Фестивалът "Summer Chaos 2017" няма да се състои

28 юли 2017, 08:45 ч. 6873 / 21 76
пред./следв.

Получихме следното съобщение:

Поради слаб интерес към тазгодишното издание на фестивала Summer Chaos 2017, планирано за 31 юли с участници Kreator, Tarja Turunen, Crematory и Fallen Arise, събитието няма да се състои. Ниските предварителни продажби на билети правят изпълнението на продукцията невъзможно.
Всички закупени билети за фестивала ще подлежат на връщане по следния начин:
- Билетите, физически закупени от мрежата на Тикетпро в цялата страна, ще се връщат на съответната каса, от която са били получени, срещу представяне на билета и касовата бележка към него.
В случай, че касовата бележка е изгубена, билетите могат да бъдат върнати в централния офис на Тикетпро на адрес София, ул. Шандор Петьофи 28, тел. 02-953 03 11 - всеки работен ден от 10 до 18 ч.
- Стойността на закупените онлайн билети от сайта www.ticketpro.bg, платени с кредитна или дебитна карта, ще бъде възстановявана автоматично по съответната банкова сметка на купувача.
Периодът, в който всеки закупен билет ще може да бъде върнат, е от 14 до 31 август.

Организаторите се извиняват на всички фенове за причиненото неудобство!

 



Коментари   (76)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


чудно 25.09.2017 22:24:23 отговори + 0 0
Познайте дали върнаха "автоматично" парите за електронните билети. Долни измамници. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ККК 2.08.2017 20:31:10 отговори + 10 1
Не им върви на Криейтър на концерти в Татковината. Последното им гостуване в София беше много зле. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ГНР 31.07.2017 12:28:52 отговори + 12 0
Малеее, чак сега да видя новината... А направих всичко възможно да дойда... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 31.07.2017 14:06:22 + 9 0
Иди в Papa Beer и удави мъката в хубава бира. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ГНР 31.07.2017 23:16:23 + 9 0
Барът не го намерих, но ходих на кални бани в Поморие. Какво да правиш... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AzAz 31.07.2017 10:12:03 отговори + 6 11
Вместо да си давате облози дали Arch Enemy ще пропадне,по-добре се концентрирайте върху ТикетПро,които ДОКАЗАНО са адски НЕКОРЕКТНИ.Просветените и опитни меломани знаят,че от ТикетПро НЕ СЕ ПАЗАРУВА ПРЕДВАРИТЕЛНО-сами сте си виновни пичове и пички!Научете се да не пазаувате предварително билети освен ако не са на EVENTIM-те ДОКАЗАНО ВРЪЩАТ ПАРИ ПРИ ПРОВАЛЕНИ СЪБИТИЯ
Отделно bgtsc са правили концерт и пред 100 души публика,така че няма какво да месите тяхното събитие Arch Enemy или самия организатор тук изобщо
Отделно смехорията "аз съм от София,а аз съм от другаде"-ми да,никой не е длъжен никъде да ходи,ако не иска,а дали някой е от София или Сусурлево няма никакво значение
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Умен турчин 30.07.2017 16:32:44 отговори + 1 24
Селяните извън София що не си слушате локалните бандички? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


kuzman 3.08.2017 15:19:16 + 3 1
Слушаме ги. В една от тях свири майка ти. На кавал една дупка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 30.07.2017 13:28:11 отговори + 24 1
Писмото е много некоректно. Твърде комплексно е, за да се припише вината само на слаб интерес - тоест, няма фенове. Напротив! Конкретно тук негативът е изцяло за организатора. Абсурдно е да организираш събитие, на което ти трябва петцифрен брой хора и да започнеш комуникацията му по-малко от три месеца преди него. Особено, когато го слагаш в работен ден през лятото, а хората масово вече са си не просто пуснали отпуски, но и са ги планирали и са букнали пътувания и хотели. Също така подборът на групите, първо, че е много рехав (три банди, една от които е на клубно ниво), второ, не е ексклузивна с нищо, че да дръпне очаквано голям интерес толкова скоро преди датата на провеждане. И двете по-големи имена са свирили поне веднъж в рамките на последната година у нас и повече от 3 пъти изобщо. Така че, интересът е слаб поради тези причини, не са виновни феновете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 30.07.2017 13:31:25 + 22 0
п.п. И искрено се надявам тази промоутърска недомислица да не се отрази върху предстоящите обявени концерти у нас. Защото не са малко - от малки клубни лайвове като Schammasch, през средно-големи концерти като Arch Enemy и Lacuna Coil, до големи събития като Helloween. И като е представено пред групите от афиша на Summer Chaos, че "няма интерес", това да не даде отражение върху решения на мениджъри и чужди промоутъри при планиране на бъдещи събития в България. Голяма греда стана тоя "фест", деба. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

