Отменят концерта на VICIOUS RUMORS и AGENT STEEL у нас поради слаб интерес

18 сеп 2007, 00:01 ч. 141 / 2 36
пред./следв.
Този понеделник в предаването "От другата страна" по радио "Варна" Марин Иванов от "4Live Promotions" е съобщил, че концертът на VICIOUS RUMORS, AGENT STEEL и AFTER ALL у нас, предвиден за 24 септември, който трябваше да се състои в клуб "Black Box" в София, се отменя и този път не заради друго, а заради слаб интерес. Малкото хора, закупили билети за събитието, могат да ги върнат на съответните каси.


Коментари   (36)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


foreigner 19.09.2007 18:42:57 отговори + 0 0
Каландоре, прав си-знаеш ли защо всички чакат последния момент да си вземат билети-щото чакат някой да ги уреди с покани. аз лично познажам поне 5има такива "фенове", които отиват да гледат "любимите" си групи само ако ще им е напълно безплатно. в последния момент си намират извинения да не отидат в Каварна например, щото "тия съм ги гледал вече"-вие да сте чували Manowar да са свирили в София преди? аз не и затова много се дразня, щото винаги чинно си вземам билетите поне месец преди събитието, а не се къпя в пари. другото редовно извинение е:"що да давам пари за билети, тва са ми 20 бири(примерно)" тва преддставлява по-голямата част от българските "фенове" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.09.2007 10:25:13 отговори + 0 0
дни преди концерта не е ли късно за авансово плащане? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.09.2007 01:41:17 отговори + 0 0
DAMN HOMIE! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

acid_burn 18.09.2007 18:41:40 отговори + 0 0
Ама всички сте едни разбирачи. Че кой говори за посещение от 1000 човека? Разбира се, че и по-малко стигат, но не и трима души на кръст. Мислите ли, че е лесно за един нов промоутър да изплува? Тези, които могат да си позволят да правят концерти без да им пука дали се осъществяват или не са СМЕ и толкова... А за един тамън пробиващ промоутър, когато седмица преди концерта има някакви минимални продадени билети, мислите ли, че ще е лесно да си избие парите?.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.09.2007 18:18:13 отговори + 0 0
Толкова е елементарно. Групите са поискали примерно 1000 евро авансово. Което са 100 продадени билета. Организаторите са се надявали предимно с тези предварително продадени билети да платят аванса. Без много собствени средства. И когато са видели че са продадени предварително само 5 - не са искали да рискуват и да се бръкнат в собствения си джоб. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Милен 18.09.2007 17:45:43 отговори + 0 0
Kalandor ти беше ли на концерта на Мейдън? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 18.09.2007 17:07:20 отговори + 0 0
Неможе да се разчита на предварителната продажба! А и организацията явно куца... Щом нямя спонсори и реклама, кво правим? 20 човека знаят самот мен за тоя лайф. Писна ми от изпълнения! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 18.09.2007 16:32:33 отговори + 0 0
@Lapsiz - футбола беше само за пример.. можеш да приложиш произволна аналогия.
А за изказването ти като нямат пари да не правят концерти съм изкушен да го пропусна все едно че не си го казвал. Единствените които имаха парите да правят концерти и да си позволят хората да си купуват билети в последния момент преди бяха СМЕ. И какво. По твоята логика трябваше да си гледаме по два концерта на година организирани от СМЕ, щото никой друг няма пари да ги направи. Като няма достатъчно пари предварително от нас, чрез предварителната продажба зависи да ги осигурим и да се наслаждаваме на групата която искаме, вместо на тея дето иска Фънки.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 18.09.2007 15:11:07 отговори + 0 0
тея въпросните двама щяха да стоят пред блек бокса ,и след като чуят интрото ,веднага си взимаха билети Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 18.09.2007 15:09:11 отговори + 0 0
Да и аз около 67 ,ама двама не беха сигурни . . . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.09.2007 14:47:50 отговори + 0 0
а аз около 30 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Uninvited Guest 18.09.2007 14:43:23 отговори + 0 0
Повечето хора щяха да си купят в последната седмица - познавам понед 10 човека. Дано не са били само те, де ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 18.09.2007 14:38:25 отговори + 0 0
Който няма пари, да неправи консерти, много просто! Мразя футбол! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

