DEEP PURPLE свириха пред пълна зала вечните си класики

2 ное 2007, 03:32 ч. 1000 / 9 44
пред./следв.
"Готови ли сте за рокендрол тази вечер?" - с този боен вик на блестящо изрусения Емо Анчев от КОНКУРЕНТ беше открит дългоочакваният и разпродаден за по-малко от месец концерт на легендите DEEP PURPLE. Изборът на подгряваща група ще остане в аналите на българския промоутърски бизнес като една от най-големите изненади - вместо втръсналите АХАТ и Б.Т.Р., за съпорт бяха избрани забравените бивши лаурети на "Златния Орфей". И макар че по време на петте им песни преобладаваха стойкаджийските, а не музикалните достойнства, КОНКУРЕНТ свършиха работата си - раздвижиха (предимно дамската част от) публиката, която пя с тях и дори вдигна запалки, мобилни телефони и други подръчни материали по време на баладите им. Емо Анчев, същински клонинг на Roger Daltrey и Robert Plant, маневрираше из цялата сцена във фалическа поза с микрофона и надъхваше успешно публиката.

   Точно половин час след изявата на КОНКУРЕНТ шлагерната музика от уредбата спря, светлините угаснаха и препълнената зала "Фестивална" стана свидетел на четвъртия концерт на DEEP PURPLE у нас. Шоуто започна още от първата песен "Pictures of Home", в която всеки от четиримата инструменталисти интерпретира наново оригинала, а Steve Morse изсвири за няколко секунди основния риф от класиката "Child in Time", която иначе не чухме. В следващите около час и 45 минути предвидимото разочарование беше Ian Gillan. Колкото и талантлив глас да има, редовната злоупотреба с него (нищо чудно да е имало такава и преди концерта в София) само излага групата. Големият резил на Gillan дойде на "Knocking At Your Back Door", където няколко пъти не влезе навреме и откровено фалшивееше. Иначе ако се абстрахираме от някогашния гений на Ian, не бихме останали толкова разочаровани, но самият той е виновен за високите стандарти, които е поставил. За сметка на това останалите музиканти свършиха обичайната си перфектна работа. Steve Morse изнесе двучасова лекция защо тази група няма нужда от Ritchie Blakmore, като преправи повечето му сола и не спря да вади всеки тон с кристална чистота. Внимание заслужава минорната му импресия "Contact Loss", в която сякаш беше събрал цялата мъка на света. Don Airey пък доказа, че е свършено с някогашното му битие на наемен свирач и се вмести отлично в концепцията на Purple. Не пропусна да уважи българския фолклор, вкарвайки неравноделен такт в солото си. Репертоарът на групата беше нареден като за една компилация "Best of Purple with Gillan", като особено внимание беше отредено на шедьовъра "Machine Head", от който бяха изпълнени пет песни. Малко странен беше изборът на бис, който включваше "Hush" (на която и ритъм-секцията Glover-Paice поразкърши пръсти и показа майсторство) и "Black Night". Преди това звучаха "Space Truckin'", "Perfect Strangers", "Lazy", "Highway Star", "Smoke on the Water" и др. И ако концертът беше сравнително рутинен, то публиката беше всичко друго, но не и това. Около 6500 фенове (със сигурност най-посетеният концерт във "Фестивална") се раздадоха изцяло. Групите, които имат толкова солидна аудитория у нас, са малко, но ако говорим за групи, които имат толкова солидна аудитория почти само у нас, то PURPLE са вероятно единствените. Причините за неугасващата им и несъизмерима спрямо реалностите популярност никога не ще разберем, но фактите са налице: половин час след края все още имаше хора, които да тананикат рифа на "Black Night". Атмосферата и всенародната обич направиха този концерт необикновен.