сега гледам 30.07.2017 04:29:04 отговори + 14 6
клипове на Slayer по тубата......ами няма по-добър барабанист от Дейвид Ломбардо.....просто машина.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Некъф 29.07.2017 09:27:55 отговори + 27 1
Ми ще падне, как няма да падне. В другия край на България и то в понеделник! Малко са лудите като мене само заради един концерт да отидат при тия условия. Пък и 3 групи а концерта в 3 на обед в юлската жега....Ненормалници. Другия път в сряда-12 на обед го направете, че и на Шабла за по 100 лв билет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

John 28.07.2017 22:10:20 отговори + 21 9
Жалко ! Сега да видим дали ше върнат парите за билетите ! Но бас държа, че следващият отменен поради липса на интерес ще бъде Arch Enemy. Другият път билет на вратата на стадиона/ залата ! А и винаги има по евтини ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 28.07.2017 22:35:54 + 19 0
Не знам каква е рецептата.Преди години W.A.S.P.свириха във зала " Фестивална" ,беше претъпкано и на касите спряха продажбата на билети.Много хора останаха отвън.Пътувахме двама с билети и двама без билети,после ми разказваха.Между другото имам и билет за Fear Factory ,който така и не осребриха след несъстоялия се концерт.В бг всичко е възможно, Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

..... 28.07.2017 22:55:31 + 8 17
john, аз съм луд фен на Кreator, но заради организатора не посмях да си купя билет. Аз внимавам, а ти Не говори глупости за Arch Enemy, че там организатор са bgtsc! Отделно, че сме компания от осем човека с билети, а други чакат заплати за да си купят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

John 28.07.2017 23:37:11 + 19 1
@фен - Да. На W.A.S.P. беше свинщина ! Fear Factory не се състоя преди 12 години поне.
@точките - Аз съм фен на Crematory. Сега ми висят два билета. Имам късмет, че имам близки в Бургас и съм с кола. Иначе щях да съм доста вътре !
Падам си и по женските банди. Arch Enemy е след 50 дни. Няма никаква реклама, няма плакати, а и миналия път свириха в клуб пред около 700 души. Купувам билет ВЕЧЕ САМО на място.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 28.07.2017 23:58:09 + 5 13
Arch Enemy ще се получи ,дори и да променят залата.А пък мен още ме е яд ,че в неделя ще трябва да ходя на море в бг. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Винету 29.07.2017 07:55:41 + 6 17
john, Ако се интересуваш ще забележиш, че някои от концертите на bgtsc се разпродават без плакати. За Arch Enemy има банери по сайтовете, а листовка имам от месеци. Поправете ме, но аз не помня bgtsc да са местили или отменяли концерт заради слаби продажби. Друг е въпроса, че само те успяват да направят звук в тази зала. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 28.07.2017 21:29:45 отговори + 21 3
***********!!!Живея в централна "българия".Дали е София или морето ми е все тая,понеделник,вторник или ...пак все тая,пари не ме бъркат.Заради този "фест" планирах отпуск,резервации за хотел,купих и два билета за мен и жена ми,всеки ден чаках информация за да разбера как ще присъства дъщеря ми ,а то какво стана..........Щерката е на 7 год.и от доста време знае "Nothing","Die So Soon","Еver dream","Оver the hills and far away","Walking in the air", "Satan is real","Gods of violence".Сега ми реве ,че нямало да пее "We shall kill",само не мога да и обясня кой е за убиване.
Не знам Ганчо ли е все виновен, глезените шопета или лигавия български фен!?!!
Аде *********.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


