Ранни MAIDEN-класики с Paul Di'Anno на 25 септември в София

26 сеп 2009, 00:35 ч. 1096 / 1 36
пред./следв.
През 1995 г. IRON MAIDEN гостуваха в София с Blaze Bayley, а по ирония на съдбата малко след това първият им вокалист, с когото имат издаден албум - Paul Di'Anno, дойде в столицата за концерт с групата си KILLERS. Именно тогава "Звярът" отнесе и българска булка, но след последвал нелицеприятен развод не припари на родна земя повече от десет години, за да се върне чак през 2006-а за шоу, състояло се на несъществуващия вече варненски стадион "Юрий Гагарин", организирано от несъществуващата вече и добила печална слава промоутърска фирма "Universum Entertainment". Дано мистър Di'Anno отново не повлече крак някому ;-)

   И така - снощи, 25 септември, пред около 300-400 зрители в столичния клуб "Blue Box" се осъществи третото гостуване на "Звяра" у нас. Поводите за сегашното му посещение в София бяха поне два. Първият бе 30-годишнината от възникването на "New Wave of British Heavy Metal" (NWOBHM) - стил, на който именно ранните IRON MAIDEN са едни от родоначалниците и вероятно най-популярният представител. А втория повод бе осмият рожден ден на списание "Про-Рок". Съвсем логично, именно то беше и главния "виновник" за концерта тази вечер.
   Самото събитие започна почти без никакво закъснение (нещо, на което рядко ставаме свидетели) - в 19:40 ч., когато на сцената излезе родната надежда за нещо по-различно и ново в българския рок - SMALLMAN. Който не е слушал дебютния им албум (поръчай онлайн), не е лошо да го стори и веднага ще се убеди, че дори и у нас може да се направи нещо наистина качествено, различно и на европейско ниво, когато става въпрос за музика. Малко са съвременните български групи, за които можем да кажем, че имат собствен стил, добри идеи и са лесно разпознаваеми сред огромното количество посредственост, която виждаме ежедневно около нас. SMALLMAN със сигурност са едни от тях и момчетата от Асеновград го доказаха и в клуб "Blue Box", свирейки нахъсано, с желание и представяйки на софийската публика три композиции от дебютния си албум, както и още толкова съвсем нови парчета. Остава само да им пожелаем скорошно завършване и издаване на новия диск, както и по-често да изнасят концерти, поне що се отнася до по-големите градове на България.
   След доброто представяне на SMALLMAN, ред беше и на втората за вечерта подгряваща група да се качи на сцената. ЛАВИНА раздвижиха публиката с архаичния си хеви метъл, но след изпълнението им част от зрителите като че ли се зачудиха кому е нужно подобно нещо? Не, че някой има нещо против групата. Напротив - трябва да се дава път и възможност за изява на българските изпълнители. Но все пак е леко отегчително в края на 2009 г. съвременна група да свири музика в стил хеви метъл от началото и средата на 80-те години на миналия век. Някой ще каже: "Ами то и Paul Di'Anno прави същото." И ще бъде прав. Но е съвсем различно, когато изпълнителят е един от онези, които са създали NWOBHM и е пръв постоянен вокалист на групата, на която стилът дължи не малка част от голямата си популярност. Така или иначе, музикантите от ЛАВИНА направиха каквото можаха, а след последните акорди на тяхното изпълнение на зрителите не им остана нищо друго, освен да чакат появяването на "Звяра".
   Точно в 21:45 ч. зазвуча интрото "The Ides of March", а веднага след него чухме "Wrathchild". И двете композиции са от втория албум на IRON MAIDEN, "Killers", издаден през далечната 1981 г., а с тяхното изпълнение бе дадено да се разбере, че тази вечер творчеството на хеви метъл иконата, в което участва Paul Di'Anno, ще бъде стабилно представено. Самият той накуцваше, изглеждаше видимо понапълнял и доста по-различен от това, което сме свикнали да виждаме, гледайки някой ранен концерт на MAIDEN. Явно бурният живот, който е водил в последните 25 години, е дал своето отражение върху него. Това обаче не му попречи да пее с желание, да има непрекъснат контакт с публиката и да се раздаде на феновете си до край.
   Класиките следваха една след друга. "Prowler" и "Murders in the Rue Morgue" (представена като песен за Spice Girls) разтресоха "Blue Box" сякаш за да ни подготвят за бисера "Remember Tomorrow", а "Phantom of the Opera" и "Running Free", които взривиха публиката, ни върнаха в онова безвъзвратно отминало време, когато първият и едноименен албум на IRON MAIDEN показваше каква ще бъде музикалната насока в световен мащаб за следващите поне десетина години. И за да не бъде обвиняван, че единственото, което изпълнява, са композиции от първите два албума на британците, Paul Di'Anno изпя и няколко песни от различни свои проекти. Прозвучаха "Marshall Lockjaw", "A Song for You", "The Beast Arises" и страховитата "Faith Healer" от репертоара на KILLERS, както и "Children of Madness" на групата BATTLEZONE. Чухме и дежурния за Di'Anno кавър на THE RAMONES ("Blitzkrieg Bop"), а краят на концерта дойде с вечната "Sanctuary", която дори Bruce Dickinson изпълнява и до днес.
   Звукът беше на добро ниво (както винаги в този клуб), въпреки няколкото технически проблема, а събитието се превърна в една чудесна вечер за любителите на (ранния) IRON MAIDEN и хеви метъла от началото на 80-те. Зрителите чуха и видяха това, за което бяха дошли, и останаха доволни. Но докато Paul Di'Anno ни "разхождаше" из творчеството на "девиците", ясно си пролича, че тази вечер на сцената като че ли някой липсва. И този някой беше Steve Harris.

