На прасе с KHANЪ в клуб "При Черепите" на 17 май

6 мар 2025, 06:33 ч. 1668 46
пред./следв.

   Получихме следното съобщение:

Khanъ обявяват концерт "На прасе" на 17 май. Почитателите на фолк метъла ще станат свидетели на грандиозно шоу по типичен маниер на групата - двуразова метъл забава, но този път в компанията на майсторски изпечено прасе в клуб При Черепите. Билетите с включен банкетен куверт са вече в продажба на https://epaygo.bg/1041176007 и са на цена от 40лв. Стандартни входни билети ще бъдат пуснати в продажба на по-късен етап, ако останат места.

След двойния концерт "Тежки песни" в края на 2024 г., който се проведе пред отрупани с храна и ракия маси, Khanъ вдигат залога и се заканват, че ако едно прасе не стигне, ще си викнат второ. Гудито ще бъде сервирано на специално обособен битов кът, а порциите включват щедра гощавка с печеното свинско. "Khanъ на прасе" е върхов момент в инициативата на софийската чета да предостави на почитателите си синкретично изживяване на традиционен фолклор, метъл и вкусна трапеза. Поредицата им от банкетни концерти в София и Пловдив се радва на голям интерес и от Khanъ съветват феновете да не чакат, а да гарантират своите места, защото всички банкетни билети до момента са били sold out. Митът, че феновете на тежката музика не консумират по време на концерти, е напълно стъпкан от представянето на групата и верните им четници. След "Khanъ на прасе" българската метъл сцена няма да бъде същата.

На профилите в социалните си мрежи Khanъ описват начините за придвижване до При Черепите, както и начините за прибиране след почерпката. Умишлено "Khanъ на прасе" се случва в събота.

През април Khanъ ще направи затворено събитие с феновете, известни като "Четата". На сбирката ще се слушат демота на натрупания нов материал през последната година и ще се съберат впечатления и обратна връзка. Това ще определи, кои от десетките идеи и песни ще видят бял свят в следващия пълнокръвен албум на Khanъ. Мястото и времето на това затворено listening party ще бъдат разкрити на по-късен етап, затова следете страницата на Khanъ и станете част от съставянето на новия им албум.

Междувременно Khanъ публикуват поредица от изпълнения на живо, заснети на концерта им с KsANa през есента на 2024 г. Клиповете могат да бъдат гледани в YouTube профила на Khanъ https://www.youtube.com/@Khanfolkcore.

 

на прасе с khanъ

още за:

Khanъ


Коментари   (46)

Добавянето на коментари е ограничено.

NeVs 7.03.2025 11:42:28 + 12 49
Мисля че тази тема от одавна се изчерпа!
- Прасетата са си в кочината..
- Простотията отново е култура
- WeRock e най-посещавания сайт
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 7.03.2025 12:15:03 + 35 10
Я, и ти ли не ядеш свинско? Супер, искаш ли да си разменим пейджърите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Смешници 7.03.2025 11:37:30 + 41 13
Колко сте жалки да пишете негативни коментари и после да се сърдите, че ви качват коментарите на снимки в мрежата, ахахах Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тъжни хора 7.03.2025 11:45:09 + 10 47
Колко сте нагли да си разпращате тъпотиите до сайтовете и после да се сърдите, че хората четящи въпросните сайтове ги наричат тъпотии. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 7.03.2025 12:13:55 + 29 5
Аз прегледах всичко и сърдити виждам само тук. Аллах ще види сърдитите и другаде Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DonkeyCock 7.03.2025 10:19:23 + 19 55
най-голямото дъно е, че пyбликуват коментарите от WeRock на официалната си страница във FB. Доста криворазбрана стратегия за привличане на внимание според мен, PR-a за пореден път си е скандал... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 7.03.2025 10:31:08 + 16 51
При такова неуважително отношение към медията и нейните потребители, при това не за първи път, може би е време Werock да спре да публикува новини за групата. Няма да е голяма загуба за информационната среда. Въпрос на самоуважение е, и за медията, и за групата. Защото така излиза, че дават прес-съобщения в медия, чиято аудитория не уважават, само за да скрийншотват и да се подиграват после с мненията.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

