на старите групи. От много месеци съм на съвсем друга вълна и мога смело да заявя, че съм скъсал с всичко старо. Това, което слушам и обичам в момента, ме радва и ме кара да се чувствам така, както се чувствах едно време- метъл! Старите групета са всичко друго, но не и метъл... И, да- Арч Енеми- бях на концерта!- станаха любима група. Заедно с Годжира и Паркуей Драйв, които пък съвсем случайно гледах в Австралия миналата година... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 8.12.2017 22:17:56 отговори + 6 4
Страхотно откога чакам нов соло албум на Брус. Дано да излезе през 2018 ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".