   Ето и пълен сетлист от изпълнението на SMALLMAN, както и на Paul Di'Anno:
SMALLMAN:

1. Two Rivers
2. Ocean
3. 7
4. Evolution
5. Labyrinth of Present
6. A Junction


Paul Di'Anno:

01. The Ides of March
02. Wrathchild
03. Prowler
04. Marshall Lockjaw (KILLERS '92)
05. Murders in the Rue Morgue
06. The Beast Arises (KILLERS '92)
07. Children of Madness (BATTLEZONE '97)
08. Remember Tomorrow
09. Faith Healer (KILLERS '97)
10. A Song for You (KILLERS '97)
11. Killers
12. Phantom of the Opera
13. Running Free
Бис:
14. Transylvania
15. Blitzkrieg Bop (THE RAMONES cover)
16. Sanctuary







Коментари   (36)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


666 3.10.2009 23:44:33 отговори + 0 0
Лично за мен Smallman бяха крайно отегчителни и изнервящи... Sorry... Лавина стояха далеч по-добре на сцената и определено ми харесаха доста повече!!! Браво на тях!!! Но в крайна сметка всеки си има почитатели и не е необходимо като не харесваш нещо да го оплюваш.
Paul Di'Anno: No Comments! Irons Up!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 28.09.2009 16:31:08 отговори + 0 0
В Блек Лодж имаше един пич с (полу?)професионален фотоапарат, който снимаше всички (или поне мен и още няколко човека), които отиваха при Ди'Анно. Някой да има представа снимките дали са качени някъде? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stoiko 28.09.2009 11:59:17 отговори + 0 0
смалман бяха най-доброто тая вечер. и NILE бяха с умрял лаптоп на сцената. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ашмеди 28.09.2009 09:14:09 отговори + 0 0
Да, при Smallman наистина е така, повторенията са изнервящо дълги, при което тая гайда направо пили нерви. Идейно е, но реализирано по доста безидеен начин. Но потенциалът е очевиден, сигурен съм, че бандата ще търпи развитие. Успех. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кико 28.09.2009 00:06:09 отговори + 0 0
spaceman,ога да се закълна във всичко свято,че слушам по-разнообразна музика от теб и повярвай ми ,слушал съм алтърнатив не по-малко от 80тарското хеви.Имайки в предвид,че от въпросното хеви слушам 3 групи - Мейдън,Джудъс и Сабат.Всичко от 80те ,минавайки през хевита,блекове и какво ли не,през целия гръндж от Пърл Джем до Нирвана,през всякаквите там алтърнатив работи от ХИМ до SOAD съм го слушал и то в изобилие и мога да преценя,кое става и кое не.Момчетата са добри инструменталисти и симпатяги бих казал,с малката разлика,че това което правеха няма как да докара много публика или да се хареса на много хора,просто защото е посредствено,защото песните звучат еднакво,самите песни са едно и също в продължение на 10 минути и защотот вокалите са силно казано вокали.Въпреки това смятам,че имат потенциал и самия им саунд си струваше.Китарата им не звучеше като тая на Ингви,а звучеше съвременно и наистина модерно,но това е крайно недостатъчно,според мен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