къкринското ханче 7.03.2025 11:02:25 + 13 43
Не, не. Вие не разбирате.
Правят го понеже са много над тия неща и изобщо не им пука за мнението на "хейтърите", нали...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 7.03.2025 11:18:42 + 29 4
Че те някои коментари са си за подигравка, какво ви пука какво говорят хората, нали всички сме анонимни ве Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гаден метъл елитист 6.03.2025 18:24:48 + 49 26
Половината хора тука не знаят кво приказват. Идеята за събитието е мега оригинална и си има своите привърженици. Кханъ стават все по-Кханъ с всеки следващ албум/EP и никога не тъпчат на едно място. Пичовете се забавляват искрено, а това си личи по поведението им на сцена. А онлайн "присъствието" им не е за хора без усет за сатира. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ми не. 6.03.2025 16:02:47 + 10 26
Тази ли група свири на Вакен? Как става таа работа не знам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Леле 6.03.2025 14:31:18 + 37 10
не се правете .. просто немате пари за прасе иначе ви се яде Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Truth 6.03.2025 14:06:55 + 23 54
Съгласен съм за сегментирането с Гост - Адамс и Три Уши за чичаци, Дъ Пит за хлапета и прохождащи банди, При Черепите за клошари, Микстейп и Л&Л за по-подбрана публика. Всяка жаба да си знае гьола! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сова 6.03.2025 13:55:42 + 39 15
Спрямо коментарите: тактиката на KhanЪ много успешно работи. Евала, пичове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Long Johnson 6.03.2025 13:54:51 + 42 21
Аз им ходя на всичките участия и ще се изненадаш, колко много хора ходят, а си свирят всеки месец в последно време. Не е зала за 600 човека, но всеки път изненадват с нещо ново. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

късата клечка 6.03.2025 14:17:01 + 12 41
Ами наистина ще се изненадам, щото не го вярвам, но знаеш ли къде също ходят много хора и има редовно участия - в Мегами. И какво общо има това с каквото и да е друго? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 6.03.2025 14:19:40 + 27 2
Искаме кан в Мегами Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 6.03.2025 13:46:10 + 29 53
Напълно съм съгласен с мнението на Странник по-долу. Голям регрес, всяка следваща изява им е по-зле и по-зле. Онлайн присъствието им - без коментар.
Някой може да се издразни от думите ми, но аз съм ЗА да си има "класово" разделение. Никога не е имало "метъли" като едно цяло. Винаги си е имало отделна публика за Адамс и Три уши, и публика за Микстейп и Лайв енд Лауд. Както и отделни групи, на които им отива да свирят там. При Черепите си зае своето място в ниския сегмент, посещавани са, живи и здрави.
Хората, цъкнали палец надолу, не са хейтъри, а са разочаровани от даунгрейда и чалгизирането на един проект, който беше обещаващ за времето си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Мехмед 6.03.2025 13:53:35 + 35 11
Че те Khanъ свириха буквално в Черепите, Микстейп и Лайв ен Лауд последната година, кво прайм? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Long Johnson 6.03.2025 15:50:36 + 40 17
Половината Khanъ в момента са професионални музиканти, оня ми вика "регрес" ???? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 6.03.2025 16:53:16 + 24 49
Това да си добър музикант въобще не е равнозначно на това да можеш да пишеш хубава и запомняща се музика, която да се оценява от публиката.

Добрият музикант свири добре на инструмента си, но не е задължително нито да е добър композитор, нито добър текстописец.

Тъй че аргументът, че някои хора в Khanъ били професионални музиканти и видиш ли, музиката им априори е добра, леко издиша.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдател 6.03.2025 17:59:16 + 11 18
Ти за колко групи си чувал, в които всички са добри композитори? Достатъчен е един, а ако останалите са добри музиканти, това е повече от плюс. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 6.03.2025 18:02:20 + 28 11
Значи добри музиканти били, ама он не може да запомни 2 прогресии и затова не ставала групата? Не е ли по-вероятно ти да си спрял и още да въздишаш по Жо и афро маняка от клипа на Небе? Хм Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 6.03.2025 18:29:19 + 15 46
Чакай сега, говорих принципно. Напълно прав си, че един композитор е достатъчен, особено ако останалите в групата са добри музиканти.

Само че поне като страничен наблюдател, в момента точно в Khanъ аз не виждам да има добри композитори . Добри музиканти може и да са - не ги познавам. Не са ми направили впечатлението на трагично звучаща група (нито на живо, нито на запис), тъй че най-вероятно добре си свирят на инструментите пичовете.

Но композитори и текстописци на песни, които да имат потенциала да станат хитове (макар и на ъндъграунд ниво) - със сигурност не са. Назад в миналото е имало, определено - някак си са успели да създадат някои доста слушани песни за стандартите на българска метъл банда (видно от YouTube и Spotify). Някои от песните им даже откровено си ме кефят. Последната такава беше отпреди две години (може би е и по-стара) - Вера. Но нещо в новите неща яко куца. В предишните коментари писах какво - няма да се повтарям.

