Допълнителен ден - 8 април и еднодневни билети за "Sofia Metal Fest"

1 мар 2016, 13:13 ч. 3120 / 8 86
пред./следв.

Получихме следното съобщение:

От днес 8 април става част от програмата на SOFIA METAL FEST 2016. В този ден на сцената ще се изявят основно групи от страната и региона и е безплатна добавка за притежателите на фестивален билет. Пропуски само за него ще се предлагат за всички  желаещи да посетят само тази част от програмата или да надникнат в атмосферата на фестивала. За всички възрасти до 31 март цената на билета ще 10 лева, а от 1 април и в деня на събитието цената ще е 15 лева. Скоро предстои обявяване на участниците.

Също така от днес са в продажба и по 200 еднодневни билети за 9 и 10 април, които са на цени от 75 лева до 31 март, а от 1 април и в деня на събитията по 85 лева за всеки един от дните 9 или 10 април. За децата до 7 годишна възраст се запазва безплатният вход, но за възрастова категория от 7 до 14 годишна възраст (включително) ще бъде 37.50 лева до 31 март и 42.50 лева от 1 април и в деня.  

Ето и обявените групи по дни:
•    9 април – PARADISE LOST, FINNTROLL, TIAMAT, WOLFHEART, предстои да бъде обявена още една група.
•    10 април – KREATOR, POWERWOLF, BATTLE BEAST, EVIL INVADERS, DIRTY SHIRT.


SOFIA METAL FEST 2016 ще се състои на 8, 9 и 10 април 2016 г. в столичната зала „Универсиада“. Събитието е от типа "фестивал на закрито"(Indoor fest), което ще позволи на феновете да се насладят на концертите и шоупрограмите на любимите си групи при най-добро осветление и озвучаване без значение от времето на провеждане. В съчетание с функционалността на мястото на провеждане освен разнородни и разностилови групи събитието ще предложи и възможности нетипични за този формат, но характерни за фестивалите на открито – например открито барбекю, джаги, места за отдих и др. Организатор на събитието - BGTSC.

В сърцето на София ви очакват ексклузивни концерти, стотици приятели и ограничен брой билети!!! mm//

“Сваляйте нашите албуми безплатно, но не забравяйте да идвате на концертите ни! Ако ни цените, ние винаги ще съществуваме заради вас!“ - Johan Edlund, TIAMAT

Билетите се  продават в мрежата на Eventim в цялата страна, Сърбия и Румъния. Някои от местата, от които могат да бъдат закупени, са магазините на Orange, Пикадили,Germanos, Technopolis, Office 1 Superstore, Техномаркет, Usit Colours, Outlet Alex, магазин Яко, На Тъмно, Metal Heaven, Фотосинтезис, Easy Pay, билетен център НДК, Дворец на културата и спорта – Варна, Пловдив – билетна каса пред общината. В бензиностанции OMV в цялата страна.

След като билетите за фестивала стартираха на цени от 50 до 100 лева в момента и до 31 март включително цената на им  ще е 120 лева. От 1 април до 10 април пропуските ще са по 140 лева. Билета за възрастова категория от 7 до 14 годишна възраст (включително) ще бъде с 50% по-евтин, а децата до 7 години ще влизат безплатно! Всички фенове под 18 години ще бъдат допускани само с с пълнолетен придружител и попълнена  от него декларация! Пълнолетен придружител е всеки родител, настойник или трето лице, полагащо грижи за детето, притежаващ  билет! Всеки придружител на малолетни или непълнолетни лица под 18 годишна възраст, трябва да носи попълнена и подписана в два екземпляра декларация, която може да изтегли от тук. Няма да се допуска един придружител на 3 (три) и повече лица под 18 години!

Организаторите препоръчват навременното закупуване на билети!

Предстои обявяването и оповестяването на допълнителна информация.

 

SOFIA_METAL_FEST_2016_kickoff

още за:

Sofia Metal FestBgtsc


Коментари   (86)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Трол 8.03.2016 12:26:42 отговори + 4 11
Странник, всички вече са наясно, че BGTSC сами се хвалят понеже правят най-добрите събития и всеки който ги защитава работи при тях!

