Съдят Jon Schaffer в дело за възстановяване щетите от нахлуването в Капитолия през януари

15 дек 2021, 08:21 ч. 1300 / 10 78
пред./следв.

   Главният прокурор на Вашингтон, окръг Колумбия Карл Расин е завел дело срещу 31 членове на групировките "Oath Keepers" и "Proud Boys" с иск за възстановяване на милионите долари, които градът е похарчил за защитата на Капитолия при нахлуването на протестиращи в сградата на 6 януари 2021 г. В това число е и китаристът на ICED EARTH Jon Schaffer.

   Обвинителят нарича действията на разбунтувалите се "акт на вътрешен тероризъм" и твърди, че те са се организирали, за да попречат на работата на Американския конгрес. Расин се позовава на Закона за Ку-клукс-клан от 1871 г., създаден след Гражданската война за защита на гражданските права и, както твърди прокурора, "за защита срещу отмъстители и бунтовници". Той допълва, че финансовите загуби са значителни. И ако обвинените фалират в опит да ги възстановят - "Така да бъде".

   Schaffer е посочен като един от основателите и доживотен член на "Oath Keepers", като се твърди и че той е участвал в подготовката на нахлуването в държавната сграда. По-рано музикантът се призна за виновен по две от шестте обвинения, които вече му бяха отправени, и се съгласи да сътрудничи на разследването. И ако в делото за криминалната и антидържавна страна на бунта Jon сключи сделка за по-малка присъда, то настоящият иск е от друго естество - за нанасяне на финансови щети и тяхното възстановяване.

 



 

още за:

Jon Schaffer


Коментари   (78)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Loki 16.12.2021 23:30:21 отговори + 18 17
Все повече започна да става ясно, че Джон може и да не влезне в затвора и сега разните пишещи тук смешници ще се надяват да го осъдят поне на някаква глоба, като и това не е сигурно.
Iced Earth са велика група, а Джон е велик музикант!

Разбира се, дежурните тъпунгери отново се изказаха, за да покажат пак колко са прости.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 17.12.2021 12:02:16 + 18 17
Успокоих се. Поне 1 чугунена глАва е налице
Ние направо много се вълнуваме от това дали Джон (или дожнката) ще го вкарват в затвора, ще го глобяват, ще го осъдят на обществено полезен труд или каквото там. Не можем да спим.
Първия признал се за виновен и сключил споразумение да помага на разследването за по-малка присъда. Т.е. става порта, доносник, плъх... ВЕЛИК мъж!
И недей така да изопачаваш нещата, няма да ти мине номера! Дали е велик музикант няма нищо общо. И вие чугунените глави преди не клакьорствахте, че е велик музикант. А че е велик мъж и борец срещу световната конспирация. Видя се сега колко велик борец е


888*

*Hilarious HH
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 17.12.2021 20:22:17 + 17 16
Ето, един от тъпунгерите сам се издаде, без да го посочвам поименно.
Доносник, казваш, че бил. И срещу кого е доносничил, кой е предал, сигурно си запознат и със споразумението, което е сключил. Всеки път повтаряш едни и същи небивалици, понеже няма какво друго да кажеш и защото ти липсва сиво вещество.
Да, Джон е велик.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 20.12.2021 16:26:22 + 10 13
А ти не се издаде сам, нали?
И какво значи сделка с обвинението, за да им помагаш за разледването, бе "умник"? Да им носиш кафе и закуски ли значи?
Ако аз повтарям едни и същи 3 неща, вие си повтаряте едно единствено едно и също.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 20.12.2021 23:48:50 + 10 9
Няма за какво да се издавам, а на теб не ти се случва за първи път, а то е видно по начина, по който ми отговори.
Пак те питам, запознат ли си със споразумението, което е сключил и кой и по какъв начин е предал, бе тиквеник?
Сам си признаваш, че повтаряш едни и същи неща, с което потвърждаваш, че ти липсва нещо у главата. За разлика от теб никой не е писал при всяка статия за Джон Шейфър, а ти си държиш да го правиш всеки път и всеки път плямпаш едни и същи простотии, явно ти има нещо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 21.12.2021 10:30:23 + 10 10
Е издаде се, че си чугунена глава (вж. 16.12.2021 11:18:09), сега показваш, че си абсолютно празна такава.
Вероятно не можеш и да четеш, а ползваш услугата за инвалиди, при която Windows ти чете текстовете. Тя сигурно обаче не може да ти покаже хронологично кое след кое е. В резултат на това кухата ти глава не може да запомни първо тя какво е говорила само преди няколко месеца. Второ не осъзнава тука преди няколко дена какво е писала. И трето не може да разбере от дата и час понеже са не 3, а цели 6 цифри кое след кое следва.
Айде бегай да си купиш мърч на Iced Earth. Сега "великия" Шейфър се мъчи да продава, че има 6 милки да плаща

И не е ясно как може да си толкова тъп, да не знаеш какво следва след като обвинен престъпник сключи споразумение. Ти сигурно и като натиснеш бутона на асансьора не знаеш какво става докато дойде, щото не го виждаш да тръгва
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 21.12.2021 19:48:31 + 10 8
Не ми е нужно да си гледам коментарите, знам какво съм написал, за разлика от теб, но с твоя загладен мозък не можеш нищо да осмислиш и разбереш. Един ферман изписал с пълни безсмислици, бива някой да е прост, но такъв тъпунгер много рядко се среща по света.
Нали не се интересуваше на какво ще бъде осъден, обаче пишеш, колко щял да плаща, преди още да е заведено дело, смешник.
Беше ми ясно, че не си запознат със споразумението, което демонстрираш за пореден път, затова си плямпаш същите измишльотини, типично за един прост човек.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 22.12.2021 14:38:48 + 7 9
Очевидно не можеш и не помниш как ти и всички останали чугунени глави от 7-ми януари насам пишете едно и също. Но това е типично за празноглавците. Те са като развалена плоча.
Ето на - и това не си разбрал. Делото за финансовите щети вече е заведено. Нали за това Шейфър започна да продава мърч, явно ще се чуди как да плаща
Ама ти си кръгъл и*иот! Сто пъти ти казвам по възможно най-простия начин:
КОГАТО ЕДИН ПРЕСТЪПНИК СКЛЮЧИ СДЕЛКА С ОБВИНЕНИЕТО - е пределно ясно, че става предател. Точно за това е Програмата за защита на свидетелите. А да помниш, че се говореше, че може и Шейфър да го включат в нея, а? И защо? ЗАЩОТО СЕГА ТОЙ Е ПРЕДАТЕЛ. Това е очевидно за всеки, който има повече от 2 мозъчни клетки. Това изключва тебе.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 22.12.2021 21:10:01 + 0 0
Единственият, който пише едно и също нещо под всяка статия за Джон, си ти и то по няколко пъти на статия, то и друго не може да се очаква от един тъпанар. Явно не помниш и 3 секунди.
Изглежда доста се интересуваш дали ще бъде осъден и ще плати ли някаква глоба, а разправяше други неща, ха-ха.
Вече те питах кой е предал и запознат ли си със споразумението, за което, както се очакваше, нямаше отговор и затова пак си разправяш същата простотия, характерно за една куха кратуна.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 23.12.2021 17:01:12 + 0 0
19.01.2021 22:39:07
Джон е велик китарист и такъв ще си остане завинаги.