Иначе, да се върнем на темата относно музиканти/композитори - не всеки музикален онанизъм е слушаем за обикновения фен. В очите на някой музикант може и да е нещо велико, но в ушите на масовия фен - надали.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Onanist 6.03.2025 18:39:21 + 28 10
Все пак са по добре от оренда… Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 6.03.2025 19:12:54 + 28 10
Слънцата на Момчил е композиционен шедьовър, като турчин го казвам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Друг гост 6.03.2025 20:04:25 + 18 45
Чисто музикално KhanЪ загубиха адски много с напускането на Симо. Оттогава музиката им звучи различно. С напускането на Марто, а след това и Жо се превърнаха в.... Ами в банда за аудиторията на Черепите. Толкоз си могат явно. А някои някога си мислехме, че Жо е най-лошото нещо, което им се е случвало, но... И дъното си има мазе. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bu-tik-tok 6.03.2025 13:36:43 + 21 36
За какво им трябва група? Да си пуснат Слави Трифонов и да ядат и да пият. Така ще е хем патриотично, хем автентично, хем гастрономически издържано. А тия Хан ли са, Ман ли са, няма да ги коментирам. Боза Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sect of Vile Filmi 6.03.2025 13:31:56 + 21 37
Ултра ултра cringe. Моля махнете 'метъл' частта от описанието на тая група където и да е. Няма нищо общо с метъл. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AVA 6.03.2025 13:26:13 + 22 13
И метълизмът ни е селски... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рико 6.03.2025 13:01:34 + 15 2
бахти, точно мислехме при нас да правим чеверме и тия ни изпревариха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Канарите 6.03.2025 13:27:27 + 10 12
Реално Бичето го е правил още преди 10 години сигурно, ма не е като да има нещо оригинално в тая група, тъй че кво им пука. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 6.03.2025 12:31:47 + 27 48
Khanъ се превърнаха в абсолютна пародия на бандата, която бяха.

От "folkcore"-а, който ги правеше уникални не само за България а въобще за метъл сцената, остана само някакъв изключително криворазбран "фолк", дето и те вече не са сигурни как точно да го поднесат. Тотално загубиха автентичност. В крайна сметка, с толкова промени в състава, нормално да се подмени и първоначалната идея и посока, с които бандата стана сравнително известна, което е тъжно.

Нито метълът им е бърз, тежък и запомнящ се, нито фолкът им има нещо общо с българския фолклор - дрънкат си на някакви средновековни инструменти и свирят провлачени скучни песни с бавно или средно темпо, дето и да се насилвам, не мога да ги запомня с нещо и да ги послушам повече от два пъти.

То си е показателно как все по-малко хора им ходят на концертите. Едно време пълниха Маймунарника, Терминал 1 и голямата зала на Микстейп, сега свирят по кръчми и се радват, че са продали 100 билета. А същата голяма зала на Микстейп, при опитите им да свирят в нея - отчайващо полупразна.

А онлайн "присъствието" им няма да го коментирам. Както написах по-горе - пародия.

Едно време им се кефих много. Само като се сетя как стигнаха от песен като "Небе" до тук...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Vicky from Ink 6.03.2025 12:51:41 + 22 22
бе винаги е било чупки, пози и скука, нека не се лъжем Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Chochi 6.03.2025 13:05:01 + 36 13
Хубаво е освен от метъл, да почнеш да разбираш и от музика хахах Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Long Johnson 6.03.2025 14:19:19 + 31 8
Балканджи като свириха всеки петък в Тукана навремето, като че ли беше по-различно. Khanъ поне си правят концертите, където има хапване и пийване Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

*** 6.03.2025 11:38:00 + 15 3
Защо група мизерия не подгряват , никакво уважение спрямо младите музиканти значи... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Совата 6.03.2025 11:34:50 + 16 17
"При Червейте" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мехмед 6.03.2025 11:14:52 + 27 2
Това събитие е ужасно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хана ибарбера 6.03.2025 10:20:07 + 19 3
особен човек трябва да си, за да отидеш на това Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хана ибарбера 6.03.2025 10:21:02 + 17 8
иначе ми хареса за тайното и "затворено" събитие, дето трябва да следим и ще разберем къде ще бъде и кога Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 6.03.2025 09:56:59 + 23 4
Поне да беше 1 април. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


NeVs 6.03.2025 09:40:15 + 33 34
Канско дъно... Поредно доказателство, че дори талант да имаш, можеш да го съсипеш с простотия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Boy Gorge 6.03.2025 09:39:42 + 20 22
Гощавка с печено свинско, под обичайните за Черепите тежки облаци цигарен дим, звучи като незабравимо преживяване за всеки изтънчен чревоугодник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Наблюдател 6.03.2025 09:02:55 + 17 5
Крилце или кълка? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Yasho 6.03.2025 08:50:43 + 29 8
Това вече ми идва малко в повече... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".