Така устройва ли те и вече да спираш с глупостите, че си досаден?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 8.03.2016 19:05:42 + 11 2
точно ти, дето само под новини за BGTSC се вясваш, недей да ми се обясняваш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 8.03.2016 19:08:05 + 10 2
Между другото, доста показателно е как от всичко изписано ти за най-несъщественото се хващаш... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dred 8.03.2016 21:42:48 + 1 6
Я, сподели какъв ти е проблема с BGTSC, че не става много ясно. Чета ти постингите и не разбирам за спорта ли го правиш или има и нещо друго? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 8.03.2016 22:41:37 + 7 1
ми прочети още малко, 200 пъти казах какъв и точно с кого ми е Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nerd 2.03.2016 23:40:23 отговори + 1 8
Някой ми смени ника. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ненаядохте се бе! 2.03.2016 14:20:43 отговори + 16 11
изгонихте големите групи с тая ваша лакомия! тука идват вече от б група отбори! и тях ще изгоните! ква посещаемост очаквате на креатор и парадайз лост при тия цени? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

маке 2.03.2016 15:17:39 + 12 11
Преди да направя някои изводи за интелектуалните ти способности - моля, дай примери за изгонените големи групи. Така както си казал - означава, че някоя такава група е дошла отчаяла се е от малкото посещаемост на концерта и няма намерение да идва повече. Моля, дай примери. Да плямпа общи приказки всеки може. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

D.M. 2.03.2016 02:06:30 отговори + 25 11
От целия фест само Kreator искам да гледам, но цената ми идва МНОГО нагоре само за 1 банда. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dreger 2.03.2016 01:52:39 отговори + 29 12
на 8 ми съм на CALIBAN.. дано няма нищо смислео на феста че да ме е яд Сега след като имам вече билет и за тоя фест... тази новина мега ме дразни. ИСКАХ ЕДНОДНЕВЕН БИЛЕТ. Не ме греят пре-афтър и киков партита. Казахте НЯМА ДА ИМА ЕДНОДНЕВНИ БИЛЕТИ.!! И си купих за целия фест единствено заради една група. Искам да ми се върнат част от парите! не искам да ходя на другия ден! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ДЗП 2.03.2016 07:41:04 + 11 27
Не преигравай! Чак толкова няма нужда! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Странник 2.03.2016 10:17:33 + 31 9
Какво значи не преигравай? Това от правна гледна точка си е чиста измама. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Странник 2.03.2016 11:20:15 + 18 9
Какво значи не преигравай? Това от правна гледна точка си е чиста измама. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

април 2.03.2016 11:56:40 + 18 10
е! Скъпа измама! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Евалата 5.03.2016 22:26:00 + 6 7
Мен ме дразни как забиха Caliban за феста. Можеха да го сложат ден преди това или на дата подалеко от феста. Ама найсе, мерене на пишки и поводи за нерви! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