sa6owasp 27.09.2009 22:48:44 отговори + 0 0
Ей,аре стига плюли по бг групите!
Те все пак се опитват да прават нещо според силите и времетос което разполагат.
А повечето бг фенове немат и по един диск с бг метъл или рок-е като не подкрепяте сцената,как да стане работата?!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

spaceman 27.09.2009 21:21:08 отговори + 0 0
От Кико: "Първо нито една дума от текстовете им не се разбра,подхващаха някаква приятна мелодия,само че тя колкото и да приятна като ти я свирят 10мин и почваш да откачаш,да не говорим ,че да си излезнеш с лаптопа на сценат аи да си цъкаш между песните се едно играеш Minesweeper е адски не-рок,грозно и нямам думи.Толкова ли не можаха да инструктират някой да им сменя нещата от лаптопа отстрани?..."

Братле, явно скоро не си гледал съвременна алтернатив група, ако смяташ, че да излезеш на сцена с лаптоп е смешно. Музиката на Smallman не е рок от осемдесетте, а е в настоящето и се стреми към бъдещето. Космик саунда определено не е за замръзнали в осемдесетте хевиметалисти, неспособни да понесат една прогресивна 6-7 минутна композиция. Определено Smallman бяха различната група на вечерта и лично за мен - най-ценната.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zZz 27.09.2009 14:54:51 отговори + 0 0
Аз може да пси бълвам глупости. Ти можеш да си бълваш глупости. Всеки може да го прави. Но поне не излизаме пред 350 човека да се излагаме като кифладжии и да се правим на нещо, което ни е точно толкова далече, колкото е и планетата Марс
Лавина = падение, смях, комедия, бездарие.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.09.2009 14:28:09 отговори + 0 0
Смешник.
Бездарници са такива като теб, които за нищо друго не стават освен да бълват глупости.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zZz 27.09.2009 11:41:44 отговори + 0 0
"Анонимен - 2009-09-27 10:44:56
момчетата правят музика и то готина"

Музика и то готина правят Мейдън, Металика, Джудас, Сабат, Пърпъл, Мегадет, АЦ/ДЦ и т.н., не ме карайте да изброявам, че няма да ми стигве един месец!
Лавина? Хахахахаххахахахахахахахахааааа!!! Живейте си в измисления свят, слушайте си ги тези ТИТАНИ на хеви метъла и не се занимавайте с групи като по-горе изброените
Авторът на статията се е отнесъл към Лавина прекалено добре. Тези свръх бездарници не заслужават такова отношение!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 27.09.2009 10:44:56 отговори + 0 0
zZz, ти си голямото недоразумение на природата.За разлика от теб момчетата правят музика и то готина. А ти освен да бълваш глупости явно за нищо друго не ставаш.
Пожелавам им успех, а твоето мнение да им е през оная работа.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zZz 27.09.2009 10:19:07 отговори + 0 0
Не ставайте смешни... Лавина са едно от най-големите недоразумения случвали се някога не само в нашата, но и в световната музика. Вокалистът им е най-голямия палячо, който съм виждал. Гледали ли сте техни клипове? Влезте в сайта им и го направете. Ще останете "очаровани"! )) За музиката им изобщо не искам да говоря - смешници, които се правят на Джидас, ама са на няколко милиарда светлинни години от тях. )))

"L' uomo senza nome - 2009-09-26 15:26:00
бандите които съхраняват духа на старото хеви"