   Относно техническата страна на нещата - организаторите от "Balkan Entertainment Company" и "Z-Rock", чийто първи рожден ден бе повод за събитието, се постараха максимално и компенсираха за гафа си да изчерпят предварително промоционалните билети от 30 лв. "Фестивална" има славата на една от най-неподходящите концертни зали от гледна точка на звук, но по-добро от онова, което чухме на PURPLE не можеше да се извади. Инструментите се чуваха сравнително отчетливо, а на моменти дори се различаваше бас, което рядко се е случвало на концерт на същото място. Правилно решение за разположение на сцената – вместо по средата, тя беше в единия ъгъл, което е доказано по-добрият вариант. Организацията на влизане беше безупречна, а КОНКУРЕНТ се появиха на сцената точно навреме - все неща, които по света най-често са задължителни, но тук сме свикнали да ги приемаме за приятна изненада.

deep purple



Коментари   (44)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Генадий Чипев 20.11.2007 23:54:34 отговори + 0 0
Абе, баце, не че нещо, ама ... на тоз Steve Morse много неща не са му ясни - като се почне от китарата MusicMan, с която свири, та се стигне до 2 на 2 метра процесор, пред когото кеси като пенсионер на опашка за карти за градския транспорт. А за чисто и прецизно свирене (говорим за оная прецизност, която е характерна за Блекмор) - дума не може да ставаА иначе без Джон Лорд и Ричи Блекмор, групата Deep Purple не съществува... Аз отидох на концерта, за да видя Ian Paice и Roger Glover, нямах други специални очаквания. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

antrazit 8.11.2007 11:38:21 отговори + 0 0
да земат Doogie White Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

antrazit 8.11.2007 11:35:37 отговори + 0 0
а бе за какжо става дума - Гилан и през 98 и в Каварна никакъв го няма6е, 4е сега ли???да не гожорим 4е DEEP PURPLE без Джон Лорд и Ричито си е направо Йан Гилан Бенд. Ми той на последните DVDта на групата не се справя при толкоз overdubs, а вие искате на живо. Не знам но Ковърдейл на Академик (Не и в зимния дворец и Каварна)бе6е безупре4ен. А какво да кажем за Глен Хюз и Ронито - ей така се пази глас професионално Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.11.2007 08:37:05 отговори + 0 0
блестящо изрусения???? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стив 4.11.2007 01:44:16 отговори + 0 0
А бе, хоора, много сте ми интересни - когато ходите на концерт, не ходите ли да се забавлявате? Това българите сме големи критици... и оставам с впечатлението, че една голяма част от хората ходят на концерти, за да търсят слабите места на изпълнителите... Всеки изпълнител /група, оркестър и т.н/ си има слаби места или не толкова добри изпълнения. При Purple такива моменти или липсват /почти/ или са много малко и това е факт. Шоуто онзи ден беше просто размазващо! Тези които критикуват, всичко и навсякъде, нека посочат по-добри концерти - сигурно има такива, но най-вероятно ще се изчерпат с броя на пръстите на едната ръка! Гилън?! Той така пее от доста години, гласът му е доста характерен и вокалните изпълнения са наистина интересни и специфични. Да, вярно, загубил е малко мощ и малко височини, но на 62одини продължава да бъде предизвикателство за всеки друг вокалист! По-долу помествам мнението на един фен от Гърция - просто едно средно статистическо мнение на един средно статистически фен на Purple. Прочетете го и помислете за целта и идеята на концертите и на това, което правим от тези спектакли в България - обикновено ние натоварваме концертите със своиства, които те не притежават! На шоуто аз се забавлявах истински и ще го помня дълго време...

November 1st 2007. Festivalna Hall, Sofia, Bulgaria "On this tour Deep Purple seem to be playing every Balkan country except for Greece. So, I decided to take a little trip to Bulgaria to see them for my seventh time. The first thing that I noticed is that Bulgarians are crazy! The crowd was something between 8,000-10,000 in a really overcrowded venue! I was informed that the band had not played there since 1997, then it all made sense.

