Отворено писмо до Николаос Цитиридис "по повод пасквила му" за концерта на GUNS N' ROSES

24 юли 2025, 15:06 ч. 56193 59
пред./следв.

   На редакционната електронна поща се получи писмо по повод публикация на Николаос Цитиридис в социалните мрежи за концерта на GUNS N' ROSES в София на 21 юли.

   Предаваме текста му дословно:

Отворено писмо до Николаос Цитиридис по повод пасквила му за концерта на "Гънс Енд Роузис": Да не би да имате предвид дъното на чашката, през което гледате работното си място?

Кириос Цитиридис,

Преди да се родите, националният стадион „Васил Левски" в София е виждал и концерт на Лепа Брена. С него сигурно също сте добре запознат и той вероятно Ви е харесал повече от този на „Гънс Енд Роузис". Все пак, Вие говорите като човек, който е бил на ВСИЧКИ концерти на този стадион, а те не са малко. А вероятно сте бил и на всички мачове там или поне сте ги гледал по някоя телевизия. Извинявам се за употребата на тази толкова болезнена за Вас дума.

Не знаем на какви детски рождени дни присъствате, които започват в 19,30 часа, защото ако тогава започват – кога свършват? И кога започват рождените дни на възрастните? В 23,00 ли? Може би, ако за Вас работното време на баровете е станало нормално.

Дни преди концерта организаторите разпространиха график, в който беше посочено, че „Пъблик Енъми" ще излязат в 18,00 ч. При положение, че те бяха на сцената около 45 минути – кога очаквате да излезе хедлайнерът? Когато няма опашки за бира ли? Всъщност, вътре в стадиона имаше десетки барчета, които предлагаха най-различни напитки и храни, вкл. бира.

Аксел Роуз е на 63 години. И отдавна няма гласа, който имаше на 23 години. Но през 2016 „AC/DC" го избраха за заместник на Брайън Джонсън на своето турне. Може би „AC/DC" не разбират и не знаят кого да изберат? Или преди 9 години Аксел е бил все още в апогея си, а едва наскоро гласът му е отслабнал?

Може би трябва да обвиняваме всички певци и певици, чиито гласове отслабват. Сигурни сме, че те си го причиняват сами нарочно, за да има за какво да недоволстват кириос Цитиридис и „разбирачите". Всички, които обвиняват някой певец, че вече не пее както на младини, са като деца, на които са им отнели нещо. Да не посмее никой да има спад във формата си, дори и над 60 години, защото така обижда всички български „разбирачи", а и не само български.

Кириос Цитиридис, Аксел няма и онази коса, която имаше като млад. Как не сте се сетил да го охулите и за това? Нима отрязвайки косата си, той не отнема нещо от Вас? И от другите „разбирачи".

Поне веднъж Аксел със сигурност спомена „София, България".

Кириос Цитиридис, Вие недоволствате и че „Гънс Енд Роузис" са изпълнили непознати за Вас песни... Вместо да изпълнят желания от Вас "The Best". Но откъде „Гънс Енд Роузис" да знаят колко точно техни песни сте чувал, за да включат точно толкова в сетлиста си? Лесно биха се сетили за поне три, но как да са сигурни колко точно? Знаете ли повече от три песни на „Гънс Енд Роузис", кириос Цитиридис? И колко? Ще се постарая да предам на бандата съответната бройка, за да изпълни тя точно толкова песни при евентуален следващ концерт в България.

Говорейки за „много тиха" публика, отново заявявате претенция, че сте присъствал на ВСИЧКИ концерти на националния стадион. Защото повечето от тях не ги излъчват по телевизията. Отново се извинявам. Сред 30-те песни, които изпълниха, „Гънс Енд Роузис" включиха и всичките си големи хитове. И на тях ли публиката беше тиха? Или има формула за изчисляване на степен на тиха и шумна публика на концерт на националния стадион. Има ли?

Аксел е поискал да започнат песен отначало, защото я е объркал, и от това следва, че китаристи, бас-китарист, двама клавиристи и барабанист не изпълняват песните си добре? Древна Елада е родината на логиката, кириос Цитиридис, жалко че не сте наследил нищо от тази област на човешкото познание.