Ако това наистина го мислиш, време е да отидеш и да се прегледаш
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ugly 27.09.2009 09:24:37 отговори + 0 0
Групите свирят първо това което на тях им харесва, а ако то се харесва и на други хора се оказва, че имат и публика. Като съдя по посещението на концерта от 300-400 зрители, които предимно са дошли за Paul Di'Anno се съмнявам, че българските групи имат някаква публика. Така, че след като свирят за една шепа хора по-добре да правят музика която поне на тях да им харесва. Иначе в България най-големите концерти са на архаични групи и изпълнители. Съвременните групи събират в пъти по-малко публика, то като се замисля и глобално погледнато си е пак същото положение. Ще са прави архаична музика докато не се промени публиката (и не очаквайте пенсионерите да се променят). За съжаление колкото и качествена музика да се прави тя се прави за публиката и когато публиката я няма умира и музиката. А новата публика трябва да са младежите, а за съжаление те все по малко слушат музика (не само архаична, но и съвременна). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сики Никс 27.09.2009 08:32:13 отговори + 0 0
Живеем в свободна държава и всеки има право да свири каквото си поиска. Ето например, пишете новини за Гранулом и Рампарт - нима те не са брадясал хеви метъл, на всичкото отгоре зле изпълнен?! А и се предполага, че именно фенове на този стил ще са се събрали на подобен концерт. Пожелавам на Лавина още много години як хеви метъл, както те го разбират и се надявам, че няма да се обезкуражат от тъпотиите, написани тук по техен адрес. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

L' uomo senza nome 27.09.2009 06:25:42 отговори + 0 0
Вие май нищо не сте довзели от това което казах. Ами, наздраве тогава... и си продължавайте с ограничения поглед върху нещата... щом ви влече... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Кико 27.09.2009 00:12:19 отговори + 0 0
Ози,аз наистина сбърках,защото като се замисля той наистина спомена аз техн пробл ,а не за звукови,но дори и така да е аз интрото Prowler не го чух,както чух микрофония и твърде силен саунд ,от който после ме боляха ушите,а аз все пак се занимавам с музика до някаква степен и често ми се случва да ми бучат колони,но чак така...Сигурно е имало и по-лоши звукови изпълнения,но това не трябва да оправдава случилото се.Трябва да се стремим към по-добро.
А за Лавина те разбрах и подкрепям напълно,без да искам да кажа нещо лошо за тях.Просто музиката се развива ,вече както казваш сме 2009 и ,за да свириш неща с 80тарски саунд трябва единствено и само да си Мейдън,Джудъс и т.н Всеки друг няма как- по-възрастните трябва да приемат смяната във времето,а пък ако някои момчета на 20 свирят като през 1983 тогава зле за тях.На такива събития трябва да се дава път на млади групи,които са в зората на своята кариера ,така катко са Smallman
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 26.09.2009 23:32:00 отговори + 0 0
Що се отнася до началния час - както казах, не знам какво е пишело на билетите. Но ако е пишело 18:00 часа - то тогава сте напълно прави. Часът, който се пише на билетите е началния час на концерта /подгряващите/, а не часа на отваряне на вратите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 26.09.2009 23:26:38 отговори + 0 0
"Кико - 2009-09-26 21:15:49
Звука се скапваше както казах и както самия той каза,макар вие така изкусно да сте го подминали в статията."

Кико, това, което ДиАно каза, се отнасяше не до звука, а до техническите проблеми с едната китара. За техническите проблеми съм написал, че е имало такива. Но КАТО ЦЯЛО звука на мен ми хареса. И на трите групи. В пъти е по-добър от звука в която и да е било друга зала у нас. Само го сравни /ако си бил/ със звука на подгряващите на Евъргрей от преди седмица и с този на самите Евъргрей /без Кремътори, защото там си беше наред/ и ще разбереш какво съм имал предвид, като казвам, че звука снощи беше добър. Никой тук не твърди, че е бил кристален, феноменален, уникален и т.н.

"Кико - 2009-09-26 21:15:49
Но както каза един приятел "В рока трябва да има или млади хора или легенди" . Варианта някой да ти свири 80тарски песни и да е на над 40 и тези песни да са никому неизвестни и изпълнителя да е далеч от легенда,не приемлив.ПРосто този вариант не става."

