Освобождават Varg Vikernes от затвора

10 мар 2009, 13:56 ч. 1078 / 14 119
пред./следв.
След 16 години в норвежкия затвор, един неуспешен опит за бягство и четири отказа за предсрочно освобождаване, лидерът на BURZUM Varg Vikernes най-сетне ще излезе от поправителното заведение. Музикантът, чието истинско име е Kristian Larsson Vikernes (познат и като Count Grishnackh), бе осъден за убийството на Oystein Aarseth (a.k.a. Euronymous) от MAYHEM през 1993 г.
   След освобождаването си Varg ще има срок от една година, през която ще бъде надзираван от служител на закона и ще трябва да се разписва пред него първоначално на всеки две седмици, а след това - веднъж месечно.

Снимка © Ingun Maehlum

още за:

Varg VikernesBurzum


Коментари   (119)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


fen na fenriz 30.07.2012 20:38:11 отговори + 0 0
не го садете така човека знаете ли че и юронумос хич не е ''добро момченце'' защото многократно е забавял издаването на албуми на варг и на всичкото отгоре е провалял много записи на бурзум и е изнасилил и пребил приятелката на варг. Юронумос си го заслуйава аз съм на 12 години и се интересувам от норвейките двийения 1 проучете варг и тогава говорете такива неща за него п.с. извинете за правописните грешки Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satan71 1.06.2012 20:59:25 отговори + 1 0
Убийството на хомосексуалист не е грях!!! Хомосексуализма е признат за болест!!! Следователно Вълкът е Лекар и Обеззаразител!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.04.2009 08:13:25 отговори + 0 0
Mr. Goreman как може да кажеш такова нещо бре дечко, цитирам(" а като музикант още не е направил кой знае какво... Дано занапред да поразвие Burzum.").Чуй първо музиката му и тогава приказвай. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mr. Goreman 31.03.2009 17:14:42 отговори + 0 0
Offtopic: Deathbox, но може да се съди по църквата за това какви са християните. И религията има точно за цел да те научи да не мислиш само какво да спечелиш от всичко и как да го използваш, а да мислиш и за другите, да пребориш егоизма и да не си животното което търси само удоволствията, а да потърсиш и щастието в живота... Но си прав че има такива "коне с капаци", и то ужааасно много... Религията е създадена за да отвори очите на хората, а в наши дни търси да се откажем от всички отговорности и да следваме сляпо стадото... И докато това не свърши, няма да спират да ни тъпчат и институции, и политици, и мафия, и каквото си поискаш още...
Колкото до Varg, беше му времето да излезе, дано да си е научил урока... Толкова шум се вдигна покрай него, а като музикант още не е направил кой знае какво... Дано занапред да поразвие Burzum.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Силвър 30.03.2009 11:01:53 отговори + 1 0
Има и смислени изказвания, като тези на Raingod, Ronnie, ало и особено на mm и borknagar. Но има и такива маргинали, за които съм сигуерен, че или нямат навършени 20 години или са пълни лумпени. А най-вероятно и двете. Но със сигурност не са никакви МЕТЪЛИ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Deathbox 24.03.2009 17:24:54 отговори + 0 0
Хора...много го обърнахте на религиозно-историческа захватка. Минавало ли ви е през ума да си гледате себе си и да се абстрахирате от такива "глупости" като християнство и мюсюлманство?! Ако се считате за интелигентни хора, намерете си друга алтернативна религия, която да проповядвате и да изтъквате както си искате..Изобщо, ако сте религиозни.
Има и нещо друго - това християнство, което е било наложено в България, е просто политика!! Това не пречи на един човек да си вярва в своя бог и да си отстоява своите въжделения...Поне виждате, че живеем в демокрация, ако може изобщо да се нарече това време, и можете да вярвате съвсем спокойно в прабългарските или славянските богове, без никой да ви пречи!
Извинявам се за оф-топика, но мисля, че има тук хора, който са коне с капаци.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Николайчо от 666-то 22.03.2009 18:15:58 отговори + 0 0
borknagar на повечето тук ни е ясно,че е хахав,но очевидно може да носи съдебна отговорност щом не са го вкарали в лудница а в затвора.Не че го оправдавам,но ми е много интересно ти как би постъпил ако някой отвлече приятелката ти и я опраи ...
Не знам някой обаче да твърди за Tomas Asklund,че е хахав.
Аз разбирам.че всяко мнение,което e по-различно от твоето ти се се струва тъпо и малоумно те и християните през средновековието са изгорили сума ти народ на клади и са отказвали да приемат,че земята се върти и е кръгла …