7.04.2021 11:47:52
Джон е един достоен мъж, за разлика от тези негови "приятели", които го изоставиха

16.12.2021 23:30:21
Iced Earth са велика група, а Джон е велик музикант!

17.12.2021 20:22:17
Да, Джон е велик

Всичко това повтаряно и десетки пъти от другите няколко тръмпанари тука.

Останалото са ти обиди към други коментиращи, както и едно показване на нулева обща култура по класическа българска поезия.
Сто пъти повтори, че трябвало да се види споразумението, за да се знае дали станал предател. А явно сега показваш и че не си чувал за Програмата за защита на свидетелите. Ще ти обясня за нея: Човек, който сключи споразумение с обвинението го местят на тотално различно местоживеене и му дават нова самоличност. С цялото му семейство, ако има такова. Ще ти обясня и защо се прави това: Защото аверите, които е предал искат да го намерят и да го убият. Между другото - тези авери също не са чели споразумението. Ти да видиш! Но явно ходим на един и същи ясновидец с тях, който ни казва какво пише в споразумението Всъщност преди 7 години като бях при този ясновидец за едно друго споразумение той наистина каза, че обвиняемият се е съгласил да носи кафе и закуски на прокурорите и съдиите и за това са му намалили присъдата. А на един друг му я намалили, защото се задължил 24 месеца да ходи на село при старата майка на съдията и да й води козите на паша и да ги дои.

Хайде сега пак си покажи отрицателния коефициент на интелигентност.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 23.12.2021 20:01:16 + 0 0
"Останалото са ти обиди към други коментиращи, както и едно показване на нулева обща култура по класическа българска поезия", изглежда имаш предвид себе си. Не приписвай твоите невежество и простотия, на някой друг, че изглеждаш още по-тъп.
А Джон кога е влязъл в програмата за защита на свидетели? А, той, не бил влязъл, по-нататък не ти четох всичките простотии, които си написал, то и по принцип друго не пишеш, защото няма смисъл.
Забравил си да посочиш хилядата коментара, в които наричаш Джон предател, въпреки че той не е, което, разбира се, е ясно, освен на такива безмозъчни същества като теб.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 26.12.2021 19:51:07 + 0 0
Първият ти коментар в новина за Шейфър:
"Джон е велик китарист и такъв ще си остане завинаги, а ти си никой."

Втория:
"Някои прости хорица отново показват идиотизма си и че вместо мозък имат паяжини в кратуните си. Джон е един достоен мъж, за разлика от тези негови "приятели", които го изоставиха и за разлика от жалките смешници, които пишат тук някакви измислици и безсмислици."

След това не правиш нищо друго, освен същото и да се занимаваш с мене. Както отбелязах - явно си и сляп, и тъп.

Дори другите чугунени глави, които повтарят едно и също като развалени плочи са написали с 1% по-разнообразни и смислени коментари от тебе. Ти си даже най-безполезната чугунена глава от всичките 5-6 такива

https://www.werock.bg/novini/jon-schaffer-e-prekaral-dva-mesetza-v-ada-dokato-e-bil-v-zatvora-vav-florida?id=52134
"Предполага се, че музикантът може да влезе и в Програмата за защита на свидетелите."

