LORDI показаха новите си костюми

28 авг 2008, 16:22 ч. 393 / 4 38
пред./следв.
SLIPKNOT не са единствената маскирана група, която сменя имиджа с новия си албум. Преди издаването на следващата си студийна творба "Deadache", финландските монстър метъли показаха и вида на новите си костюми:

още за:

Lordi


Коментари   (38)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Тигър 1.09.2008 15:10:01 отговори + 0 0
Ники, хайде без глупости сега... Мислиш ли, че Блекмор не е популярен? `щото аз не мисля тъй. А не мислиш ли, че да лепиш категоризации по този начин е най-малкото малоумно? Защото е. И то много.

А какъв е смисълът да плюете по Lordi? Вероятно това е единствената група, която използва подобни костюми и ми харесва. А докато ги харесах, мина твърде много време точно заради костюмите. После ги приех и дори ги харесах. Без тия костюми това ще е просто друга група.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ники 30.08.2008 23:09:14 отговори + 0 0
Винаги ми е било много смешно като започнете да се обяснявате в цифри, кой колко диска бил продал и кой колко народ събрирал на концертите си. Само ще пейстна едно цитатче на добрият стар Ричи Блекмор "... people mix-up popularity with success - to be succesfull you have to be a good musician, to be popular you have to just be fashionable" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.08.2008 14:03:03 отговори + 0 0
Ники - 2008-08-29 07:28:07
Ами хеви метълът е музика предназначена за деца до 10-12 годишна възраст

Хахахаххаха! Затова на концерта на Мейдън целият стадион беше пълен с малки 10-годишни деца! Моля ви се, преди да пишете поне малко мислете! Какви са тия идиотщини, че някой слушал група заради имиджа й?!? Ако вие сте такива и избирате групите, които да слушате, по външния вид, не го приписвайте на останалите. Ако си истински фен на някоя група, не се влияеш от имиджа, а от музиката, която прави. Има хора, които харесват музиката на Лорди, просто го приемете.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BloodyRose 30.08.2008 11:21:08 отговори + 0 0
Едни харесват едно, други друго.Не може всичко живо да има еднакъв вкус, тогава нямаше да е интересно :p Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ники 29.08.2008 23:00:51 отговори + 0 0
"А блек метъла за деца ли е, щом слагат грим повече от дърта чалга певачка с 20 годишен стаж ?"
Той е за глухи деца
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Bruce666 29.08.2008 20:02:57 отговори + 0 0
Анонимен - 2008-08-29 10:49:20
"Рок!? Че ази слушам само трю блек метъл мейд ин Норвей"

Ми кат се правиш на много остроумен за какво пишеш изобщо тук бре Сравнява блек метъл със шок рока боже, боже. Абе човек музикалния ти вкус явно е бая зле.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sir_J 29.08.2008 18:26:06 отговори + 0 0
Абе не знам за вас, ама като видя такива изруди на обложката изобщо няма да си правя труда да им чуя песните... За всичко си има някакви граници, а тези момци са далеееч отвъд тях. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Snake 29.08.2008 16:12:18 отговори + 0 0
@Ники

