"Party Open Air Festival 2011" с NAPALM DEATH край Плевен се отменя

24 юли 2011, 09:35 ч. 1141 / 13 183
пред./следв.
"Metal Katehizis" получи следното съобщение:

   "Party Open Air Festival 2011" е ОТМЕНЕН - До това решение се стигна изключително трудно и с голямо вътрешно огорчение, огорчение от куп факти, които се случиха през изминалата седмица. В България има едно изкушение, на което много малко хора устояват, разберете го кое е сами след като прочетете всичко по-долу. Ние сме открити хора, които не могат и не биха си позволили да скрият реалността, за това ще оповестим с чиста съвест фактите, които ни накараха да вземем това решение. Проблемите дойдоха от там, че не успяхме да стигнем до консенсус с човека, който движеше преговорите с NAPALM DEATH. Фактите са следните: Излизане на допълнителни непредвидени разходи по транспорта на бандата, с които ние не сме съгласни, както и неяснота по въпроса кои по-точно транспортни разходи поемаме и колко е хонорарът на бандата. Ние до ден днешен не знаем хонорара на бандата, поради факта че ни се отказва такава информация (незнайно защо...), а ни се казва "нали влизате в бюджета"... Ние влизаме в бюджета, като махнем допълнителните разходи, които в телефонен разговор изведнъж отпаднаха, но когато става на въпрос за такива пари, и то лични средства, както знаете фестивалът няма спонсори, най-малкото нещо, което може да се направи, е да се поиска договор, който ние все още не сме видели. За нас е важно да знаем тези неща, защото няма как да си дадем парите за нещо неясно и нещо видно скрито! Няма менажер на света, който да не поиска подписване на договор с промоутъра, но в случая е така, а според нас този договор ни е скрит защото 99 процента е различен от това, което се изисква от нас (билети до Русия, незнайният хонорар на бандата и всички останали детайли). Не мислим че в договора на бандата пише че промоутърът плаща транспорта, откъдето идва бандата и накъдето заминава, вариантите са два - разделяне на всички транспортни разходи между всички промоутъри (всеки получава еднаква сума за даденото събитие) или всеки промоутър поема разхода от мястото, откъдето идва бандата, както е в случая, но за останалите промоутъри (само ние трябва да платим идването и заминаването). Гаранция за това дали ще се появят още разходи, гаранция за това, ако пропадне концертът (било по вина на промоутъра или на бандата) е само и единствено договорът, който липсва в случая.

   Равносметката е следната: Неяснота защо плащаме самолетни билети България - Русия, криенето на травел агенцията и липсата на договор. Е, да, влизаме в сумата, която сме казали, че можем да заделим, но при яснота на всички тези неща (които според менажера на турнето нямат значение, поради факта че се влиза в границите на бюджета за NAPALM DEATH), мислим че сумата няма да е такава, но това е само предположение, поради факта че нямаме нито предварителен договор, нито краен вариант на договора. Поради тези причини решихме NAPALM DEATH да отпаднат от фестивала и тук е моментът, в който искаме да кажем, че няма как да робуваме на имена, при положение че трябва да дадем пари за нещо неясно, нещо сбъркано. По последна информация за продадените билети за фестивала от "Eventim", има 6 продадени билета за 6 месеца.

   Това е нещо обидно за българските банди, според нас дори да има още близо два месеца до фестивала, а и като се вземе фактът че NAPALM DEATH ще свирят в София на 16.09.2011 по неофициална информация от менажера им за въпросното турне, мислим че до въпростната дата няма да има голямо раздвижване от продажби и от там нулев вариант за възвръщаемост на минимална дори сума от разходите за фестивала. Само с българските банди взимаме решение за отменяне на целия фестивал. Всяка една банда се опита да помогне за провеждането на фестивала, за което сме безкрайно благодарни към тях и разбрахме, че в България хората, занимаващи се с музика, конкретно с метъл, го прават с огромни сърца, с много воля и хъс, което само по себе си говори, че на всеки му пука за развитието на българската сцена. До вторник ще дадем информация как шестимата, закупили си билети, ще си върнат парите, а към тях едно голямо БЛАГОДАРЯ от наше име. Малко пояснение с цялото това изявление не искаме да кажем, че някой се е опитал да ни прецака по какъвто и да е било начин, просто защото няма как да го докажем, а искаме да се знаят доводите ни за отпадането на NAPALM DEATH и съотвтно на целия фестивал, и ако някой не е разбрал неяснотата по всички въпроси, касаещи организацията на концерт на дадена банда, ни накара да стигнем до това решение. Не съобщаваме имената на менажера, поради факта че искаме да запазим макар и малки колегиални отношения.


Коментари   (183)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


eat my fukk 2.08.2011 16:17:40 отговори + 0 0
"menageр a trois - 2011-07-29 20:59:49
Адски неуважително е (дори пред тези 6 заблудени души) е да не си стегнеш гъзеца, да направиш ЕЛЕМЕНТАРНОТО усилие да напишеш ясно, точно и ГРАМОТНО оправдание. А не чичото на бабата, който бил... Това е баш на гол тумбак - чифте пищови.
Изумявам се, че въобще сте повярвали, че човек, който му личич, че няма завършен 4ти клас ще ви направи фест с 3 жълтици... Добре, че се засраха само на теория, че представям си какъв фест щеше да бъде - предполагам, че за бира и химически тоалетни въобще дума да не става. Нека джапа българския фен в пикня.
Препоръчвам на Угорченият тип да използва заделените пари за букварче и учител, който да му обясни къде и как се поставят препинателни знаци. "

menageр a trois-Евалла за точния коментар.Аз това го говоря от 1 месец ама...е радвам че още някой споделя моето мнение ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

izbesnel 1.08.2011 21:36:11 отговори + 0 0
Тва за мене щеше да си е събитието на годината,особен о за тия пари....разбира се подсъзнателно не вярвах, че ще стане тва сериозно...прекалено хубаво беше, за да е истина, нали сме българи чак такива екстри не можем да очакваме... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Светльо / D.O.E. 30.07.2011 18:11:54 отговори + 0 0
'убава.. - 2011-07-29 12:38:14
Аз да попитам "организаторите"... Ей този концерт ще се състои ли? (виж линка)
http://www.katehizis.com/lives/livedet.php?id=2180

...да знам да си планирам пътуването отсега

този концерт отдавна е отменен!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

menageр a trois 29.07.2011 20:59:49 отговори + 0 0
Адски неуважително е (дори пред тези 6 заблудени души) е да не си стегнеш гъзеца, да направиш ЕЛЕМЕНТАРНОТО усилие да напишеш ясно, точно и ГРАМОТНО оправдание. А не чичото на бабата, който бил... Това е баш на гол тумбак - чифте пищови.
Изумявам се, че въобще сте повярвали, че човек, който му личич, че няма завършен 4ти клас ще ви направи фест с 3 жълтици... Добре, че се засраха само на теория, че представям си какъв фест щеше да бъде - предполагам, че за бира и химически тоалетни въобще дума да не става. Нека джапа българския фен в пикня.
Препоръчвам на Угорченият тип да използва заделените пари за букварче и учител, който да му обясни къде и как се поставят препинателни знаци.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

'убава.. 29.07.2011 12:38:14 отговори + 0 0
Аз да попитам "организаторите"... Ей този концерт ще се състои ли? (виж линка)
http://www.katehizis.com/lives/livedet.php?id=2180

...да знам да си планирам пътуването отсега
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


'убава.. 29.07.2011 12:25:56 отговори + 0 0
Unholy - 2011-07-29 10:19:12
@Tormentor, като прочетеш по долу коментара (цитата) на Валентин Цачков-Cocklush, не се ли сещаш за какво му е посредник? Та той и на български не би могъл да се оправи......