Да, Аксел е 40 години на голямата рок сцена, а Вас, кириос Цитиридис, Ви очакват 40 години на миниатюрните сцени на (за да влезем в стилистиката Ви) долнопробни барове.... Дано не загубите гласа си, макар вече да сте загубил косата си.

Казвате "Песни като Yesterdays, Civil War, Live and Let Die звучаха като блед скапан спомен за някогашното величие на групата."

Отново логиката, кириос Цитиридис, отново логиката! Ако един спомен е „блед", то това не говори лошо за обекта на спомена, а за паметта на спомнящия си. Да се изразявате логично сигурно вече е невъзможно да се научите, но за паметта си има какво да направите. Всеки ден по телевизията рекламират хапчета за подобряване на паметта. Опа! Не, не подхващам сиртаки, а пак изтървах онази болезнена думичка.

„Шоуто, мултимедията, светлините - евтин номер за взимане на пари на хора, които обичат групата". Наистина ли? Хора, които обичат групата, дават пари за мултимедия и светлини? Хора, така ли е?

Казвате и "Има k-pop банди, които правят 100 пъти по-добро шоу, по-добър звук и по-добро качество на изпълнението от тази излагация, която днес беше в София." Това в каква връзка е? Не ставаш, ако кей-поп банда, прави по-добро шоу от теб? По-добро според кого? Сигурно от любител на кей-попа, какъвто вероятно също сте, освен любител на Лепа Брена.

Апропо, има и кей-комици, които правят 100 пъти по-добро шоу в долнопробни барове от Вас, кириос Цитиридис. Без да споменаваме по-добри шоута по най-различни телевизии. По целия свят. Включително и в Корея.

40-50 години разлика между кей-попа и „Гънс Енд Роузис"? Нека проверим:

K-pop is a form of popular music originating in South Korea. The music genre that the term is used to refer to colloquially emerged in the 1990s as a form of youth subculture, with Korean musicians taking influence from Western dance music, hip-hop, R&B and rock.

Значи между 90-те години и „Гънс Енд Роузис" има 40-50 години разлика. Нищо, че групата е създадена в 1985 г. За кириос Цитиридис между 1985 година и 90-те са минали 40-50 години. Евива/Наздраве!

И завършвате с едно зловонно проникновение:

"Най-долнопробното шоу, което е стъпвало на националния стадион. Дъ-но"

Е, това вече няма как да е вярно, след като на националния стадион сте стъпвал Вие, кириос Цитиридис.

Да не би просто да сте поискал покана и да са Ви отказали, защото за какво да дават покана на долнопробен „комик"?
И да не би да имате предвид дъното на чашката, през което гледате работното си място всяка вечер след 23 часа?

С неуважение,
Орфей Исмаилов
фен на "Гънс Енд Роузис" от 1988 година

 

Guns N' Roses в София 2025 г.