siXXX 28.07.2017 22:00:24 + 7 13
Ами като не те бъркат парите, Kreator имат още 4-5 дати в Европа другия месец, а Таря има дати в Мексико и Южна Америка, ама нали си паралия какво те бърка, ходи да ги гледаш там Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 28.07.2017 22:09:03 + 15 0
Трябва ли човек все да се оплаква.Това че вземам по 800 лева на месец кой го вълнува?Опитам се да си доставя някакво музикално удоволствие.Но все пак благодаря.Може би ще се възползвам от румънската дата през август.
За сега само Криейтър са си поправили тур датите.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 28.07.2017 22:48:45 + 9 6
Баба ви Яга е от горите Тилилейски, ама не го сфащам това противопоставяне София-провинцията. Мое ли фен да мине без обвинения за "глезените шопета" (баба ти кат видна фолклористка требе да обясни, че шоплуко не е само Софето, ма нейсе). Ми фенОТ, кат е толку ербап, да бе се дигнал зимъска у Софето, детито му да глея Таря и да не риве. Ми баба ти 5-6 пъти е гледала Таря, убаво пее, ама ми се не влачат старите кости за пореден път чак до морето. Ти, бре, фен, ако беше глеял некоя група 5,6,7 пъти, ще се дигнеш ли на другио край на България. Ще се дигнеш, ма на куково лето. И накрая - никой не е длъжен да оди на концерти, щото да не отпаднели. Ми кат са некадърно организирани - да отпадат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 28.07.2017 23:27:27 + 9 2
Бабче ,помисли и разбери!Криейтър не съм ги гледал в бг само веднъж - във Варна .Содом без пропуск .Нещо за стадион Академик да кажеш или тогава си правил "бър-бър" под масата.А пък кой знае колко години съм живял в София.
Истинският фен без значение от град или държава ,ще отиде и на майка си в .... стига да иска.Все пак тия групи не идват всеки ден.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 29.07.2017 00:07:55 + 10 15
Фен, баба ти не е фен на траша, Криейтър и Содом не ме бригат. Иначе бех на най-първия метъл концерт у нас с Талион и Стормуич.
Тия глупости с истинските фенове ги разпрай на старата ми шапка. Никой никъде не е длъжен да ходи, ти като одиш на концерти от някакъв "дълг" - оди си, парите твои, времето си твое.
Тук некои се съмняват за Арч Еними. Тоя концерт мое да не напълни Универсиада, ама нема да пропадне.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 28.07.2017 19:25:38 отговори + 10 14
Да ви кае баба ви Яга, още един изгорЕ с Kreator. Миналата година не се ли видЕ, че не стаат за хедлайнър. Таря па е идвала 100 пъти, но сама щеше да напълни летния театър в Морската градина. Сеа кой сака Таря си е викал: " Я да не съм луд да траем да ми квичът Kreator, кат Таря догодина ще ми доде сама."
Крематорията сбира един Микстейп зорлем.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 29.07.2017 18:24:37 + 1 1
при това малкия микстейп Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

този е 28.07.2017 17:46:53 отговори + 29 0
Само се замислих ако бях един от купилите билет предварително.Та -взел съм си отпуск точно заради концерта,резервирал съм хотел или квартира пак заради концерта и изведнъж господин организатора на който за тези мои неща едва ли му пука ,2 дена преди събитието ,точно когато смятам да тръгна от София за Бургас се изцепва че няма да има концерт,еми дали няма да го напсувам много а? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ГНР 31.07.2017 12:09:43 + 3 1
Еми аз съм в това положение... Ще се разхождам тая вечер из Бургас... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пенка-Раздавачката 28.07.2017 17:31:12 отговори + 23 1
Ганьо да му мисли,
Как ще тупаш бело сега, Ганьоооооооооооо!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vince Neil 28.07.2017 17:29:39 отговори + 7 0
Ако някой може, моля да обясни, как ще си получат парите хората, чиито билети са доставени с куриер. Благодаря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