+1
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Unholy 29.07.2011 10:19:12 отговори + 0 0
@Tormentor, като прочетеш по долу коментара (цитата) на Валентин Цачков-Cocklush, не се ли сещаш за какво му е посредник )) Та той и на български не би могъл да се оправи...... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2011 01:53:55 отговори + 0 0
Хората са въздух под налягане! Кво нема да ги плюя можеше да стане нещо супер ама то ебаси грандоманията брато! Закво беха тия Напалми закво беше тоя шум? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.07.2011 00:28:33 отговори + 0 0
Хората се опитаха нещо хубаво да направят за нас, феновете на тази музика, а вие се скъсвате да ги плюете... Иначе мисля, че самият факт, че тази статия събра толкова коментари означава, че фестивалът не трябваше да се отменя...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.07.2011 12:03:04 отговори + 0 0
Napalm Death са професионалисти, не вярвам те да са виновни. Нашите искат да е**т дявола във въздуха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


hetfield4o 27.07.2011 23:16:29 отговори + 0 0
Манете ги Напалм дет и нека си свирят само българските групи, както беше първоначалният замисъл. Недейте да си надскачате сянката. Една чудесна идея за БГ фест се осра от лакомия за геройство !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

парцуца 27.07.2011 22:03:19 отговори + 0 0
Не разбирам защо продължавате да обсъждате тези неудачници? Повече от очевидно е, че действията и дори бездействията им са абсолютно смешни и детински. Някой да е виждал фестивал с обявена вече програма (по дни и часове), 6 месеца преди провеждането? Аз - не. Но нашите герои обявиха програмата си още Февруари. Следваше добавяне на групи, махане на други, хедлайнъри - абсолютен пастет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Veso (Ozz Music) 27.07.2011 20:23:43 отговори + 0 0
Tormentor + 1.
Може би най-елементарното от организирането на един концерт на една група е намирането на мениджмънта ...
След това са "пазарлъците" и чак след това договора (подписан от ДВЕТЕ СТРАНИ). Най-малкото при неподписан договор не се пускат плакати и новини.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 27.07.2011 18:02:11 отговори + 0 0
Нито ми е приятел, нито ме интересува, най-малко пък го защитавам. Не знам нищо повече от всеки обикновен човек. Контактите ги пуснах със съвсем друга цел - за да се види от пишман промоутърите с кого трябва да се свържат ако искат да организират концерт на НД. Явно не са им били известни, така че са от значение. Никъде сред тези контакти не се среща Сашо, Машо или подобен. Та логичен е въпросът "За какъв по дяволите им е тоя като той няма нищо общо с тур мениджмънта на групата?" Защото никакъв Сашо няма нищо общо с техни концерти освен ако не реши сам да ги покани да свирят тук - в който случай пак ще трябва да се свърже с въпросния тур мениджмънт на групата. Ако тоя пич е един от организаторите на фестивала - тогава ОК, вината е в самите организатори. Ако не е - от какъв зор са се свързали с него при положение, че той няма никакво отношение към тур мениджмънта на групата? Така че вината пак е в самите организатори защото сами и от глупост са си създали излишни пречки.

"та ласт хоуп са към mad tourbooking" - това явно е новина и за самите Mad Tourbooking защото в списъка им с групи, за който споменаваш ти тях ги няма.

И в крайна сметка елементарното нещо, което се опитвам да обясня вече пет пъти е това - може някакъв си Сашо от някакви си ласт хоуп и да е прецакал нещата, но в случая с този фестивал това няма никакво значение. Въпросът е дали той има нещо общо (може и да има, нямам представа) и ако "да" - колко тъп трябва да си за да ползваш външен човек за да ти "посредничи" за такова нещо при положение, че хората с които трябва да се свържеш за да си свършиш работата сам са толкова лесни за откриване...

Както и да е... в цялостното "организиране" на това чудо има около хиляда извършени глупости, очевидни дори за човек, който само чете новините свързани с въпросното чудо. Аматьорщина от начало до край...

И за последен път - жалко, че една сама по себе си прекрасна идея се проваля заради абсолютно аматьорски подход. За всички български групи щеше да бъде прекрасно да се съберат на 1 място и да участват заедно в подобен фестивал.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.07.2011 17:10:26 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-24 09:56:53
Анонимен - 2011-07-24 09:55:3:
не организира всичко концерти на ND това мисла сасхо от ласт хопе ..........
имаше още 2 3 поста в които се споменаваше, но не ми се търсят. Явно си приятел на момчето за да го защитаваш толкова яростно или знаеш неща които ние не xaxax...та ласт хоуп са към mad tourbooking за които толкова ти благодаря че им постна контактите(наистина от голяма значение беше)...та човека с които се говори когато някоя тяхна група прави концерт тук е той. Ако не си съгласен запознай се кой е организирал концертите на групите от списъка на mad tourbooking.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Tormentor 27.07.2011 16:44:28 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-27 12:16:52

Прочетох коментарите по-долу. Разбрах почти всичко. Единственото, което не разбрах е какво общо има въпросният Сашо с Napalm Death, та да посредничи. Кой по-точно промоутър някъде по света ползва посредници за преговори, хаха... Ето малко информация от сайта на НД:
MANAGEMENT & BOOKING AGENCY EUROPE
M.A.D
Warschauer Str. 47
10245 Berlin
Germany
Ph:+49 030 61401300
Fax:+49 030 614 01 302
info@mad-tourbooking.de
ute@mad-tourbooking.de
marc@mad-tourbooking.de
www.mad-tourbooking.de
www.punk-disorderly.de

Някъде тук някой да вижда контактен адрес на въпросния Сашо?!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.07.2011 13:29:42 отговори + 0 0
Аз пък си мисля,че накрая ще има концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.07.2011 12:20:39 отговори + 0 0
Единственото логично обяснение за мен е ,че е имало разлика в исканата и казаната сума Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.07.2011 12:16:52 отговори + 0 0
Ако беше прочел предните коментари щеше да разбереш, че той е бил посредника в преговорите. Демек причината за неяснотите около парите за кое колко, както и "липсата" на договор е той. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 27.07.2011 12:09:53 отговори + 0 0
И какво общо има "сашо от ласт хоуп" с организирането на концерт на Napalm Death?!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 27.07.2011 11:26:46 отговори + 0 0
От това което прочетох в коментарите най-основният фактор за пропадането на ND е лакoмията на сашо от ласт хоуп. Браво на бг промоутърите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Митко Палаузов 27.07.2011 09:12:33 отговори + 0 0
Факта, че всяка новина за този фест е толкова коментиран и четена, означава, че трябваше да се състои. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Радо 26.07.2011 23:45:35 отговори + 0 0
Когато чух за този фестивал, за всичките банди и за направо смешната цена на билета страшно много се зарадвах и чаках с нетърпение да дойде септември месец, но сега след като прочетох статията останах много разочарован Аз и всички мои приятели, които щяха да ходят бяхме запланирали да си купим билети на място... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 22:55:36 отговори + 0 0
"Стефан - 2011-07-26 20:56:00
Тези боклуци от Тангра,не осират нещата за първи път.
До колкото знам и с Малеволент Криейшън ,пак се представиха кално.
Интересно защо когато се говори за коректност в тези дни,продължава да има такива педали? "
Тука си много прав за Малеволент,Напалм и за Тангра...много долни курви са тия и това не се случва за първи или втори път,това е от години...начина им на работа е това.Мега некоректни и хич не им дреме за БГ метъл-а...бизнеса е важно да върви...ШИБАНЯЦИ ДОЛНИ!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 22:49:19 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-26 11:10:53
Ферди - 2011-07-25 18:27:10
Анонимен - 2011-07-25 18:04:45
E и ? Вероятно според плевенската дата е направено цялото турне... ?!? Няма и дата за София ?!?
Виж сам: http://www.mad-tourbooking.de/pages/tour.html

по плевенската дата са редени останалите в софия ще е на мястото на плевен помислете малко и спрете да храните поради ефтината цена на напалм господина който води преговорите е направил всичко възможно да прецака организаторите както е видно и да си направи концерта следователно да гушне пари заедно с тангра мега рок това е договор е искано от опрганизаторите но никой не им го е давал както и куп неща а е обявен защото са били подведени имам взаимоотношения с организаторите и съм прочел всички писма ако бяха виновни нямаше да застана зад тях но в случая не са просто няма как да поемат риск да дават пари без договор ....


Анонимен друг път.Само Валио Цачков умее да пише едно изречение на 20 реда без никакви препинателни знаци...нещо разбира ли се от това ,което е написал?!??!?! Ето такива са организаторите на този фест-неграмотни,че и повече...кво очаквате от такива?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.07.2011 21:21:39 отговори + 0 0
Така и никой не написа защо наистина се отменя феста.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стефан 26.07.2011 20:56:00 отговори + 0 0
Тези боклуци от Тангра,не осират нещата за първи път.
До колкото знам и с Малеволент Криейшън ,пак се представиха кално.
Интересно защо когато се говори за коректност в тези дни,продължава да има такива педали?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 18:43:51 отговори + 0 0
Да, така на фенщина и да свириш за по бира никога няма да се оправим. Поне пътните да са осигурени. Като нямаш грам изисквания, нито организатори, нито никой няма да те приема на сериозно, вечно всички ще се възползват, няма да има никакво уважение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dickens 26.07.2011 18:09:03 отговори + 0 0
Пък ако искате добри и финансово стабилни групи почнете и да им плащате Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 17:41:13 отговори + 0 0
Тя таз работа без мн солидна организация и яки спонсори няма да стане...така фенски фест без твърд бюджет и с толкова мн групи беше възможен преди 10на години, не и сега. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.07.2011 17:33:10 отговори + 0 0
Момчета, следващата година ще е с още повече концерти на силни чужди банди и още по на гъсто като дати. Това е една прогресия почнала от началото на този век за България. Всяка година се увеличават концертите, погледнете назад просто, погледнете тая година. Догодина като решите отново да се пробвате с този фестивал, и почнете да го анонсирате още от февруари, като наближи датата на феста и като са обявени още повече чужди банди с близки дати и пак като са продадени 10на билета пак ли ше го канселирате? Като правите фест правете го без да обръщате внимание на другите концерти, без страх. За това Каварна е толкова силен фестивал, той не се съобразява с никой. За да постигнете същото тябва да имате куража да го правите всяка година дори и със големи парични загуби. Като стане обаче бългърския Obscene Extreme ще гледате назад с гордост.
"No guts, no glory" както е казъл поета.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 17:32:17 отговори + 0 0
Я виж септември...Samael, Melechesh, Keep of Kalessin, In Flames, Decapitated и сега Napalm Death..я виж август - нито една група! 0! Така, че 'групи идват постоянно', да, да, ама не! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 17:27:40 отговори + 0 0
Да, идват групи в Сф, по 1-2 макс на месец....не по 4-5!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 17:25:47 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-26 16:36:09
А ти сеш ли се,че то групи идват постоянно и тия организатори не са ли помислили за това?Или най-лесната работа,дай ще каним групи пък като стане напечено ще отменим феста!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 16:36:09 отговори + 0 0
Е пич, като се замисляше тоз фест нито една от тия банди с концерт в Сф не беше ясно, че ще идва, сеш ли се? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.07.2011 15:52:27 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-26 14:45:19
като се махне напалм и слабите предварителни продажби причината е следната - SAMAEL DECAPITATED 16.09.2011 - преместения NAPALM в София както и IN FLAMES всеки ще си похарчи парите на тези концерти колкото и да е ефтино трябват поне 100 лв на човек за този фест когато беше обявен феста тези силни банди ги нямаше обявени!!! мислете малко стига фулихте .........
---------------------------------------------------