Задай си въпроса къде се намира Норвегия?Кой е Один?Кога са приели християнството?Кога са изчезнали викингите?Защо в тази страна много хора мразят християните?Защо палежите на църкви са продължили и след вкарването на Варг и Томас в затвора?Защо повечето скандинавски групи се гордеят със своя произход и са антихристиянски настроени ...
borknagar ти като се запознаеш с некоя мацка на другия ден веднага ли се жениш за нея ? … Лошите неща както и хубавите не винаги се случват веднага.Приемането на християнството на хр. морал и т.н. е допринесло за отслабването на тогавашната българска д-ва за нейнта децентрализация разделянето и на по-малки княжества и т.н. от друга страна е било хитър ход от страна на Византия д-та ни да стане зависима от нея.Аз поне не знам докато сме били езичници да сме попадали под нечие робство точно обратното ние сме претопявали и асимилирали други племена и народи като например славяните.
Борис е бил слаб владетел загубил е почти всички войни,които е водил наложил е насилствено християнството ... ,като ’’истински’’ християнин е ослепил първородния си син Расате,който е направил опит да върне езичеството,не е успял да се договори с папа Николай I и съответно сме приели по-лошия вариант – православното християнство.Надявам се знаеш,че точно католическа европа е спряла турците и че останалите православни хр. са споделили нашата съдба.Между другото единствената загубена война от Симеон Велики е точно срещу католици – хърватите ...
През 879 г. Борис приема хр. през 1018г. Б-я пада под византийско робство точно 139г. малко след златния век на Симеон от гледна точка на историята нищожен период от време ...
Аз са себе си съм почти убеден,че ако сме били останали езичници е нямало да паднем поне под византийско робство.
И накрая религия и хора,които в 21-ви век отказват да се узаконят абортите и в края на сметка те да бъдат незаконни т.е. криминално деяние не са в ред ...
Да живее езичеството!Смърт за християните! Ave Satan!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 22.03.2009 10:28:32 отговори + 0 0
много се сдържах от коментар,защото съм голям фен на варг като личност и на музиката му,но просто по тъпо и малоумно изкаване от това,че след като след приели християнството сме станали слаби,примери за точно обратното-цар Симеон(по това време сме били най-силната държава в Европа и сме били истинска империя и все още западни историци питат нашите,защо не си го пишем в историята този факт),цар Калоян(човека показва на западноевропейците,на които сега политиците най-културно си подават дупенцето,какво означава истинска сила),цар Иван Асен II(гениални ходове на равнище дипломация,от които вече споменатите днешни политици,само могат да вземат пример,е на военно равнище има само една победа,но каква),така хайде четете бг историята и спрете да се прекланяте на западните "велики" страни
а по принцип се радвам се излиза от затвора,но действителността е друга,човека си е хахо,къде по-добра идея е била да бъде на по-свободен режим,но тамушната система си знае
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Николайчо от 666то 21.03.2009 13:45:19 отговори + 0 0
Хубавата музика и групи идват от доста време от Норвегия,Швеция,Германия,Финландия Полша и Русия, а не например от християнска америка,която преди 10-15 години почти беше унищожила метъла с безвкусния и раздърпан гръндж и сега пак се опитва да го направи този път доста по-неуспешно с тъпия и безидеен метълкор.За това тотална подкрепа за блек метъла, християнстката заедно с мюсулманската религия са едни от нещата донесли най-много вреда в историята на човечеството най-обикновена полтика най-пресния пример е войната в Ирак.Четете повече история!Българите преди да приемем християнството сме били могъщи и непобедими и после седем века сме били под гръцко и турско робство това показва историята ... !Единствената причина да се съхраним като народ през цялото това време е нашиият ЕЗИК ,прост пример Албания и Босна също са били под турско робство и не са християни! Норвегия е страната с най-висок жизнен стандарт в Европа за разлика от нашата,и доколкото знам съдебната им система работи перфектно. и аналогиите с Максим Ставийски са просто смешни и неуместни да не говорим,че той е на свобода.!
Euronymous е бил комунист и бездарен музикант отвлякал прителката му и т.н.и се е опитал да го прецака с издаването на албума му к’во искате да направи да иде да му благодари.. освен това Euronymous пръв е извадил нож...Даже Mayhem не са страдали много за него.. И между другото ”оня” ( Tomas Asklund ) е доста добър барабанист. !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ftyjdrty 19.03.2009 01:17:54 отговори + 1 0
Така е, вече е израстнал. Вече не е онова хлапе-блекметалист. Сега е... неонацист.
