Официално е: HELLOWEEN и STRATOVARIUS в София на 23 януари 2011

29 юли 2010, 11:54 ч. 783 / 9 83
пред./следв.
"Loud Concerts" разпространиха следното съобщение:

    Немската пауър метъл машина HELLOWEEN ще стъпи за пети път в България на 23 януари 2011 г. Столичната зала “Христо Ботев” ще бъде разтърсена от симпатичните германци, които ще представят у нас последния си албум “7 Sinners”. Специален гост на HELLOWEEN в предстоящото “The 7 Sinners World Tour 2010/11” ще бъдат финландците STRATOVARIUS, които също ще видим и чуем на 23 януари в София. STRATOVARIUS бяха у нас в началото на тази година със самостоятелен концерт и демонстрираха високата си класа. След изключително успешната комбинация между HELLOWEEN и GAMMA RAY (последното им турне от 2007/2008), сега германците се спират на STRATOVARIUS и едва ли случайно ги наричат “супер групата”. Вокалът на HELLOWEEN, Andi Deris, споделя: “Имахме чудесна съвместна работа с GAMMA RAY. Сега сме горди, че ще имаме до себе си банда като STRATOVARIUS. Нека нашите фенове са готови за истинско пауър метъл парти – ще се видим съвсем скоро!”
    HELLOWEEN ще стъпят в България по покана на “Loud Concerts”. Билетите се пускат в продажба от утре (30 юли), като първите 100 билета ще са с промоционална цена 35 лв. След изчерпването на това количество ще се продават по 40 лв., а в деня на концерта ще са по 50 лв. Билетите ще се продават ексклузивно в Интернет и партньорската мрежа на Тicketstream.bg.


Коментари   (83)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Анонимен 13.01.2011 20:32:39 отговори + 0 0

Здравейте,
Аз не успях да си купя билет за 23.01, а нямам възможност да отида на 24-ти. Моля ако някой има свободен билет за 23-ти и иска да го продава да ми се обади.
е-mail: wdbinary@gmail.com
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

corpse-bride 29.12.2010 20:07:16 отговори + 0 0
в официалния им сайт има две дато за концерт http://helloween.org/live-dates.html - кво правим на 24.11????
- интересувам се да отида и на двата дена - и защо никъде из родните сайтове няма инфо за 24.11?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

choro 17.12.2010 01:37:30 отговори + 0 0
А тези Stratovarius какво ново са измислили като музика, освен че свирят перфектно почти цели теми от парчета на Helloween и Rainbow? Не, мерси предпочетам гореспоменатите групи поотделно отколкото копия на техни мелодии в една бездушна и студена безидейна боза! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

powerwolf 15.08.2010 01:12:09 отговори + 0 0
Хелоуийн завинаги! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.08.2010 00:46:12 отговори + 0 0
Хора Stratovarius нали ще бъдат с Kotipelto ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 8.08.2010 15:14:52 отговори + 0 0
ми ако са останали сано толкова, което не е възможно, ще ги преместят в друга зала с повече хора (Фестивална; Зимния дврец - всичките със страхотна акустика и озвучаване) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Woodstock 5.08.2010 23:17:43 отговори + 0 0
Пише, че са останали само 166 билета, това няма как да е възможно, мамка му :X:X:X:X Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.08.2010 08:21:10 отговори + 0 0
Понеже Австралия е малко далеч, а гърците са ни комшии - ето няколко цифри, всеки може сам да си направи сам сметка.

България


мин. раб. заплата - 240лв. 120€
ср. раб. заплата - 400-500лв. 200-250€

Дневен билет:

седящи 59,00 BGN
седящи 79,00 BGN
правостоящи 79,00 BGN
седящи 89,00 BGN
седящи 99,00 BGN
Пред сцена (правостоящи) 119,00 BGN

Комбиниран билет:

седящи 89,00 BGN
седящи 119,00 BGN
правостоящи 119,00 BGN
седящи 129,00 BGN
седящи 139,00 BGN
Пред сцена (правостоящи) 179,00 BGN