@Евалата 6.03.2016 11:17:44 + 7 4
Нали знаеш, че датата за концерт не се определя от организаторите? А и по-скоро някой измисли допълнителна дата когато е Caliban. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Еваларка 6.03.2016 16:29:17 + 4 6
Нали знаеш, че точно тази дата не е от турне
А за допълнителния ден се знаеше още от подгряващото парти през януари Дори и да я нямаше си е чисто заяждане да сложиш концерт преди друго събитие
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Еваларка 6.03.2016 16:30:54 + 5 3
Но ако не е заяждане е глупост Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 2.03.2016 01:18:39 отговори + 27 14
Докато има малоумници които плащат нереално завишени цени за билети край на ганьовщината няма да има.Интересно защо след като има толкова голям интерес дори от Гърция,Парагвай и Екваториална Гвинея ,защо малко по-малко започнаха да пускат промоции свързани с намаления на други концерти,еднодневни билети и прочие.
Само че за повечето клошари да видят Кreator и Paradise за 10 път е събитието на годината в жалкия има живот и гордо ще облекат изтърканата фланелка,изтърканите камуфлажи и с двулитрова бира в ръка ще се си прекарат страхотно в някоя градинка.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Евалата 5.03.2016 22:29:36 + 5 4
И какво те бърка, че има промоции? Колкото повече, толкова повече! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Комисара Трашър 2.03.2016 00:08:05 отговори + 26 15
Ебати цените ебати чудото.тия са ,като ЧЕЗ ,ЕНП ,ЕВН ,взети заедно,абе хора много се нядохте бързо,2000 хиляди ако отидат ще е цяло събитие.Аз съм на СОДОМ в Румъния за 26 лева,тука да се fuck yourself ,всички промоутъри,организатори и подлоги.Нищо не става в тая БГ тъпотия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Нещото 2.03.2016 11:21:36 + 16 13
Една от причините да не става нищо в България е, че хора са крайно негативно настроени и само гледат да се оплакват независимо дали имат основание или не. Наистина не мога да разбера защо всички теми свързани с този фестивал са изпълнени със злобни коментари и обиди. Никой не ви кара насила да посещавате концерт с групи, които не харесвате или с цени, които не са ви по възможностите. За мен възможността да гледам Tiamat и Paradise Lost, а в допълнение и Finntroll за 75 лева е просто перфектна. Бих платил тази цена дори и за самостоятелен концерт на Tiamat.
В същото време напълно разбирам хората, които са си закупили билети за два дни и се чувстват прецакани. На тяхно място и аз бих се чувствал по абсолютно същия начин, защото не ми се гледат отново Kreator, а другите групи от втория ден не ме вълнуват особено. В случая имах късмет, че все не намирах време да си взема билет, но тези дни ще си купя еднодневен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Punisher 1.03.2016 22:08:43 отговори + 35 16
Абе кой ще ви даде толкова кинти заради един допълнителен нулев ден? Вие май нещо за много хитри започнахте да се имате. Доста сте си повярвали напоследък. Гледайте само да не се приземите аварийно. Wannabe-загубеняци. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЗП 1.03.2016 22:14:35 + 16 18
Някой не си е пил хапчетата или е прекалил с белото. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Евалата 1.03.2016 22:30:22 + 27 16
Ей, най-после се намериха хора, които да се осмелят открито да им кажат истината на тия от Бгтсц. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TrollKiller 1.03.2016 22:31:23 + 15 28
Wannabe-тата са тия които ти трупат плюсове, не разбират какво става и убеждават всеки, който се кефи и не плюе по BGTSC, че работи при тях
А ти е време да спреш дрогата!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 1.03.2016 22:36:50 + 21 12
ей тва е, с един плюс на коментар, който го четат не повече от 20 човека, все едно почерняш нечий живот. Само заради butthurt филмари като убиеца на тролове, ще направя всичко възможно, че да ти нацъкам ОЩЕ плюсове Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Нилак 2.03.2016 11:09:40 + 16 11
Всъщност първо започнаха обвиненията към тези, на които нещо дори съвсем малко не им харесва в организираните от BGTSC концерти - и тези обвинения обикновено бяха, че въпросните хора работят за други промоутъри. Почти всяко изказване, което би могло по някакъв начин да се тълкува като недоволство към BGTSC, получаваше един и същ отговор - ти работиш за друг промоутър, ти не искаш в България да има концерти.