При всички случаи е гений. Съдя за това по неговата музика - това нещо трябва да се чуе от всички.
п.п. съгласен съм, че норвежките затвори не са като нашите... все пак Гревен е издал доста добри албуми оттам, представете си с колко техника се е обурудвал.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Walkyria 16.03.2009 09:06:49 отговори + 1 0
Не мисля, че лудостта се лекува... И въпреки това, луд или не, е гений и това никой не може да го отрече. Това, което някога е било, няма как да бъде изтрито Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ало 15.03.2009 09:31:08 отговори + 0 0
Какво го сте го размислили Викернес дали ще го пускат, нямало ли да го пускат? Поданик е на една от най-богатите държави в света. Да не си мислите, че живее в някаква изродщина и мизерия като българските затвори?! Норвежките затвори са като почивна станция по нашите стандарти на живот. Пък ако го пуснат ще го държат толкова изкъсо, че няма да има никакво мърдане. Въобще Норвегия и България са две коренни противоположности като ред и ефективна съдебна система. Що не си гледаме нашите проблеми вместо да ги мислим чуждите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.03.2009 08:47:03 отговори + 0 0
psiho Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vexo-NekroSexo 15.03.2009 00:23:34 отговори + 0 0
@Toki метАл ли бе? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тенебрум 14.03.2009 21:30:23 отговори + 1 0
Варг не е същото хлапе което беше ,сега вече мисли трезво .Не говорете глупости че щял да пали синагоги и че сега е психопат.Може би един от най големите идеолози в музикално и душевно отношение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Toki 14.03.2009 12:41:48 отговори + 0 0
Какво ми пука, че Варг е на свобода, при положение, че аз харесвам само музиката му в първите 5 албума. От 6-ти албум нататък той спира да прави Блек метал, така, че не ми пука особено дали е на свобода при положение, че няма да прави Блек отново. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.03.2009 08:26:52 отговори + 1 1
кога ли ще лумне първата синагога Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.03.2009 18:11:57 отговори + 0 0
Murderer VARNG VIKERES Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пламена 13.03.2009 15:39:56 отговори + 0 0
Браво много се радвамнай-накрая! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво 13.03.2009 10:26:44 отговори + 2 0
Mayhem от този период (1990 - 1993) са сред любимите ми групи и може би ако тоя не беше заклал Euronymous щяха да направят още няколко албума в подобен стил... а може би не... Burzum също харесвам много, без значение за кой от двата вида музика, които той издаде досега става въпрос. Дали ми пука, че е убил някого, било то и музикант чиято музика харесвам много? Все ми е тая... Дали се радвам, че излиза от затвора? През оная работа ми е... Тези хора ме интересуват само и единствено с музиката, която правят, всичко друго свързано с тях ми е абсолютно безразлично. Дали ще убиват или ще раздават милостиня на бедните за мен лично е без значение. Това се е случило и се случва в Норвегия, не в България. Чудя се и за какво се вихрят тези страсти тук... нито един от вас не е бил близък нито с единия, нито с другия, дори не сте ги познавали. А и както неведнъж е казвано, научете се да разграничавате изкуството от изпълнителя. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bangela 13.03.2009 10:10:31 отговори + 0 0
Ок, Варг е психопат. Ти си прав, ние всички останали сме се объркали - по отношение на музиката, на живота, на морала и на правораздаването. Тоя Балкански бабаитлък е съсипващ наистина - сто души се опитват да му обяснят позицията си по 1000 начина, оно рупа ли рупа. Хайде тогава кажи "наздраве" и да си ходиме, че стана досадно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 12.03.2009 21:45:04 отговори + 0 2
Уфф, писна ми. Сериозно. Фактът, че е наръгал жертвата повече от двайсет пъти, говори, че е психопат. Фактът, че е бил хванат да шофира кола, тъпкана с оръжия, и това по време на отпуската му от затвора, също. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Frances 12.03.2009 19:48:05 отговори + 2 0
Ееее супер !!! Най-после да пуснат Варг от клетката!
От кога чакам да чуя тази хубава новина ))
Жив и здрав да е и нека от тук нататък живота му е спокоен и изцяло отдаден на музиката,каквато и да е тя!Много се радвам,че Варг най-после ще усети красотата на норвежката природа,която съм сигурна,че му е липсвала най-много в затвора.Дано само отмъстителните фенове на Мейхем не го спипат....
Вече си свободен братко !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