A Bulgarian band called something like Councouret (please somebody correct me here!) opened the show. Judging from people's reactions they are well known, and have had a couple of hits in Bulgaria. Their music was interesting but the language made it a little weird. Deep Purple, were exceptional as usual. And I dare to say that this concert was the best one I have ever seen. The set list was quite like the American one:

1. Pictures of Home 2. Things I Never Said 3. Into the Fire 4. Strange Kind of Woman 5. Rapture of the Deep 6. Woman From Tokyo 7. Kiss Tomorrow Goodbye 8. Contact Lost 9. Steve Morse solo 10. Well Dressed Guitar 11. Knocking At Your Back Door 12. Lazy 13. Don Airey solo 14. Perfect Strangers 15. Space Truckin' 16. Highway Star 17. Smoke on the Water. Encores: 18. Hush 19. Black Night.

Gillan's voice was ashtonishingly good, and in Perfect Strangers and Highway Star he delivered especially great performances! Morse is the (not so...) new star of the band. His ablities have no limits and he proves it every night. I really enjoyed the solo in Highway Star, where he added some notes from Beethoven's Ninth (at least I think it was the ninth!) Airey is now very comfortable and he can fill Lord's shoes very very well. His solos reminded me of Jon's but less so than in the past. Having seen him in his first tour with the band and other times after that as well, I can say that he fits in better than ever! The best part of the show for me was Knocking At Your Back Door. It was the first time I'd seen it live and I hope that it will never be omitted again. And the show's duration? Around two hours, whereas they struggled to play an hour and a half the previous times I saw them!

Complaints? Well, I was hoping to hear The Battle Rages On but sadly didn't. I would like them to play more less obvious choices (Into The Fire was great but not enough!) such as Fools, Mary Long, Ted The Mechanic or Sometimes I Feel Like Screaming, or something from Bananas (which I love), but let's stop complaining... The Rapture songs sound perfect live, especially Kiss Tomorrow Good-bye which is my personal favourite of the album!

A big thank you to Deep Purple... until next time!" review: Panos Papapanagou

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Иванов 3.11.2007 23:21:56 отговори + 0 0
Не съм съгласен за Gillan,вярно че на въпросната песен издиша,но като цяло беше добре,доста по добре от концертния от 1993г.И си беше точно добре за годините и за натовареноста-почти всеки ден концерт.
И въобще целия концерт си беше перфектен.Ако въобще
може да се търси слабо място ,то по-скоро е голямата
липса на дядо John-просто за мен не само Don,но и който и да било друг не може да го замести,защото половината Deep Purple е именно John Lord,марката,
вкусът Purple-това е John Lord!!!Това е мое мнение,а
аз претендирам да познавам добре Deep Purple-от създаването им,колкото и дабеше трудно да се слушат,
най вече от румънския "Мetronom"-до сега.Но да не бъдем толкова претенциозни-да не би залата да беше много подходяща,а и колко хора пушеха,та чак в един момент не можеше да се диша,а камо ли да се пее!Супер си беше концерта-та Purple са институция!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лора 3.11.2007 13:25:14 отговори + 0 0
Не съм анонимна, просто от бързане забравих да се представя :-) Моля да ме извините! Написаното по-долу е от мен.

Анонимен - 2007-11-03 13:23:04
Иван Енев - 2007-11-02 12:31:58
Звукът беше лош...Остава горчивината, че песни като Stormbringer....
Звукът беше отвратителен - не знам дали някой обърна внимание как звучеше хармониката на Gillan по време на "Lazy"...за нея не трябва човек да си напъва гласа, така че разбираемо донякъде и защо така звучеше или в определени моменти не звучеше гласа на Cillan...Stormbringer май не я изпълняваше той, а?

Blackers - 2007-11-02 20:51:20
Поздравления за коментара Ви!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

carpe_diem - 2007-11-02 20:55:12
Само не разбрах защо плювате по Kонкурент (както и по всички подгряващи групи). Аз лично не видях някой да ги освирква, напротив...