Няма да е лошо BGTSC да наемат други служители, които да коментират новините свързани с тях. Настоящите само им вредят.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Трол 2.03.2016 19:53:34 + 11 14
Нилак, или си много наивен или си пореден провокатор! Няколко човека нямат интерес да има такъв фестивал и поддаващите се на провокации като теб лапат въдицата и се превръщат в техен инструмент! Какво му е на фестивала? Групите ли не стават или е много скъп за центъра на София? По 6 часа музика на ден от утвърдени и изгряващи групи на едно място е лошо? Я помисли колко струва пътуването и всичко останало на къра или майната си! Сравненията с концертни билети и фестивали с по 3 групи или с по 20 никому неизвестни са направо нелепи ...
Ако проследиш и наблюдаваш внимателно ще разбереш много лесно кои са хората. Особено ако често ходиш на концерти Започни например с пишещите в събитията без хейт и провокатори, които в коментарите под феста са с коренно различни мнения при идентични теми/проблеми. Аз лично познавам някои от "разбирачите", на тях всичко им е скъпо и ако нямат покани концертите не стават
Но голата истина е, че : "Една от причините да не става нищо в България е, че хора са крайно негативно настроени и само гледат да се оплакват независимо дали имат основание или не... Никой не ви кара насила да посещавате концерт с групи, които не харесвате или с цени, които не са ви по възможностите. "
На мен обаче тези хора са ми забавни и не ми пречат, но явно другите си тровят живота и им се връзват на глупостите
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 2.03.2016 21:49:46 + 15 9
Стига сте наричали всеки, който не го кефи факта, че любими банди ни подминават държавата като крайпътен камък, а промоутърте не стига, че канят едни и същи музиканти постоянно, ами всеки път все повече и повече пари искат за все по-непривлекателните си концери (просто защото колкото повече гледаме едно и също, толкова повече ни омръзва). Нормално е да има недоволство.

За билет на стойност 26 лв. в Будапеща мога да гледам Killswitch Engage, August Burns red, Architects, Atreyu, Bury Tomorrow – все млади и актуални банди, за разлика от тези, за които уж претендирате, че са такива, на настоящия Метъл фест. За почти никакви пари в Букурещ ще гледам тридневния Рокстадт Екстрийм Фест с по 10 (ЗАСЕГА) обявени банди на ден, горе-долу от ранга на 2/3 от обявените за Метъл феста банди. И пак е по-евтино, дори с пътуването дотам. Лятото Mastodon, Gojira, Lamb of God, Architects, Parkway Drive – всички ще обикалят Европа и нямат плътен график – има кога да минат и през България. Някои от бандитe (PWD, например – в Румъния) ще свирят дори в съседни държави, и да, имат свободни дати около минаването си през региона.

И какво от това, което казвам? Ами ето какво – има кого да каните, БГ промоутъри (байганьовски промоутъри). И повярвайте, има хора, които наистина биха дошли дори от съседни държави, за да видят гореизброените от мен банди, че и много други от ранга им. Защо ли? Ами простичко – никога не са свирили тук. Жадни сме за нов, модерен метъл. Писна ни от едно и също. И не е проблемът „помията“, която се излива по вас, негативизмът и т.н. – това е просто оправдание за пред нас за това, че не каните това, което хората биха искали да чуят. Всъщност негативизмът си е естествена реакция на последното. В крайна сметка, това, което правите е частен бизнес, и сами избирате как да го правите. НО в бизнеса има нещо, наречено имидж, а вие с действията си, сякаш само кал хвърляте върху имиджа си. А пишейки си сами коментари под новините за събитията, в опит да имитирате някаква подкрепа, направо ставате смешни. Стига сте си мислили, че ако не поканите нещо ново и модерно, няма начин да играете на сигурно – напротив. Тези неща също имат много фенове тук.