Коментари   (59)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Berge 25.07.2025 16:23:17 отговори + 5 0
Ганьо винаги от другите изисква това, на което и половината не може да постигне. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WTfan 25.07.2025 15:29:39 отговори + 8 2
Очаквам Цитиридис да пее по 3 часа без почивки на всяка дата от собственото си турне, което толкоз рекламира. Защото ако пее само по 2 часа и половина ще разочарова очакванията на публиката Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 25.07.2025 15:48:23 + 4 0
Не, нито три, нито два часа. А час и половина The Best. Когато стане на 63 години - тогава да пее по три часа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Slash 25.07.2025 14:42:53 отговори + 8 1
Абе бастун ти какво искаш да няма никаква промяна и в гласове и визуално???
Щом правят непрекъснато турнета по целия свят и имат стотици хиляди фенове значи са добри
Миналата година бяха в Румъния там също концерта беше супер.
Какъв си ти че ще даваш оценка ???
Ти си нищо!!!
*****.
Чалгаджия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Никой 25.07.2025 14:39:46 отговори + 3 3
Ами ,всяко нещо с времето си.То е като в спорта и всичко в живота, трябва да спреш когато е време да не се излагаш после Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 25.07.2025 14:54:05 + 4 1
Наистина ли в спорта спират, за да не се излагат? Значи, ако не спрат, ще гледаме спортисти на по 50-60-80 години?
Аз все съм си мислел, че спират, когато вече нямат достатъчно добри физически показатели. Чудно нещо. Ама те там се състезават, нали?
Музикантите по какво се състезават? По публика, слушатели, фенове.
Като пълнят най-големия стадион в България - ти ли ще им кажеш да се откажат?
И това е група не само от певец, но и от китаристи и т.н. А те бяха и ще продължат още доста време да са на достатъчно високо ниво. Или не? "Никой" им казва да се откажат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Даката 25.07.2025 13:46:53 отговори + 11 10
Всичко което каза Цитиридката е истина! Не се възплявайте! ???? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Наблюдател 25.07.2025 19:46:16 + 1 1
Цитиридата е излял една кофа хейт, та чак се е задавил. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 25.07.2025 13:42:38 отговори + 11 3
Национален проблем създаде повърнато от тоя глупак Цитиридис. Не е лош тоя отговор, но е напълно ненужен. Обидно е за самите нас да има паралели между Аксел, Гънс, рокът като цяло и тоя евтин глупак. Винаги ще има такива като тоя и тв се хранят от вниманието към тях. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 25.07.2025 11:17:38 отговори + 13 4
Цитиридис сам влиза и си пише коментари в своя подкрепа с различни имена Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ron 25.07.2025 11:10:57 отговори + 12 14
Откакто са създадени гънс,имат една единствена добра песен.Вдичко друго е мяукане,крясъци и дрънчене с китари.Едно и също. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

.... 25.07.2025 11:03:16 отговори + 11 9
Но защо въобще оубликувате такива неща? Платил ли си е човека?
Та всеки има право на мнение. Един диволен, друг недиволен - нирмални неща.
Какво толкова е станало и който и каквото и да е казал, защо някой да защитава трети, който пък въобще не ги знае първия и втория
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Юлката 25.07.2025 10:58:12 отговори + 13 5
Вие идвате леко прости .
Правите някакъв плешив грък известен. Щом се занимавате с него.
И в между другото след тази случка научиш кой е той.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


The Scorpions 25.07.2025 10:53:03 отговори + 18 16
Такова ниЗко "отворено писмо" не съм чел. Авторът явно се опитва да демонстрира интелигентност, но далеч не му се е получило. Язвителността и откровеното желание да обидиш е признак точно на обратното! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бай хой 25.07.2025 10:10:01 отговори + 14 15
Нямам представа как Цитиридис е възприел концерта и как е пял в действителност Аксел Роуз аз просто не го чух. Звукът на инструментала беше приемлив макар че не е необходимото ниво за подобен тип концерт но звука на изпълнителя беше тотална щета аз на концерт с по-лош звук не съм бил що се отнася до ранния час не излизане Да наистина на подобен тип концерт излизат след 8:00 главните изпълнители няма представа че е работа е бил звука но такъв провал Е не чуван. И още нещо накрая повече от половината от горния текст за лични нападки с цел уязвяване на Цитипидис, а не са доводи в полза на вашата правота каквито въобще нямаше. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Plamen 25.07.2025 09:51:06 отговори + 13 18
Цитиридис е прав на 100 %. Всеки човек , който няма проблеми със слуха и ме е музикален инвалид чу, чеАксел себе като колабирал гларус. Брус Дикинсън и Роб Халфорд са по възрастни и пеят като зверове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

влади 25.07.2025 10:11:55 + 9 2
И те вече губят високи тонове. Това е неизбежно с възрастта. Аксел Роуз пее доста добре в ниския и средния регистър и като цяло е запазил прилично гласа си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mayhem 25.07.2025 09:03:17 отговори + 24 5
Прекалено много внимание се отдели на болните амбиции на едно дълбоко комплексирано мамино синче като Цитиридис.
Но той си е такъв от малък - вечно завдлив, вечно демонстриращ простащина и арогантност, вечно имащ претенциите, че е нещо повече от другите и че "всичко знае и може"... Само дето още не е родил, нали.
Николаос, излагаш се. Излагаш се много повече отколкото когато беше на сцена като "комик".
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