Мястото на което сте били, не Ви е дало възможност да видите и чуете реакцията на хората. Имаше доста заблудени в залата, които явно за първи път гледаха тези жалки момчета на сцената. Имаше много вдигнати ръце, вярно, обаче с една особена конфигурация на пръстите на ръката, която по време на шоуто на DEEP PURPLE не видях...Чудя се - дали DP имаха идея кой ги подгравя? Дано не са разбрали....

Антон - 2007-11-02 13:00:49
И аз съжалявам за "...flii like screamong". Не я направиха през 1998, не я направиха и сега.

Дали пък не изсвириха "Sometimes I Feelk Like Screaming"?
Мисля, че абстрахирайки се от появата на Конкурент-ната група (не спирам да мисля с кого се конкурират тези....), от гадното озвучаване - ами не може да искаме от спортна зала изведнъж да стане концертна, като с магическа пръчка - ще кажа че преживях изключителна вечер! Видях за пореден път най-добрата група, както казва Бога на китарата, доказателствата за това са предостатъчни! Радостта от събитието беше взаимна - виртуозите от групата го показаха недвусмислено - и това е нещо което няма да забравя никога!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2007 13:23:04 отговори + 0 0
Иван Енев - 2007-11-02 12:31:58
Звукът беше лош...Остава горчивината, че песни като Stormbringer....
Звукът беше отвратителен - не знам дали някой обърна внимание как звучеше хармониката на Gillan по време на "Lazy"...за нея не трябва човек да си напъва гласа, така че разбираемо донякъде и защо така звучеше или в определени моменти не звучеше гласа на Cillan...Stormbringer май не я изпълняваше той, а?

Blackers - 2007-11-02 20:51:20
Поздравления за коментара Ви!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

carpe_diem - 2007-11-02 20:55:12
Само не разбрах защо плювате по Kонкурент (както и по всички подгряващи групи). Аз лично не видях някой да ги освирква, напротив...

Мястото на което сте били, не Ви е дало възможност да видите и чуете реакцията на хората. Имаше доста заблудени в залата, които явно за първи път гледаха тези жалки момчета на сцената. Имаше много вдигнати ръце, вярно, обаче с една особена конфигурация на пръстите на ръката, която по време на шоуто на DEEP PURPLE не видях...Чудя се - дали DP имаха идея кой ги подгравя? Дано не са разбрали....

Антон - 2007-11-02 13:00:49
И аз съжалявам за "...flii like screamong". Не я направиха през 1998, не я направиха и сега.

Дали пък не изсвириха "Sometimes I Feelk Like Screaming"?
Мисля, че абстрахирайки се от появата на Конкурент-ната група (не спирам да мисля с кого се конкурират тези....), от гадното озвучаване - ами не може да искаме от спортна зала изведнъж да стане концертна, като с магическа пръчка - ще кажа че преживях изключителна вечер! Видях за пореден път най-добрата група, както казва Бога на китарата, доказателствата за това са предостатъчни! Радостта от събитието беше взаимна - виртуозите от групата го показаха недвусмислено - и това е нещо което няма да забравя никога!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2007 00:44:39 отговори + 0 0
bla bla bla bla bla bla Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 2.11.2007 22:34:49 отговори + 0 0
Това е сетлистът, преписан от оригинала, вие сами ще видите промените(Black Night вместо The Battle Rages On-затова са въпросителните). На мен това беше единственото нещо на концерта, което не ми хареса, защото батълът ми е най-любимото пърпълско парче
1. Pictures of Home
2. Things I never Said
3. Into the Fire
4. Strange Kind of Woman
5. Rapture of the Deep
6. My Woman from Tokyo???
7. Kiss Tomorrow Goodbye
8. Well Dressed Man
9. Knocking at Your Back Door
10. Lazy(poss/key solo)
11. Perfect Strangers
12. Space Truckin'
13. Highway Star
14. Smoke on the Water
15. ???The Battle Rages On???
16. Hush
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 2.11.2007 21:06:27 отговори + 0 0
"Друг пример: ако не си беше направил операция на гласните струни, David Coverdale до сега да е слязъл от сцената. Та той сега има по голям диапазон на пеене отколкото през 1974 !!!! "

Що за глупост, Ковърдейл е пълна трагедия от години. И миналата пак беше много зле. Добре, че музикантите му биват.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

carpe_diem 2.11.2007 20:55:12 отговори + 0 0
Много се накефих и аз - Стив Морс как ги дробеше само... Мазало!