Ахаа...Значи се уплашихте, че няма да ви дойдат хора. Е, народа си го казал: "Като те е страх от мечки, не ходиш в гората".
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 14:45:19 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-26 14:38:57
Защо всички са се хванали за Napalm Death след като феста когато беше обявен никой не ги е споменавал!Значи организаторите така или иначе не са разчитали на тях за да има фест,защо се оправдават с тях сега!?А колкото до продажбата на билети е много ясно,че за такъв фестивал на такава цена е безсмислено да се купува билет предварително.Лично аз и още 1-15 мои приятели щяхме да си ги купуваме на място.Но както и да е,фест няма да има не защото Napalm Death няма да свирят а поради други причини които само организаторите си ги знаят.Никога няма да имаме Бг метъл сцена при положение,че се случват такива шибани провали!

като се махне напалм и слабите предварителни продажби причината е следната - SAMAEL DECAPITATED 16.09.2011 - преместения NAPALM в София както и IN FLAMES всеки ще си похарчи парите на тези концерти колкото и да е ефтино трябват поне 100 лв на човек за този фест когато беше обявен феста тези силни банди ги нямаше обявени!!! мислете малко стига фулихте .........
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 14:38:57 отговори + 0 0
Защо всички са се хванали за Napalm Death след като феста когато беше обявен никой не ги е споменавал!Значи организаторите така или иначе не са разчитали на тях за да има фест,защо се оправдават с тях сега!?А колкото до продажбата на билети е много ясно,че за такъв фестивал на такава цена е безсмислено да се купува билет предварително.Лично аз и още 1-15 мои приятели щяхме да си ги купуваме на място.Но както и да е,фест няма да има не защото Napalm Death няма да свирят а поради други причини които само организаторите си ги знаят.Никога няма да имаме Бг метъл сцена при положение,че се случват такива шибани провали! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Весо Ozz Music 26.07.2011 13:25:29 отговори + 0 0
Съжалявам, че се намесвам с мнение, но преди години, когато поканихме за пръв път Napalm Death в Каварна, сме водили досадни преговори около 2 месеца, относно пътувания, спанета, посрещания, беклайн, осветления ... Едва ли не трябваще да обясняваме къде е Каварна, дали има близки летища и т.н. глупости. Договорихме и цена. Пичовете бяха толкова ентусиазирани, че дори когато получихме договора за подписване, изненадващо беше с по-ниска цена от договореното, с което показаха, че не е важен хонорара, а е важно нещата да се СЛУЧАТ на всяка цена.!?! Беше им интересно и приятно когато пристигнаха, и част от групата дори останаха за по седмица в повече ... Има много свидетели как предния ден на КАЛИАКРА феста, SHANE EMBURY, DANNY HERRERA и MITCH HARRIS пиеха бира и обикаляха из публиката и абсолютно приятелски си говореха и се снимаха с всеки който пожелае...
Та в този ред на мисли, предполагам е нямало време за нормални преговори, а и както чувам се е намесил и промоутър - конкурент (което е крайно, крайно непочтено)...
Жалко за цялата идея. В крайна сметка всички губят ! Според мен, фестивал трябва да има , та дори и без хедлайнърите. И така форматът си е добър. За слабите предварителни продажби - нормално. На место всичко би било наред (според мен). Поздрави !!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 12:30:03 отговори + 0 0
Цялата работа е, че не се обявява Напалм дет само по 2-3 имейла и разговори във фейсбук с някакъв който посредниичи с мениджъра на групата. Без договор без нищо и вече се обявява, плакати се правят, реклама, хуйни... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.07.2011 12:29:19 отговори + 0 0
Щом тия 'пичове' от Тангра Мега Кок са замесени, всичко е ясно...но и организаторите са си виновни, че са толкова наивни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

oxo 26.07.2011 12:00:38 отговори + 0 0
Много кофти новина..идеята за този фест е супер яка, залко , че всичко пропадна. От друга страна обаче, няма какво да се лъжем - вече не живеем през деветдесетте години и предвид наситения концертен живот в България, подобен род събития трудно могат да съберат повече от 300-400 човека...така си мисля аз поне де, дано не съм прав Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 26.07.2011 11:50:23 отговори + 0 0
"господина който води преговорите"... абе, пич, контактите на тур-мениджмънта на ND (както и на всяка друга група) са публично достояние. Организаторите да ги бяха потърсили (отнема 2 секунди) и да бяха водили преговорите сами. Егати организаторите, егати организирането...

Ти като искаш да си купиш бира какво правиш? Отиваш сам в магазина и си купуваш или водиш преговори с трета страна тя да уреди нещата и се съгласяваш да й платиш някаква неизвестна цена, а след това се сещаш да искаш касова бележка?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.07.2011 11:10:53 отговори + 0 0
Ферди - 2011-07-25 18:27:10
Анонимен - 2011-07-25 18:04:45
E и ? Вероятно според плевенската дата е направено цялото турне... ?!? Няма и дата за София ?!?
Виж сам: http://www.mad-tourbooking.de/pages/tour.html

по плевенската дата са редени останалите в софия ще е на мястото на плевен помислете малко и спрете да храните поради ефтината цена на напалм господина който води преговорите е направил всичко възможно да прецака организаторите както е видно и да си направи концерта следователно да гушне пари заедно с тангра мега рок това е договор е искано от опрганизаторите но никой не им го е давал както и куп неща а е обявен защото са били подведени имам взаимоотношения с организаторите и съм прочел всички писма ако бяха виновни нямаше да застана зад тях но в случая не са просто няма как да поемат риск да дават пари без договор ....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BRUTAL DETHMETAL 26.07.2011 09:50:03 отговори + 0 0
Можеше да го направите и без англичаните, на всеки е ясно че искат пари, организация и без тях си имахте... сега този фест е с фалстарт в историята..защо въобще се връзвате на външни "помагачи".. Вълкът си гледа работата САМ!Винаги ще се намери един помияр да оцапа работата, ВИНАГИ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


minotavrus 25.07.2011 20:18:26 отговори + 0 0
Пълни некомпетентни будали са тези пишман "организатори"...обявяват хедлайнер без подписан договор-тва къд его има?!?!
И е нормално при 15 -20 кинта да се взимат билети в полседните дни, или на место...
НИщо, поне има Генерал Тошево и дано има концерт на NAPALM DEATH в София на 16.09.2011 !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Rock Thrashler 25.07.2011 20:12:23 отговори + 0 0
Когато организираш такъв фестивал на народни цени, трябва да се сетиш, че продажбите няма да са предварително! За мен това беше най-светлото събитие у нас тази година! Но лъха на непрофесионализъм. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dementor 25.07.2011 20:00:35 отговори + 0 0
Баси сложното,завъртено и засукано и не ммног оправдаващо ги обяснение...че ка обявяват Нейпълм Дет без да имат договор с тех!?!?"Организаторите" явно с амного в час....А предварителните продажби с анаистина жалки, мислех, че поне 100 билета има вече закупени....НО явно повечето сме решили на место да си ги вземаме....Тъпо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