А блек метъла за деца ли е, щом слагат грим повече от дърта чалга певачка с 20 годишен стаж ?
Лично на мен костюмите ми харесват, поне са нещо по-оригинално от смешния бляк метъл грим !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 29.08.2008 14:44:56 отговори + 0 0
Милорд Атанас,Mudvayne никога не са били с маски.Бяха с грим.И казвам бяХА,защото от 2004-а не са дори и с грим.А точно когато започнаха да излизат нормално по клипове и концерти,направиха и най-големият си пробив(поне като продажби),а именно албума LOST AND FOUND.Mushroom head също са предимно с грим,само някои от членовете им са с маски.Но и двете са доста здрави банди и едва ли са популярни заради гримове или квото е там.Друг е въпроса,че на Лорди,костюмите са яки,но като чуеш какво свирят ти става смешно.Аз лично като видя такава банда,очаквам някаква бруталийка,не олд скул хеви/рок.И верно напомнят на Gwar Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 29.08.2008 14:04:13 отговори + 0 0
Пропуснал съм това, като цензурирах коментара.
И спрете дотук с междуличностните обяснение, вече всякакви подобни ще бъдат изтривани.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Cronos 29.08.2008 13:58:06 отговори + 0 0
Д-р рибо, намирам изказването ти за безпричинно обидно. Надявам се да бъде изтрито скоро за да не се налага да му отговарям. !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! "Кроносоподобно изчадие такова за какво става въпрос!" Ако админа смята, че трябва да има такива обиди родени от дрогирано съзнание без никаква провокация нека остави "пост-а" ти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BloodyRose 29.08.2008 13:28:24 отговори + 0 0
Дори и без костюми пак щях да ги слушам.Не съм от хората, които се палят първо по визията, после по музиката.Не слагайте всички под едон знаменател.И не виждам смисъл от това някои хора да плюят непрекъснато в темите, вие май си нямате друго забавление.Като не ви харесва някоя тема, просто не влизайте и не пускайте дежурните тъпи коментари,Българската простотия вече ни е известна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Д-р Тарибо 29.08.2008 12:29:00 отговори + 0 0
Kak ще няма такава група,обявяваща разпада си по сайтовете заради феновете дето не копуват огинлъка....как така не си чувал за такава група бе ******,пишеш ми се за оргинален с **************** изказвания....нали ти пък си пират,значи малко,или много се интересуваш от ъндърграунд банди.Та не знаеш за NAGLEFAR,които бяха се разпаднали точно поради гореспоменатата причина,******* ****** и бяха обвинили в сайта си такива изкуствени пиратски същества,като теб.Чудя се CRONOS от какво подяволите е правен.....но така е пиратщината винаги е загадъчна и в повечето случаи е прозрачна.Не че защитавам откачения Милорд,но истината си е истина,свирепата реалност стои така! Аколкото до Милорда той е затворник на извратеното си съзнание,но щом той да напише това значи си представи ****************** такова за какво става въпрос! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Demonaz 29.08.2008 11:40:21 отговори + 0 0
както вика един мой приятел: "Слипнот за бедни"

Ха-ха-ха-ха
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.08.2008 10:49:20 отговори + 0 0
Научете се като не ви харесва една група да не влизате в статиите и да се правите на оригинални. На един му пречели костюмите, друг го сърби и т.н.

"Рок!? Че ази слушам само трю блек метъл мейд ин Норвей"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Izrod 29.08.2008 10:42:53 отговори + 0 0
Тва са пустиняци. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Awa 29.08.2008 10:27:35 отговори + 0 0
я чуйте It snows in hell или Blood Red Sandman и тогава пешете гадни коментари!!!!!Песните им са чудесни!Не разбирате ли че костюмите са начин на забавление?Колко пъти да ви го кажат?Даже и да са без тях пак ще имат фенове-заради музиката.Зацепихте ли??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bruce666 29.08.2008 09:48:43 отговори + 0 0
Анонимен - 2008-08-28 18:15:51

- Тогава защо толкова много държът на тях?