Само не разбрах защо плювате по Kонкурент (както и по всички подгряващи групи). Аз лично не видях някой да ги освирква, напротив... А и китаристът им се оказа един приятел, който ми каза едно време, че посвирва с тях, ама не знаех, че и сега - изненада ме приятно.

Още повече, че е на 19 годинки момчето... А преди 2 години свиреше с 2 пръста... Ама така е - като има воля и талант човек, успява
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackers 2.11.2007 20:51:20 отговори + 0 0
Вие знаете ли, че Дио изпълнява песните си с 2 тона по-ниско от оригиналите. Това не е заради капризността на музикантите, а защото гласът му не е такъв какъвто е бил преди 20 години. Пърпъл никога не са си пренастройвали инструментите, макар че Гилън се затруднява да изпее някои от песните. Друг пример: ако не си беше направил операция на гласните струни, David Coverdale до сега да е слязъл от сцената. Та той сега има по голям диапазон на пеене отколкото през 1974 !!!! Ian Gillan не е правил операции. Той си пее с този глас, който Господ му е дал! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

honda 2.11.2007 20:36:56 отговори + 0 0
Дио не само че е запазил гласът си но е и го развил с годините!
Ян Гилан за съжаление не го е постигнал, но като цяло Пърпъл са си група, магия. Поклон!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Вик 2.11.2007 19:03:34 отговори + 0 0
На всеки човек годинките му влияят по различен начин. Дио е успял да запази гласа си, при Гилън това не се е случило сполучливо, но все пак е запазил автентичността и чара си. Поклон пред него и останалите от бандата! Признайте си, че истинският Пърпъл си е с Гилън и никой друг... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Иван Енев 2.11.2007 17:53:36 отговори + 0 0
Не се излагайте за Гилън - за тези години било толкова. Дио е на 65 и кърти отвсякъде, ех защо не пя той . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.11.2007 17:44:30 отговори + 1 0
Deep Purple СА БОГОВЕ.Относно разбирачите по пеене-ХОДЕТЕ ДА СЕ ПРЕГЛЕДАТЕ.Концерта беше мазало!!!РЕСПЕКТ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

*Анонимен* 2.11.2007 17:42:59 отговори + 0 0
Вчерашния концерт на Deep Purple беше много хубав. Мнението ми неможе да бъде отрицателно. Публиката беше адски слаба, но като за публика на тази класическа група си беше сравнително добра. "Smoke On The Water" ми е любима песен и много й се израдвах наживо. На Гилън гласа наистина беше паднал, но е нормално за възрастта му,а отделно е претърпял 3 операции. Важното е, че го има и че има гласа, който му е останал. Великолепен концерт - това е мойто мнение. Озвучението биваше, но имаше един минус - акустиката я нямаше. И като за първи път видях тази група немога да се оплача изобщо. Организацията се беше постарала всичко да е окей. Благодарско хора за този концерт! Макар и не фен на тази група пак ще кажа - немога да се оплача. Рулират Purple и това си е. Нека да ги има колкото се може повече пък докъде издържат. _____DEEP PURPLE____!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ManOpeacE 2.11.2007 16:53:19 отговори + 1 0
Хората бяхя по-малко, отколкото през 2005, защото залата толкова побира. И беше пълна до откат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 2.11.2007 16:02:39 отговори + 0 0
значи, за съжаление нямаше как да дойда до Бг за този концерт, но съдейки от статията и коментарите - почти се припокрива с концерта им в Каварна през 2005, с тази очебийна разлика, че вчера са открили с любимото ми Pictures Of Home, а в Каварна въобще не го изсвириха.. което ме шокира и разочарова. Солата на Стив и Дон бяха по подобен начин - Contact Lost и нещо започващо в стил Mr. Crowley, вслючващо БГ-фолк мотиви, бисът беше Black Night и Hush ...
като цяло ми се струва че вчерашният концерт обаче е бил по-добър, или поне по дълъг, но пък с около 3 пъти по-малко хора от този през 2005 ... ще е яко ако някой пусне пълен сет-лист
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