Повтарям за 101-ви път - имаш ли най-малка представа за какво е тази програма? ЗА ПРЕДАТЕЛИ
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 28.12.2021 13:25:55 + 0 0
Колко време ти отне да ми търсиш коментарите из сайта , в които, както се вижда, съм се изразил много точно. Междувременно сам си казваш, че се повтаряш по сто пъти . И кой с кого се занимава, кой ли ми пише в момента под коментара . Явно психически си започнал да сдаваш багажа.
Да видим какво друго беше писал: "преди не клакьорствахте, че е велик музикант", от твоите извадки става ясно, че и друг път съм казвал, че e велик музикант, с което за пореден път сам потвърждаваш твоето словоблудство, измишльотини и лъжи.
Между това, че някой предположил нещо си и действително влязъл, има голяма разлика, но как да го разбереш с твоя пилешки мозък. Такъв тъпунгер, като теб, няма из цялата Вселена.
Повтори се, ако искаш и за хиляден път, то и друго не правиш, за да се изложиш като всеки път. Изглежда въобще си нямаш понятие какво представлява програмата за защита на СВИДЕТЕЛИ!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 29.12.2021 19:23:16 + 0 0
8 минути. Хич не е трудно, ама ти освен тъп та вдлъбнат си и компютърно неграмотен. То всъщност едното си върви с другото.
Това, че веднъж си казал, че предателят Шейфър е велик китарист не променя факта, че всички чугунени глави повтаряхте едно и също с месеци - какъв "велик мъж" бил.
Изразил си се точно като селски простак какъвто явно си.
Коментарът ти, на който отговарям е от 16.12.2021 23:30:21. А моят, който очевидно визираш в твоя, е от 16.12.2021 11:18:09. Ето ти и още един урок. 11 часа сутринта е преди 11 вечерта. В едно денонощие сутринта е преди вечерта. Сутрин слънцето изгрява (даже и да не го виджаш), а вечер залязва (даже и да не го виждаш). Я - имало прилика между слънцето и споразуменията да предадеш на властите аверите си
А това е една от най-безмозъчните ти изцепки. Да - програмата е за защите на СВИДЕТЕЛИТЕ. Всеки плъх, който пее на полицията за властите е СВИДЕТЕЛ. Т.е. ПРЕДАТЕЛ за своите. Все повече и повече показваш, че главата ти е празна та дрънка. Продължавай.....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeRock.bg 30.12.2021 10:51:11 + 2 0
И двамата спрете с личните обиди дотук! Първо и последно предупреждение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 30.12.2021 20:53:15 + 0 0
А, Незнайко, сега засичал и време, за колко време ще ми намери коментарите .
Да, не променя факта, че пишеш измишльотини и простотии и че в хиляда коментара повтаряш едно и също нещо, характерно за теб.
Пак словоблудстваш, очевидно е че ти отговаряш на моя коментар, а не аз на твоя. Това какво визирам няма никакво значение, важното е, че ти веднага се припозна за един от тези, които споменах и реши да ми отговориш и да се изложиш пак.
Съвсем започна да се объркваш и да не знаеш какви ги приказваш. Всеки свидетел ли е предател, всеки свидетел ли влиза в тази програма и какво общо има Джон Шейфър с всичко това, последното от което ти го разясних, но ти продължавай да се излагаш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 4.01.2022 14:26:21 + 0 0
Ех не можа да научиш урока кое е сутрин и кое следобед. По-елементарно не мога да го обясня
Искаш да минеш с номера, че като не си натиснал Отговори не ми отгаваряш, но всъщност ми отговаряш.
Мислех, че може да те науча и на няколко шорткъта в бразуърите, с които правиш елементарни неща за няколко минути, но това е явно Кауза Пердута
Останалите чугунени глави са по-умни и отдавна млъкнаха. По-голяма глупост от тава за свидетелите отдавна не бях чувал.
Като стане някой като Шейфър предател (свидетел на обвинението) и ако влезе в Програмата, то значи всички свидетели били предатели. Боже Господи! Прибери си вересиите!
Хайде ти сега продължавай да си показваш Празнотата!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 5.01.2022 22:14:28 + 0 0
На какво да ме научиш, ти ли ? Пак някакви небивалици говориш.
Не, твоя номер няма да мине, вижда се кой на кого отговаря, правиш се на незнаещ, а, то ти нали си незнайко .
Е, питах те, Джон Шейфър кого е предал, явно и не помниш какви си ги писал: "имаш ли най-малка представа за какво е тази програма? ЗА ПРЕДАТЕЛИ", "Всеки плъх, който пее на полицията за властите е СВИДЕТЕЛ. Т.е. ПРЕДАТЕЛ", но си решил да продължаваш с излагацията.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 7.01.2022 13:04:18 + 0 0
Първото ти изречение (почти нечленоразделно) ще накара учителката ти то БЕЛ да се гордее с теб
Очевидно ти в 11 часа вечерта отговаряш на мой коментар от 11 сутринта на същия ден.
Казах ви кой е предал Шейфър още преди месеци. Въпреки че е повече от очевидно кой е предал. Може би Велчовата Завера да е предал.
И това ли не разбираш? Как да ти го обясня по-елементарно?
1. Шейфър участва в престъпление с десетки други хора.
2. Шейфър прави сделка с властите да им сътрудничи срещу по-малка присъда.
3. Шейфър дава сведения/свидетелства срещу другите хора, с които е извършил престъплението.
Точка 3 прави Шейфър свидетел на обвинението. А за другите (предадени от него) той е предател.
Толкова е просто. Във всеки 2-ри гангстерски филм се описва подобна схема. Но нашият Loki се прави на интересен и не разбира и понеже "великият и достоен" мъж, който уж беше заобиколен от предатели, сам стана предател и то пред съда, се чуди какви глупости да измисля.

И още нещо очевидно - и на Великден да напиша следващия си коментар - ти ще ми отговориш на другия ден. Е? Кой помпа тука новината всеки ден, за да се изхвърли като ч**** на мокър пясъК? Loki
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 8.01.2022 15:44:02 + 0 0
Кое е нечленоразделно, ти БЕЛ учил ли си, личи си, че не.
Да, очевидно пак ми отговаряш на коментара. Определено имаш проблеми и с времето, сигурно не знаеш и в коя част от денонощието се намираш.
И как разбра, че е свидетелствал срещу други хора . Кой се е сметнал за предаден от него, а, само некви незнайковци празнодумстват.
Очевидно на мен, за разлика от теб, не ми трябва да се чудя по една седмица какво да напиша и не се ровя денонощно из сайта, за да търся коментарите на другите, трябват ми 5 минути, да ти отговоря на глупостите, които си изплякъл. Май не знаеш, че има брояч на посещенията и се вижда по колко пъти си влизал и постоянно се чудиш как да ми отговориш. И друго очевидно, от тези ти думи личи, че все повече се мъчиш, е, ще те накарам още да страдаш.
Изглежда не разбираш израза "да се изхвърлиш като чекия на мокър пясък" и затова си написал чекия със звездички.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 11.01.2022 13:14:54 + 0 0
Вече изпадна в тотална безизходица и се чудиш какво да пишеш

Loki, който минимум 1 път на ден отваря тази статия, казва че друг й увеличавал брояча

Априори хората, които говорят нечленоразделно, не могат и да разберат това

То се вижда кой не е в час с минало и бъдеще време. Във всяка една новина за Шейфър и предателството му има бъдеще време. Ще такова, ще онакова, може да еди какво си. Loki пита "как съм разбрал, че е свидетелствал срещу други хора". Е не

Айде питай сега дали вече не си е излежал и присъдата

Айде дойдохме си на думата "Ще ме накараш да страдам". Класически лаф (от 10-те лафа), които знаят и ползват нацитата, патреотчета и всичките им там подобни Ще ме нариташ с кубинките ли? Ще ме "обидиш" на низша раса ли? Ха! Лафовете не били 10, а само 3
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 13.01.2022 22:15:17 + 0 0
И понеже ти има какво да кажеш си написал пълни безсмислици, не че и в предишните си коментари си казал нещо смислено.
Рече човекът, който се беше загрижил за това "кой помпа тука новината всеки ден", влизайки по 10 пъти на ден и чудейки се може ли да каже нещо умно, е, не можеш.
"Във всяка една новина за Шейфър и предателството му има бъдеще време" . То ми е ясно, че нищо не си разбрал и пишеш само измишльотини.
О, много добре се разбира, какво съм казал с "от тези ти думи личи, че все повече се мъчиш, е, ще те накарам още да страдаш", но не искаш да признаеш за душевното ти състояние и затова пак се напъваш нещо да кажеш, но не ти се получава.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 17.01.2022 10:25:08 + 0 0
Как си? Добре ли си? Отговорил си след цели 2 дни, а не на същия или следващия ден. Всикчо наред ли е? Да не ти е изпаднало някое налче на кубинките и да си търсил работещ обущар на 80+ години?
Мисля, че те видях онзиден в метрото. Трябваше да кажеш, че си 1.50 метра "висок" - това би обяснило много неща.