'убава.. 25.07.2011 19:47:32 отговори + 0 0
На гол тумбак чифте пищови. Тея...ъъъ..."организатори" съвсем изтрещяха. Признавам написаното горе ми докара главоболие само докато го чета. Не смея да си помисля какво му е било на човека, който го е редактирал. Та от цялата работа ми стана ясно че това всъщност нямало да е фестивал, а по-скоро концерт на Napalm Death + 40-50 групи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Курчатовий 25.07.2011 19:13:28 отговори + 0 0
Съжалявам за проваления фестивал... Искрено! Наистина с цена 20 лв на място изобщо не ми е минавало през акъла да си купувам предварителен билет. Май и повечето разсъждават по този, може би грешен начин. Лошото обаче с тези провалени фестивали, е че вече почти всички изчакват до последния момент да си купят билет, тъй като имат едно наум. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.07.2011 18:33:44 отговори + 0 0
А по въпроса, че на 16.11. щели да свирят в София. Айде не се правете на обидени и ощипани госпожички. Просто "по дефолт" споменават София, а те си знаят че ще свирят някъде в България. Боли ги к*ра дали ще е в София или Полски Тръмбеш ... Идват, свирят и заминават ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ферди 25.07.2011 18:27:10 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-25 18:04:45
E и ? Вероятно според плевенската дата е направено цялото турне... ?!? Няма и дата за София ?!?
Виж сам: http://www.mad-tourbooking.de/pages/tour.html
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 18:04:45 отговори + 0 0
Ферди - 2011-07-25 17:40:31
Истината вероятно е някъде по средата, понеже на НД турнето е било вече наредено, т.е. промоутърите наистина са си разделили транспортните разходи от точка до точка. Редно е след като се появи нов желаещ в последния момент (в случая плевенчани) и вече е късно за вмъкване в тур разписанието, то той да заплати и двете посоки. Това е като отбивка от пътя. Нормално е. Прави чест на НД, че са приели още една дата при и без това пълното си турне. А това че на нашите не им изнася, ами просто не се обявяват групи без подписан договор. Много е просто. Ако бъркам някъде - нека ме поправят...
А феста си беше добър и без НД. За слабите продажби се сърдете на "българския музикален пазар" - пълен с измамници, мошеници и лакоми промоутъри и скромните доходи на народа. Разходите по фестивала не са само билета, всеки знае става дума за път, спане, ядене, пиене .... За съжаление равносметката не е добра. Само с добро желание и хвърчене в облаците работата не става.


по плевенската дата са напревени сотаналите ферди
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ферди 25.07.2011 17:40:31 отговори + 0 0
Истината вероятно е някъде по средата, понеже на НД турнето е било вече наредено, т.е. промоутърите наистина са си разделили транспортните разходи от точка до точка. Редно е след като се появи нов желаещ в последния момент (в случая плевенчани) и вече е късно за вмъкване в тур разписанието, то той да заплати и двете посоки. Това е като отбивка от пътя. Нормално е. Прави чест на НД, че са приели още една дата при и без това пълното си турне. А това че на нашите не им изнася, ами просто не се обявяват групи без подписан договор. Много е просто. Ако бъркам някъде - нека ме поправят...
А феста си беше добър и без НД. За слабите продажби се сърдете на "българския музикален пазар" - пълен с измамници, мошеници и лакоми промоутъри и скромните доходи на народа. Разходите по фестивала не са само билета, всеки знае става дума за път, спане, ядене, пиене .... За съжаление равносметката не е добра. Само с добро желание и хвърчене в облаците работата не става.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 17:38:08 отговори + 0 0
Toшево ще е касапница, а и повечето групи са от тия дето щяха да свирят в Плевен... УАААА!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


haini 25.07.2011 17:07:56 отговори + 0 0
Остава само едно - да подкрепим Генерал Тошево. Миналата година феста там бе нечовешки. Като гледам снимките тръпки ме побиват, а черният ми дроб крещи: "Не, не, не искам пак в Тошево!" Искате брутален ундърграунд? Ей ви го! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 16:38:11 отговори + 0 0
интелектуалец е голям...тоА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Валентин Цачков-Cock 25.07.2011 16:37:22 отговори + 0 0

как да ви обесня че по големи нехрани майковци от вас по горните писали коментари няма няма и да има самозабравили се death металджииии мислещи се за такива не мисла и нямам за цел спорове умея да ценя всеки котио рпави нещо в тапта ни дрява но откорвенно на вас ви казвм че поголяма ймел няма говора за групата дай of execution zvezdite на варненската сцена не съм човека които трябва да ви критикува за това ще си ги спестя критиките а и не мисла че имам нещо зад гърба си за да го права едно елемнтарно чувство на отговорност към себе си ме кара да си замълча и да не ви кажа директно че за нищо не ставате освен да плюете в катехизиса и където намерите за добре по някога комплексите колкото и да са малко на брой са доста болезнени а при вас дори бройката е голяма пожелавам ви всека събота шумен силистра варна 6ъмен силистра варна 6ъмен силистра варна това заслужавате даже ви е много !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 16:25:19 отговори + 0 0
chickens... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Върнете ни парите! 25.07.2011 16:24:56 отговори + 0 0
Напалм само разводниха фестивала. Добре си беше само с БГ-та. И 20 лв на място си е пак оферта, че чак да взимам пет месеца по-рано за 15 лв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.07.2011 13:27:43 отговори + 0 0
Идеята зa наш си Brutal Assault е супер добра...обаче това 50 групи и Napalm Death си беше прекалено. На първият Brutal Assault е имало 15на чешки групи...никакви чужди звезди! Нека се почне с малко, пък то постепенно ще се разрастне, така си мисля аз. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Къча 25.07.2011 12:56:30 отговори + 0 0
Най-тъпото е, че има хора, които се радват от пропадането на феста. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Що ве? 25.07.2011 12:48:50 отговори + 0 0
Голям ташак де Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Що ве? 25.07.2011 12:48:40 отговори + 0 0
излезе че Napalm death прецакаха фестивал с 50 бг групи

Глоям шатак
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

2 25.07.2011 12:34:07 отговори + 0 0
Изключително глупаво според мен е онменянето на целия фестивал, исках да отида за да слушам българските групи, но остават 2 месеца - каква е логиката да си купувам билет? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.07.2011 12:24:50 отговори + 0 0
Споко ве....има още 2 месеца, щяха да станат 8 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

creech 25.07.2011 12:12:08 отговори + 0 0
"...има 6 продадени билета за 6 месеца."!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 12:02:10 отговори + 0 0
хаха и усмивка по радиото Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Държавна лотария 25.07.2011 11:49:32 отговори + 0 0
Шестимата закупили предварително билети печелят 3-дневна почивка в Златни пясъци хотел 4 звезди, разходка с яхта и 2 спа процедури. !!! all inclusive !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 25.07.2011 10:55:00 отговори + 0 0
ако имаше 6000 билета продадени дали щеше да отпадне. В това число критикувам и себе си защото и аз изчаквах до последно - не че ще ме съсипе сумата от 15 лв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Кирилицата е задължи 25.07.2011 10:26:14 отговори + 0 0
*** за всички, които провалиха феста !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jugulator 25.07.2011 09:59:35 отговори + 0 0
Добре е, че обясняват ясно и точно причините. Но е пределно ясно едно - организаторите са НЕКАДЪРНИ!!!!!!
В тази страна всеки втори стана промоутър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво - DOE 25.07.2011 09:48:15 отговори + 0 0
@Вальо Цачков
Честно казано не разбрах какво общо имаме ние с цялата работа, освен че писах тук един път с коментар относно пътните разноски на групите. Така или иначе се бяхме разбрали с вас и нямахме никакъв проблем с организацията. Та не разбирам от къде това негативно отношение. Разбираемо е да си изнервен с оглед създалата се ситуация, ама да си го изкарваш на нас... не мерси.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 09:27:55 отговори + 0 0
Кои? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 09:08:05 отговори + 0 0
неслучайно Angercure не бяха в програмата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 25.07.2011 08:52:07 отговори + 0 0
Според мен е голяма грешка, че се отмени целият фест заради Napalm. Мисля че по-якото беше, че щяха да се съберат 50 български групи и много фенове, и да има забава 3 дена. Napalm бяха бонус. С тях, без тях.. трябваше да има фест. Отделно съм сигурен, че 90% от хората щяха да си купят билет на входа, а не предварително. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 08:05:12 отговори + 0 0
Айде достатъчно се изписа, достатъчно лайна се изсипаха, върху организатори, групи и фенове. Просто оставете тоя фест да почива в мир! R.I.P. Party Open Air! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

KUTEV.S 25.07.2011 08:04:16 отговори + 0 0
Много промоутъри станахте май и взехте да си изяждате хляба.В България е нужен само един фестивал и един концерт на година.Не повече.Не разбирам защо мероприятия които се провеждат само в рамките на един ден се наричат фестивали. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Равносметка 25.07.2011 07:49:12 отговори + 0 0
* формулирам - извинявам се за грешката Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Равносметка 25.07.2011 07:46:56 отговори + 0 0
Оправдания, оправдания, оправдания...

I. Обяви се феста и всички групи се завтекоха да се запишат.

II. Обявиха се и Напалм Дет и всички се зарадваха.

III. Наближи феста и някои групи "се сетиха", че има нещо неясно - никой не им поема разходите. Естествено, побързаха да обвинят организатора публично.

IV. Времето за феста наближи още малко и организаторите се сетиха, че ситуацията с техния хедлайнър също е неясна - няма договор, не се знаят колко пари ще струва всичко и т.н., продажбите - зле... Естествено, организаторите побързаха да обвинят трето лице в публичното пространство.

