Slash подписа с "Warner/Chappell Music"

22 окт 2013, 21:47 ч. 378 / 1 28
пред./следв.
Китарният герой Slash подписа договор за издаване и разпространение с "Warner/Chappell Music", поделение на "Warner Music Group". Сделката е за територията на целия свят и обхваща както бъдещите издания на музиканта, така и досегашния му каталог от 1985 г. насам като соло изпълнител и с групите SLASH'S SNAKEPIT и VELVET REVOLVER.

   Бившият струнник на GUNS N' ROSES гостува за първи път в България с MYLES KENNEDY & THE CONSPIRATORS през февруари тази година.
Slash Live in Sofia

още за:

Slash


Коментари   (28)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


MalmSuite 24.10.2013 15:52:39 отговори + 0 0
Прочетох всички коментари. Леле какво мерене на пишлета е паднало. Но на новината - за какво му е на Слаш да се обвързва с голяма компания. 90те не го ли научиха???? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.10.2013 19:27:47 отговори + 0 0
Глупаци, ако този подлейбъл е подразделение тогава лейбълът над него трябва да е поделение. Ама над него е само баш мейджър лейбъла Warner Music Group. Т.е. на следващото ниво са именно поделенията им, а не подразделенията.
Промитите в казармата мозъци сигурно като карат кола и чуят ГАЗ! си търсят прогивогазите. Горките.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стефанов 23.10.2013 17:34:12 отговори + 0 0
Анонимен, прав си! А ти, Анонимен, си една заблудена овца. Пък Анонимен хубаво го каза, но Анонимен, нали е тъпак, нищо не разбра. Докато Анонимен направи добър анализ, Анонимен се показа като пълен кретен по темата, но няма лошо, всички сме хора и грешим. Добре, че има повече хора, мислещи като Анонимен, а не като Анонимен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 16:01:00 отговори + 0 0
Ти не спря да грешиш, а се оплиташе все повече и повече, още от първия си коментар по темата. Така че всичките си изводи и епитети ги задръж за себе си Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 23.10.2013 15:55:04 отговори + 0 0
Голям е този,който има силата да каже-сгреших!Вие я нямате!ОК,щом държите непременно да сте на ла.ното горната кора-с удоволствие ви предоставям честта. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Katehizis.com 23.10.2013 15:40:46 отговори + 0 0
Молим ти се, спри да се излагаш.
В примера с румънските железници - да поделение е, защото разделението на товарни и пътнически превози за една железница е твърде общо. Да не кажем водещо. Все едно разделението на войските на сухопътни, въздушни и морски да е "под"-деление.
В останалите ти примери - възможно е и едното, и другото. Не можем да разграничим като "поделения" и "подразделения" дъщерни фирми на една компания без да знаем мащаба им, мястото в йерархията, историята им и т. н.

И както се вижда - по всички тези признаци "Warner/Chappell Music" е ПОДЕЛЕНИЕ на "Warner Music Group".

Не е въпросът да ти е било приятно, а да си научил нещо. Но явно не си. По-скоро - не можеш
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 23.10.2013 15:35:07 отговори + 0 0
„Майкрософт” взима подразделение на „Нокиа”

New York Life купува подразделение на Dexia

Приватизацията на товарното подразделение на румънските железници се провали

Lloyds изтъргува подразделение за €300 млн.
_________________________________________________
А това поделения ли са?По вашата логика-със сигурност.Явно няма да схванете разликата!Приятно ми беше да си побъбрим.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 15:34:23 отговори + 0 0
Благодарим на долния Анонимен.
В разглеждания контекст "division" е поделение (че и според речника), защото "подразделение" би било "subdivision". И както казахме, има лейбъли, които са subdivisions, има и divisions. А ако "division" е подразделение, просто не знаем какво би било "subdivision". Може би "подподразделение" Или най-добре да питаме някой военен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.10.2013 15:12:36 отговори + 0 0
Warner/Chappell Music, Inc. is an American music publishing company, and a division of the Warner Music Group. The company traces its origins back to 1811 and the founding of Chappell & Company, a music publishing company and instrument shop on London’s Bond Street [1] that, in 1929, began a rapid expansion period under Chairman Louis Dreyfus,[2] including the acquisitions of M. Witmark & Sons, Remick Music Corporation, Harms, Inc., Chappell & Co., and Tamerlane Music, among others.[3][4]
Warner/Chappell was created in 1987 when Warner Brothers Music Chairman Chuck Kaye led the company to purchase Chappell & Co.[5] and is ranked by Music & Copyright as world’s third-largest music publisher [6] with a catalog of more than one million songs and a roster of more than 65,000 songwriters.[7] Among the songs in the company's library are "Happy Birthday to You" and "Winter Wonderland."