Аха. Че делото срещу тръмповските мекерета предстои, както и предателството на Шейфър, за което се е споразумял с властите предстои е измишльотина. В твоя измислен свят Тръмп се е върнал на еднорог (с кубинки) и ги е освободил
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 17.01.2022 20:57:24 + 0 0
А ти добре ли си, отговорил си след 4 дена, голяма мъка е било да измислиш поредната глупост, която да напишеш. И аз те видях, 1.20 висок, облечен в женски дрехи, това също обяснява някои неща.
"Предстои и предателството на Шейфър, за което се е споразумял с властите" , поредната простотия, ще умра от смях. Вижда се, че отдавна няма какво да кажеш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 19.01.2022 00:21:19 + 0 0
Да. Понеже пиша глупости, ти ги имитираш. Явно нямаш мозък за нещо повече. Я кажи ти какво умно и съдържателно нещо си казал от 1 година насам? Освен да повтаряш мантрата за "великия Шейфър" и да се заяждаш с всеки, който му се подиграва.
Да имаше малко акъл - лесно е да се сетиш, че за разлика от тебе аз не вися в тази статия всеки ден. Върни се в началното училище (ако изобщо си го завършил) и питай горките си учители какво е това чудо причинно-следствена връзка и дали сутринта е преди вечерта.
И намери ли Патриарха на обущарите - последния, който може да кове налчета? И направи ли се сам да страдаш поради невъзможност да "нариташ" някой по-високо от прасеца?

https://www.werock.bg/novini/pravitelstvoto-na-sasht-razsekretyava-materiali-za-uchastieto-na-jon-schaffer-v-organizatziyata-oath-keepers?id=53424

Кажи им, че делото е свършило и няма защо да разсекретяват.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 19.01.2022 20:26:15 + 0 0
Бил съм те имитирал , теб ли , вече съвсем изкукурига. Значи признаваш, че пишеш глупости, което впрочем всички знаят.
Не, не висиш всеки ден, а всеки час. Е, щом не знаеш, питай учителите си, след като не можеш да мислиш и нямаш нищо у главата.
Кажи най-накрая, че си търсиш обущар, да ти дам някой адрес, като си толкова зле и сам не можеш да си намериш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 24.01.2022 11:21:17 + 0 0
Не това изобщо не е имитация:

- Как си? Добре ли си?
- А ти добре ли си

- Трябваше да кажеш, че си 1.50 метра "висок"
- аз те видях, 1.20 висок

- И намери ли Патриарха на обущарите
- Кажи най-накрая, че си търсиш обущар

To name a few.

На всички останали празни глави им стана ясно, че Шейфър е дал съгласие да сътрудничи на разследването и ЩЕ сътрудничи и свидетелства срещу своите празноглавия дружки. Само на "гения" Loki не му е ясно.

Сега пак се е ускорил с отговорите, явно нервите му не издържат. Да видим как е днес, най-късно утре
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 25.01.2022 23:58:27 + 0 0
И това имитация ли е , особено в контекста на другото, което съм написал или вече отричаш, че сме се видели в метрото .
Единствено празната чутура на Незнайко си мисли, че Джон ще свидетелства срещу някакви свои "дружки".
Голяма мъка е било, цяла седмица денонощно да се чуди какво да измисли и накрая... нищо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 31.01.2022 12:57:26 + 0 0
Имитация означава да наподобяваш нещо видяно/ чуто от тебе. Случва се, когато нямаш творчески /умствен капацитет да измислиш нещо свое.
Чудя се аз защо задължителното образование в България стана 12 години. Но такива като тебе и за 20 години няма да се научат на елементарни неща.

Като това, че аз вече отварям тази статия 1-2 пъти седмично. За разлика от тебе, който го прави 1-2 пъти на ден. Месец и половина след като е пусната статията.

Не. Човек за който се предполага, че може да влезе в Програмата за защита на свидетелите изобщо не свидетелства срещу свои авери. Това е програма за подпомагане на производители на стъклена вата, но понеже е тайна за това са я замаскирали така.

Хайде взимай хапчетата за нерви и хапчето за... щях да кажа повече акъл, но за твое съжаление такова няма
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 31.01.2022 20:12:38 + 0 0
Така, разбрахме, че нямаш умствен капацитет, нещо, на което всички им беше ясно отдавна.
"аз вече отварям тази статия 1-2 пъти седмично" , искаш да кажеш по 10 пъти на ден. Брей, много си загрижен кой по колко пъти влиза в статията, защо ли, може би защото нервите ти са изопнати. Не знаех, че взимаш хапчета за тях, но не се учудвам, изглежда си подложен на голям стрес .
"Човек за който се предполага, че може да влезе в Програмата за защита на свидетелите изобщо не свидетелства срещу свои авери" , предполага ли се , кой го предполага, а той влезнал ли е, ако си влезнал значи, че си свидетелствал "срещу свои авери"?! Акъл море, глава шамандура!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 4.02.2022 13:26:37 + 0 0
Еха. Постави Световен рекорд по комплексарщина. Статия от 15.12.2021 година. След коментар на 25.01.2022 година аз отговарям на 31.01.2022 година. НГТ (вж. последната новина за Шейфър) почти непрекъснато виси тука и връща отговор след 7 часа и 15 минути.
НГТ понеже няма грам акъл да измисли каквото и да е - продължава да имитира моите думи като песен на Сигнал песен на Uriah Heep.
НГТ понеже не разбира български - да му го напишем на английски:

Iced Earth's Jon Schaffer Granted Witness Protection Program Sponsorship

Another interesting morsel of information came from the New York Times report, which revealed that Schaffer requested and was granted Witness Protection Program sponsorship.

Schaffer is the first person of 400 arrests from the Capitol riots to plea guilty as the Justice Department is working on the other cases. It is likely that Schaffer's cooperation will lead to him testifying in front of the grand jury, as suggested by a leaked prosecution report.