маке 25.07.2025 08:07:09 отговори + 15 5
Цитиридис имал право на мнение.
Има. Неговото никакво мнение не е.
Неговото е целенасочено оплюване като форма на отмъщение. За какво има да отмъщава на Аксел, Слаш или Дъф? Не виждам за какво. На кой друг да отмъщава? Еми на организаторите, че не са му дали покана. Това е.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Стронций84 25.07.2025 05:00:08 отговори + 13 4
И аз отдадох внимание на Н.Ц. Видях му и "мнението" и коментара на това писмо. В коментара си казва, че е дал пари за концерта. Значи Орфей е прав поне за половината - не е имал покана. Остава само да разберем дали е поискал и ако да - всичко си идва на мястото. Както казва Б.Б. - ВСИЧКО! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Anonymous 25.07.2025 02:09:27 отговори + 15 8
Евала, мен! Браво за изказването. Тоя Цирейридис е голЕм боклук! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Teo 25.07.2025 00:43:50 отговори + 28 20
Много жалко пасивно агресивно писмо. Авторът показва характер на сърдит пубер. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Jack 24.07.2025 23:14:33 отговори + 26 16
Много приказки за нищо . Аксел като музикант трябва да спре да се излага Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TODOROV 24.07.2025 23:11:47 отговори + 21 14
И все пак концерта наистина беше под средно ниво и публиката беше наистина Тиха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


h0l0 24.07.2025 23:03:10 отговори + 19 2
ху да факк ис цитиридисис?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Леле, леле 24.07.2025 22:59:47 отговори + 32 15
По-тъпо писмо не бях чел, господин Исмаилов! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кърпела 24.07.2025 22:49:15 отговори + 20 2
Цитиридис е незначителен така че не виждам защо се вдига шум около него Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ива! 24.07.2025 22:24:40 отговори + 24 5
Дъ-но е Цитиридис!!! Прост и нагъл, но със самочувствие до небето! Много противен тип!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванката 24.07.2025 21:07:34 отговори + 13 4
Тоя сайт отдавна не е просто сайт за музика ... немаше ли социални мрежи за подобни писания?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Стоян 25.07.2025 08:53:51 + 4 3
Има соц. мрежи и Цитириддис там си е изразил мнението. Защо автора не си е изразил и той мнението в същата соц. мрежа, а пише статия в сайт - не мога да отговоря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Alldata 24.07.2025 21:05:04 отговори + 16 7
Ако сравняваме Николаос Цитиридис и Аксел Роуз:
Единият е една от най-влиятелните и разпознаваеми фигури в шоубизнеса с култов статут на истинска легенда и отдадена фен маса.
Другият е вокалист на известна група.
????????????
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Anonymous 25.07.2025 02:11:08 + 5 5
Абсолютна лъжа. Аксел е легенда.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kim 25.07.2025 10:13:12 + 3 0
Готина ирония! Тук обаче няма да ти я разберат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Все пак.... 24.07.2025 20:03:55 отговори + 7 0
Все как това е "отворено писмо"..Чакаме отговор. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 24.07.2025 20:55:27 + 17 5
Отговорът е ясен - Цитиридис получи каквото искаше - внимание и безплатна реклама за предстоящото комедийно турне "Пълно безобразие", плюс може би материал от бесни фенове като автора на писмото, който да използва за шоутата си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кокала 24.07.2025 19:58:11 отговори + 10 1
Фест Тийм да кажат за кафето на Дъф! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пръц 24.07.2025 18:06:12 отговори + 29 10
Много сте чувствителни. Ами не могат вече да пеят. Няма го зарядът. Като гледам турнето на ДиСи ми става жал. По-лошото е, че няма нови банди, които да заемат мястото на старите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 24.07.2025 18:04:55 отговори + 17 2
Who`s The Fuсk Citiridis ??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