Лальо анонимни - айде кажи ми сега - това подразделение ли е?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 15:07:39 отговори + 0 0
Велик си ти. Най-великият.
Ето какво твърдеше ти:

"поделение е друго.Там дето са служили татковците ви."

С кои точно наши примери доказахме тезата ти?
Напротив - доказахме тъкмо обратното - нейната несъстоятелност.

От там нататък се извърташ, шикалкавиш, правиш на интересен и какво ли още не, за да излезеш сух от локвата, в която сам се пльосна. Но това просто няма как да се случи
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


анонимен 23.10.2013 14:54:43 отговори + 0 0
Това със заместването на думите е толкова лаишко и погрешно, че няма повече накъде.
___________________________________________
Не думай!
________________________________________________
"Военното поделение е място, където са разположени военни обекти и войски."-ваши думи
__________________________________________________
Warner/Chappell какво е бе,мен?Сектор/дъщерна фирма на Wаrner,или ракетна база???Ако е второто,официално се извинявам на всички,а ако не е,кво праим ся?Само ми кажи поделение равно ли е на подразделение!А на всичко отгоре дадохте примери,с които доказахте моето твърдение.Велики сте!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 14:36:25 отговори + 0 0
И продължаваш да се излагаш.
Това със заместването на думите е толкова лаишко и погрешно, че няма повече накъде.
Правилната употреба на една дума не се доказва от възможност/невъзможност да се замести с друга, а от значението й в комбинация с контекста.

И каква стана тя:

Първо уверено твърдеше, че "поделение" било единствено и само военна структура. После обърна палачинката, като, да, можело и по други начини да се използва.

И сега вече тотално се оплете в опити да докажеш, че бялото е черно. А то просто не е
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 23.10.2013 14:28:08 отговори + 0 0
Katehizis.com - 2013-10-23 14:01:42
Е, не, с този пример с ротата тотално се изложи.
________________________________________________
И къде по-точно?Обясних ви го като на първолаци,айде заместете подразделение с поделение в примера,и ще станете за смях и на кокошките.Подразделение е сектор от нещо по-голямо.Може да е рота,полк,а може и да е дъщерна фирма.ЕЙЙЙЙЙЙЙЙ Двете думи не означават едно и също,ако бяха,едната нямаше да я има.Май не схващате елементарни понятия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 14:01:42 отговори + 0 0
Е, не, с този пример с ротата тотално се изложи.

Военното поделение е място, където са разположени военни обекти и войски.
А делението на рота, полк и т.н. е съвсем друго, то е по численост.

Сега остава да "докажеш" тезата си и с разликата между крокодила
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 13:56:53 отговори + 0 0
Е как хубаво си избра само няколко примера. А в примера с БДЖ какво е териториалното? Пътнически и товарни превози
ПоДЕЛЕНИЯта на лейбълите също са специализирани и диференцирани по някакъв признак и точно за това са поделения. Могат да бъдат и подразделения, но не винаги и не задължително.
А за вас пък поделение е винаги и задължително това, което на вас ви харесва. Първо беше казарма, ама сега, видите ли, можело и друго. Продължавайте, има напредък
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


анонимен 23.10.2013 13:54:31 отговори + 0 0
Рота
от Уикипедия, свободната енциклопедия

Ротата е основно тактическото подразделение в почти всички съвременни армии, приблизително включващо от 80 до 225 войника. Състои се от 2 до 5 взвода, подразделения за управление и снабдяване. Командва се от капитан или майор. Няколко роти се групират в ново тактическо подразделение - батальон или понякога като част от по-голямо подразделение - полк.
________________________________________________
Ето ви и Уикито,термина поделение не присъства никъде!Ще е смешно и неправилно,ако се прикачи тук.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 23.10.2013 13:47:34 отговори + 0 0
На сайта на НОИ:
"клиентите могат да посетят всяко териториално поделение на НОИ"

Българско национално радио:
"Във видинското поделение на Държавен архив има 19 нови фонда"
______________________________________________
С тоя пример доказвате нашата теза-а именно,поделение-в смисъл територия и прилежащите и обекти.Това е правилното значение!И разбира се,военен обект,казарма,което е добило гражданственост през годините.Подразделението няма територия,то е сектор,част от нещо по-голямо.Може да се употреби и като военен термин,в смисъл войсково подразделение,напр.рота,която е част(подразделение)на батальон и т.н.,или като дъщерна фирма.ОК?Много е просто,и не ми трябва гугъл или речник,за да разгранича двата термина.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 13:18:08 отговори + 0 0
И още:

Kaldata.com
"Globalfoundries замисля да направи ново поделение на стойност 6 милиарда долара в Ню Йорк, което да влезе в употреба на Apple"

Агенция "Фокус":
"Сръбското поделение на "Газпром нефт" ще изнася биодизел за ЕС"

Национална агенция за оценяване и акредитация към Министерски съвет:
"Заявление за откриване на процедура за откриване на поделение на чуждестранно висше училище на територията на Република България"


Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 23.10.2013 13:12:20 отговори + 0 0
Благодарим на военизираните ни читатели.
Ето една съвсем проста справка. Все от официални източници и авторитетни медии:

На сайта на НОИ:
"клиентите могат да посетят всяко териториално поделение на НОИ"

Българско национално радио:
"Във видинското поделение на Държавен архив има 19 нови фонда"

ТВ "Европа":
Огромна кражба на лични данни от германското поделение на "Водафон"

В-к "Капитал" в статия за БДЖ:
"Пътническото и товарното поделение на компанията вече ще се ръководят от Димитър Димитров и Георги Друмев"

И така нататък...

И, както е модерно да се казва:

И КВО ПРАИМ СЯ?!?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 23.10.2013 13:00:55 отговори + 0 0
То за такива льольовци чичко гугъл е всьо и вся.Колко и да им обясняваш,не вдяват.Щом поделение=подразделение за тях,представям си как би звучало това примерно-Утре влизам в подразделението в Грудово. А мен ме разпределят в поделение Warner/Chappel.Браво,извадил си късмет мухахаха! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 23.10.2013 12:54:10 отговори + 0 0
Хайде ползвай вокал като синоним на вокалист в следното изречение, след като си толкова начетен:

Певецът заглуши всички с вокалите си.

И какво ще стане:

Вокалът заглуши всички с вокалите си.

Мухахаха, милите ми начетени хора
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vazelin 23.10.2013 12:46:57 отговори + 0 0
Значенеието на думата "чукундур" /според тълковния етимологичен речник/ е "цвекло", но като цвекло се използа само около Шумен.
Поделение има значение на "клон" или "сектор", знаем го, все пак не сме завършили помощно училище и сме относително начетени. В контекста по-горе звучи идиотски, разбира се за какво стаава въпрос, ала хората от моето поколение веднага правим аналогия с армията.
Що се отнася до "вокал". Думата е синоним на вокалист, освен че означава и гласен звук. Има женски вокала, има и мъжки вокал. Има и вокалисти, тук повечето сте точно вокалисти! Майките ви ви водят за ръчичка на училище, докато изпълнявате ревливи вокални партии. Ще ви се удължат пишчиците, ще натрупате опит, че дори някои от вас може и да попаднат в истинско поделение, а не в такова на Уорнър брадърс, но други ще си останат само вокалисти...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.10.2013 11:51:10 отговори + 0 0
Не случайно точното наименование на казармите е "военно поделение", защото думата си има и общо значение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.10.2013 11:49:45 отговори + 0 0
Вазелин - 2013-10-23 11:27:26
"Поделение" - хахахахахаххахахаха... Малчугани, явно не сте помирисвали казарма! Драскайте си, слушайте хеви и никога да не ви се налага да служите в поделение!!

Хевито е едно от най-хубавите неща, случвали се на този свят
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.10.2013 11:41:56 отговори + 0 0
Аз се обзалагам, че първите двама са част от всички отези, които наричат вокалистите "вокал", което е доста груба грешка, но тук за едното поделение се правят на много вещи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 23.10.2013 11:36:49 отговори + 0 0
По-скоро вие вървете се образовайте, че е срамно да знаеш само едно значение на една дума:

Значение на думата поделение

1. Спец. Войскова част, по-голяма от полк.
2. Подразделение, клон, сектор.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Вазелин 23.10.2013 11:27:26 отговори + 0 0
"Поделение" - хахахахахаххахахаха... Малчугани, явно не сте помирисвали казарма! Драскайте си, слушайте хеви и никога да не ви се налага да служите в поделение!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 23.10.2013 11:09:13 отговори + 0 0
Подразделение!-поделение е друго.Там дето са служили татковците ви. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".