Слушайте откъси от всички песни в "Lulu" на Lou Reed и METALLICA

19 окт 2011, 09:36 ч. 829 / 10 53
пред./следв.
По-долу може да чуете 30-секундни откъси от всички композиции в съвместния албум на METALLICA и Lou Reed. Нетипичната колаборация се радва на огромен медиен интерес още преди появата си на 31 октомври и вече предизвиква полярни мнения сред феновете...

01. "Brandenburg Gate":



02. "The View" (цяла песен):



03. "Pumping Blood":



04. "Mistress Dread":



05. "Iced Honey":



06. "Cheat On Me":



07. "Frustration":



08. "Little Dog":



09. "Dragon":



10. "Junior Dad":



METALLICA & Lou Reed - Lulu

още за:

MetallicaLou Reed


Коментари   (53)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Лу Рийд 28.10.2011 23:29:09 отговори + 0 0
Без коментар! Това нещо не става за слушане...И всеки който е на друго мнение е просто поредният "екзалтиран" фен който не чува нищо по-далеч от ушите си...Срамота! Металика лежи на стара слава повече от 20 години, биле са голяма група едно време сега са дупки, толкова надценена група...времето обаче показва това със пълна сила, затова и толкова години вече албумите им не оправдават очакванията на феновете! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ЛуЛу 25.10.2011 09:11:38 отговори + 0 0
леле пич...
На теб вярно ли ти е харесало това... нещо...
То вярно, че слушането му води към здраво изкуфяване... предполагам и при теб от това е дошло... пълното изкуфяване...
Ти в смисъл... за тях ли работиш или си техен агент нещо... че чак и да го хвалиш... все си мисля, че дори и в БГ да сме малко "заблуденити" както казваш, дето си мислят, че това нещо си е пълно лайно - май и в глобален аспект мнението е предимно такова... или просто хората дето така психоделично се кефят на... това... са си вече по клиниките ?
Не, сериозно пич, без да се обиждаш - може би си фен на стареца Лу и оттам си свикнал всичко дето слушаш да е просто някакво боботене на фона на музика, която някак лирическия герой (демек певеца - извинявай, че пояснявам, ама де да знам в какво настроение и състояние си) грам, ама хич даже и не слуша... той си знае неговото си
"Sittin' in the shade of a rain soaked orange blossom
Wonderin' which way I can turn my sorrow"
пък дали фона отзад (защото Металика наистина са просто фон) е Металика, Бурзум или Оркестър Кристали май не е от значение... важното е да си High нали...
и яко кеф А ?
пък ние с малкото сиво в главата да си слушаме метъла нали, поне той е за всеки а ? нЪли ?

.... не пич, не мога да не те питам - ама това лайно вярно ли те кефи... и си успял да изслушаш целия албум... в смисъл наистина целия нали - без да си превърташ траковете (щях да кажа парчета, ама те са си просто някакви track-ове)... А ??? или просто се правиш за пред приятелите от 7в - да ти се кефят колко си... психоделичен, modern и мега разбиращ от (щях да кажа здрава музика, ама на... далеч си) всякаква поп-фолк-стара_градска модернистична музика

кажи честно ?

С уважение и пожелания за странен ден

Твоя ЛуЛу.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

modern_art 20.10.2011 22:51:09 отговори + 0 0
Абе пич, като не разбираш от творческата идея, худ. послания и атмосферата в албума, що говориш глупости. Нито си по умен от тях, нито по таланлив, седнал си акъл да даваш. Стигате вече бе... спрете се! Старчето пее нарочно по този начин, сега разбра ли?! При тези хора и музиканти от такъв ранг случайни неща няма - всичко е с определена цел, посока и ясна концепция, но конете с капаци като тебе нямат достатъчно акъл за да разберат тези неща. Така излиза! Ама какво ли съм седнал и аз да обяснявам тука. На който му е малко сивото вещество да не слуша. Не всичко е за всеки!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ЛуЛу 20.10.2011 14:32:39 отговори + 0 0
еййй странни хора има или както е казано
"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже!"