Цъкаш тука, че сигурно сам не можеш го намери
https://translate.google.bg/

И се получава:

Джон Шафър от Iced Earth получи спонсорство в програмата за защита на свидетелите

Друга интересна част от информация дойде от доклада на New York Times, който разкри, че Шафър е поискал и му е предоставено спонсорство на Програмата за защита на свидетелите.

Шафер е първият човек от 400 арестувани от бунтовете в Капитолия, който се признава за виновен, тъй като Министерството на правосъдието работи по другите случаи. Вероятно сътрудничеството на Шафер ще доведе до това той да свидетелства пред голямото жури, както се предполага от изтекъл доклад на прокуратурата.


*******************

Без никакво съмнение Шейфър е един изключително велик и достоен мъж!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 4.02.2022 21:09:29 + 0 0
Продължаваш да говориш кой на кого кога отговаря, явно много се мъчиш. Да, статията е от 15. 12. 2021 г. и ти не спираш да пишеш пълни глупости и измишльотини, кой е комплексиран тогава, ясно е че влизаш непрекъснато и денонощно се чудиш каква простотия да измислиш, за да ми отговориш.
Вижда се и че не знаеш какво е имитация, но така е, когато някой няма нищо у главата.
Питах те вече дали Джон е влезнал в тази програма и нищо не отговори, сега ми цитираш публикации и слухове от преди година и пак нищо. Цяла година ти трябваше да изровиш това нещо!!!

"Без никакво съмнение Шейфър е един изключително велик и достоен мъж!" Един път да кажеш нещо смислено.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 10.02.2022 15:28:46 + 0 0
Иииха! 7ч. и 43 минути. Близо е до вече поставения рекорд, но не е подобряване на рекорда.
Ти не само че не знаеш какво е имитация, а и ирония не знаеш какво е. Няма аз да те уча, след като десетки учители не са успели.
Ама това празните глави са опасна работа. Да си чувал, че съдебните процеси не се решават от днес за утре? Минават месеци и години преди някое дело да приключи. Особено такива дела. Обаче когато защитаваш тотално загубена кауза като тази на Шейфър няма за какво да се ловиш освен за сламки и въздушни кули....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 11.02.2022 17:34:06 + 0 0
Голяма мъка е било, докато измислиш какво да отговориш и накрая пак резил. Разбира се, че, освен имитация, не знаеш какво е и ирония, ти нищо не знаеш, единствено бръщолевиш простотии и се излагаш.
След като напълно се изложи като ми цитира статия от преди година и отново нямаше какво да ми отговориш, почна да разправяш след колко време били приключвали съдебните процеси???!!! Така е с кухите кратуни, които няма какво да кажат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 19.02.2022 11:10:37 + 0 0
Как си? Добре ли си? Всичко наред ли е? 26+ часа преди да ми отговориш. Да не си заспал?
Ето пак повтаряш каквото аз съм казал. Имитаторите най-често нямат акъл да измислят нещо свое и за това копират.
Сигурно статиите от преди 1 година ги изтриват от историята. Ако преди 1 година е пишело, че Металика ще издадат нов албум през 2016 година - те не са издали нов албум през 2016.
Не - няма съдебни процеси, които продължават с години. Никой не е чувал за такива. Съдебните процеси винаги задължително започват и приключват за няколко дни.
С интерес очаквам следващото ти "Велико географско откритие". Те всичките някой ден ще влязат в учебниците по патологична психиатрия. Както и в учебниците с примери за най-бездарните патрЕоти тролчета в съвременната история
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 21.02.2022 19:29:58 + 0 0
Явно ти не си добре, след като ми отговаряш след 8 дена. Вижда се, че и сам себе си имитираш (по твоите думи, защото очевидно не знаеш какво е това имитация) и си плямпаш едни и същи глупости, характерно за индивиди без нищо в главата.
Да, статията е от преди година и отдавна на всички е видно, че нещата написани в нея не са много верни, освен на хора без никакъв интелект.
Пак повтаряш след колко време били приключвали съдебните процеси, изглежда не се усещаш колко много се излагаш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 23.02.2022 11:55:35 + 0 0
Как си? Добре ли си? Всичко наред ли е?
2 дена и 8+ часа този път. Всичко наред ли е?
Пак повтаряш мои думи
Преди повече от месец ти обясних нещо повече от елементарно - още не си го разбрал.
Сега направи ново "Велико географско откритие"
Някой бил имитирал сам себе си

Я какво се появи сега. Като по поръчка
Направи следното - покрий се като другите празноглави патрЕотчета. За 1 година. После ела и кажи, че тази статия е на 1 година и останалите си дежурни глупости

https://www.werock.bg/novini/jon-schaffer-prodalzhava-da-satrudnichi-na-razsledvaneto-za-napadenieto-nad-kapitoliya?id=53687
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 23.02.2022 19:40:16 + 0 0
Да, ти продължаваш да не си добре, както и да се самоповтаряш (самоимитираш).
Това нещо е коментирано още миналата година, но както и други хаховци, не само не се покриваш, но държиш непрекъснато да демонстрираш тоталната липса на какъвто и да е разум.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 5.03.2022 12:31:54 + 0 0
Успокоих се, подобри рекорда. 7 часа и 45 минути!!! Но съм сигурен, че можеш и по-добре. Освен ако не си зает да тролиш за Путлер. Сега малко в безизходица ли се чувстваш? Хем Путлер плаща за наци пропаганда хем отива да трепе нацита в Украйна. Интересно е на кого си по-верен. Вероятно този, който ти дава копейките.

"Умнико" никой не може да имитира сам себе си. Това е оксиморон. Вади речника да видиш какво значи тази дума.