vancheto_flower 2.11.2007 15:55:51 отговори + 0 0
Ани - 2007-11-02 14:53:03
Страхотен.... не.... НЕВЕРОЯТЕН концерт!!!!! А на всички, които недоволстват относно пеенето на Гилън Ще кажа следното: Самият факт, че този човек все още се качва на сцената, e достатъчен, за да "свалим шапка" пред таланта му. Спомнете си колко негови съвременници не само, че не са вече на сцена, но не са и между живите.Така че, молете се да е жив и здрав Гилън и пак да дойде с непреходните и незабрави DEEP PURPLE!!!!

Съгласна съм с теб, Ани!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gadolino 2.11.2007 15:46:57 отговори + 0 0
Гилън само да рапира може вече, така че не виждам що не почне да се подписва като MC GiLL! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.11.2007 15:12:02 отговори + 0 0
Гилън е жалка работа. Срами групата и себе си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Радо 2.11.2007 15:10:17 отговори + 0 0
Сложете сетлиста в края на материала Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ivan 2.11.2007 14:53:26 отговори + 0 0
Мнофго добър репертоар избраха. Може ди замо Child in time от любимите ми пеани не исвириха, но за сметката на това имахме perfect strangers. Просто класика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ани 2.11.2007 14:53:03 отговори + 0 0
Страхотен.... не.... НЕВЕРОЯТЕН концерт!!!!! А на всички, които недоволстват относно пеенето на Гилън Ще кажа следното: Самият факт, че този човек все още се качва на сцената, e достатъчен, за да "свалим шапка" пред таланта му. Спомнете си колко негови съвременници не само, че не са вече на сцена, но не са и между живите.Така че, молете се да е жив и здрав Гилън и пак да дойде с непреходните и незабрави DEEP PURPLE!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хахаха 2.11.2007 14:30:01 отговори + 0 0
Драги ми Смехурко,