Гърция


мин. раб. заплата - 740€
ср. раб. заплата - 1200€

85€
95€
150€
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.08.2010 23:44:54 отговори + 0 0
Само хонорарите на групите са едни и същи. За тях е без значение къде колко е БВП и колко струва билета. Важното е да си вземат парите, пък промоутърът да си прави сметка дали ще го избие или не. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.08.2010 02:42:05 отговори + 0 0
евалата bulldozer ти направо го изрина Митака Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bulldozer 1.08.2010 15:15:40 отговори + 0 0
Бе кви са тия глупости, брутен вътрешен продукт ала-бала ??? При минимална работна заплата от 240, ако взимаш 400 кинта, което е 200 евро, направо смешна история за Евросъюза, и ако си дал 90 кинта за сонисферата излиза, че 1/4 от заплатата ти отишла за билетче. Средната работна заплата в Австралия е 3500-4000, ако си дал 200 за същото, си е направо супер. Другия вариант е да си акредитиран рок-журанлист, или да си баровец, като bateharo, който ходи по всички концерти.
Btw, тия глупости сигурно си ги чел в уикипедята?! Ако номиналния БВП на череп надхвърля 3000 щатски долара, ще е пак добре !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Митко 1.08.2010 12:38:14 отговори + 0 0
Тhe Fifth Horseman - 2010-07-30 08:28:49
"Австралия през есента стойността на един билет е около 200 лева. А на Сонисфиър феновете за 90 лева можеха да видят 8 групи (вкл. Металика и какви още групи - да не изброявам) и то в продължение на два дена."
Хубаво. Само дето тука средната работна заплата е около 400-500 лева, а там е около 5-6 пъти повече. Само за сравнение - БВП на Австралия на човек е $ 43 312, на България $ $ 12 900. Което разбира се е нещо относително и по официални данни. Като прибавиш че България както и да го погледнеш е най-бедната членка на ЕС картинката става още по-пълна.
То си има приказка - всеки се простира според чергата си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен...Но Красив 31.07.2010 18:37:05 отговори + 0 0
Тhe Fifth Horseman - 2010-07-30 08:28:49
^напълно съм съгласен с теб човече
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.07.2010 19:38:43 отговори + 0 0
зала Христо Ботев - КЕНЕФ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.07.2010 16:13:20 отговори + 0 0
Христо Ботев ... никога. Хелоуйн и Стратовариус винаги но предпочитам да ги гледам другаде не и в Хр.Ботев Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ДИМУ fan 30.07.2010 16:10:39 отговори + 0 0
Боже, (Сатана исках да кажа, сори) домъчнело ми е за ДИМУ ИМОРТЪЛА. Чета коментарите тука, само заради него. Интересно той какво би казал...по случай случея. Само неговото мнение ценим и уважавам аз! (точка)
......
Конкретно по темата. Ма, който иска да си купи билет с тая цена и да ходи - да ходи, бе, кой го спира? Който не иска - да не си купува и да не ходи. В края на краищата, организаторите да си сметат там, как ги най устройва. Феновете и те имат глави - да си решават! Лично аз, ходим само на групи, къде ме кефат и на тея нема па да отидем, ако ще билета да е не 40, а 5лв. Истинските им фенове да дадат, ако щат и 100, техна си работа...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хи-хи 30.07.2010 15:45:48 отговори + 0 0
Хихиххииии!!! Завиждай народе, и не забравяй да помрънкваш завиждайки. Бях в Каварна, бях в Чехия, бях на Ac/Dc, бях на четворката и на скандалджиите Рамщайн, бях в Солун и къде ли още не из България (трудно ми е вече да ги изброя) и на Тиквичките със Страто ще отида!!! Нито звук може да ме спре, нито цени, нито недоволните ви коментари! Кофти зала, кофти звук, бла-бла... давам си пределно ясна сметка какво ще изпусна ами ако вземе, че се окаже як и концерта и звука, ей затова не 40, не 50, а 150 лева давам. То и без друго са ми останали парички - нещо не успяха да ми стопят финансите тази година въпреки напъна от страна на организаторите да ме разгромят. Малко надуто се изказвам ама какво пък, за малко разнообразие освен мрънкалници и искрено радващите се щастливци на новината, трябва и по някой друг фукльо да се намира, където да пише как само здравословни или друг вид независещи от него причини могат да му спестят концерт. За тези, които не могат да си го позволят това удоволствие има интернет и то широк, има едни файлчета с разширение mp3, които могат да се теглят и безплатно от немалко сайтове.