Извод: ...(не знам как да го вормулирам с малко думи, затова всеки да си го направи сам)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.07.2011 07:17:29 отговори + 0 0
dickens - 2011-07-25 01:20:19
Мога ли да попитам защо групите в нашата "земя като една човешка длан" се делят на софийски, варненски, пазарджишки, каспичански...


East side VS West side, ама заради Балкана се делят и на North side & South side
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ама, разбира се! 25.07.2011 02:37:20 отговори + 0 0
Разбира се, че ще се купи билет в деня на концерта - аз дори ще си го купя, след като са започнали групите да свирят.
През последните два месеца два фестивала се отмениха няколко часа, преди началния час!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хадесолог 25.07.2011 02:33:47 отговори + 0 0
Явно спора е по оста Плевен-София, а БГ групите са били планирани да са само за фон на NAPALM DEATH.Колкото и да се разглезиха феновете покрай тоталната инвазия на колосите във всички метал стилове съм сигурен че щяха да дойдат поне 1000 да куфеят на родните групи и да си купят билет в деня-дните на феста. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dickens 25.07.2011 01:20:19 отговори + 0 0
Мога ли да попитам защо групите в нашата "земя като една човешка длан" се делят на софийски, варненски, пазарджишки, каспичански... Ей това е най-смехотворното в случая. Според мен има едно деление - стават, не стават. Ама май си е само мое мнение това Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 01:06:56 отговори + 0 0
Fuck You!!! - 2011-07-25 00:43:13
Като обявихте Феста, къде бяха Напалм Дет, посери мръсни?!И след като имате пари/лични,закътани!!!/ да плащате за Напалм Дет и давате за БГ БАНДИТЕ=0/като хонорари,тр.разходи,спане,храна и т.н./!!!,че той "феста" и с тези 6 билета Ви е на печалба!Ей заради такива путьовци като Вас,БГ ъндърграунда не се развива и ще си страдате така недоразвити...

евалла брато...и аз мисля така,няма да се повтарям ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.07.2011 01:05:19 отговори + 0 0
Софиянци май ви го нацепиха брааааааааааааат....отново софиянци са в схемата...уелкъм то дъ клъб..а някой малоумник беше казал преди "..че кво му лошото да има 2 дати за malevolent creation?"...е тва му е лошото,историята се повтаря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 01:01:28 отговори + 0 0
М даааааааа....,но жалко,че феста не се състоя.Сега при тва положение,плевенчани реално се осраха само на теория...ама ако се беше състоял,щяха да се оакат и на практика....ама то човек като не се усеща понякога кое е за него и кое не е... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 00:56:55 отговори + 0 0
От това по-долу се вижда колко е грамотен валиу и кво му е мнението за БГ бандите...аз по-неграмотно нещо не съм чел...100 думи в едно изречение,няма точки запетаи,главни букви..нищо??!!?!! Думи без смисъл...нищо не разбрах,как да се обидя от това...? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.07.2011 00:53:33 отговори + 0 0
Валентин Цачков-Коклюш
как да ви обесня че по големи нехрани майковци от вас по горните писали коментари няма няма и да има самозабравили се death металджииии мислещи се за такива не мисла и нямам за цел спорове умея да ценя всеки котио рпави нещо в тапта ни дрява но откорвенно на вас ви казвм че поголяма ймел няма говора за групата дай of execution zvezdite на варненската сцена не съм човека които трябва да ви критикува за това ще си ги спестя критиките а и не мисла че имам нещо зад гърба си за да го права едно елемнтарно чувство на отговорност към себе си ме кара да си замълча и да не ви кажа директно че за нищо не ставате освен да плюете в катехизиса и където намерите за добре по някога комплексите колкото и да са малко на брой са доста болезнени а при вас дори бройката е голяма пожелавам ви всека събота шумен силистра варна 6ъмен силистра варна 6ъмен силистра варна това заслужавате даже ви е много !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fuck You!!! 25.07.2011 00:43:13 отговори + 0 0
Като обявихте Феста, къде бяха Напалм Дет, посери мръсни?!И след като имате пари/лични,закътани!!!/ да плащате за Напалм Дет и давате за БГ БАНДИТЕ=0/като хонорари,тр.разходи,спане,храна и т.н./!!!,че той "феста" и с тези 6 билета Ви е на печалба!Ей заради такива путьовци като Вас,БГ ъндърграунда не се развива и ще си страдате така недоразвити... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.07.2011 00:43:05 отговори + 0 0
"Тъжно - 2011-07-24 18:13:04
.. с 2 лв. и липса на опит фест не се прави..."

"tc tc - 2011-07-24 17:44:33
ееех Вальоо.....големи приказки.... "


Много точно казано,браво.аре поздрав за валенцето отново и отново

http://www.youtube.com/watch?v=j-mCZAE0jiM



Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

А бе, ей! 25.07.2011 00:12:54 отговори + 0 0
Кое е "обидно за българските банди", освен, че за Напалм Дет кинти има, а за родните групи - не?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 23:46:58 отговори + 0 0
Имах предвид може би не чак 50 групи, а максимум 20 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 23:46:12 отговори + 0 0
Определено си има нужда от фест с бг банди, има и хора които да отидат на такъв. Може би не чак 50, 20 максимум. Не съм сигурен, че трябва да е около Сф, защото там действително са пренаситени с концерти...може би около Бургас, там фенове има, концерти малко, надъхани са. Едни 100-150 човека си ги има винаги по бургаските фестчета. Миналата година идеята за фест там беше мн добра, не знам защо се разпърдяха нещата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Thy Serpent 24.07.2011 23:31:11 отговори + 0 0
Слабо оправдание! Просто не звучи сериозно! Фестът трябваше да се състои без НД и толкова. 15лв щях да дам само за БГ групите и то с удоволствие, но щях да ги дам в деня на концерта. При неясни организатори така се прави и ето, че има защо. Ако бяха организатори на място щяха да устискат поне до няколко седмици преди феста за да го отменят и щяха да видят повече продажби. Сега хората мислят за Каварна, море и т.н.. За тоя фест щяха да мислят септември. Сега малко ще попсуват и ще забравят.

Но наистина феста просто трябваше да се проведе без НД след като те са толкова грандиозен проблем и готово.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Grind your mind !!!! 24.07.2011 23:02:54 отговори + 0 0
Анонимен, аз щях да отида до Плевен! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Grind your mind !!!! 24.07.2011 23:00:59 отговори + 0 0
Много ме разочаровахте! Това оправдание е меко казано нелепо.... Въобще не ме интересуват НД, исках да видя българските дет и грайнд групи. Тия по-долу дето твърдят, че сме се били пренаситили от концерти и че бг групите не стрували са някакви глупаци.... С такова нетърпение го чаках това събитие.... Искаме феста да се състои!!!! Плевенчани, направете нещо по въпроса!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 22:22:37 отговори + 0 0
"Това е нещо обидно за българските банди, според нас дори да има още близо два месеца до фестивала, а и като се вземе фактът че NAPALM DEATH ще свирят в София на 16.09.2011 по неофициална информация от менажера им за въпросното турне, мислим че до въпростната дата няма да има голямо раздвижване от продажби и от там нулев вариант за възвръщаемост на минимална дори сума от разходите за фестивала."

Те хората са си написали защо пада целия фест, ама няма кой да чете! Много ясно че ако Napalm са на 16-ти в София никой няма и да си помисли да иде до Плевен...

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 22:09:37 отговори + 0 0
dickens - 2011-07-24 22:02:29
Прочитайки мненията по-долу, разбрах следното: българските групи не стават (изключение правят Акащи джуджета), българските организатори не стават, Napalm Death са върха, чичо Гошо - президент! Алелуя!

хахахахах, точно така излезе. да живее БГ метъла!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dickens 24.07.2011 22:02:29 отговори + 0 0
Прочитайки мненията по-долу, разбрах следното: българските групи не стават (изключение правят Акащи джуджета), българските организатори не стават, Napalm Death са върха, чичо Гошо - президент! Алелуя! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Depositus Cordis 24.07.2011 21:59:23 отговори + 0 0
Жалко, звучеше хубав фестивал със или без НД. Кръчмарските спорове едва ли помагат на някой... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

streetcleaner 24.07.2011 21:19:09 отговори + 0 0
смех, смех - поредния в родината! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 21:13:19 отговори + 0 0
Много точно казано ники. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ники 24.07.2011 21:07:54 отговори + 0 0
Нямаше как да измислят по-тъпо оправдание, НД отпаднали и айде отменяме феста. ЗАЩО? Това ли наистина е причината ? 50 бг гупи малко ли са ??? Достатъчно народ щеше да дойде само заради тях ! Изглежда че на "организаторите" доста работи не са им ясни и най-добре е за в бъдеще да не правят каквито и да било опити в тази посока !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 21:01:15 отговори + 0 0
Ако чичо ви Гошо правеше феста, всичко щеше да е ток и жица. Капацитет е човека, той ще оправи българския метъл. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


pe6kars 24.07.2011 20:37:27 отговори + 0 0
Scheiße!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 24.07.2011 20:32:23 отговори + 0 0
"Цяла България" е много силно казано. Реалистично можеше да се очакват 200 до 300 човека на ден при само български групи.
Не бъркайте и не давайте примери с разни фестове отпреди 10-15 години, днес родната сцена е в много по-окаяно състояние откъм публика. Освен всичко, няма го вече и първоначалният ентусиазъм, който прикриваше кусурите на групите, а модерните родни групи не са дръпнали в никакво отношение - като идеи даже има регрес, а като краен сценичен продукт са най-много на средно ниво - стандартна сценична визия/облекло тип "метъл фен", никакви сценични декори и ефекти. А вече масово идват чужестранни групи, при това не само големи имена, и разликата в горепосочените елементи е очевадна.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Unholy 24.07.2011 20:09:13 отговори + 0 0
@ xaxo
цяла България щеше да иде на тоя фест да гледа БЪЛГАРСКИТЕ групи щото такова нещо не е имало от години насам. Кво общо имат Напалм с БГ групите и протичането на фестивала, А?