И не, не съм интернет трол по поръчка на някой друг промоутър – кви са тия филми, които си набивате. Аз съм просто един фен, на когото му писна да гледа как любими банди подминават държавата му заради некадърни и алчни промоутъри.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ха-ха 2.03.2016 23:02:56 + 8 14
Странник, по всичко личи, че слушаш много различна музика от предлаганата на феста. BGTSC в момента растат и явно се профилират в много по различна стилистика от това което искаш. Каква ти е играта, а не се оплакваш и в другите теми? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 2.03.2016 23:15:08 + 13 8
Напротив, кефя се на Криейтър, на Финтрол и Powerwolf, от свирещите на феста банди. Но никога не бих ги гледал за такива пари. Криейтър съм ги гледал и преди - още една причина да пропусна. Отностно частта с профилирането - смея да твърдя, че не си прав - BGTSC имат опит, макар и плах, с канене на по-модерни банди - Enter Shikari със съпорт Hacktivist - и със сигурност посещаемостта не беше слаба - беше дори близо до разпродаване. Слушам много и различна музика, не се ограничавам жанрово, но просто ми е тъпо да виждам как БГ промоутърите са се забили в една-две нишички и само от тях канят банди. Не съм от тия, които ще тръгнат да с*рат под всяка една новина, но и това, че само тук съм си изразил мнението, не е вярно. Сравнително често повдигам въпроса и тук, и в други сайтове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 2.03.2016 23:27:06 + 13 8
В допълнение на горното бих казал също така, че не смятам, че е редно да мълчим, щом около нас се говорят глупости, а ние имаме какво да кажем. А тук се изговориха твърде много глупости. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nerd 2.03.2016 23:37:53 + 8 12
Според мен цената и групите си струват. Хората нямат слаб концерт и са от най-съвестните. Аз лично съм им писал и благодарил. Ако греша ме поправи, но прави впечатление, че си много активен в подкрепа на негативизма срещу тях. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nerd 2.03.2016 23:42:23 + 1 8
Някой ми смени ника. Как става това? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

КЗЛ 1.03.2016 21:22:03 отговори + 15 5
Ганя има да ми връща едни пари от един концерт, ама нейсе... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЗП 1.03.2016 21:30:20 + 12 21
Май обърка темата? Тия тук са мъжкари. Бегай при феновиете на Мегадет.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боко 1.03.2016 22:17:46 + 26 11
Много е смешно и жалко сами да се наричате "мъжкари". Оставете на жените ви тази задача. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЗП 1.03.2016 22:42:02 + 12 21
А не са ли? При тая помия която им изливате постоянно пичовете си действат и продължават да правят най-добрите събития! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ха-ха 1.03.2016 19:54:52 отговори + 26 12
Абе то на 8 има Caliban! Кой ще ти гледа бг банди дето ги е гледал сто пъти и ще ги гледа още толкова. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


странник 1.03.2016 20:05:37 + 21 13
За тия пари за феста, предпочитам Калибан преди него, който квото иска да говори. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кроки 1.03.2016 20:41:51 + 16 25
Да преместят феста заради дръгльовците ли?
Никой не го интересуват тия немски гейчета дето ще свирят на ГейКилометър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 1.03.2016 22:01:03 + 22 11
Никой не иска да местят феста. В интерес на истината май не са и много желаещите да го посетят. За всеки влак си има пътници - и без обидни квалификации, моля, щото ако тръгнем да се обиждаме на лична основа, или на основа музикални вкусове, накрая май никой няма да излезе особено щастлив от спора. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЗП 1.03.2016 22:10:47 + 13 21
Странник, май на теб и още двама-трима ви се иска да няма интерес. Около мен всички са с билети още от Декември. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боко 1.03.2016 22:21:01 + 24 10
Ми тогава що се косиш, бе, мишок? Виж се в огледалото, удари си една злобарка и си лягай. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 1.03.2016 22:22:22 + 30 9
Самият факт, че има само 1600 билета говори сам по себе си колко огромен интерес очакват самите промоутъри. Ако наистина имаше еуфория около тоя фест, мисля, че един месец преди него нямаше да обявяват еднодневни билети и да хвърлят прах в очите с "допълнителен ден" с български банди, които биха дали да свирят на всичко по-голямо от малката зала в Микстейп или Фенс. Да бъдем реалисти. Смешно е да се симулира такава активност и подкрепа в коментарите от има-няма 10 човека, които твърдят че камо ли не от други континенти ще идват хора да гледат Криейтър за 5-ти път за 140 лева. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЗП 1.03.2016 22:47:59 + 11 22
Странник, глупостите които изписа само потвърдиха думите ми!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 1.03.2016 22:59:23 + 24 9
Супер, можеш да си легнеш спокоен вече. А като станеш утре сутринта може да ми кажеш и кое по-точно е невярно, че дори глупост. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Нещото 1.03.2016 16:45:57 отговори + 12 22
Аз съм изключително доволен от тази новина. Първият ден ще бъде размазващ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Калин 1.03.2016 15:20:03 отговори + 21 20
Без коментар:
SLAYER & ANTHRAX - 60
MEGADETH - 70
KREATOR - 75
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

trashmetal 1.03.2016 15:28:44 + 14 16
MEGADETH e 55/65лв. Само за протокола. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Таблото 1.03.2016 15:29:55 + 17 20
Не искам да издребнявам, но освен Kreator има още четири групи, макар и не толкова
известни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НеИван 1.03.2016 15:39:32 + 20 9
Autumn Souls Of Sofia - 70 лева
Unleashed - 65 лева