не мога да ги разбера... щом на лайното има етикетче Металика, значи трябва да е супер ли, трябва да е страхотно... а това даже и опаковката му е като на... ми на бахти и посредствената боза... рядко и резлива...
С извинение, ама лайното си е лайно - независимо че е излезнало от дупетата на една от великите групи !
Да, те си свирят има яки рифчета... ама старчето дето фалшиво си реди някакви стари градски на фона им... сякаш е със слушалки и слуша щилян и устата... бахти ташака... с извинение... всъщност без извинение... лайното си е лайно... колкото и да го облизват някой и да го харесват... такова си остава
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.10.2011 09:01:18 отговори + 0 0
музикална немощ от 1991 )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


maiden 20.10.2011 07:59:58 отговори + 0 0
Приятно слушане! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mr..slagel 20.10.2011 01:20:16 отговори + 0 0
modern_art - 2011-10-19 23:05:39

Добре им го каза.Ама едва ли ще разберат.Аз само ще си чета и ще се смея...в смисъл,оправят ми настроението,ободряващо е....когато си скапан-кво да направя...ъъъъъ я да почета малко коментари за Лулу,винаги действа.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Plamen 19.10.2011 23:15:47 отговори + 0 0
Пичове, ако в тази помия наречена Lulu не бяха намесени Metallica 1000% съм, че никой нямаше да му обърне внимание.
Сега просто ей тука си седим и дрънкаме глупости колкото да си "чешем езиците".
На който му харесва "това нещо" просто да си го слуша.
Хайде със здраве и пийте по едно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

modern_art 19.10.2011 23:05:39 отговори + 0 0
Пичове, който не разбира от психарията и постмодерния упадък в Lulu по добре да си мълчи. Това не е албум за пъпчиви тиинейджъри, слушащи рок музика от няколко години, които не могат да вникнат в съдържанието и тематиката на текстовете, а тя е доста мрачна, цинична, зла и безнадеждна. Lulu e удар в десятката. Истински постмодерен и психиделичен музикален диамант. Сядам да чета текстовете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.10.2011 22:14:03 отговори + 0 0
Тука глупави коментари колкото щеш. Като не ви харесва тоя албум ми просто не го слушайте Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Тигър 19.10.2011 21:56:26 отговори + 0 0
redordead, принципно правиш впечатление на интелигентен тип, ама...
Това последното по-добре да си го беше спестил. Сериозно.

Иначе на мен албумът на Metallica, който ми направи впечатление от първия път, беше Черният. Напълно велик, впрочем, и единственият им, който харесвам изцяло. Просто всичките песни направо ми се врязаха в мозъка от раз. Нещо, което с това... творение просто няма как да стане.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Zeon 19.10.2011 21:33:38 отговори + 0 0
Това е най-голямото разочарование в историята на музиката. Фенове на Metallica, не плюйте по Lou Reed, той е доказано добър музикант и страхотен певец. Този албум е резултат от определени стилови решения... най-лошите стилови решения в историята. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 19.10.2011 21:22:10 отговори + 0 0
иначе на анонимния под мен и всички дето били свирели "по-добре" - хора, ми издайте нещо и нека ви видим и да ви коментираме тук като сте толкова отворени бре...току виж направите пробив и станете милионери като алчния ларс... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 19.10.2011 21:20:18 отговори + 0 0
албумът е вече по известните за "купуване" места

комнетарите са меко казано...негативни...