Айде, бъдете живи и здрави, скъпи mp3-фенове! И да не забравите да помрънквате от време на време, че да забавлявате злорадата ми натура. Хихихихи...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

'убава.. 30.07.2010 14:30:25 отговори + 0 0
Соломон Хюцлер - 2010-07-30 14:01:11
Заради БГ публиката групите са склонни да отстъпват от цената, но промоутърите ни - НЕ!
----------------------------------------------------

Тоя е велик направо!
@ Соломон Хюцлер: Ти голям разбирач ще излезеш... Защо не напишеш някой велик труд по темата, та да се посмеем като никога досега
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.07.2010 14:14:09 отговори + 0 0
айде кажи 10лв за едната(STRATOVARIUS), защото са подгряващи и 30 лв. за другата. Цената на билетите е изключително добре в сравнение с тези на DC, а си мисля, че STRATOVARIUS и HELLOWEEN го заслужават повече Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Woodstock 30.07.2010 14:05:07 отговори + 0 0
Какво им е скъпото, бе, плащате 40 лв. за 2 (ДВЕ) групи, или иначе казано 20 лв. за една група, какво недоволствате, напълно нормална цена, еййй значи... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Соломон Хюцлер 30.07.2010 14:01:11 отговори + 0 0
Пазарът се насища тази година и на човек се налага да избира!Билетите са скъпи - факт!Заради БГ публиката групите са склонни да отстъпват от цената, но промоутърите ни - НЕ!
По комунизма си копувахме всяка рок плоча.Сега това е невъзможно.Същото става и с концертите.Сигурен съм, че ще има по-малко хора.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gorgar 30.07.2010 13:59:23 отговори + 0 0
?Ostrogoth - 2010-07-30 12:51:18
Кой е Кай - некой от Stratovarius ли беше :-)))

-> Кай е този, в който всички искат да се отъркат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