някой 12.03.2009 19:43:35 отговори + 2 0
ТОЗИ ЧОВЕК Е ИЗВЪРШИЛ УБИЙСТВО ПО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЖЕСТОК НАЧИН!!!
По повод изказването на Тигъра - за човек,който е изнасилил приятелката ти и убийството му е малко наказание....Осакатил е момичето за цял живот...
Това е най-жестокото,което можеш да причиниш на някого...Изнасилването оставя изключително дълбоки
белези в психиката и душевноста на човек и го осакатява за цял живот - някой полудяват,други се самоубиват,трети не се отвращават от всички мъже и никога не допускат никой до себе си...Тъй че ако Еронимус наистина е изнасилил приятелката на Варг аз лично ОПРАВДАВАМ НАПЪЛНО УБИЙСТВОТО МУ !!! И ако аз пишех законите за изнасилването щях да дам СМЪРТНА ПРИСЪДА ! Защото някой който е извършил такова ЗВЕРСТВО НЕ ЗАСЛУЖАВА ДА ВИДИ БЯЛ ДЕН !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 12.03.2009 14:54:30 отговори + 0 0
BlackAdder - 2009-03-12 09:09:36:
И ТИ викаш АЗ да спра...
--------
Да. Ако не си идиот.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


gorchy 12.03.2009 13:09:42 отговори + 2 0
Навремето доста хора се бяха заканили, че ако Варг излезе на свобода, няма да е жив задълго. Ще е интересно да видим дали още си държат на думата.
А последният албум на Мейхем е велик.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 12.03.2009 09:09:36 отговори + 0 0
милиони - с Хамър?? 1 промил в кръвта!?!? Липса на шанс!?!? И ТИ викаш АЗ да спра...

Варгът сигурно и той е искал да нареже хлебеца на филийки, ама имал някакъв си 1 промил в кръвта и вместо това улучил другарчето си. Лош късмет. Други милиони биха нацелили самуна. Пак опитал. 23 пъти...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 12.03.2009 08:41:19 отговори + 0 0
поздрав за всички с "Black Spell Of Destruction" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

darkane 12.03.2009 07:10:11 отговори + 0 0
е, все ще се пробва да изкара някакви пари от миналата си слава. то иначе как ще се прехранва =) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Astarot 11.03.2009 22:48:53 отговори + 1 0
A знаете ли че Аарсет пръв е извадил нож??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Тигър 11.03.2009 20:03:24 отговори + 0 1
BlackAdder, пишеш глупости бе, човече! Спри се. Освен това между да направиш нещо, което правят милиони ежедневно(да караш с един промил алкохол в кръвта), и да не извадиш техния късмет и това да наръгаш човек повече от двайсет пъти, половината от които вероятно след като вече е умрял, има известна разлика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bangela 11.03.2009 19:12:37 отговори + 1 0
Естествено, няма нормален човек, който да оправдае убийство. Но нещата са много по-сложни, не могат да бъдат обяснени еднозначно. Истината е че многото събития, които се случиха в Норвегия в този период са феномен с дълбоки причини. Лично аз намирам в тях много повече смисъл, отколокото в това някой перко еди къде си да изпозастреля половината си клас, щото му е скучно или не е намерил себе си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

M16 11.03.2009 18:49:51 отговори + 1 0
bangela - 2009-03-11 18:41:57
Нали и аз това писах... Разглеждали са неговия случай и са искали смъртно наказание. Отностно кой кого си прав. В материали които съм чел, става ясно че е било въпрос на време "кой кого"... Не оправдавам постъпката на Варг... Само можем да съжеляваме, за тези 16 г. които минаха... Щеше да ни радва с още албуми...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bangela 11.03.2009 18:41:57 отговори + 1 0
В Норвегия няма смъртно наказание, най-тежката възможна присъда е 21 г., която и дават на Викернес. Освен това, много грешно е ситуацията да се разглежда Burzum Vs. Mayhem, поне от наша фенска гледна точка. В музикално отношение и двете имена са колоси, не може да се спори. От човешка гледна точка - и двамата и Варг, и Юронимъс са (били) луди за връзване (но затова и музиката им е велика)... От фактическа гледна точка - положението е било "око за око" - или аз тебе или ти мене. Можеше да е точно обратното - Варг да свърши с прерязано гърло, а Юро да го лежи. Освен това, проблемът не е само с тях двамата, още доста хора са били намесени. Вярно е че Варг си е имал и компания - доколкото не ме лъжат спомените това е Blackthorn - също член на Mayhem.
Накрая - стига и с целия тоя драматизъм, при положение че в България стават такива гнусни убийства всеки ден и те са дело на хора, които наглед са напълно нормални.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