явно хората не разбраха, че това не е метъл албум...нито е конвенционален албум...все тая, прочетох от фенове на лу, че албумът бил много като негова музика и бил страхотен...честно казано нямам намерение да се запознавам с творчестовото му, за да усетя по-добре този албум...сега слушам второто парче...не съм впечатен, но пък я ми кажете кой албум на металика ни прави впечателние от раз
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.10.2011 20:35:45 отговори + 0 0
Ооо, и между другото, ако ще се правят изчанчени проекти с две ръце подкрепям идеята на хорсмена по-долу - това и аз съм си го мислила как ли ще звучи, и със сигурност ще е хиляда пъти по-добро от тая помия, защото Таря поне може да пее... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.10.2011 20:28:34 отговори + 0 0
Абе, всички плюят по Металика, обаче аз имам да плюя по Лу Рийд. Значи, аз съм от младото поколение и Лу Рийд не ми е познат като творец и изпълнител, НО може да е голяма легенда и т.н., обаче ми дреме на ... защото според показаното в ТОЗИ албум, този човек НЕ МОЖЕ да пее! И само глухар би твърдял обратното. То е едно мрънкане, едно чудо, рядкото припяване е абсолютно фалшиво. С две думи - пълна отврат! И губещата страна са Металика, защото са се набутали в този проект, който масово им го причислиха към албумите, поради което сега печелят една яка доза псувни... Макар и част от тях да са заслужени, защото проектът не блести и в инструментално отношение, ако трабва да бъда обективна... Надявам се поне АЛБУМЪТ им да е мощен, защото като фен се чувствам леееко прецакана. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Явор 19.10.2011 20:21:33 отговори + 0 0
Откъде се пръкна тоя Лоу Рийд, освен някакво ломотене от негова страна нищо не може да се чуе. А ********** гарнират с доза баналност. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.10.2011 20:19:30 отговори + 0 0
@Ю. Т.
Човече, преди да ревнеш срещу мен, поне ПРОЧЕТЕ ли какво написах? Например това, че напоследък в коментарите към някои новини, където ДОРИ НЕ СЪМ СЕ ОБАДИЛ, чета нападки срещу себе си? Както стана тук, впрочем. И да, това е досадно. Подозирам, че не само на мен. А мнението ми пречи ли ти? Не съм в офтопик практически НИКОГА - винаги коментирам или новината, или коментарите, обърнати към мен. Изключенията са пренебрежимо малко.

Може би ви пречи това, че си подкрепям мненията с аргументи? Или...

Бе, оправяйте се. Проблемите са си ваши.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феята на Смъртта 19.10.2011 20:06:52 отговори + 0 0
С изключение на няколко редовни хора които пишат смислени коментари за Металика,на останалите бих искал да им кажа,че могат да се чувстват поздравени с тоя албум и спокойно който не харесва творбата,може да си ходи на....
На всички останали които умеят да слушат музика искам да им кажа,че албума е много,ама много добър и в него има огромно количество материал за слушане!
Металика се забавляват и за пореден път доказват,че не ги е еня за некви мърморковци.
Металика са страхотни музиканти!
А на онзи фен дет се беше изпуснал някъде в първите коментари,че Металика били направили най-доброто нещо като са изгонили Мъстейн...за да има Мегадет,искам да му кажа,че има много здраве!
Мъстейн никога няма да може да излезе от сянката на Металика-и не защото е слаб музикант,а защото Металика са прекалено голяма лъжица за устата му!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Plamen 19.10.2011 20:05:13 отговори + 0 0
Тия абсолютно изтрещяха. Че е нетипично добре, ама то е направо пълна отврат. Навремето с бившата ми група като започвахме да свирим на китари звучахме горе долу по същия начин. Може пък сега след толкова години да направим "пробив" със старите записи.Ххахххаааа.
Ама да почакаме първо Lulu, че после.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.10.2011 19:16:52 отговори + 0 0
Да не видят нещо от Мегадет Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ю. Т. 19.10.2011 19:07:24 отговори + 0 0
Аз пък, от своя страна, бих помолил (макар и да не съм заблуден като някои сам да се възприемам катп нещо специално)да се направи нещо срещу такива псевдо- интелигенти като теб, ръсещи несъдържателните си, псевдо- компетентни мненийца. Ако нещо е офтпик и обидно, то това са твоите коментари!Преди да възприемаме ролята на обидени не е зле да погледнем към себе си и да потърсим причините в самите себе си. А не да се мислим за нещо специално, за някой, мислещ си, че е същество, притежаващо способността само то да казва истината. Смятащи, че тяхното мнение е единственото вярно,правилно, градивно,(останалите са лукови глави) което издава само и единствено едно нещо- комплекси и ниско ниво на интелект, колкото и да се опитваме да демонстрираме обратното.Но надали въобщр някога ще осъзбаем това Но не , ние сме висши същества, причините не могат де се крият в нас самите, грешката винаги е в останалите. Ние сме със самочувствие на превъзхождащи всички останали...А всъщност сме само една дребна човешка душица.
Тези "неща", писани по твой адрес са предизвикани ТОЧНО от ЛИПСАТА ТИ НА УВАЖЕНИЕ. Не е зле да слезнеш от върха, на който си мислиш, че стоиш и поне да се опиташ да помислиш над написаното. Току- виж станало чудо и успееш да се погледнеш от по- ниска височина.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Живко 19.10.2011 18:25:21 отговори + 0 0
не мога и не искам да повярвам, не ме е*е - това не е Металика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.10.2011 17:23:57 отговори + 0 0
Съжалявам, че се изразявам по този начин, но ми се ще да помоля някой от администраторите на сайта да вземе мерки срещу анонимния малоумен ОЛИГОФРЕН, който пише по мой адрес в коментарите под новините напоследък. Доста е досадно, офтопик е, обидно е и тъй нататък. Принципно проявявам достатъчно уважение към хората, с които общувам, не ги обиждам излишно и тъй нататък, и, честно казано, много силно ми се ще да не се пишат глупости за мен - особено ако дори не съм се изказал по конкретната новина. Досещам се какво ще ми отговори скапанякът, но не ми пука грам.