Жено, колко си ******. Новината е че ПРОДЪЛЖАВА да сътрудничи. Т.е. продължава да бъде предател. Става още по-голям предател. ПРЕДАТЕЛ
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 9.03.2022 19:22:41 + 0 0
Доста си се мъчил, 10 дена, докато измислиш поредната глупост.
Какво общо има случващото се в Украйна с тази тема, изглежда някой руснак здраво ти го е набутал там, където слънце не огрява . Затова ли си против трепането на нацисти . А на теб кой ти плаща, да пишеш тези простотии, о, никой, и копейки няма кой да ти дава, толкова много си зле .
Да, пак си се самоповторил (самоимитирал), нищо неочаквано.
Няколко пъти те питах кой е предал и нищо отсреща, но човек без мозък само си повтаря нелепостите без да може да даде обяснение.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 23.03.2022 13:37:32 + 0 0
Как си? Добре ли си? Всичко наред ли е? Този път анти-рекорд
Над 4 дена.
Ето на - веднага си показваш, че пръскаш опорките на Путлер. Историята ще го съди. И тебе също.
И пак повтаряш мои думи, пак ме имитираш, защото грам мозък нямаш да измислиш нещо свое. А за това тук нямаш опорки.
Вече е 100% ясно какъв си.
Дните ви са преброени.
Отговорих ти кой е предал Шейфър преди месеци още. Така е като нямаш и кратка нито дълга памет.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 25.03.2022 19:51:27 + 0 0
Големият тормоз продължава, 18 денонощия си се мъчил да съчиниш нещо, за да ми отговориш и разбира се пак си се изложил.
А, пак за Путин говориш, разбра се кой е трола, който навсякъде пръска опорките на Алцхаймердън. Историята ще го съди. И тебе също .
За пореден път си се самоповторил (самоимитирал), така е, когато главата бие на кухо .
Да, пак не можеш да кажеш, Джон, кой е предал, отново разправяш някакви безсмислици.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 16.04.2022 15:09:51 + 0 0
Добре добре. Връщаш си формата. От 4 на 2 дена. Сега ако отговориш до 1 - всичко ще е точно. Представям си каква мъка ти е било да помпаш F5 целни 20 дни.

Наистина не можеш и едно изречение да напишеш без да повтаряш моите и да ме имитираш.

Отговорих ти кой е предал Шейфър преди месеци още. Вече си представям след няколко години как Oath Keepers го намират да продава дърводелски сечива в Уайоминг, сгащват го и преди да го гръмнат - той ги затапва "Кажете кой съм предал". И ако не му дадат 3 имена, адрес, сошъл секюрити и драйвинг лайсенз - няма да могат да го гръмнат. Ти си "гений"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 18.04.2022 18:41:31 + 0 0
21 дена си се измъчвал, докато решиш, какво да отговориш!!!
Нищо неочаквано, отново се самоповторяш (самоимитираш).
Продължаваш да не казваш кой е предал, но затова пък продължаваш да празнодумстваш. Брей, как досега не са го намерили и то при това, че той въобще не се крие . Е, ти определено не си гений .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 8.05.2022 12:29:03 + 0 0
Пак 2 дена. Не е добре, но не е ужасно.
Делото още не е свършило "умнико". Тепърва ще свидетелства срещу аверчетата си, които е предал. Програмата за защита идва след това, но и такива елементарни неща не са ти ясни.
Както и си "мислиш", че веднага след поредната ти ..... на мокър пясък аз я прочитам.
Явно времето е неясна за теб величина, а причинно-следствената връзка ти е тотално непозната.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 9.05.2022 20:10:53 + 0 0
20 дни!!! Толкова дълго си мислил за мен и си се чудил как да ми отговориш .
Та, "аверчетата" му досега не са ли разбрали, че ще свидетелства срещу тях и ще ги "предаде" , изглежда само ти го знаеш .
Значи, в програмата се влиза чак като се свидетелства на делото , ама ти наистина от нищо си нямаш представа. А така, продължавай да показваш простотията и невежеството си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 24.05.2022 13:56:39 + 0 0
А така! Този път само 1 ден. В статия от 15.12.2021 отговаряш след 1 ден през 05 2022 г. Това е световен рекорд по комплексарщина.
А да си толкова зле, че да "мислиш" че прочитам веднага поредната ти ч*кия на мокър пясък е като да си "мислиш", че като влизаш в хранителен магазин 1 път седмично ядеш само 1 път в седмицата
Много ясно "умнико", че ставаш защитен свидетел чак след като свидетелстваш. Преди това не си свидетел. Други пояснения трябват ли ти? Трябва да си сипеш бензин в колата за да върви. Трябва да си сложиш обувки преди да излезеш навън, а не по средата на пътя за където отиваш. Трябва да вървиш с отворени очи, за да виждаш къде ходиш. Трябва да слагаш единия си крат преди другия, за да вървиш напред.
Оп извинявай. Твърде много информация. Забравих, че трябва на 1 месец по лъжичка да ти се сипва и пак не е сигурно, че ще разбереш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 27.05.2022 22:50:27 + 0 0
15 нощи си заспивал с мисъл за мен и си се терзал "каква глупост да измисля този път, за да отговоря" . В статия от 15.12.2021 продължаваш да ръсиш безспирно простотии и за да е излагацията още по-голяма пишеш поредния си тъп коментар на 24 май!!!
Държиш да си показваш невежеството като говориш непрекъснато за тази програма без въобще да си имаш представа от нея и без да си наясно кога и как се влиза в нея. Но пък затова си изписал една камара безсмислици, за да покажеш колко си "умен".
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 16.06.2022 13:43:34 + 0 0
Поредното доказателство, че много от "големите мъже" патрЕотчета сте латентни гейове.
Иска ти се да съм си мисил за теб, но аз за микроби не мисля.
Продължаваш да ме имитираш като Копейкин Болен Сидеров да ме имитираш. То празните глави друго не могат и не знаят.

1. Предложиха ли на Шейфър да влезе в Програмата? Предложиха му - има го черно на бяло
2. Програмата за Защита на свидетелите ли е? Да.
3. Като ти сменят самоличността - можеш ли да свидетелстваш по съответното дело? Хайде отговори ти "гениален" латентен мъжеложецо
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 17.06.2022 18:43:42 + 0 0
Последните ти коментари са много изнервени, нещо си се раздразнил, изглежда от недоспиването, след като мислиш по цели нощи как да ми отговориш . От написаното се разбира и че сънуваш мъже, лошо няма, всеки си има своите предпочитания.
Не го знам този Копейкин, но от казаното е ясно, че ти си в ролята на Болен Сидеров , ама ти си по-болен от него .
Да, все още не си разбрал кога и как се влиза в програмата, то с твоя акъл какво може да разбереш. Кой и кога е предлагал на Джон да влезе в тази програма, пак некви измислици дрънкаш. А и да са му предложили, то е очевидно, че не е влязъл.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 25.07.2022 12:22:18 + 0 0
Папагалът имитатър Локи е отворил 20 пъти статията за 25 дни в трепетно очакване за поредното си изхвърляне на мокър пясък.