speedfire 30.07.2010 13:35:45 отговори + 0 0
HELLOWEEN и STRATOVARIUS с ами любимци-там съм.Билетите на са чак толкова скъпи,все пак 2 велики банди идват!
Звукът в з.Христо Ботев беше почти кристален за 1вия концерт на Crematory ,беше хубав на 1вия и пшолседния WASP,както и на Paradise lost(макар,че бехме едва 500 човека).
Значи,ако с еизвадат добри кинти и сепоканат качествени озвучители и системите с ана високо техническо ниво-се вади добър звук и там.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Влади 30.07.2010 12:54:12 отговори + 0 0
Стига си писал глупости бе,как ще е от Страто Kай е бивша основсна фигура на Helloween сега създател и лидер Gamma ray!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ostrogoth 30.07.2010 12:51:18 отговори + 0 0
Кой е Кай - некой от Stratovarius ли беше :-))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Gorgar 30.07.2010 12:18:42 отговори + 0 0
всеки иска да се отърка в Кай и после да се прави на отворко Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Woodstock 30.07.2010 11:12:29 отговори + 0 0
Съгласен съм на 105% с The Fifth Horseman! Аз с удоволствие отделям пари за билети, въпреки че не сме от най-богатите семейства. Тази година съм кихнал общо към 300 лв. за AC/DC, Big 4 и Scorpions, а сега ще станат 340 с Хелуин. Нарича се любов към музиката, която е над всичко! А относно звука, първо, на W.A.S.P. през есента не беше кой знае колко зле, второ, аз ако искам кристално чист звук, ще си ги пусна на компа у нас. Важното е емоцията, че идолите ти стоят на броени метри от теб и свирят парчетата, които са те направили това, което си. Не казвам, че не е важно звукът да е хубав, но не бъдете перфекционисти.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.07.2010 10:25:22 отговори + 0 0
Ами много ясно, че този тип "фенове" ще обсъждат предстоящите концерти. Как да обсъждат изминалите, като не са били на тях Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Fifth Horseman 30.07.2010 08:28:49 отговори + 0 0
Струва ми се, че някои хора преиграват с цената на билета. Не казвам, че е много ниска, но просто е нормална за две велики групи. Освен това защо се спекулира с тези 50 лева, които ще бъдат платени само от тези, които в самия ден на концерта, ще си вземат билет. Цената си е 40 лева до 22 януари 2011 г.
Но това е много сериозен повод все пак да се замислим що за метъл общност сме. Преди Сонисфиър имаше десетки оплаквания за скъпите билети от хора, които не са си направили труда да проверят колко струва един концерт на Металика. Например в Австралия през есента стойността на един билет е около 200 лева. А на Сонисфиър феновете за 90 лева можеха да видят 8 групи (вкл. Металика и какви още групи - да не изброявам) и то в продължение на два дена. Но за огромно мое съжаление установявам, че някои фенове предпочитат да развяват хубави черни тениски и да се представят за истински метъли, но да си спестяват пари от концерти и то за любими техни групи. Същите хора обаче съм забелязал, че никога не се лишават от алкохол или други "задължителни" удоволствия. Но не искам да упреквам никого. Единственото към което призовавам тези хора е да не развалят удоволствието на останалите метъл фенове от обсъждането на предстоящите концерти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.07.2010 01:41:07 отговори + 0 0
тц тц тц само комплексари тука ... тиквеници и т.н. ХА ХА Смех и кой каза ,че Вакен е върха на сладоледа ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.07.2010 01:36:00 отговори + 0 0
че от каде знаеш ,4е не съм бил вече на Вакен ? май по себе си съдиш ,че няма да стигнеш до там Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.07.2010 00:06:34 отговори + 0 0
До Анонимния критик
A.....извинявай, тиквенико, но забравих да отбележа уникално лошият ти изказ в писмена форма Почвай от сега да спастряш парички за Вакен, който си мисля ,че ще видиш през крив макарон, ама нейсе
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Journeyman 30.07.2010 00:03:26 отговори + 0 0
Алоооо, Аксептаджията...какво пък му беше звука в Каварна бре,Кратунчо?Или плямпате , колкото да се намирате на работа?Аман от разбирачи ,еййййй!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 29.07.2010 23:18:02 отговори + 0 0
За не-А4 билетите... установил съм, че повечето от партньорите на Ticketstream нямат некъв специален принтер, за да ти изкарат нормален билет... и тъй като и аз държа на билета, ще мина през централата на Ticketstream, която се намира на бул. Дондуков, близо до бул. Левски, в сайта им сигурно пише кой номер точно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hammerfall 29.07.2010 22:56:31 отговори + 0 0
И аз да добавя за гадната зала и гадния звук..."провалила не една добра банда".
Но сме там - нма начин.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.07.2010 22:46:21 отговори + 0 0
а бе на мен лично ми писна от кофти звук ... но ще видим;дано не се скапе тоя концерт ,че ми писна да си зимам парите после ... и да съм разочарован от тъпи парчета наричащи себе си " промоутари " !!!!!!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 22:20:21 отговори + 0 0
Loud нито организация, нито звук като хората имат но искат някви нечовешки пари щото си гледат своя гъз а не възможностите на феновете Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ави 29.07.2010 22:19:18 отговори + 0 0
Скъпо-нескъпо, зала-ала-бала, верно е написаното до тука,ама как да пропусне човек!!! Надявам се на добър звук и достойно шоу Ще гласувам доверие в аванс на промоутъра, пък каквото ще да става!Не беше лошо в Каварна, никак даже! Иде Зимата на нашата надежда, пуснах и тото, ама цък! Ще пестя от коледните подаръци, няма накъде...Сега се е паднало! )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 22:07:39 отговори + 0 0
Бах кви са тея цени е с цените от сички концерти в БГ дето минаха тая година преспокойно може да се иде на Wacken. Криза сме се пак пък и да не говорим че нямам вяра на Loud след като преебаха звука на Accept Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bateharo 29.07.2010 19:48:29 отговори + 0 0
Ще се разцепиме!!!
Германските спийд/пауър веселяци с финландските мелодични спийд/симфоници ще разцепат мрака!!!
HELLOWEEN Rulzz!!!
Heavy Metal Is the law!!!