siXXX 28.07.2017 15:47:30 отговори + 34 6
Трябва фестивала да е наистина готин, за да събере някакви хора извън София. Или групите да привличат, примерно Еванесънс и Годмак (и двете аз не ги понасям, особено втората, но хората ги харесват и дойдоха за първи път) или самото събитие да гарантира добро фестивално преживяване, например събитията на Кметъла (който е ходил в Каварна, знае за какво става дума). Няма как хората да бият път чак до Бургас, за този концерт (и двете групи са идвали доста пъти и то на скоро, а Крематори не са кой знае какъв магнит за фенове). Мястото на този лайн ъп е в София и щеше да се получи.
Хубави концерти в България вече няма, като се сетя само какви групи минаха в периода 2007 - 2012 - Iron Maiden, Metallica (два пъти), Manowar(два пъти), Rammstein(2 пъти), Slayer(два-три пъти), Alice Cooper, Motley Crue, Alice in Chains, AC/DC, Kiss, Stone Sour, Kreator Минаха няколко пъти тогава, Motorhead, Marilyn Manson, Def Leppard, Depeche mode (два пъти) и кой ли още не........
От тогава насам, суша с малки изключения като Bon Jovi и Aerosmith примерно. Не знам каква е причината, може би хората се пренаситиха и вече не биха си дали последните пари за концерт, защото ако щете вярвайте но повечето хора в България точно това правят за съжаление. Или просто хората намаляха (емигрираха) или просто вече не е толкова сложно и скъпо да си хванеш самолета и да гледаш любима банда в Западна Европа, а тъкмо и ще поразгледаш даденото място. Съвета ми към промоутърите е: Канете известни групи, които обаче не са идвали по 1000 пъти. А към феновете: спрете да слушате 5 банди на кръст, аз лично се разцепих на Madball миналата година и на Agnostic Front миналия месец.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Crematory forever 28.07.2017 15:25:05 отговори + 25 2
Жалко за Бургас, от град със супер як дет фест и блус фест, станахме баткаджийска чалгарница, жалко и за Куршумов, щото със сигурност е имал доброто намерение да направи як концерт, но явно не му достига финансов и организационен ресурс
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гошо 28.07.2017 14:34:34 отговори + 5 4
Като няма да се състои, махнете му банера или поне го насочете към тази новина... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лаптопаджия 28.07.2017 15:39:14 + 9 0
Те допреди малко още продаваха билети за феста ти за банера се хвана Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хахо 28.07.2017 15:43:41 + 2 2
Къде пък виждаш банер? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

содом 28.07.2017 14:17:39 отговори + 9 24
Колко хора да отидат точно на тия пърхотясали групи.Крейтър хедланер-смятай Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-елек 28.07.2017 15:22:51 + 3 17
Е аз като разправям....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 28.07.2017 14:15:17 отговори + 18 18
Цонко Цонев си спретна фестивал по средата на нищото (отново) и му се получи добре. А в Бургас какви позьори са канили през годините, каква емотия е била там преди. Веднъж и там да направят един фестивал като хората с истински групи... и всичко да отиде по дяволите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