Още веднъж, съжалявам за изразните средства.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Jurisprudent 19.10.2011 17:03:03 отговори + 0 0
Като се коментира Лу - ето как той пее
http://www.youtube.com/watch?v=AwzaifhSw2c
Следователно не се учудвайте от вокалите, те са му такива от 1967 г.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.10.2011 17:01:23 отговори + 0 0
ривети колко са скапани след 91-ва (факт) и после пръсвате националния (факт). Ширпотреба (факт). И като дойдат пак, пак ще пръснете националния. И пак ша ривети после колко са им скапани албумите след 91-ва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Beavis 19.10.2011 15:56:13 отговори + 0 0
I'm Sick Of YOU!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maiden forever 19.10.2011 15:48:49 отговори + 0 0
пълен shit... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 19.10.2011 14:55:47 отговори + 0 0
Това ще е ПЪЛТЕН и ТОТАЛЕН провал Иначе музиката си е добра типична за Металика. Но тоя пее отвратително, това дори не е пеене ! Ужас и безумие. Не е за вярване, че ти си мислят, че може да ни се хареса Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванката 19.10.2011 14:17:02 отговори + 0 0
Mistress Dread - Disposable Heroes .. всичко е тотална боза ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Голъм 19.10.2011 14:13:47 отговори + 0 0
Не,не,не!Това ми звучи като някой пияница,който вече е обърнал 2-3 литра ракия и се опитва да пее.Не долавям никакъв синхрон между музиката и вокалите,но сигурно аз не разбирам.Може би това е стилът на музиката на Лу.Кой знае?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Conductor's 19.10.2011 14:11:13 отговори + 0 0
Трудно е да се прецени от тези откъси за качествата на албума, но това, което чувам ми допада. А за забогатяването на посредствените музиканти... Има някаква истина в това твърдение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анонимен 19.10.2011 13:53:04 отговори + 0 0
Само не пипай ДиСи и Стоунс брато,много си малък да им даваш оценки... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

}:-( 19.10.2011 13:37:50 отговори + 0 0
@EMPEROR

От 20 години вадят пачки брато.

Но на мен друго ми е интересно: искам да видя как Металика ще се опитат да изсвирят някое парче на Ihsahn например.
Ама не става, простолюдието е определило от музика да забогатяват само слаби музиканти, каквито са AC/DC, Roling Stones, Metallica, Red Hot ... и много други групи.

Дори велики класици, като DIO, Kingdom Come и много други са с много по-малки приходи от гореспоменатите
ансамбли.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EMPEROR 19.10.2011 13:25:49 отговори + 0 0
И аз си мислех,че на най-велики ама пораснах и осъзнах,че са скапани позички,а защо не и бозичкиBorn 1983,R.I.P. 1991Бог да ги прости.Никога не съм слушал по-скапано нещо от тва новото с Лу,както Шитангер,лоудове,релоудове и умрелия магнет Както каза Шеф Петров:Както ми се издигна,така ми падна в очитеМного вярно за метлаликаА ме е страх за новия албум,100% ще е боклук,те от 20 годинии друго не могат да извадят.Почивайте в мир Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Стан 19.10.2011 12:58:11 отговори + 0 0
На мен също не ми харесва гласът на Лу Рийд!Това не променя нищо!Металика си остават най-великата група за мен...сигурен съм,че ще изкарат супер як албум-работи се по него,така каза Джеймс Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