acdcgesha 24.07.2025 18:01:57 отговори + 5 0
AXL ROSE> nikolas tcitiridis ....... ?? ???????? ???? ...... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 24.07.2025 17:10:27 отговори + 38 2
Прекалено много внимание се обърна на едно мнение на някакъв човек, които ако нямаше късмет да го покажат по телевизията, щеше да е известен само на хората посещаващо Комеди клуба и страницата му, където правеше ревюта на вафли. Човекът си е вътрешно чалгар и му избива, независимо, че е барабанист и е свирил метъл като млад. Просто едно мнение на един грък...
Що се отнася за това, че групите вече не са като едно време и е време да спрат...еми буквално преди дни Ози почина и който го е гледал в началото на месеца в Бирмингам е бахти късметлията. И аз искам да гледам Металика през 92 (или дори 86), Пантера пак през 92, Сепултура през 93, Мейхем с Дед/Юронимъс...ама няма как да стане, затова ако имам възможност, винаги бих ги гледал сега, защото друг път може, а и вероятно няма да има. Пък мнението на разни уанаби звездички няма значение
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

!?!?!? 24.07.2025 17:09:08 отговори + 25 10
Присмял се хърбел на щърбел и бай Ъ му отговорил.
Нема ли какви по големи глупости да публикувате?

Има ли някой дето му дреме за лигнята гънз и за цитиридис? Сигурно има, вероятно единици.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tutur 24.07.2025 17:08:34 отговори + 35 7
Не разбирам защо сайтът публикува подобни неща... Много важно, че Исмаилов не харесва мнението на Цитиридис. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аванса 24.07.2025 17:04:08 отговори + 27 4
Цитиридис не заслужава толкова думи. Три букви са му напълно достатъчни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Антракса 24.07.2025 17:02:16 отговори + 19 2
Поредното "душевно изхождане" на комплесираното ромско-византийче, за да може някой да го забележи /дори да е оплют от всички/. Този посредствен- неграмотник нито има и една гънка на кокошия си мозък, че да коментира, нито разбира от нещо друго освен от пошло плагиатство от Дългия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Таблото 24.07.2025 15:56:58 отговори + 11 7
За мен има няколко фактора.
На първо място без личността на хората, някои просто са отишли да гледат група и да си разнообразят вечерта, други са си фенове. Но сред тях има едни хора, които припознават себе си с дадена музика, стил, изпълнител и критика към тях е критика към самата му личност. И ако си бездарен, мързелив, неориентиран , каквото ти остава да освен да търсиш легитимация в това да си фен на нещо. Върхът са футболните привърженици, които са фенове на отбор от град на 3000 км, който никога няма гледат на живо, но викат ние купихме Роналдо, ние купихме Меси. Кои вие? И сред рок феновете има такива. Обидили му групата. Пука му че му дреме на Аксел Роуз. Тези групи не идват да ви уважават, идват да ви представят продукт или услуга, както го разбирате своите шоу. Изпълнението на живо е повече от това да имаш някакви песни. Ако някой просто е написал и записал някаква музика, винаги може да си я слушаш. За групите все едно някои все още не го разбират това е работа. Естествено че всички суперлативи са маркетингов трик. Тези хора работят музиканти шоумени.