Това имах и аз предвид, но някои хора не са ме разбрали. Или не са искали да ме разберат. Нищо против Лавина, но така просто не става. Не и в 2009-та
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.09.2009 22:10:16 отговори + 0 0
Беше много як концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кико 26.09.2009 21:15:49 отговори + 0 0
Значи Ози,аз си купувам билет на него пише 18ч и аз в 17ч30м съм пред клуба.Не съм длъжен да следя всякакви интернет източници какъв час са обявили,след като е написано на самия билет.Има значение това,което пише на билета ,а не това,което някой някъде си е обявил.Ето аз не бях прочел обявената новина и 2часа седях напразно като пън и се чудех какво да правя.
После звъка на Ди'Ано беше отвратителен.Интрото на Prowler никой не го чу,да не говорим за самата сила на звука,която на моменти беше убийствено висока и преливаше в микрофонии.
Второ,евала на Smallman за това,че се опитват да направят нещо различно,ама имат много работа независимо какво пише в тази статия.Първо нито една дума от текстовете им не се разбра,подхващаха някаква приятна мелодия,само че тя колкото и да приятна като ти я свирят 10мин и почваш да откачаш,да не говорим ,че да си излезнеш с лаптопа на сценат аи да си цъкаш между песните се едно играеш Minesweeper е адски не-рок,грозно и нямам думи.Толкова ли не можаха да инструктират някой да им сменя нещата от лаптопа отстрани?...но дано в бъдеще извадят по-добър материал и да вкарат разнообразие.Все пак е хубава ,че има Alternative група.
За Лавина - браво на тях.Но както каза един приятел "В рока трябва да има или млади хора или легенди" . Варианта някой да ти свири 80тарски песни и да е на над 40 и тези песни да са никому неизвестни и изпълнителя да е далеч от легенда,не приемлив.ПРосто този вариант не става.
За Диано - велик е!Звука се скапваше както казах и както самия той каза,макар вие така изкусно да сте го подминали в статията.Явно не беше в кондиция и не пя особено добре ,но аз лично се изкефих.И въпреки това за пореден път се убедих,че Брус е ЧОВЕКА!
Не ме разбирайте погрешно,не искам да обиждам никого.Аз съм реалист и не съм очаквал от дрогирания,пиян и контузен Диано да направи най-великия концерт в зала,която не е ремонтирана от времето на социализма,но не е това проблема.Проблема е ,че статията пише неща,които далеч не бяха така.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


алекс 26.09.2009 20:47:34 отговори + 0 0
ех,съжалявам,че го пропуснах...
било е много яко
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.09.2009 19:38:07 отговори + 0 0
Според мен в статията личи пренебрежтелно отношение спрямо Лавина.Вижте че автора не се е постарал дори да публикува техния сетлист.Пичовете забиха много яко и стегнато.Срамно е такова отношение към родни групи.Като цяло концертът беше супер и родните групи и Di'Anno направиха готин купон.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Yanni 26.09.2009 18:57:14 отговори + 0 1
Аз също си купих билет в деня преди концерта от Office 1, но на нормална цена от 30 лв.

SMALLMAN бяха събитието на вечерта. Винаги когато са на сцената те са събитието на вечерта. Уникална, невероятна група, нямам думи! От година и малко не бях ги гледал и нямах търпение... Новите песни... майкоооууу!!! Откачам, мога да ги гледам всеки ден!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Yanni 26.09.2009 18:53:35 отговори + 0 0
" Анонимен - 2009-09-26 10:08:12
Малко факти:
...
- Купих си билета в деня преди концерта, но на по-високата цена. Все пак сме в Булгаристан..."