}:-( 19.10.2011 12:48:09 отговори + 0 0
Попаднах на снимка от звукозаписния процес:
http://blogs.browardpalmbeach.com/countygrind/James%2BHetfield.jpg
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TRUE METAL WARRIOR 19.10.2011 12:21:29 отговори + 0 0
Тези не са трю като Маноуар!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funeral frog 19.10.2011 12:13:53 отговори + 0 0
The Fifth Horseman - 2011-10-19 10:14:20

хаха, братле, ти луд ли си, ще ме погребат от смях, ако Металика запишат с Таря (or vice versa) - оперета с "yeah-yeah" по припевите. made my day.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

малкия 19.10.2011 11:57:55 отговори + 0 0
Правилно, изгасете си лампата дане виждате новата светлина.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Гост007 19.10.2011 11:23:39 отговори + 0 0
На всички е ясно от самото начало, че нито феновете на Лу Рийд тепърва ще прослушат Металика, нито феновете на Лу Рийд ще залюбят силно някой, който е на годините на дядо им. В крайна сметка обаче и за двете групи фенове това е шанс да чуят нещо различно, да видят любимците си в нова светлина. Решили хората, посвирили... Слушането и купуването на албума не е задължително, харесването - още по-малко.
Толкова се изписа по този аблум още преди да е излязъл, сякаш някой насила ви кара и да го слушате, и да му се възхищавате. Ми недейте.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

olala 19.10.2011 11:13:53 отговори + 0 0
Металика не са само инструменталисти, писали са и музиката. Иначе да, както го описа един пич в utube - звучи като някой дядо загубил ума си, бродещ по коридорите на някой старчески дом. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tuti 19.10.2011 10:55:09 отговори + 0 0
Може би след "дълго творческо търсене" са се намерили! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 19.10.2011 10:50:34 отговори + 0 0
Аз никога не плюя, просто вече знам, че на всяка цена, трябва да избягвам музиката на Лу Рийд.......... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 19.10.2011 10:42:13 отговори + 0 0
"Страхотно, велико, неземно, гигантско, музикално, великолепно, красиво, прекрасно"

А сега, това би било прекрасна музика за мъчения, просто незнам какво е накарало Metallica да се замесят в този проект!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Jurisprudent 19.10.2011 10:38:20 отговори + 0 0
Искам да попитам съвсем добронамерено редовно коментиращите албума:
Къде е проблемът с него?
Ясно е, че това не е албум на Металика, а на Лу Рийд. Той така си рецетира в албумите си от 1967 г. насам. От времето, когато Металика са били в несъзнателан възраст още. В този албум Лу Рийд си е избрал четирима инструменталиста да свирят неговите идеи, които същевременно представляват и групата Металика. Вярно е, че албумът се публикува и с тяхното име отгоре, но на всички е ясно, че водещия фактор е Лу Рийд. Ако плюете по албума, плюйте заради Лу.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 19.10.2011 10:34:32 отговори + 0 0
"Mistress Dread" кърти, другото засега е бозичка. Лу Рийд не ме кефи, но пък все трябва да има начин да си слушаме само музиката Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.10.2011 10:33:09 отговори + 0 0
стигнах до No:6, и повече не изтраях!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

цъфтеж не приятен 19.10.2011 10:29:21 отговори + 0 0
Mr. Horseman, не Metallica са избрали "немощния Лу Рийд", а той - тях. "Lulu" е албум на Лу Рийд с участието на Metallica, не обратното. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.10.2011 10:15:16 отговори + 0 0
А къде е мяукащото жално котенце (Тигърчо, по- конкретно)? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


The Fifth Horseman 19.10.2011 10:14:20 отговори + 0 0
Музиката определено ми харесва, но гласът на Лу Рийд ме дразни, защото той повече рецитира отколкото да пее. Като цяло смятам, че се е получил слаб проект, като изцяло вината за това е само и единствено на Лу Рийд. Но и Металика са си виновни - правете си сами музиката, а не разчитайте на хора, които са много класи под вас. Какво ли би станало ако Металика бяха избрали вместо немощния Лу Рийд великата Таря Турунен?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Къде е maiden??? 19.10.2011 10:10:14 отговори + 0 0
maiden-чо, къде си, пиле шарено? Още ли не си се събудил? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 19.10.2011 09:45:07 отговори + 0 0
на стоунър ми лъха чак,тая колаборация ще е интересно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".