Всеки път когато съм му засичал време /ето пак е отговорил за 1 ден/ и той брои дни. Веднага щом не го направих и той не го направи. Не само мъжеложец, но и подражател и имитатор

Кой му е предложил Програмата? Това да не е кафе бе "умнико" Държавата я предлага. А ето още нещо интересно - предателят Шейфър е ПОИСКАЛ и получил спонсорство за тази програма. Източник - в-к Ню Йорк Таймс

Another interesting morsel of information came from the New York Times report, which revealed that Schaffer requested and was granted Witness Protection Program sponsorship.

И кво викаш? Той е влязъл, сменил си самоличността и ще отиде в съда да свидетелства ли? Нали така ще си разкрие новата самоличност бе "умник". Това се прави след като предателчето свидетелства, а не преди това

До 2 дни, ако не отговориш - значи си умрял
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 29.07.2022 20:33:00 + 0 0
Отговаряш след 38 дни, повече от месец!!! Много безсънни нощи, докато решиш каква поредна глупост да изплякаш, е, пак си си повторил нелепостите. Какво е да си мислиш за мен толкова дълго време?
, пак цитираш тази статия отпреди година и половина, която само ти не си разбрал, че няма нищо общо с истината.
Разбира се, не съм очаквал и да си разбрал какви са възможностите за влизане в програмата, изглежда ти е много трудно в това отношение, но това е свързано с умствения капацитет.
Значи, като отиде в съда ще разкрие новата си самоличност, той с нея ли ще бъде представен, иначе няма да го разпознаят ли .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 17.08.2022 13:05:29 + 0 0
Как си? Добре ли си? Всичко наред ли е? Цели 4 дни този път
Днеска сме 17-ти. Папагалчо е отворил статията 14 пъти за 17 дни.
Ти наистина показваш, че изобщо не можеш да мислиш.
Значи ти, който през ден и по-често рифрешва статията сигурно спиш. А аз дето влизам 1 път в месеца "не мога" да спя. Логиката е точно обратната, смешко. Но къде ти логика при теб и тебеподобните ти.
Да, точно така е.
Програмата за Защита на свидетелите сменя самоличността на съответния предател. По делото, с което предава аверчетата си той няма как да свидетелства с новата си самоличност. Още повече че самите авери ще я научат по време на процеса. Така че - смяната на самоличността и Програмата като цяло се задействат след процеса. След извършване на предателството. А не преди.
Хайде сега изръси поредната глупост
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 20.08.2022 13:24:20 + 0 0
Не казваш за 50-те пъти, които си посетил статията за последните 20 дена, защо така? А после не мислил за мене .
Естествено, все още не си разбрал кога и как се влиза в програмата, то и както се вижда, въобще нищо не знаеш за нея, но това не ти пречи да плямпаш измислици и да се излагаш непрекъснато.
Е, аз те питах, ако някой свидетелства, с новата ли самоличност ще бъде представен, явно не знаеш, та кой ще сподели новата му самоличност на тези срещу, които свидетелства. Само предатели ли влизат в програмата, преди да свидетелстваш не те защитават, така ли . Май вече не твърдиш, че Джон ще влезе в нея .
Хайде да видим колко още ще се излагаш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 13.10.2022 14:47:27 + 0 0
3 дни. Добре има известно възстановяване. Смешко, нали самият ти казваше че новините си имат брояч.
Беше я отворил 20 пъти аз когато писах. Какви 50 бълнуваш? Толкова показваше броячът. Сега показва 12. Отворил си я 12 за 13 дни. Очаквам отговор до 1 ден иначе "Прайд бойс" ще дойдат да ти бият чимбери

Е няма толкова зле "размисляващ" патрЕот. Новата самоличност е тайна. Когато свидетелстваш в съда - там са и адвокатите и тези срещу които свидетелстваш. Ако свидетелстваш с новата си самоличност тя не само не е тайна, но и я знаят точно хората, от които ще се криеш.
Просто няма толкова нелепо изказване като твойто

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 18.10.2022 20:05:18 + 0 0
Отговор след 54 дни, eто това е върхът на комплексарщината!
Да, имат си брояч и се вижда как влизаш по 10 пъти на ден. Започна много да се оправдаваш последните коментари, кой колко пъти бил влизал, гузен негонен бяга.
Отново говориш за неща, от които си нямаш представа, не знаеш нищо за програмата за защита на свидетели, сега пак си измисляш някакви глупости за правосъдната система, май те бях питал в съда с новата ли самоличност ще бъде представен, нещо, което очевидно не знаеш. Обаче се смяташ за "размиСляващ" , ще добавя и неграмотен . Отговор от един типичен профан.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 4.01.2023 14:24:31 + 0 0
Продължаваш като папагал да повтаряш каквото аз съм казал. Обясних ти вече една елементарна логика - някой като ти каже Настъпил си кучешко ако, да му отговориш папагалски И ти си настъпил кучешко ако, е меко казано малоумно.

Днес е 4 януари 2023 година. Ти беше влязъл 3 пъти в новината (на 1, 2, 3 януари), защото продължаваш почти всеки ден да я отваряш, за да си избиеш комплексите. Ето това е комплексарщина.

Знам за Програмата очевидно много повече от теб. ОчевАдно е, че самоличността на свидетелите се сменя след процеса, а не преди това. Всяко изказване в съда на всеки свидетел навсякъде по света започва по един и същи начин - със "снемане на самоличността". И ако защитеният свидетел си каже новата, то тя вече става публична и няма как да го пазят.
Елементарно.

Виж си твоите неграмотни писания и тогава се прави на отворен. Продължаваш да показваш, че нямаш и грам мозък.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 10.01.2023 19:31:29 + 0 0
Първото нещо, което прави Незнайко от новата година, е да ми отговори, изглежда доста е мислил за мен . И как разбра, че съм влизал на 1, 2 и 3 януари, а, да, гледаш брояча, броиш собствените си посещения и после някой друг влизал вместо теб и така 300 пъти за последните два месеца и половина . Яко те бие комплекса.
По-голямо признание от това, че всеки ден посещаваш статията, не можеш да направиш.
Вижда се, много ти е било скучно по новогодишните празници, затова по цели дни си чел статии за Джон Шейфър .
"Знам за Програмата очевидно много повече от теб. ОчевАдно е, че самоличността на свидетелите се сменя след процеса, а не преди това" . Да, очевидно е че нищо не знаеш за тази програма и изглежда нямаш много ум, за да разбереш. Значи свидетелят щял да си каже новата самоличност .
Моите писания си ги знам, а твоята неграмотност е явна. Нещо се нервиш май.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 23.02.2023 17:14:22 + 0 0
Измина повече от 1 година, в която клетият Loki през ден помпа тази статия, за да чака повод за поредното си изхвърляне на мокър пясък.