Ами това е тяхната визия. Пък явно много обичат филмите на ужаси от 80те. Пък и не виждам на кой изобщо пречи това че са с костюми, на мен например са ми интерестни. Друго е да се правиш на голяма работа без никакво покритие. Но те правят добра музика, така че бих казал че изобщо няма смисъл от убиди и опреквания. Като не ви харесват не ги слушайте. Но сега няма много групи със тяхното звучене. А и те са по принцип шок рок. Много от сегашните групи например като симфоничните, имат еднотипно и скучно звучене. Но Лорди са били винаги като групите от старата генерация, музиката им е и весела и зловеща. Просто създават страхотен рок.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cronos 29.08.2008 09:39:17 отговори + 0 0
Тук виждам едно ******** "Милорд Атанас". Детето е лишено от всякви персонални качества и понеже няма с какво да впечатлява хората, да ги кара да му обръщтат внимание си е "намерил" нишата да се бие в гърдите, че купува оригинални дискове и има голяма колекция. Даже полза всеки случай да прави пропаганда на тая ниша, току някой му се върже че това е нещо похвално и милорда с колекцията си пластмаси изведнъж става значим, дори пропагандата да е в новина за новите костюми на ЛОРДИ. Истината е че досега няма, а няма и да има група която да няпише в сайта си "Разпаднахме се заради такива,като вас". Това че имаш оригинални дискове не те прави рицар в бляскави пластмаси, а човек който плаща за това което другите взимат без пари. Ако си толкова принципен кажи ти пиратско не послушваш ли? Ако не тогава трябва да си много некомпетентен, защото си слушал малкото музика която си купил на "оригинално" от ограничения избор на БГ пазара за такива неща. А че си некомпетентен си личи. Че Панака са се разпаднали заради маските - хахаха. Аз незнам някой да е казал - тия ме кефи музиката им ама имат маски и няма да ги слушам! Панака се разпаднаха защото имаха 2 песни, защото в бг няма хляб за тях и защото Валери Милев стана известен режисьор и вероятно няма време да се занимава повече с групата - негов си избор. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sodom 29.08.2008 08:48:10 отговори + 0 0
Приличат ми на доста по-бездарна версия (на външен бид) на GWAR. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ники 29.08.2008 07:28:07 отговори + 0 0
Ами хеви метълът е музика предназначена за деца до 10-12 годишна възраст, нормално е хората дето я свирят да съобразяват имиджа си с това. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Maniac 29.08.2008 03:38:04 отговори + 0 0
Уляляяяя! Е не са ми страшни ако това целят... повечко смешни дори но все пак биха могли да участват в някой долнопробен филм на ужасите. /както знам това дори вече с ее случила със съществото най -отляво! честитка! хахахахаа/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Scorpio 29.08.2008 02:08:09 отговори + 0 0
Надали има смисъл да ти отговарям Твой си е проблема за всичко написано долу и "аргументите ти". Някъде дълбоко в психиката ти може би хах Измислени имена не ми трябват - казвам се Венелин и Scorpions са любимата ми хард рок банда. Та оттам Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милорд Атанас 29.08.2008 01:38:26 отговори + 0 0
Ех Scorpio,сигурно си мислиш,че единствените удобни за сравнение KISS and SlPKNOT, както твоята персона реши по "мъжки" да се изрази.....давам за пример тези групи,тъй като лишен от качествена музика и нищо не знаещ за маскираните групари тип какъвто всъшност си, надали по дяволите знаеш за още такива криещи зад маски лицата си групи.Само не ме карай да ти изброявам още такива,които жънат цъкане с език незавиждащо клатене с глава тип бабичката разбра,че внукът и е наркоман, и всякакви грозни реакции на хорицата по широкия и бял свят.То май няма смисъл,ама нека ти спомена 2-3 масколюбци в музиката. Нима не си чувал за интригата и обвиненията от хората към:MUSHROOMHEAD,MUDVAINE,скандала за отрязаната глава посмъртно подвизаваща се в BRUJERIA дори и тъпата отнесла не малко критика заради копиране,не своемо звучене и тн. българите лицекриещи се ЗЛАТНИ СТРУНИ,българската дет метъл група,която бързо пропадна заради маските а именно ПАНАКА и още много други банди,които не са много известни на конете,като теб с капаци гледащи в една посока,ограничавайки се жестоко с LORDI. Трябва да знаеш драги ми неприятелю,че света не се състои само от Лордисвирци,а има и други масконосещи значително по-добри свирци.Много си бил доказвал а? Някакви си хора са били във вас и не са харесвали Лордисвирците и ти си им пускал концерти разни мазни и те толкова били ги харесали,че са те молили за още уа-а-ау! Това ми звучи,като потен банален екшън филм,където главния герой се бори с лошите и доказва за холивутската си чрез монтаж направена сила.И накрая целия град ръкопляска на терминатор Scorpio и иска още! Scorpio.....? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Scorpio 29.08.2008 00:56:22 отговори + 0 0
П.С.: Поздрав за феновете с The Kids Who Wanna Play With The Dead и пожелавам да се радваме на нов албум в стил Arockalypse, който лично за мен се явява като нещо средно между Get Heavy и The Monsterican Dream Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Scorpio 29.08.2008 00:50:21 отговори + 0 0
Милодре, а защо изключващ възможността хора, които имат богата колекция от оригинални дискове на групи и определено не мислят първосигнално, както ти си го описал, да харесват музиката им? Може да не са най-техничните, най-бързите и пр., но това не пречи песните им да носят заряд, силно чувство и чудесна мелодия за някои. Дал си пример с KISS и Slipknot, които в случая са удобни за отговор. За мен те не струват. Просто, защото не харесвам музиката им и оттам не ме интересува какъв им е имиджа. Lordi ми харесаха като музика и оттам се запалих и по визия, концерти, филми. Но ако се изменят стилово и се изявяват в поджанр на рок и метъл музиката, който не ми допада, надали ще продължа да се интересувам от тях само заради визията.
А вие, които плюете без да се аргументирате, гледали ли сте поне един цял концерт на Lordi, знаете ли им песните, албумите, колко пъти сте ги слушали, че бързате да давате такива оценки? Правят ви асоциации с други групи чисто визуално, дочули сте в най-добрия случай три песни, колкото да можете да кажете, че сте слушали нещо и почвате да плюете. Еми жалко за вас.
Специално за Lordi много познати и приятели са ми реагирали така, но като ми дойдат 3-4 пъти на гости когато съм пуснал някой от концертите им и почват да казват, че не били толкова лоши, след това ме молят за отделни песни и дори да не им станат кой знае какви фенове (това вече е въпрос на вкус) виждат, че имат и музикална стойност. Така че... който иска да приказва колко са слепи другите без поне да си е притворил очите.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ilith 28.08.2008 23:17:09 отговори + 0 0
Аз лично не намирам разлика. Все същата гротеска. Лигав, смешен рок, при всяко едно положение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милорд Атанас 28.08.2008 22:22:32 отговори + 0 0
Айде бе най-важното било музиката!? Ако LORDI бяха без маски друга песен щяхте да пеете. Но видители понеже са с маски и айде-е-е юруш....винаги маските създават слуховата илюзия,че групата има етикет фаворит за вас.Но без маски изведнъж какво? Готиния звук изчезва,имиджа рухва, вие късате лексикоите си със залепени снимки на групата с маски,самодивните ноти на парчетата,които са те отнасяли в света на музиката изгарят.....и какво? Накрая един вид хлапето се отрича да е фен на Батман,или може би Спайдърмен,тъй като не може да възприеме Хрисимият човек криещ се зад прилепа,или упорития смотан журналист Паркър криещ се в паяка. А да си спомним ли навявайки си ретроспекция за уж изненадата,която KISS бяха приготвили на фенофете,като излязаха на сцената без грим и забиха? Да-а-а кофти работа си бяха причинили пичовете с цел да са интересни и тн. общо взето се пооцапаха с домати,изплющяха си по едно празно бирено шише в главата,хапнаха си малко сурови яйца и др. И изведнъж фенове по това време нямаха.Добре,че тези дето имаха малко мозък и мирогледа им беше повече квадратни метра площ разбраха,че имиджа си е имидж и щом се опре до музика,тук визията не важи...все пак съществува критерия потенциал.Така направиха SLIPKNOT така рано или късно ще направят и LORDI.Но въпроса не е в това да пожелавам край и на двете банди...въпроса е в това да разберем,че музиката си е музика,ако ще и гърбушкото от Нотарадам да е зад барабаните,китарата,микрофона,клавирите,скреча дори...без значка.Ако свири добре и показва прецизна техника и мелодия в това значи заслужава човек да метне по едно ухо и да се бръкне малко в дънковата си кисия и да даде някой друг грош за албум на същата технична група,ако иска тя да продължи да съществува,ако иска тя да не пише в официалните си сайтове "Разпаднахме се заради такива,като вас" тогава забравете за търсачките и всякакви си там простотии,които служат за даунлоудване или както е там на парчета,а копувайте оригинала! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.08.2008 20:10:52 отговори + 0 0
този отдясно е хицникът, а този отляво - пришълецът. Иначе съм напълно съгласен с последното. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.08.2008 19:27:54 отговори + 0 0
Защо толкова държат на тях не знам, но това е добра добавка към страхотната музика. Нека и други банди се помъчат да имат собствен стил и да представят нещата добре във всяко отношение. Най-важното е музиката, но най-добрите обръщат внимание на всички детайли! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BloodyRose 28.08.2008 18:18:15 отговори + 0 0
Подкрепям Bruce666.
Някои хора си нямат работа и все гледат за нещо да се хванат.Каквито и костюми да облекат все ще си правят страхотен рок.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.08.2008 18:15:51 отговори + 0 0
"Съжалявам но Lordi създават страхотен рок и метъл. И без костюми, пак щаха да бъдат много добри."