п.п.Дано да са 2 концертите-и на 2та отивам!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


galeff 29.07.2010 19:03:09 отговори + 0 0
Колкото пъти дойдат, толкова пъти ще отида. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:-) 29.07.2010 18:53:36 отговори + 0 0
Голям келешлък... Допреди НЕ много години, за да видиш групи от тоя ранг трябваше нейде по запада да се ходи, или в най-добрия случай до Истамбул. Сега се намериха свестни организатори, докараха кой ли не, вероятно си сложиха не само главата в торбата и... брамчилката започна - скъпо, кофти организация и т.н. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

soregashi 29.07.2010 18:40:39 отговори + 0 0
На предния Stratovarius звука си беше повече от добър и пак беше в Ботев, тъй че не смятам залата за проблем. Билет на стойност 25 евро за 2 от най-големите групи в жанра... да не говорим .
Аз ще пропусна, защото жанра не ме вълнува, но въпреки това се радвам, че Helloween идват редовно да радват феновете си в България.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

True forever 'n ever 29.07.2010 17:33:19 отговори + 0 0
Много е хубаво, че HELLOWEEN и STRATOVARIUS ще постетят още веднъж. Ще се ходи.

ПС:Предлагам всички коментиращи да си сменят ника с metallica fen
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 16:46:59 отговори + 0 0
Да бе и моят за Каварната беше лист,и аз искам нормален билет,на W.A.S.P. миналата година пак беше лист,само тва им е недостатъка на Loud Concerts,но иначе са много готини,добри организатори евала,само че да дават билетчета... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Фуфи 29.07.2010 16:43:52 отговори + 0 0
ДААААААААААААААААААААААА!!!
На който са му скъпи билетите да си кисне пред компа! Аз съм там!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Depositus Cordis 29.07.2010 16:28:13 отговори + 0 0
Аз мисля че събитието си заслужава да се посети. Само някой да ме светне ще има ли билети в Билетния на НДК или кажете някъде където със сигурност да ми дадът нормален билет, а не разпечатан на А4 с баркод, че много мразя така... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 16:25:29 отговори + 0 0
Не знам за цената ,но на мен лично ми писна от кофти звук !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пешо 29.07.2010 16:24:50 отговори + 0 0
няма само анонмния да си стои в къщи и на мен са ми съпи ... айде де Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MESHUGGAH 29.07.2010 16:20:38 отговори + 0 0
Ми стой си вкъщи като са ти скъпи билетите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.07.2010 16:14:01 отговори + 0 0
ха ха - тея луди ли са -35/40/50 аз лично ги гледах вече 2-ва пъти HELLOWEEN; а за STRATOVARIUS може ,но да не забравяме ,4е 2008 на Металика пред сцената бяха билетите за по 55лв ,а сега в тая криза са твърде скъпи тези билети за 23.01.2011; Организаторите да се замислят ... Сигурен съм ,че и посещаемоста ще е твърде слаба след отминалите концертни фестивали на БГ територия и около нея ;РЕСПЕКТ !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BloodyRose 29.07.2010 15:53:01 отговори + 0 0
Даааааааа, там сме Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 29.07.2010 15:42:02 отговори + 0 0
Бравоска, там сме... дгд всички мрънкачи... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

starrider 29.07.2010 15:12:36 отговори + 0 0
Ще се получи много хубав концерт, две значими групи ще дойдат и трябва да се радваме, че можем да ги видим! А за всички, които не се радват, нека за ПОРЕДЕН път тяхното голямо мрънкане започне СЕГА... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

New Metallica Fan 29.07.2010 15:11:21 отговори + 0 0
The Fifth Horseman, аз ти взех ника Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


1914 29.07.2010 15:08:50 отговори + 0 0
Helloween и W.A.S.P. са едни от групите,които и 1000 пъти да дойтат,пак ще се ходи.

Пфу,мача пак няма да го дават.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Raingod 29.07.2010 15:05:46 отговори + 0 0
Като ги слушам пак повечето и си мисля, че всички концерти в България, целогодишно, могат да се провеждат под наслова "Мрън-мрън фест". Като не ви мрън-мрън кефи мрън-мрън залата и мрън-мрън формацията на някоя от групите. Не мрън-мрън ходете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

d3m0nhun73r 29.07.2010 14:37:04 отговори + 0 0

Анонимен - 2010-07-29 14:26:39
Дано има добра продажба на билетите,за да преместят концерта в по - голяма зала.