И Аз съм на същото мнение.
Освен това по силата на каква логика трябва да си купя билет толкова рано? Билетът е само 15 кинта, естествено че ще си го купя от последната заплата преди феста. Сега през лятото освен обичайните разходи, като се прибавят морета, отпуски, други фестивали/концерти всеки гледа да не взлиза в излишни разходи, докато Септември, като дойде феста на дневен ред, си купува билетче и всичко е ток. За всеки не работещ, купуването на билет сега е още по-нелогично.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Свилен 24.07.2011 18:49:15 отговори + 0 0
Доста време феста се анонсираше като изцяло представен от родни по- малко известни банди, никакви спонсори и една страхотна организаторска идея. После изведнъж се появиха Napalm и най- едрия шрифт имена под тях, а сега ... някакви неизпълнени договори и провалени уговорки ??? Жалко, очаквах с нетърпение и разчитах да си платя на място. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тъжно 24.07.2011 18:13:04 отговори + 0 0
Отвсякъде си личи, че плевенските организатори се изхвърлиха по детски. Сега им е криво, че илюзията им не се получи, защото с 2 лв. и липса на опит фест не се прави. Жалко за идеята и очакванията на бг бандите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


mdenchev 24.07.2011 18:09:44 отговори + 0 0
България е малък пазар. Концерти в София отпадат, а какво остава за населени места десеки пъти по-малко население. В общи линии българския фен може да издържи финансово два-три по-големи концерта в София (през 3-4 месеца) и един фестивал в Каварна. Всякакви други опити за фестивали/концерти са обречени на провал. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

зоикс 24.07.2011 18:07:43 отговори + 0 0
тия от Коклюш и Mediaplan group май са се захванали с грешната работа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tc tc 24.07.2011 17:44:33 отговори + 0 0
ееех Вальоо.....големи приказки.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 17:21:56 отговори + 0 0
А аз мисля, че организаторите сами се прецакаха, защото се изцепиха с тия 50 групи, че и Napalm Death...фест на килограм! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 17:14:48 отговори + 0 0
много е забавно аз мисла че съвкупноста от лайна прецака всичко и това което е видно че са се опитали да ги преебат българските групи които са на ниско ниво презадоволените фенове от концерти всичко това води до прецаквация ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 17:13:15 отговори + 0 0
След толкова нови потвърдени концерти в Сф до края на годината и по-специално септември месец, мисля, че на всички трябва да е ясно защо този фест отпада...с или без Напалм Дет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MaxPain 24.07.2011 17:13:04 отговори + 0 0
Типично в стил made in BG!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ббб 24.07.2011 17:10:33 отговори + 0 0
цялата тази организация ми напомня на 2000г, когато се тръбеше из цяла БГ, че ще има концерт на Limbonic Art и Graveworm в Бургас! после новината се потвърди отнякъде си, направиха се едни бая големи плакати (още пазя един) и накрая какво - осра се работата! след време се оказа,че групите даже не знаели, че трябва да идват!
та и тук е същото - без договор тръгнали новини да правят. и фестове....
според мен това,че с НД не се получи не би трябвало да е причина за отмяна на фест с 50 групи. нито това,че имало малко продадени билети. истината, е че да се свири в група е доста по-лесно , отколкото организирането на един концерт, да не говорим за фест с 50 групи. Организаторите - не ставате, оставете на хората, които знаят как се прави (Loud Concerts и Most Of Evil)! свирете си в групите и не се излагайте повече! станахте за смях, спрете дотук!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

darkvill 24.07.2011 17:09:23 отговори + 0 0
Задайте си и друг въпрос. За НД са отделили пари за хонорар, уж можеше и феста да мине без тях, а като не можаха да и докарат и отменят феста. Ми със парите дето ги бяха заделили за хонорар, можеха да покрият някой друг разход на българските групи, дето щяха да свирят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 17:06:16 отговори + 0 0
хахо - 2011-07-24 16:54:57
И все още никой не е отговорил - как така без напалм щеше да има фест в началото, после напалм приемат - ок, после се преебават нещата - ок ама фест вече нема да има
А това за преебаването с концерта на напалм в софия... кво дакажа освен Българска му работа. Същото се получи с концерта на Малеволент във Варна. 10 дена преди концерта, обявиха втора дада във софия и опааа изненада Само че тогава концерт имаше.


същите които направиха врътката са замесени в цялата работа те докарват напалм виждат че е ефтин и прават всичко възможно да не е в плевен както и става и след тва прават концерт в софия и си прават пари а фест с бг банди няма да има поради причината самаел декапитатед напалм в софия и ин фламес и шесте продадени билета колко по ясно от това ?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 17:02:16 отговори + 0 0
аз дочух също, че мястото с хотела и басейна не били навитаци някви диви метълисти да им го осерат Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 16:56:26 отговори + 0 0
Друг е въпросът, защо имаше плакати, реклами, новини и толкова шум, без да е имало реално подписан договор...толкова ли сте били сигурни в тия договорки по чата(смятай!)? То май целия тоя фест беше една голяма договорка и нищо реално и сигурно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хахо 24.07.2011 16:55:55 отговори + 0 0
Зайо и аз точно това искам да ми обяснят Именно за това казах, че оправдаването с напалм дет е супер ама супер неадекватно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хахо 24.07.2011 16:54:57 отговори + 0 0
И все още никой не е отговорил - как така без напалм щеше да има фест в началото, после напалм приемат - ок, после се преебават нещата - ок ама фест вече нема да има
А това за преебаването с концерта на напалм в софия... кво дакажа освен Българска му работа. Същото се получи с концерта на Малеволент във Варна. 10 дена преди концерта, обявиха втора дада във софия и опааа изненада Само че тогава концерт имаше.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зайо Байо 24.07.2011 16:52:34 отговори + 0 0
Явно не мога да се концентрирам... Първоначално, фестивалът беше без НД и щеше да го има - сега, като няма да идват, какво пречи на феста да се случи? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 16:50:44 отговори + 0 0
Аз доколкото разбрах организаторите са се разбрали с промоутъра на НД за някакви пари и после като са тръгнали да ровят се е оказало, че в тези пари влизат както пътните от Букурещ (където е предния концерт на НД) до Плевен, така и самолетните билети от България до Русия (къде явно е следващия концерт на НД). Явно на организаторите не им се е понравило това, както и липсата на договор и са се отказали. А концерта в Сф ако е истина, допълнително прецаква нещата за организаторите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:) 24.07.2011 16:46:12 отговори + 0 0
И какво заради "боговете" Napalm death няма да има фестивал? Те ли са най важни? Ами другите групи? Срам и позор просто.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 16:35:15 отговори + 0 0
без договор мисла никой не би подписал..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 16:34:32 отговори + 0 0
хахо - 2011-07-24 16:29:32
Мозъци. С напалм няма нищо нередно - договорили са се за няква сума, срещу която напалм ще дойдат и са си стиснали ръцете да го кажем. Тогава обаче нашите пишман организатори са почнали да се интересуват в тая сума какво точно се включвало и т.н. което хич не им е работа. Хората са им казали Искаме еди си колко, те са казали ОК даваме ви ги и тва е. Кво ви интересува вас какво се включва в тая сума ако те не я надхвърлят. Мисля си просто, че организаторите са си мислели, че без да дадат един лев могат да си докарат Напалм тука и да направят тоя фестивал, ама като са видели 6 продадени билета и освен това (което си е в реда на нещата) менажера на напалм иска пари за това-онова, им е станало ясно че нещата не стават така.
ОК отговорете ми на един единствен въпрос, само ми дайте разумно обяснение:
Защо отказахте феста, след като нещата с напалм се преебаха, тъй като до колкото разбирам това изтъквате като основна причина. Фест щеше да има и без тях. Все пак те бяха "специален гост" еби му майката, цяла България щеше да иде на тоя фест да гледа БЪЛГАРСКИТЕ групи щото такова нещо не е имало от години насам. Кво общо имат Напалм с БГ групите и протичането на фестивала, А?