...... 28.07.2017 15:15:25 + 6 7
Поредното ********* и тук. По темата: групите не са кой знае какви, нормално да няма интерес. Взе да втръсва едно и също. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-елек 28.07.2017 15:27:52 + 5 17
Кой са истинските групи?Таря за 126 път?Кремътъри?Човек ще помисли,че Металика и Блек Сабат са щели да идват. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 28.07.2017 13:28:25 отговори + 19 1
Гани се е научил да не слага името на агенцията по постерите, но като няма организатор всички знаем, че ше става дума или за него, или за Иван Гъзъ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Знайко 28.07.2017 14:36:54 + 7 0
Юзбаши почина преди две години Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gooners 28.07.2017 12:31:05 отговори + 23 1
Мен ме спря един куршум.Гани Куршумов. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Соломон Хюцлер 28.07.2017 12:18:57 отговори + 24 1
Сбогом Ганьо! Човекът, който още едно време си псуваше феновете от сцена! 200 леа ин дъ ноус... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Infernus 28.07.2017 11:56:02 отговори + 9 5
Тези които са се излъгали да си купят билети, да не очакват връщане на парите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 28.07.2017 11:53:55 отговори + 21 7
Не се учудвам. Тоя фестивал трябваше да струва по 15 лв. Сложихте Таря и цените удариха тавана. А и да смесвате на фестивал от 3 групи метъл с боза, не става. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чудно 28.07.2017 11:39:51 отговори + 34 0
Не само, че ни изгарят резервациите, ами и ще ни таксуват за късен отказ. "Организаторът" да беше казал ден по-рано, че поне това да ни се размине. ******! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Dr.Gore 28.07.2017 11:31:32 отговори + 27 1
Нито една от групите не е постнала нищо за отмяната не фестивала? Сигурно още не са научили "новината"? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mastodon_bg 28.07.2017 10:27:45 отговори + 19 0
Опааа, каква стана тя?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сокол 28.07.2017 09:58:37 отговори + 34 2
Жалко, Kreator са със страхотно шоу това лято по фестивалите.
Язък за излъганите купувачи на билети.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Раптор 28.07.2017 09:50:48 отговори + 13 11
Абе причината не е в групите- причината е, че е в Бургас. И Kreator и Tarja в София винаги биха събрали доста хора- повечето от тези хора обаче не биха пресекли цяла България. Тия фестивали далеч от София явно нещо не се получават защото посетителите са основно от София- време е да се сетят че мястото за фестивал е някъде около София (евентуално Пловдив). Въобще тази година за разлика от миналата откъм концерти е много много зле. За съжаление май и по-зле ще става. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

СоДжук 28.07.2017 10:01:35 + 14 16
Братле... страшно много не си прав. На мен пък ми е писнало да има концерти в София и 3 пъти в годината да давам по 300лв за да ходя до великата столица за дадено събитие. Точно Бургас има страшно много потенциал да се развие в тази област, просто явно всичко опира до реклама, пари и организация. Един от най-добрите фестивала,на които съм присъствал е именно Spirit of Burgas, който беше доказателство,че нещата стават. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Раптор 28.07.2017 10:20:31 + 10 7
СоДжук, напълно разбирам че ти е писнало, но все пак си пътувал до София. А средностатистическият софийски посетител на концерти въобще не се е и научил да пътува а присъствието му е необходимо за да се събере народ- е за това говоря. Напоследък пък съвсем не ще да си мръдне задника и сега няма да гледаме Kreator ....
Не знам .... нещо тотално беше сбъркано тази година ... по това време миналата година се чакаше Nightwish, Amon Amarth и Kamelot през есента и Sabaton и Accept през пролетта сега голямо нищо ... като се изключи Helloween друго няма.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Разбирач 28.07.2017 11:27:03 + 26 0
@Раптор

Ако правилно те разбирам, виновните за несъстоял се в Бургас фестивал са.... софиянците
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Винету 28.07.2017 11:46:38 + 15 1
От септември до края на годината има големи имена всеки месец - Arch Enemy, Wintersun, Lacuna Coil, Helloween. Кое му е зле на това? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

inFamouzzzBG 28.07.2017 12:59:52 + 3 1
Концертът на Wintersun го водят леко "ундърграунд", заради това, че е е Микстейп, а не някоя пробита зала. Но да, те са голямо име и още ми е трудно да повярвам, че ще ги видим в България след толкова много време, особено сега, с "Горските сезони". Ще бъде уникално!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боян Магесник 28.07.2017 09:44:01 отговори + 34 0
2 дена преди датата за провеждане? Какъв професионализъм, каква коректност спрямо групите и вече закупилите билети, каква организация на галактическо ниво! Браво! Успех в бъдещите начинания! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


въпреки всичко... 28.07.2017 09:48:29 + 4 21
пак е по-правилно решение от това да има фест и на него да дойдат 100 човека... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боян Магесник 28.07.2017 10:11:10 + 23 0
То аз не коментирам, дали да има или да няма фест - това решение си е работа на организатора. Обаче със сигурност, че няма да събере пари да плати на групите е знаел още миналата седмица. Да отменяш фест 2 дена преди провеждането му е просто несериозно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