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sa6owasp 26.09.2009 18:16:33 отговори + 0 0
Здрава сеч,яко пого,мнго хеви метъл и настроение-добър концерт.
Лавина,макар и да не са на висотата на западните групи,свират прилично и имат и рифове и атмосфера. Аз си харесвам стария метъл повече от новите и модерни неща. Разбира се има банди,като Тривиум,например коиот с амноо яки.но по-принцип класиките с аси класики-Мейдън,Джудас,Мегадет,Аксепт,УАСП...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


L' uomo senza nome 26.09.2009 15:26:00 отговори + 0 0
Единственото което мога да кажа на хората които са били "отегчени" от архаичния хеви метъл на Лавина, в края на 2009-та, е че така както е нужно да се подкрепят групите с нови идеи, по същия начин трябва да се отнасяме и с бандите които съхраняват духа на старото хеви (и прочие), което е било вдъхновение точно за тези нови банди. Запомнете, че музиката не започва нито от мен, ното от вас, нито от бащите ни. Нека да даваме път на новите идеи, но не и отричайки и забравяйки старите традиции. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.09.2009 13:24:34 отговори + 0 0
Ами на билетите обикновено се пише кога започва концертът (най-често времето на излизане на първата група), а не кога отварят вратите, но съм съгласен, че не е ваша грешката за това...
Не, че съм очаквал да започне в 18:00 часа така или иначе, де
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sodom 26.09.2009 10:30:03 отговори + 0 0
Страхотен концерт се получи. Вярно Дианов не беше много в кондиция (физическа), но компенсира с раздаване. Добър, макар и малко къс сетлист и имахме възможност да се насладим на песни на Девиците, които в сегашния си състав те рядко (или въобще) не изпълняват (с някои изключения). Като цяло един от доста добрите концерти. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 26.09.2009 10:23:42 отговори + 0 0
" Анонимен - 2009-09-26 10:08:12
Малко факти:
- Концертът започна с час и половина закъснение спрямо написаното на билетите - не знам защо и вие, и организаторите си мислите, че е бил обявен за по-късен час."

На билетите не знам какво пишеше, но организаторите бяха обявили следното:

18:00 - отваряне на вратите
19:30 - Smallman
20:30 - Лавина
21:30 - Paul Di'Anno

Мога да потвърдя, че тези часове се спазваха със завидна за организираните в България точност. Разбирай - с минимално закъснение. Примерно Smallman и Лавина излязоха 10 минути след обявеното, а Di'Anno - 15 минути след обявеното. Ако на това му казваш закъснение...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bateharo 26.09.2009 10:18:34 отговори + 0 0
Скъсах си вратните жили от як хедбенгинг-дам,изкефих се яко на NWOBHМ забивките,на атмосферата,която създаде чичо Пол,на архаичния и чист и директен подход на изпълнение-раздаде се яко(макар и окуцял),пищя, смя се,плака.
За жалост публиката не беше много,но пък се кефеше на макс.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.09.2009 10:08:12 отговори + 0 0
Малко факти:
- Имаше торта. Но не ядох от нея.
- Концертът започна с час и половина закъснение спрямо написаното на билетите - не знам защо и вие, и организаторите си мислите, че е бил обявен за по-късен час.
- Купих си билета в деня преди концерта, но на по-високата цена. Все пак сме в Булгаристан.
- Първите два албума на Мейдън са ми любимите, ама някак си не споделям впечатлението, че концерта беше много як. Много от "якото" в албумите се губеше и то не само заради липсата на Харис, но и заради самото пеене.
- Все пак чухме мейдънски парчета, които едва ли ще имаме възможност да чуем иначе.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 26.09.2009 09:51:47 отговори + 0 0
имаше ли торта накрая Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

967 26.09.2009 05:45:17 отговори + 0 0
поздрави и от надежда 2. много як концерт стана! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

d3m0nhun73r 26.09.2009 01:22:35 отговори + 0 0
ТРУП СЪМ ЕДИН ОТ НАЙ-РАЗМАЗВАЩИТЕ КОНЦЕРТИ ! НЯМАМ ДУМИ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

boodoom children 26.09.2009 00:41:18 отговори + 0 0
Евалата много сте бързи.По добрия сайт Живея в Надежда 3 и веднага се включвам.Концерта ме разцепиии еййй.И трите коментари са моиииии.Пиналллсъм и сори.Много яко беше. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


boodoom children 26.09.2009 00:39:09 отговори + 0 0
Евалата много сте бързи.По добрия сайт Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".