Или си вземи фестивален билет и по твоите сметки Kreator ще ти дойдат без пари
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

G.B. 1.03.2016 21:28:02 + 16 13
НеИван, не знам къде си гледал тази цена за Unleashed, но аз онзи ден си взех билет за Running Free Fest от 45 лв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 1.03.2016 15:05:46 отговори + 15 20
Пореден пример, че само Цонко Цонев кметълът може да организира. Kmetal the best, fuck the rest! Катуна отива в Търново! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tulimyrsky 1.03.2016 14:33:17 отговори + 10 0
На официалната страница на Финтрол е отбелязана датата 10-и април. Тук пише 9-и. Кое е вярното?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 1.03.2016 14:34:27 + 1 8
Това за коментиращите предполагам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 1.03.2016 14:35:00 + 0 8
Деа коментарите исках на долния да го туря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tulimyrsky 1.03.2016 15:05:53 + 4 0
Някои копира въпросите отново отгоре, или пък системата за коментарите наистина се е прецакала. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Велегняв 1.03.2016 14:27:27 отговори + 24 12
"Лаком гъз - кръв сере" - народна мъдрост Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Нилак 1.03.2016 14:11:08 отговори + 21 15
2-3 добри групи, които са идвали тук многократно и цяла камара комедийни актьори - с такива групи и на такава цена няма нищо чудно в това, че не са успяли да продадат дори само 1600 билета... жалко, идеята беше прекрасна и при по-добър избор на групи можеше да стане страхотен фестивал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кроки 1.03.2016 20:50:33 + 13 15
И сега ще стане страхотен фестивал. Жалко, че няма да го видиш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Нилак 2.03.2016 15:22:55 + 7 11
Страхотен фестивал не се прави със 70 % напълно посредствени групи. И не съм казал, че няма да го видя - просто ще пропусна комедиантите, т.е. по-голямата част от двата дни Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 1.03.2016 14:05:27 отговори + 19 16
ахаххахахахха
Бай ви ганя промотъра!
Евергрийн номера.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЗП 1.03.2016 21:33:37 + 12 8
Пак се бъркаш нарочно. Бай Ганя тая година лекува с Мегадет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 1.03.2016 13:37:42 отговори + 11 10
Бих го посеттил, но единственето което ме притеснява е звукът в залата ?!? Ако беше в топлите месеци и Open Air не бих се чудил въобще !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 1.03.2016 13:47:37 + 21 8
Това е единствената зала, в която почти винаги е хубав звукът. Само за Testament разбрах, че бил ужасен, но всички останали, които съм гледал, е бил идеален Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

carpe_diem 1.03.2016 13:55:59 + 15 8
Съгласен с ...
В "Универсиада" почти винаги става хубав звук, защото сцената е срещу голямата трибуна, а не примерно като в "Христо Ботев" - срещу стена.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Раптор 1.03.2016 13:31:42 отговори + 3 22
Абе сериозно ли Powerwolf няма да е хедлайнър??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Трол 1.03.2016 13:37:11 + 16 7
Някъде пишеше, че 90 минути ще свирят. Я, провери. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Раптор 1.03.2016 13:55:55 + 6 9
Абе ако е 90 добре. Kreator са си добре ама тях още през 1994 (не помня тогава ли беше) ги гледах във фестивална пък и после и не са ми много интересни. Powerwolf и Battle Beast (пък и Evil Invaders) са ми по-интересни в момента (на paradise и tiamat съм им се нагледал достатъчно) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Трол 1.03.2016 14:13:36 + 18 10
Аз съм фен на Kreator, Tiamat и Paradise Lost от едно време, но Powerwolf, Battle Beast и Finntroll са ми много интересни от една-две години така, че аз съм 100% там. Другите банди са ми добре дошли, но ако наистина първите пет свирят хедлайнерски сетове ще е размазване от всякъде. Доста свирня ще има. Ще ми е интересно кои ще са бандите на 8 април Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 1.03.2016 13:29:43 отговори + 16 10
Ако си купя еднодневен билет ще има ли смоука?