M16 11.03.2009 18:09:11 отговори + 0 0
До...
Raingod - 2009-03-10 14:19:09
Mago De Oz - 2009-03-10 14:20:53
Stormbringer - 2009-03-11 09:57:50
... и другите незапознати "специалисти"

Едва ли сте слушали метал, когато е станало убийството... Големи писания, голяма злоба. A можеби всички сте фенове на Мейхем... (едва ли, те за нищо нестават)
16 г. ви се струват малко. Ако бяхте запознати с темата, щяхте са знаете, че когато беше процеса срещу Варг, в неговия случай са искали смъртно наказание. За радост, ДА, за РАДОСТ, не са я приели!
Постъпките му, не ме вълнуват, прекалената ви фенщина води до тези глупости които сте писали. За мен Варг е ЕДИНСТВЕНО музикант. Издал е такива образци в музикално отношение. Но тази негова музика, трябва да се почуства, не е за всяка овчица. А вие си хейтърствате колкото искате. човека си е платил достатъчно за деянието!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


едно блек метълче (о 11.03.2009 17:40:51 отговори + 0 0
Съжалявям но след толкова коментари не можах да се сдържа.Фен съм на Варк и то не просто на музиката му.Защо така наречените блекове не осъзнаят,че блека не е само и единствено музика,и, тоя убил оня.Тоя осъдил другия.Музиката е само "дрехата",ако мога така да се изразя,на цялата блек философия.Има страхотен документален филм за блек движението в Норвегия и за деянията на Варк и делото срещу него.Намерете го гледайте го!Тук става въпрос за идеология,която има хиляди последователи в цял свят.Хората в Норвегия се срахуват само като чуят името му (не преувеличавам),приемат го за материализация на Сатаната.Ако не е Варк друг ще се появи на негово място,но това,което се е зародило в края на 80-те години на миналия век ще продалжи да живее!
Ave Satan!Ave Domeni Inferi!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 11.03.2009 17:38:49 отговори + 0 0
Тигре, според теб да се напиваш всеки път и да караш тежък джип по улиците е неосъзната и непредумишлена постъпка, като последствията от това са ти пределно добре известни и дори участваш в кампания по ограничаването им!!! Глупостите не ги говоря аз
За катаджиите - си прав, би трябвало да лежат за съучастие, но за тях изобщо не става дума в случая. Между другото, Варг Бурзума е бил с придружител, който е осъден като съучастник, но каква му е съдбата, не помня /в смисъл четох, но беше одавна, а годинките си казват думата /.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 11.03.2009 17:13:59 отговори + 1 0
Знам, че е наръгал човек двайсет и кусур пъти. Това ми е достатъчно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bangela 11.03.2009 16:34:41 отговори + 1 0
Тигър, а ти знаеш ли всички факти около убийството на Юронимъс? Питам само, за да сме наясно. Смешно е как тези, които претендират че са най-оупън майндед, виждат света в най-монохромни тонове. Четете повече и най-важното - мислете повече. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.03.2009 16:33:34 отговори + 0 1
Смърт за тоя бе! Уби Euronymous без който тоя нямаше да бъде такъв музикант а ся е на свобода... за такива доживот! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Muscaria 11.03.2009 16:14:37 отговори + 0 0
Какво ли не се изприказва, някои дори не са наясно кого защитават и кого харесват, изведнъж много заобичаха Уйринимус и да седял да си прави музиката в затвора. Абсурдни неща чета тук, някой дори в качеството си на юрист се провъзгласи "Тоя трябваше да лежи без право на обжалване, особено - след въоръжения опит за бягство!", другия пък психолог "Понякога и това е начин да изразиш чувствата си спрямо някого." Или пък" А ОНИЯ от Дисекшън".Много е забавно да ви чета, продължавайте да видим до къде ще стигнете. А сравнението Варк Викернес и Максим Ставински? Гениално е, поздравления. И Black Adder, хахах, този персонаж се изгаеше от Роланд Аткинсън ако не се лъжа?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 11.03.2009 15:49:40 отговори + 0 0
абе да излзиа бе, кво ви пука? той най-хубавите си години ги е изживял в дранголника и свинктера му е вие като скъсано акордеонче като пърди...