чететееее оговорената сума се надхвърля с некви си пари незнам кви а напалм ще има в софия всички хора ще са там ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хахо 24.07.2011 16:29:32 отговори + 0 0
Мозъци. С напалм няма нищо нередно - договорили са се за няква сума, срещу която напалм ще дойдат и са си стиснали ръцете да го кажем. Тогава обаче нашите пишман организатори са почнали да се интересуват в тая сума какво точно се включвало и т.н. което хич не им е работа. Хората са им казали Искаме еди си колко, те са казали ОК даваме ви ги и тва е. Кво ви интересува вас какво се включва в тая сума ако те не я надхвърлят. Мисля си просто, че организаторите са си мислели, че без да дадат един лев могат да си докарат Напалм тука и да направят тоя фестивал, ама като са видели 6 продадени билета и освен това (което си е в реда на нещата) менажера на напалм иска пари за това-онова, им е станало ясно че нещата не стават така.
ОК отговорете ми на един единствен въпрос, само ми дайте разумно обяснение:
Защо отказахте феста, след като нещата с напалм се преебаха, тъй като до колкото разбирам това изтъквате като основна причина. Фест щеше да има и без тях. Все пак те бяха "специален гост" еби му майката, цяла България щеше да иде на тоя фест да гледа БЪЛГАРСКИТЕ групи щото такова нещо не е имало от години насам. Кво общо имат Напалм с БГ групите и протичането на фестивала, А?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


труе 24.07.2011 16:27:01 отговори + 0 0
човека с коментара под мен е прав вижте този линк http://metalbs.com/index.php?n=modules%2Fforum&a=3&d=1&o=2&q=3842

тука е пълното обяснение ...първичното ако може така да се нарече!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

от фейс 24.07.2011 16:14:07 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-24 14:12:05
Аматьори... Защо обявявате ND като сте били наясно от самото начало, че има нещо гнило в отношенията ви с промоутъра??? Сега оправдания някакви, мижави, въртящи се около парите...

апсилютно всичко е било ясно четох вчера извадки от съобщения пращани между двете страни в последния момент става цялата излагация а там от съобщенията е видно че целенасочено се преебават организаторите !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bloody 24.07.2011 16:10:34 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-24 14:48:40
Явно организатора не е наясно с най-простото правило при организация на подобно мероприятие: първо сключваш договор с бандата, след това обявяваш официално и продаваш билети за съответното мероприятие. Четете, господа организатори, четете и се учете!

точно заради това няма да има напалм защото няма договор който ако четете новината става ясно че не е даден от човека който води преговорите с напалм а именно са6о от ласт хопе а организаторите са били подведени да обявът напалм именно от него така си мисла ......
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ббб 24.07.2011 15:45:36 отговори + 0 0
ей, разбирачи, я вземете помислете малко! при цена от 15 лв за три дни и 50 групи - какви предварителни продажби искате?става въпрос за 15 лв, не за 50-60 или нагоре! единствените виновни са си самите организатри - това е , разберете го!!!! с трици маймуни не се ловят! а на оня дето по-долу разправя, че БГ сцената не ставала за х*й, я си е.. п..... м....! вземи слушай музика, некадърник! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 15:43:51 отговори + 0 0
Поздравявам Катехизис за грамотно редактираната новина! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


хахо 24.07.2011 15:40:02 отговори + 0 0
Лошото е, че отганизаторите се опитват да се измкнат от ситуацията по най-тъпия възможен начин - обвинявйки напалм дет за цялата работа. Замислете се - Фестивала беше обявен отдавна и без напалм дет, което за мен беше грешка че ги извикаха. Та значи можеше да има фестивал без напалм дет и щеше да има. После уж яха да дойдат като "Спешъл гест" ама по една или друга причина не дойдоха. И каво като не дойдоха дай да разваляме целия фестивал Смешно е, просто си кажете, че като сте видяли 6 продадени билета ви се дръпна лайното и решихте да се чупите. браво поне че казахте по-от рано че да има повече време да си осъзнаете грешките без да преебавате хората. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Clansman 24.07.2011 15:27:23 отговори + 0 0
Тези поне имаха смелостта да си признаят навреме докато хората закупили билети си върнат навреме парите.И поне са се постарали да дадат обяснение,а не като онзи плешко петрOFF,къде така и не излезна с офицално становище,а между другото спомена въпроса с отмяната на Сонисфиър когато го питаха за София Рокс и той разбира се даде кратко,неясно и напълно неадекватно обяснение.Та поне за това на организаторите на фестивала им прави чест че дадоха обяснение,друг е въпроса че не може за хедлайнер да анонсираш група,с която не си сключил договор.Иначе вярно е че можеха да проведат феста и без НД но само вижте в Ивентим колко билета са продадени-6.Това оставям без коментар. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 15:18:19 отговори + 0 0
Факт е, че са били продадени 6 билета. Това е напълно достатъчно, за да се отмени концерта. Ако всички, дали тия 85 "палци долу" си бяха купили билети, може би нямаше да пропадне концерта. Аз лично нямах намерение да ходя, защото е в Плевен и защото не ми се слушат БГ банди. Но това, което ме дразни е, че всички се правят на интересни и не искат да приемат, да повярват и да признаят, че БГ сцената за х*й не става и точно затова на концерти на скучните ни банди има по 20 човека.

Отоврете си очите, драги хора и промоутъри! Първо, никой не иска да гледа и слуша БГ банди, най-малкото защото за нищо не стават. Гледат ги и ги слушат само приятелите им от града. А изключенията са ЗВЕРСКИ малко. Второ, концерти могат да се правят само в София и лятото по морето. Бучете колкото щете за "шопландия", но то в София вече е фул-макс чалга, какво остава за Плевен и останалата провинция?! И трето, без договор - накъде? На всички ни се иска да вярваме, че всички са мили и добри и няма да ни пре*бат, ама... помислете пак.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 14:48:40 отговори + 0 0
Явно организатора не е наясно с най-простото правило при организация на подобно мероприятие: първо сключваш договор с бандата, след това обявяваш официално и продаваш билети за съответното мероприятие. Четете, господа организатори, четете и се учете! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 14:38:05 отговори + 0 0
6 билета, тцтцтц...Е ясно защо няма и няма и да има БГ метъл сцена... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 14:27:53 отговори + 0 0
а ако napalm death в софия беше на 15 или 19ти, пак ли щеше да падне феста. не може ли да се отложи с един ден ден и да е на 17-18-19 или да го направят 2вудневен, за сметка на по малките групи. аз бих платил и 30 лева билет за такъв фест, че и повече. каня всички на east noise във варна на 20 и 21 август Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 14:12:05 отговори + 0 0
Аматьори... Защо обявявате ND като сте били наясно от самото начало, че има нещо гнило в отношенията ви с промоутъра??? Сега оправдания някакви, мижави, въртящи се около парите... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Йо 24.07.2011 14:04:34 отговори + 0 0
Пичове феста в Тошево е на 5,6,7 август. Входа е безплатен, айдееее стягайте палатките , ще има бозгун. Има автобус от Варна директен, вижте на сайта има инфо . www.nextgenerationrock.com Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 24.07.2011 13:47:25 отговори + 0 0
Лоша работа но нищо учудващо, все пак живеем във Федерална Република Булгаристан-Абсурдистан! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

KKK 24.07.2011 13:45:20 отговори + 0 0
дано поне ги организират за София...и озвучението да не е като миналия път... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 13:41:26 отговори + 0 0
Ицо-о-о-о-о...

...ама то е нормално да не се купуват билети, до последния момент -ето я и причината.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тошево 24.07.2011 13:36:31 отговори + 0 0
Ами , хайде на Тошево Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 24.07.2011 13:19:07 отговори + 0 0
Неграмотна работа... Не знам кой клас е завършил този организатор, но както изявлението, така и делата му говорят за учил-недоучил. Жалко е, че такива хора започнаха да се занимават с промоутърски бизнес. Пълна излагация. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 12:47:26 отговори + 0 0
Както е казал бай Тошо - "Какво ще решиш ти като немаш пари, бе? Ти немаш право да решаваш!" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анатоли Rockfire 24.07.2011 12:45:16 отговори + 0 0
ако бяхме поканени щеше да е фул с народ пък те канят ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Сакатият Чечо 24.07.2011 12:34:23 отговори + 0 0
ужас, сега остава Жеко да разбере за това ..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 12:28:27 отговори + 0 0
при 6 продадени билета как се прави фест ве луди ли сте нормално да го отменят чак пък такива царвули да са бг феновете при 15 кинта само 6 билета малееее Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 12:22:47 отговори + 0 0
Много ми е интересно как така се обявява хедлайнер без договор??? Така всеки може да обяви каквото си иска!
Определено от всяко дърво свирка не става. Къде тръгваш да правиш фест без да имаш пари освен това? Чакаш продажби, за да си покриеш разходите ли? И ако не ги покриеш отменяш.....много лесно изглежда, но не е така. За мен единствените читави промоутъри остават Лауд Концертс. Организацията им винаги е на ниво и чукам на дърво, нямат издънки. Прав беше Мартин Стоянов в последното ви интервю за пазара и отменянето на събития. Явно си разбира от работата!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sicksicksick 24.07.2011 12:13:52 отговори + 0 0
Ходеше ми се много на този фестивал... По-принцип най-вече заради българските банди. Само че с тази цена на билетите и през ум не ми е минавало да си купя предварително. Мислех си за на място... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 12:06:57 отговори + 0 0
Ех тоя Sonisphere.. сега се радваме на организаторите които отменят концерти... стига да кажат за това. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