въпреки всичко... 28.07.2017 14:06:01 + 2 0
Аз съм съгласен с теб. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tyr 28.07.2017 16:18:14 + 5 0
А дали пък групите не са знаели отдавна, че няма да думкат на морето, а само на фена му е било спестено? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 29.07.2017 10:47:02 + 1 2
въпреки всичко...Спомняте ли си колко обидно малко хора имаше на W.A.S.P.в Каварна.Можеше спокойно да се разходиш и застанеш пред сцената.Нооооооо концерт имаше.Само с продажби на билети парите не стигат трябва и друго. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

БЕЙЕМОТ 28.07.2017 09:28:40 отговори + 23 0
ГАНИИИ *************** Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кецауколатъл 28.07.2017 09:25:07 отговори + 20 2
Очаквано. Не може 99 пъти да претопляш една и съща манджа и всеки път да очакваш че "клиентите" ти ще я поглъщат лакомо и с удоволствие всеки път. Като добавим че деня е понеделник просто "Няма кво да стане, brat." Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jugulator 28.07.2017 09:23:56 отговори + 26 0
Браво Гани, перфектен си! Вижда се, че си натрупал през годините богат опит и си ги научил как се правят тези неща!
Ама някак си май е време да се скриеш вече и да не ставаш толкова жалък!
По принцип, само да ти кажа, за това, което толкова безуспешно се опитваш да правиш се изисква известна доза рационална мисъл, но уви.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 28.07.2017 09:21:20 отговори + 7 17
Не е причината понеделника, а подбора на групите. Kreator ги слушахме 2016 с хедлайнерски сет, оттогава издадоха един албум, който не блести с нищо запомнящо се. Таря я слушаме всяка година. Crematory са идвали три пъти, а и фенската им маса е по-скоро за Микстейп, отколкото за стадион. Вярно, преди шест години, но оттогава и те не са мръднали кой знае колко.
Няма какво да се лъжем, ако на плаката бяха Disturbed, Gojira (групи, които не са идвали), положението щеше да е доста по-различно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

UGIN 28.07.2017 09:18:05 отговори + 24 2
И с това, дами и господа, приключи фестивалната програма в Бургас за следващите поне 8 години... Bourgas is dead! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Elea 28.07.2017 10:26:27 + 34 2
Подкрепете и бг групите - Sea of Black на 5 август! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 28.07.2017 09:15:51 отговори + 26 12
Не е причината понеделника, а подбора на групите. Kreator ги слушахме 2016 с хедлайнерски сет, оттогава издадоха един албум, който не блести с нищо запомнящо се. Таря я слушаме всяка година. Crematory са идвали три пъти, а и фенската им маса е по-скоро за Микстейп, отколкото за стадион. Вярно, преди шест години, но оттогава и те не са мръднали кой знае колко.
Няма какво да се лъжем, ако на плаката бяха Disturbed, Gojira (групи, които не са идвали), положението щеше да е доста по-различно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Винету 28.07.2017 09:45:54 + 26 0
Не се заблуждавай, че групите са виновни! Просто хората научиха кой е Гани-Измамата и вече не му се връзват! Отдавна има значение кой е организатора!

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dnglfs 28.07.2017 09:53:25 + 20 12
Да, втория албум на Годината на Metal Hammer "не блести с нищо особено", окей. KREATOR създават жанр с последните си албуми,ама българина знае, бе, българина разбира! Пууу даеба, Disturbed пък са такава проста група, и дедо ми може да свири като тях! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Соломон Хюцлер 28.07.2017 12:02:10 + 4 0
Dnglfs! Това не е българина - доста смело обобщение за тия размери. Това е само един гост!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Винету 28.07.2017 09:08:06 отговори + 34 2
Кой не знае Гани Куршумов?!
Кой не е слушал за него?!

*****************! Хората ти научиха номерата и не те искат повече! Намери си почтена работа, че вече и Металика да обявиш малцина ще си купят билети!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

'lem.. 28.07.2017 08:57:37 отговори + 30 1
как да има интерес като се провежда в понеделник....., да беше събота или неделя, мен това ме спря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аман 28.07.2017 15:50:02 + 5 6
Не е толкова проблема, че е в понеделник. Ако групите бяха такива, които не идват всяка или през година, две щеше да е друго. А и наистина го обявиха прекалено късно, което за летен сезон не е много оферта. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Old School 28.07.2017 08:57:31 отговори + 23 3
Ганьоооооооо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".