Дано дано щото от всички зали в СФ са избрали тая която е най-зле...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 14:26:39 отговори + 0 0
Дано има добра продажба на билетите,за да преместят концерта в по - голяма зала. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 14:05:18 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-07-29 12:50:51
Сега остава само W.A.S.P. да поканят отново тези герои от Loud Conerts и работата ще е готова

----
айййй, най- ми не е щатно клакьорство забушувало, мила моя майнольо ... ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.07.2010 12:50:51 отговори + 0 0
Сега остава само W.A.S.P. да поканят отново тези герои от Loud Conerts и работата ще е готова Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wrath 29.07.2010 12:49:57 отговори + 0 0
Аре престанете под всяка новина да храните Металика! Вече ставате адски досадни Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:41:25 отговори + 0 0
не се притеснявай за ника, важно е съдържанието, а то при металика не е много Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Fifth Horseman 29.07.2010 12:35:08 отговори + 0 0
Пардон за ника Метallica fan, който замених вече с Петия конник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:34:45 отговори + 0 0
Идеално, направо не мога да повярвам, че се отдава шанс да видим Статовариус отново! Надявам се, че няма да ме възпрепядства нищо да присъствам ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Metallica fan 29.07.2010 12:34:16 отговори + 0 0
Това ще е един велик концерт и той просто не може да бъде пропуснат. Но умолявам организаторите от Loud Concerts да имат предвид, че зала "Христо Ботев" има най-лошата акустика, която е провалява невероятни изпълнители, и да направят всичко възможно, за да докарат сносен звук (както се получи един път с Crematory). Още съм под въздействието на Каварна Рок Фест, но определено вече се вълнувам за Гънс, Скорпиънс и любимите ми Helloween & Stratovarius. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Влади 29.07.2010 12:23:17 отговори + 0 0
Там сме народеее!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:19:19 отговори + 0 0
Ревълюшън Ренесанс 1 беше повече Страто от сегашната Стратоформация - без мен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MESHUGGAH 29.07.2010 12:17:58 отговори + 0 0
АЙДЕЕЕЕЕЕЕЕ! ТАМ СМЕЕЕЕЕЕЕЕ! m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:17:12 отговори + 0 0
Че то минало бе)) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.07.2010 12:15:54 отговори + 0 0
2011? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wrath 29.07.2010 12:14:54 отговори + 0 0
@Тигър, не забравяй, че българина е на принципа - "тия съм ги гледал вече, за какво да давам пари пак? " Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:14:05 отговори + 0 0
д-о-с-а-д-аааааааааааааа
едно и също, ако може и за 100-ен път
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 29.07.2010 12:11:06 отговори + 0 0
Щом ще е само един концерт, тая зала ще е тясна. До сега събираха доста повече публика, отколкото може да се побере там. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:10:40 отговори + 0 0
ее дееба...ИЗТЪРВАХМЕ ГО Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


wrath 29.07.2010 12:10:03 отговори + 0 0
2001-ва? Да не сме във филма "Ефекта на пеперудата" Няма значение, че няма да са 2 дни, при всички положения ще се ходи! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mdenchev 29.07.2010 12:02:51 отговори + 0 0
Странно наистина. Защо само едната дата обявиха ...
На всичкото отгоре датата не е 23 Януари 2001
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ScarDust 29.07.2010 12:02:19 отговори + 0 0
2001-ва година не мина ли...или съм проспал нещо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 12:02:10 отговори + 0 0
2001 г ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2010 11:59:54 отговори + 0 0
Нали щяха да са 2 поредни дни? Или чакат да се разпродаде първия най-напред? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


стани 29.07.2010 11:58:30 отговори + 0 0
еее браво! там сме! само дето нещо имам резерви относто зала Христо Ботев Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 29.07.2010 11:57:10 отговори + 0 0
УХААА ТАМ СЪМ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

d3m0nhun73r 29.07.2010 11:56:22 отговори + 0 0
NICE Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".