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


D.M. 1.03.2016 13:22:24 отговори + 15 16
85лв. еднодневен билет, ай сиктир бе! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Трол 1.03.2016 13:25:40 + 16 10
Не надувай, бе! Имаш и 10 лева - зависи какво ти се гледа и кога го купуваш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funeral frog 1.03.2016 13:28:12 + 16 8
75, бе, бате. Или ти в деня на концерта пазаруваш? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 1.03.2016 20:04:55 + 15 11
75, 85, все там, все е твърде много над реалната цена за концерт дори на всичките тия групи на куп. Твърде много си повярваха BGTSC с тия цени за билети, и честно казано доста фенове ги отблъсква това. Реалната цена на тоя фест е около 100 лв за двата дни, с да кажем 55 лв. за еднодневен (60-65 в деня). Повече за да гледам подобен лайнъп никога, ама никога не бих дал. Особено ако има вече обявени концерти от сорта на Slayer+Anthrax, Megadeth+Support (който, предполагам, ще е Lamb of God), два летни фестивала (КаварнИТЕ), Spirit of Burgas, в който също ще има метъл (уж потвърдено)... Ама - както и преди съм казвал, те и билетите не са много, за Метъл фест-а, така че все ще продадат достатъчно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кроки 1.03.2016 20:48:07 + 13 15
Странник, не се спряхте с глупостите и лъжите!
Нито Спирит, нито Ламб Ъф Год ще има. А Каварните са финансирани с парите на кого? Ха познай за какво е целият медиен маскарад!
Евала на BGTSC, че са се хванали и инвестират, а не чакат турнета на готово. За това което предлагат и то в центъра на СОФИЯ(!) парите са нормални, но е по-лесно да се мрънка.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 1.03.2016 22:03:44 + 14 9
Изчакай още малко, след това ще си говорим пак какво ще има и какво не. И какво значи "не чакат турнета на готово". То това е работата на всеки един промоутър. Като гледам, ти май даже си от BGTSC, и като гледам, май хич не си разбираш от работата. А да симулирате няква подкрепа в коментари в интернет от себе си за себе си е просто жалко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Евалата 5.03.2016 22:35:07 + 6 3
Странник, много ги разбираш кое и колко струва. Я си кажи ти за кой работиш, че си толкова навътре с информацията? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 7.03.2016 18:56:47 + 6 2
То не е особено сложно човек да си направи справка с други подобни събития, включително в България, за да си направи сметката каква цена да очаква за да гледа групи от такъв ранг.
А ако погледнеш малко по-нагоре, ще видиш, че критиките ми са генерално към всички български промоутъри.
BGTSC, стига сте се опитвали да се измъкнете след всяко критично мнение, обявявайки го за мнение, платено от ваш конкурент. Смешно е.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

UGIN 1.03.2016 13:21:28 отговори + 18 11
Очакваме и двама с един билет Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ttt 1.03.2016 13:16:05 отговори + 18 8
А ще има ли и бляк в бонус към еднодневните биуети? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Раптор 1.03.2016 13:29:58 + 22 7
Щяло да има специална дата на 11-ти с бляк, ричито и смоука за тия с двудневен
И даже смоука в бляк вариант.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дий Пърпал 1.03.2016 14:33:56 + 16 5
А дали ще избичат Смоука? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

аз бре 1.03.2016 14:43:42 + 23 7
Ще има билети и за половин ден с бляк, ричито, смоука, блек смоук, църна маца, черна златка, бела патка и баба гуси. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".