mdenchev 24.07.2011 11:58:56 отговори + 0 0
Жалко за отмяната на фестивала, но поздравления за организаатора, че уведомява два месеца преди началната дата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Р. Й. 24.07.2011 11:49:23 отговори + 0 0
Хах аз съм един от 6-мата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ббб 24.07.2011 11:46:12 отговори + 0 0
Лично аз съм доволен, че стана така. Сега поне се видя колко са кадърни организаторите. Идеята беше страхотна, но само до там. Всичко миришеше на провал много отдавна. Само дето не предполагах, че ще е толкова скоро.Другия път като решите да правите нещо такова първо помислете и после правете! И си помислете,че без пари и спонсори нищо не става! И аз искам да си направя фест с много групи, но знам че не мога и затова не го правя. Не се излагайте повече, моля ви! Създавате лош имидж не само на себе си, като организатори, но и на цялата БГ ъндърграунд сцена! Ако занапред имате други начинания ви желая нещата да се развиват в правилната посока и вместо да мислите само за една чужда група насред още 50 БГ такива, обърнете нужното внимание на всички! Обидно е за групите и за сцената като цяло! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sa6o 24.07.2011 11:39:56 отговори + 0 0
Не мисля, че трябваше да се отменя феста, и без НД беше як, а 2 месеца са достатъчно време бройката на билетите да се увеличи - цената е много повече от приемлива дори и за деня на събитието ( за някои "метъли" с по-странни приоритети - билет в деня = 2 водки). Аз също избягвам да си купувам билети по-рано от месец до концертни събития, щот' парен каша духа! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 24.07.2011 11:29:55 отговори + 0 0
Много е умно да се обявяват Napalm Death като хедлайнър за фестивала при положение, че организаторите нямат сключен договор с тях...

Продажбата на билетите не ме учудва. За огромно съжаление така стоят нещата в България, а идеята сама по себе си бе прекрасна...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


IQ 24.07.2011 11:18:20 отговори + 0 0
Айде сега всички фенове на българския метъл да закупят по един билет за влака и да се отправят към Тошево!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ники Бонев 24.07.2011 11:17:04 отговори + 0 0
кретен ,ама с позиция и не се крия ,лайно.дори сега си пиша с Вальо съвсем нормално и колегиално,а ти смешна мижитурко,си е... п....м.... аре успех Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ббб 24.07.2011 11:02:42 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-24 10:41:01
Ники Бонев - 2011-07-24 10:37:49
е,поне се доказахте "организатори".Групите направили всичко възможно за да помогнат :кой с каквото може ли!!!!! я усилвател да донесе ,я микрофон сигурно!!!!БРАВО, Б Р А В О , Б Р А А А А А А А В ОООООООООООО

апсолютен кретен хаха

Вальо, Ники Бонев поне е искрен и казва това, което е самата истина, а не се крие зад анонимност за да обижда! и престани с това "хаха" на всеки ред, че те издава! и знам, че онова неграмотно писмо във ФБ ти си го писал, а и "апсолютен" се пише с "Б"!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:53:20 отговори + 0 0
Аве да няма някакво проклятие.Първо Сонито после Елевейшън сега и този фест.Ако някой посмее да отмени Iced Earth ще го пращам на техните 1 месец разфасофан в ПЛАСТМАСОВИ кутии Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

d3m0nhun73r 24.07.2011 10:50:53 отговори + 0 0
А така, доволни ли сте сега говеда? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


yourkiller 24.07.2011 10:47:11 отговори + 0 0
нормално е да няма кой знае какви продажби защото е наистина много много рано. Според мен феста щеше да се получи и само с българските банди и доста хора щяхме да дойдем нищо, че все още е рано за да си взимаме билети. Снощи с приятели си говорехме колко яко е, че ще има такъв фестивал и че задължително ще го подкрепим... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:46:01 отговори + 0 0
Мисля, че българската сцена трябва да се развива с пари. Хъса, волята и сърцата винаги ги е имало и ще ги има... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:41:01 отговори + 0 0
Ники Бонев - 2011-07-24 10:37:49
е,поне се доказахте "организатори".Групите направили всичко възможно за да помогнат :кой с каквото може ли!!!!! я усилвател да донесе ,я микрофон сигурно!!!!БРАВО, Б Р А В О , Б Р А А А А А А А В ОООООООООООО

апсолютен кретен хаха
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

grinder 24.07.2011 10:40:26 отговори + 0 0
промоутърството не е лъжица за всяка уста Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ники Бонев 24.07.2011 10:37:49 отговори + 0 0
е,поне се доказахте "организатори".Групите направили всичко възможно за да помогнат :кой с каквото може ли!!!!! я усилвател да донесе ,я микрофон сигурно!!!!БРАВО, Б Р А В О , Б Р А А А А А А А В ОООООООООООО Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 10:37:09 отговори + 0 0
Поне да бяхте намерили някой, който да изготви по- грамотно ОФИЦИАЛНОТО ви съобщение, без нелепи правописни грешки! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:31:21 отговори + 0 0
Според мен причините са ясни и това са нулевите продажби 2 месеца преди мероприятието. Концерти в България има за всеки вкус тази година и всеки сам си прави сметката къде ще ходи и кой ще гледа. Хубава беше идеята за такъв фест и то с български банди, че такова нещо не е правено от доста време, а и да не забравяме факта , че миналата година също пропадна една такава идея за феста в Бургас.
Смятам, че България се пренасити от концерти, а знаем какви са финансовите възможности на българския фен все неща коментирани много пъти тук, но не е зле промоутърите да се замислят, защото тепърва ще започнат да отпадат концерти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eddie 24.07.2011 10:27:31 отговори + 0 0
До колкото разбирам, пичовете са се хванали да правят фестивал без да имат пари, без да им е много ясно за какво става въпрос, освен това отишли при някакъв промоутър и му казали "ние можем да дадем толкова пари, за колко ще ни докараш НД" (страхотен търговски похват)... типично по български, всеки да се занимава с това, от което не разбира...
Иначе, похвала за откровеността.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TINA TURNER 24.07.2011 10:27:30 отговори + 0 0
С пръдня боя не се прави. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДемонаS 24.07.2011 10:22:48 отговори + 0 0
аз лично виждам като причини прецаквацията с напалм и съотвтно евентуалният им концерт в софия следователно наистина никой няма да отиде до плевен само на българските групи при продадени 6 билета до сега ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 10:19:15 отговори + 0 0
Бряво на редакторите! Същото това съобщение беше постнато във ФБ в толкова неграмотен вариант, че беше почти неразбираемо. "Не знам" се пише отделно!!! И куп други идиотщини, объркан словоред, тромав изказ... абе пълна аматьорщина. Поне намерете някой по-грамотен да ви редактира прес-рилийзите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:17:59 отговори + 0 0
От цялата статия така и не разбрах има ли други причини за отпадането освен тези с Напалм Дет.А и аджеба без тях не може ли да се състои фестивал;а? Що за щуротии? Или и тука причините остават скрити като на Сонисфиъра Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:08:31 отговори + 0 0
От всяко дърво свирка не става. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 10:07:09 отговори + 0 0
този случай трябва да ни накара да се замислим за това е: в българия е като на война с тези концерти нестига че са малко хората които се опитват да прават нещо различно и ново за българската сцена ами накрая се явява някой който да осере всичко.Кой би платил добре опакован продукт така че да не може да се види какво точно е и на всичкото и отгоре без касова бележка НЕ СТАВА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Envy 24.07.2011 10:01:30 отговори + 0 0
Кофти, но не и неочаквано, дори напротив... За пореден път е време доста хора да се замислят, че "промоутърстването" не е за всеки и че от подобни опити и издънки губят всички - и професионалните организатори на концерти, и wannabe-промоутърите, и публиката. И като казвам "губят", нямам предвид конкретния фестивал, а т. нар. "концертен живот в БГ" като цяло. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.07.2011 09:56:53 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-07-24 09:55:31
И тоз мениджър на НД им организира вс концерти, пък само вас е прецакал...явно не ви взимат на сериозно, пичове

не организира всичко концерти на ND това мисла сасхо от ласт хопе ..........
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.07.2011 09:55:31 отговори + 0 0
И тоз мениджър на НД им организира вс концерти, пък само вас е прецакал...явно не ви взимат на сериозно, пичове Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

зоикс 24.07.2011 09:48:44 отговори + 0 0
Поне казаха всичко в прав текст. Евала! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".