Той ти продава шоуто си, не си длъжен да ходиш, не си длъжен да си пишем ако отидеш.
Ако някой прави нещо за сцената това са млади групи които свирят по клубове или групи които не са с комерсиално звучене.
Второ, все си мисля че парите да фактора. Средностатистическият българин да може да задели през 2025 година 300 лв. за концерти, и да му кажеш, че той се е прецакал да отиде на грешния концерт, че този неговият концерт не си заслужават стоте лева, които е дал си е обида лична пак за него.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Таблото 24.07.2025 16:01:41 + 8 4
Той ти продава шоуто си, не си длъжен да ходиш, не си длъжен да си шумен* ако отидеш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dominici 24.07.2025 15:43:25 отговори + 37 16
Какви са тези глупости сега? Всеки има право на мнение. На Цитиридис не му е харесал концерта. Той е излязал на площада и го е казал "НЕ МИ ХАРЕСА. ЗЛЕ БЕШЕ." И сега някакви хора са толкова засегнати, че някой не харесва тяхната любима група, че се чувстват длъжни и те да се качат на площада и да кажат "НЕ МИ ХАРЕСВА, ЧЕ НА ТЕБ НЕ ТИ ХАРЕСВА". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 24.07.2025 15:46:33 + 21 6
"Всеки има право на мнение"
Да. И това е мнението на Орфей. Ти защо искаш да му отнемеш правото да го има?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dominici 24.07.2025 15:50:38 + 18 12
Нищо не му отнемам. Намирам го за абсолютна загуба на време. Той е толкова жестоко обиден от чуждото мнение, че сяда и пише пасквил 10 пъти по-дълъг от оригиналния коментар на Цитиридис. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 24.07.2025 15:54:18 + 16 6
Намерих "пасквила" на Цитиридис. Той не е просто мнение. Не е просто "Не ми хареса". Наистина е... "пасквил"
Ако това писмо е загуба на време - ти защо губиш още повече време да го коментираш?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dominici 24.07.2025 16:20:18 + 4 6
Аз не губя чак толкова колкото си мислиш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 24.07.2025 16:45:56 + 6 3
Да ти кажа - от 15:43 до 16:20 си е доста време Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 24.07.2025 16:55:59 + 15 5
И аз го намерих пасквила на Цитиридис и не виждам какво толкова се впечатляват хората. Мнение като мнение. В коментарната секция под репортажа от концерта има и по-злостни. И по-тъпи. И по-префърцунени.

Сега, сигурно нагарча повече, като идва от известно келеме, което очевидно и умишлено троли с цел да привлича внимание, обаче ако не бяха коментарите в този сайт, изобщо нямаше и да разбера, че Цитиридис бил изплющял нещо на Фейлбука си. Телевизия не гледам, откак спрях да работя в телевизионно студио преди десетина години, та Цитиридис ми е толкова извън полезрението, че няма накъде повече.

Преди няколко години Азис се скара с Карбовски за ценните неща в Pink Floyd. И тогава ли трябваше да публикуваме отворени писма по медиите?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 24.07.2025 15:36:23 отговори + 17 3
А ти забелязал ли си, че тези "уважавания" не са ексклузивни и само за нас, а са турнета?
И че преди България съответния артист е свирил най-често в Западна Европа?
И за там ли важи това?
Какво трябва да направят артистите, които са били голяма работа на младини, като остареят? Да се гръмнат ли?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EldritchAbomination 24.07.2025 15:32:53 отговори + 19 26
Голяма част от родните фенове (особено тези тачещи отдавна изхабени и неактуални величия от ерата на соца), за пореден път доказват че не биха имали нищо против дори и музикантите да са напълно неадекватни, да оплескват всяка втора песен, и да бъдат жалко подобие на онова което са били преди 30-40 години, стига да ни "уважават" с ненужни и безнадеждно закъснели участия.

Това че всяка обоснована критика е посрещана с "ходи си слушай чалгата" (защото за нашите буумъри съществуват само лагерите на Кондьо и Whitesnake) е още по-трагикомично.

Шок и ужас, пичове. Това което вие харесвате може би не е абсолютния връх на музикалното изкуство. Може би никога не е било. Спрете да превъзнасяте и идолизирате хора по този нелеп начин.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


даскал 24.07.2025 15:45:49 + 20 2
Eldritch, това са ТЕХНИТЕ песни, това са ТЕХНИТЕ групи на тези остарели музиканти. ТИ ли ще им кажеш кога точно да спрат? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

RJD 24.07.2025 15:51:12 + 15 1
Интересно ми е, ти кои групи тачиш и ще спреш ли да ги тачиш като остареят? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-елек 24.07.2025 15:32:40 отговори + 33 4
Много внимание му обърнахте на Цикатридина Супозитории.Да се думка и толкова. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AVA 24.07.2025 15:27:07 отговори + 33 4
Това е толкова излишно! Все пак всеки има право на (тъпо) мнение. Цялото това внимание към гръка само придава стойност на простотиите, които е написал. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".