то е ясно, че сума ти лумпени сега се кефят, че щял да излезе - и какво като излезе бе? нали няма да прави метъл, ще прави електроники...о да, забравих, когато Кристичано прави електроники е куул, когато ги прави Свен Вет е тъпо...

Пък в затвора му е по безопасно - само го лашакат, навън все някой ще се намери и да го убие...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 11.03.2009 15:23:17 отговори + 0 0
BlackAdder, не пиши глупости, че се излагаш. Знаеш ли какво е предумишлено убийство? Знаеш ли какво е непредумишлено убийство? Знаеш ли всички факти около случая на Стависки? Знаеш ли, например, че е бил спрян от полицаи малко преди убийството и са го пуснали? Знаеш ли, че блъсната кола също е била в нарушение? Знаеш ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 11.03.2009 15:12:17 отговори + 0 0
Тигре, не съм съгласен с теб. Фигуристът съзнавал ли е, че пие? Съзнавал ли е, че се качва в Хамър пиян да кара? Правел ли го няколко пъти? Отговорите на всичките въпроси е "ДА", следователно абсолютно съзнателно и преднамерено е газил хора с тежкотоварен и брониран джип, повече опасен за околните, отколкото за шофьора. Затвор за него! Три години са му даже малко, защото, пак повтарям, убийството си е предумишлено, а даже имаме и опит за масово такова - спокойно можеше да прегази и 23 човека. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.03.2009 14:57:54 отговори + 0 0
е оня от Дисекшън кат го пуснаха после сво стана? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Йонас 11.03.2009 13:40:55 отговори + 0 0
Тръгнали малките овчи душици да разсъждават за Вълка... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mm 11.03.2009 13:01:56 отговори + 0 0
Със сигурност, ако го оставят болния мозък в затвора - има повече шанс да доживее старини. Поне щеше да се занимава само с музика, а не с други глупости. Едно, че му се точат сума-ти други малоумници - уонаби-селебритис - включително онзи от Abruptum. Другото, че самия Кристиянчо, колкото и да се прави на миличък и затъжен за семейството, със сигурност ще му се изчекне шайбата пак в най-скоро време и ще сътвори поредната глупост. Само да напомня, че той трябваше да излезе с година по-рано, но докато си беше в гарнизонна отпуска, пича нарамил едни едрокалибрени оръжия в колата и забравил да се прибере в затвора.
А коментарите по-долу просто отново показват, че в България болшинството хора папагалстват глупости, и много малко хора мислят с главата си. Става дума за хладнокръвен убиец, нагъл и бездарен дотам, че да използва деянието си за PR-кампания, и да изпраща бомби в писма до блек-метъл групи от Израел. Това, че харесвате музиката му, не виждам какво общо има с факта, че самият той е самовлюбен малоумник. Argumentum ad hominem... ама т'ва е доста трудно за практикуване от слаби умове, които предпочитат да виждат света черно-бял, блекари-неблекари, трюта-нетрюта, ЦСКА-Левски, наште-ваште и прочие глупости. Истината е, че човека прави (или по-скоро "правеше") добра музика, но е изчанчен в главата, плиткоумен егоцентрик.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 11.03.2009 12:04:07 отговори + 0 0
Прочее, на МЕН Варг ми е известен кажи-речи изцяло с убийството. Музиката му не ме интересува, подбудите му - също. Проблемът ми е с коментарите по-долу, и по-точно с феновете му. Хора, ТОЗИ ЧОВЕК Е ИЗВЪРШИЛ УБИЙСТВО ПО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЖЕСТОК НАЧИН!!! Проумейте го най-после. НЕ Е НОРМАЛНО да се радваш, че такъв е излязъл предсрочно от затвора. Колкото ще "гениален" да е.