Тази миризлива зала не става за концерти с повече от 1000 души публика. Влизането беше ужасно, такава тъпканица и на SLAYER нямаше (
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anonimen 2.11.2007 13:33:37 отговори + 0 0
имаше още един концерт,на който имаше толкова хора.Няма да казвам на кой,че не е тук мястото.Само ще кажа,на про-рок датата 8 септември 2005-а. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.11.2007 13:04:48 отговори + 0 0
И аз съм доволен . Да не се обърка някой, че недоволствам . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Антон 2.11.2007 13:03:33 отговори + 0 0
А много се кефя, че пристихнах след появата на конкурент - такава гнусотия не се търпи, човек може да си тръгне от концерт при появата им. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Антон 2.11.2007 13:00:49 отговори + 0 0
Много ми харесва, че във всяко турне сменят някаква част от песните в сет-листа. Те имат толкова много добри парчета и всяко , пипнато от Морз, става адски интересно. И аз съжалявам за "...flii like screamong". Не я направиха през 1998, не я направиха и сега. А "when a blind man cries" е включена в това им турне - свирят я на други места - жалко, че не я чухме. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Вик 2.11.2007 12:32:57 отговори + 0 0
Аз смятам, че концертът беше наистина на ниво. Всъщност като се замислите ние всички отидохме там с нагласата, че това не е онзи Пърпъл от преди 30 години. Нормално е Гилън да не се справя както преди, все пак не е първа младост...Но за сметка на това останалите показаха какво умеят. Беше изпипано до дупка! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван Енев 2.11.2007 12:31:58 отговори + 0 0
Статията все едно аз съм я писал - съгласен съм с всички неща. Звукът беше лош, паузата от 30 минути, в която пускаха "шлагери" беше неадекватна, Конкурент освен с шум, с друго не успяха да ме подразнят, вероятно на някои хора са се харесали. Все пак, добре е някой път да подгрява и група, която не е създадена преди 20-40 години.
За Гилан - стана ми мъчно за него, честно. Особено на Knocking at your back door и Perfect Strangers. Black Night стана много силна заради публиката. Като цяло добър концерт, ако се абстрахираме от вокалиста, Purple са сила дори и само в инструментариите, затова се изкефих много.
Не съм бил на концерт, на който 30 минути след края публиката да припява песен и то не с надеждата групата да излезе на бис, а просто за да е по-весело по изходите.
Не знам защо Пърпъл са толкова популярни тук, подозренията ми са, че едно време са ги вкарвали основно тях контрабанда и поради тази причина са издигнати в култ. Ако те изгряваха сега във века на плодния прилеп и глобализацията, нямаше да са интересни и на половина. Монопол или не, аз също ги обичам и концертът ми достави удоволствие. Остава горчивината, че песни като Child In Time, When The Blind Man Cries, Stormbringer, Sometimes I Feel Like Screaming и още много култови балади, можем да ги чуем в истинския си блясък единствено на уредбата вкъщи.
За финал искам да кажа добри думи за Дон Иъри и Стив Морс - Стив беше себе си и показа, че е музикант с голям талант и самочувствие, а Иъри се справи блестящо с органа.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван Петков 2.11.2007 11:30:23 отговори + 0 0
По отношение на организацията само влиазнето на феновете беше добре наредено. Нито Конкурент грабнаха с нещо публиката, нито половин часовият брейк. Концертът за мен нямаше еуфория и напрежение, липсваше шоуто. Пърпъл показаха много малко, но силни моменти. За мен Гулън не си е изгубил гласът, но определено не трябва да изнася концерти по дълги от една ария под д'уша. Осветлението беше на ниво, но не и сцената. Въпреки всичко човек има за какво да съжалява, ако не го е посетил! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 2.11.2007 11:20:13 отговори + 0 0
А Стив Морз ни разби както винаги! Велик! И как се кефеха всички - това е свирене, това е атмосфера! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 2.11.2007 10:36:35 отговори + 0 0
добър концерт...но не изсвириха speed king и fireball Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

acid_burn 2.11.2007 10:33:06 отговори + 0 0
Беше велико.. поклон! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

fib4ik 2.11.2007 10:16:43 отговори + 0 0
Велик концерт ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Про-Рок 2.11.2007 10:12:50 отговори + 0 1
Твоят коментар съдържаше обида към автора.При следващата такава изцепка няма да можеш въобще да коментираш новините. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.11.2007 10:05:14 отговори + 1 0
Добре де, изтрихте критикарския коментар, а защо долното скудоумие на индивида "хаха" стои? Ама че двойнствен критерий, думи нямам!

И защо наистина не пишете кой е автор на репортажа? Толкова ли го е страх да си защити писанията?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


HammerGirl 2.11.2007 10:04:10 отговори + 0 0
Невероятен концерт!!!!Евала и на организаторите и на групата!!!!
YOU ROCK!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaxa 2.11.2007 08:43:21 отговори + 0 0
див пърдел съкс Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 2.11.2007 08:34:21 отговори + 0 0
И на МЕГАДЕТ май беше вдясно от входа сцената, до стената?! Но имаше около 3500-4000 души, но.....so what?!?))Long live Rock'n'Roll! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.11.2007 08:29:11 отговори + 0 0
някой има ли снимки? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".