fan 18.09.2007 14:17:36 отговори + 0 0
Каландоре не си прав.Тук откакто всеки почна да си обявява каквото му хрумне ,за потвърдени и непотвърдени събития и откакто куп такива се провалиха хората спряха да купуват билети на предварителна продажба.А и ако в Германия са отменени фестивали , заради дъжд , тук се отменят поради некомпетентност на организаторите.За това сега част от тях се опитват да отчетат някакви предварителни продажби , като пускат по-евтини билети.Въпреки , че и тук ни прецакват доста , обявявайки една цена на билет до определен период , след което се оказва , че дадените билети на тази цена са изчерпани , въпреки , че не е обявено да има лимит на броя им.
А и отделно никой с никой не се съобразява тук и се получава така , че в кратък период наблъскват 10 концерта и после дълго време няма нищо.Нормално хората да не могат да посетят всичко.
В случая има няколко концерта на много по-големи имана , които е нормално да бъдат предпочетени пред обявените от "4live"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 18.09.2007 14:01:35 отговори + 0 0
Ако разсъждаваме по същия начин, дай да не ходим примерно на мачове на някой отбор, да не вземат случайно любимците ни да загубят и да ни е яд що сме си дали парите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kalandor 18.09.2007 13:59:28 отговори + 0 0
Аз ако съм малък промоутър от ранга на "4Live" и искам да организирам коцнерт какво трябва да направя. Да извадя 10000 евро (примерно) от джоба си и да хвърлям молебен, в деня преди концерта да се изсипе навалицата пред касите, че да не си сърбам попарата после и да се чудя как да връщам тея пари ? Помислете малко преди да пишете глупости. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 18.09.2007 13:56:50 отговори + 0 0
Това няма значение. Тази година заради дъждовете в Германия имаше цели провалени фестивали, както и преди е имало. Обаче това изобщо не пречи на други такива да бъдат разпродавани на 100% два месеца предварително. Понеже хората им е ясно, че това помага на организаторите да свършат работата като хората. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 18.09.2007 13:50:52 отговори + 0 0
Kalandor, кажи колко провалени лайфа има в Сърбия? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 18.09.2007 13:43:24 отговори + 0 0
Именно там е проблема, че всички чакате билетите за последния момент. А парите за предварителанта част от хонорара която се заплаща на изпълнителите от къде да я вземат, като няма закупени билети ? Да теглят потребителски кредит за да им платят ли? Може ли да ми обясни някой, как може у сърбия концертите да се изкупуват един месец преди да започнат, тук не могат да продадат 500 билета до една седмица преди концерта ? Никой ли не разбра, че предварителната продажба в голяма степен подсигурява концерта, а косвено определя и качеството му. Няма да уврат скоро коравите стиснати тикви. И за туй ше си духаме супата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:( 18.09.2007 12:46:50 отговори + 0 0
хм...не мисля ,че някой е очаквал 1000 човека на този концерт,но мисля че прекалено мн концерти се струпаха напоследък...а октомври са поне 5-6....ми аз лично не мога да смогна за всички Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.09.2007 12:40:11 отговори + 0 0
Концерти винаги се провалят и да са 100% изкупени. Я Яник Гърс ще се потроши, я друго нещо.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 18.09.2007 12:38:09 отговори + 0 0
Не и докато се провалят концерти ве! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 18.09.2007 12:09:29 отговори + 0 0
Ве,Ме,защото,понеже тва е положението ,не разбрахте ли ,че колкото по рано си купиш билет толкова по добре,малоумници!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 18.09.2007 11:53:13 отговори + 0 0
Неразбрахте ли, че хората си купуват билети винаги в последния момент?!?!?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Leprosy 18.09.2007 11:09:39 отговори + 0 0
Избързаха определено. Познавам поне 10 човека, които тепърва щяхме да ходим за билети. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Fuego 18.09.2007 10:19:32 отговори + 0 0
ама защо така бързат да отменят, има още една седмица! за мен VICIOUS RUMORS не са по-малко значими от HELLOWEEN или GAMMA RAY приимерно. супер много се бях изкефил, че ще ги видя...но уви!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaxa 18.09.2007 10:18:56 отговори + 0 0
who ?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stormcrow 18.09.2007 09:51:10 отговори + 0 0
ЕЕЕЕЕЕ вчера си купих билет бе !!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Almighty 18.09.2007 09:29:24 отговори + 0 0
Не ме е било повече яд за отменен концерт.fUCK Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

amatyor 18.09.2007 09:25:11 отговори + 0 0
Лоша работа - а щеше да е яко ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


borknagar 18.09.2007 09:01:35 отговори + 0 0
още като излезе темата казах,че този концерт или няма да се състои или ще има прекалено малко хора като на anvil и jag panzer,ама тогава някои се направиха на интересни и че този концерт,ще събере еди-колко си хиляди Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Almighty 18.09.2007 08:55:17 отговори + 0 0
мамка му, така се бях наточил за Agent Steel. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.09.2007 05:02:38 отговори + 0 0
Те колко народ са очаквали? 1000? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 18.09.2007 01:02:44 отговори + 0 0
Баси, то се знаеше колко щяхме да сме.
Пример: Jag Panzer, Anvil
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 18.09.2007 00:09:02 отговори + 0 0
lol, на кой е концертът? а тук да са ги чували над 150 човека? аз съм 151-ият. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.09.2007 00:03:16 отговори + 0 0
Много промоутър - малко фен........... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".