- Тогава защо толкова много държът на тях?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DirtyDream 28.08.2008 18:08:00 отговори + 0 0
ТЪПОООО............. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bruce666 28.08.2008 17:43:37 отговори + 0 0
wolf - 2008-08-28 16:58:16
Детски работи. К'во значение има кой как се облича, нали е важна музиката, щом една група свири добре, едва ли на феновете им дреме как се носят по клипове и концерти. Ама явно вече който не може, се мъчи да компенсира с парцалки. И даже номера минава

Съжалявам но Lordi създават страхотен рок и метъл. И без костюми, пак щаха да бъдат много добри.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bai lundgren 28.08.2008 17:11:58 отговори + 0 0
axaxaxax днеска новините вървят на смехории явно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


wolf 28.08.2008 16:58:16 отговори + 0 0
Детски работи. К'во значение има кой как се облича, нали е важна музиката, щом една група свири добре, едва ли на феновете им дреме как се носят по клипове и концерти. Ама явно вече който не може, се мъчи да компенсира с парцалки. И даже номера минава Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Logos 28.08.2008 16:39:47 отговори + 0 0
Като нЕкакви екшън фигурки са. Сигурно имат по едно копченце на гръбчетата и като ги натиснеш почват да 'свирят'... някакви неща. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Neon Knight 28.08.2008 16:36:39 отговори + 0 0
Версия 2.1а :-)... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".