Единственото, което прави, е да ми повтаря като папагал каквото кажа с обратен знак.

Последния път му е отнело цели 6 дни. Сигурно е бил болен от нещо или е бил в клиника за лечение на комплекс за малоценност. Където всъщност се оказва, че е подобрил Балканския рекорд по комплексарщина
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 7.03.2023 19:21:22 + 0 0
Я, незнайкото няма какво да каже вече по темата, след като се изложи тотално с небивалиците си. Затова ли разправяш другите си простотии, обичаш да се повтаряш ли... като папагал , колко пъти повтори тази дума . За месец и половина нищо ли не измисли, това говори за беден ум.
Видя се от предишния ти отговор кой помпа статията всеки ден, сам се издаваш с глупавите си коментари. Продължаваш нещо да си нервен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 9.05.2023 17:26:32 + 0 0
Е не! Не мога да повярвам! 12 дни патрЕотчето Локи е спал. Поне този месец е отворил 4 пъти статията - на всеки 2 дни по веднъж.
Ей това са мега комплекси. Почти година и половина помпаш една статия, за да се изхвърлиш като .... на мокър пясък.
Айде да видим сега колко време ще ти отнеме.
Представям си как всеки път като отвориш статията и няма на какво да се из*одиш един косъм ти побелява, а друг пада и оплешивяваш. Като истЕнски патрЕот
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 13.05.2023 18:10:17 + 0 0
Още два месеца и пак нищо, освен че продължаваш да си броиш влизанията в статията, типично за един комплексар.
Какво е чувството да си заврян в кучи г*з и да няма какво да кажеш освен да ръсиш тъпизми . Душевно боли ли те .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 30.11.2023 15:18:46 + 0 0
Как е половин година да помпаш статийката с надеждата за поредната .... на мокър пясък и все без полза?
Комплексарщината ти достигна ли нови върхове? Сега папагалщината да повтаряш каквото съм казал ще достигне нови върхове
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 9.12.2023 18:05:01 + 0 0

Какво те кара да отговориш след 6 месеца и половина, голямото ти чувство за малоценност?
И разбира се отново си повторил двете си изречения, не че има какво друго да кажеш, нали даскалчо или да ти казвам незнайко, да не си мислиш случайно, че не знам, че това е една и съща личност!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 23.01.2024 20:04:07 + 0 0
На 5.03.2022 12:31:54 ти казах, че си копейкино тролче на Путлер.

Я колко прав бях

https://www.werock.bg/novini/izraelski-metal-barabanist-e-ot-pogreshka-ubitite-ot-svoyata-armiya-zalozhnitzi-obarkani-s-teroristi-ot-hamas?id=58447
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 2.02.2024 21:35:12 + 0 0
Виж ти, краварското тролче този път много бързо отговорило. Бай Дзън ще те погали по главата и ще ти даде 5 цента . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.02.2024 14:41:22 + 0 0
Нещата си отиват към СССР.
Един американски никаквец, бивш журналист, уволнен защото докарал на медията си загуба от 800 милиона долара отива да интервюира Путлер.
И какво следва?
Тридневни всенародни тържества и го посрещат като Господ. Воглаве със самия Путлер.
ЗАЩОТО Е АМЕРИКАНЕЦ.
Пардон "кравар".
Ето ти на как "великите" орки обожествяват и най-нещастния американец, ако благоволи да им стъпи в кочината.
Красата!

5 цента? Ехааа това са цели 5 рубли!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Loki 24.02.2024 20:17:11 + 0 0
Евтина пропаганда за безмозъчни кравари, явно центовете от посолството валят. Със сигурност доказа, че си краварски трол.
Как е склерозика Бай Дрън, сменяш ли му памперсите редовно .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 16.12.2021 11:18:09 отговори + 20 27
Ех как ми липсват чугунените глави да обясняват какъв велик мъж е Шейфър, а всички останали са "предатели"
Обаче Даскала ви закопа. На фона на всичките ви "мъжки" коментарчета единствения негов с препратката към Мъже в чорапогащи е 100 пъти по-як.
Нали помните, че Джон се оплакваше, че в пандиза го замеряли с урина и фекалии? И тоя откъс където Крал Ричард се връща и наказва принц Джон всички тоалетни вече да се казват джонки е велик!!!


888*

*Hilarious HH
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Така си е.... 16.12.2021 20:37:28 + 22 27
Самия факт че пръв се призна за виновен от всички задържани, и сключи сделка с държавата да сътрудничи, показва за какъв ,,катил'' става въпос. Явно и онзи шаман който също участваще в нападението и всички му се смяха излезе по-голям мъж. Така че не знам кой е предател.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

шушана 15.12.2021 19:49:14 отговори + 28 21
Е, ако обираше и трошеше магазини на Найк, сигурно щеше да е друго... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

White Laces 15.12.2021 14:30:09 отговори + 32 26
Това ми звучи все едно МВР или Софийска община да съдят участниците в протестите миналата година да възстановят милионите левове похарчени за охрана на протестите... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 15.12.2021 15:08:50 + 25 31
А на мен ми звучи като да сравняваш САЩ и България. Като да сравняваш тяхното законодателство и традиции с нашите. И като да сравняваш тамошното върховенство на закона с хипотетичното такова тук... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 15.12.2021 20:23:12 + 16 20
Хайде стига глупости, ако някой от участниците в протестите публично се похвали, че е извършил престъпление, дали няма да го окошарят на секундата? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Based Doomer 18.12.2021 00:41:02 + 20 15
САЩ и "върховенство на закона" са оксиморони, мистър Тийчър. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 15.12.2021 11:25:18 отговори + 27 31
Аз предлагам да го накажат и така:

https://www.youtube.com/watch?v=FUAQkNVdQNg

From this day forth, all the toilets in the kingdom shall be known as... johns!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ами 15.12.2021 09:49:03 отговори + 28 31
Как беше приказката: Чупи - купи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Based Doomer 18.12.2021 00:37:35 + 21 16
Само дето тази приказка очевидно не вАжи за BLM и антифа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".