Сравненията със Стависки, които 1349 прави, са горе-долу толкова некоректни, колкото сравненията на Metallica с Глория. Защото фигуристът не е целял убийството, най-малкото.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

69 11.03.2009 10:42:41 отговори + 0 0
като видях толкова много коментари под новината се зарадвах.после като ги прочетох видях че повечето не са написани от блек фенове а от злобари.нали в булгаристан живеем все пак. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.03.2009 10:37:11 отговори + 0 0
Strombringer...определено не всяко блек метълче е така, доста не са, още повече доста са против него. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Stormbringer 11.03.2009 09:57:50 отговори + 0 1
Бурзум трябва да си остане до края на дните си зад решетките. Със какво право той ще отнема живот бе?За мен той е измет и за нищо не става. Иначе всяко "блек метълче" слуша Бурзум и му се радва на "великата" постъпка. Ужас.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Zealotry 11.03.2009 09:44:47 отговори + 0 0
Понякога и това е начин да изразиш чувствата си спрямо някого. Някои дори нараняват себе си, за да го покажат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 11.03.2009 09:16:28 отговори + 0 0
Анонимен - 2009-03-10 16:53:38,

Еми хубаво, дай всички дето не ни харесват да ги наръгаме 23 пъти с нож и да ни се размине само с 16 годинки в дранголника.
Тука музиката или личните симпатии/антипатии нямат нищо общо. Тоя трябваше да лежи без право на обжалване, особено - след въоръжения опит за бягство!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dunkelheit 11.03.2009 09:07:22 отговори + 0 0
На официалния му сайт все още няма нищо. Има само тук и в Блабърмаут. Предполагам, инфото още не епотвърдено, така че - по-спокойно с коментарите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

frost 11.03.2009 08:39:57 отговори + 0 0
да много умнотии!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


indimentions 11.03.2009 07:19:17 отговори + 0 0
Абсолютна селяния цари в коментарите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тъпизъм 10.03.2009 23:27:41 отговори + 0 0
Само 16 години затвор за убийство?! Чудесно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Izrod 10.03.2009 22:49:06 отговори + 0 0
Убиец е тоя суек,верно много хубави албуми,но ако не беше този,Мейхем можеше да станат нещо доста по-голямо.За какво му беше да трепе Уйринимус?!Глупак! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Revenge 10.03.2009 22:42:48 отговори + 0 0
Смърт за тоя изверг ненормален!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 21:52:13 отговори + 0 0
Яка блузка има Варги! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Insomniac 10.03.2009 21:18:17 отговори + 0 0
БАА ЕВАЛЕЕЕЕ!!! ^^ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DirtyDream 10.03.2009 21:09:49 отговори + 0 0
Бай ти Варг няма нищо против Мейхем(така си мисля). Даже е свирил на бас в най-добрия им албум. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sis 10.03.2009 20:33:46 отговори + 0 0
Са да не се чудите що MAYHEM ше измрат Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 10.03.2009 20:15:13 отговори + 0 0
PS Всъщност, под "по-електронна" май има предвид групи като Das Ich, Kraftwerk... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 10.03.2009 20:03:47 отговори + 0 0
Че той Варг каза, че няма вече да се занимава с метъл, щото това не било чиста арийска музика (според неговите виждания арийска=европейска=класическа/фолк/друга по-електронна музика, каквото и да има предвид с последното), а метълът бил негърска музика и ако ще се занимава въобще с музика в бъдеще, то ще е с класическа. Така че и да го пуснат, очаквайте в най-добрия случай нещо РАЗЛИЧНО.

@Elmar, аз лично съм съвсем наясно, че доста от подбудите и вижданията на блек метълите лежат на културно-исторически основи, например, а не на религиозни (да не говорим за сатанински, макар че и такива има). Но по никакъв начин не виждам как историята на Норвегия оправдава убийството. Пък аз Варг бих го държал в затвора дори само заради изгарянето на църквата Фантофт (и аз по културно-исторически, а не по религиозни причини).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


DirtyDream 10.03.2009 19:45:17 отговори + 0 0
ЛОЛ ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bodomizer 10.03.2009 19:36:47 отговори + 0 0
Изглежда ми свежар Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 19:27:39 отговори + 0 0
ЙЕС ЙЕС ЙЕС Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 19:17:33 отговори + 0 0
А,дано да намине през наща държавица да ви размаже физиономиите на всички,които го плюете.ХАХАХАХА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Луд Метъл 10.03.2009 19:15:36 отговори + 0 0
най-накрая моя идол е на навън Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 10.03.2009 19:02:15 отговори + 0 0
ооо,огромна грешка да го освобождават.е ся,ако не им го върне тъпкано па те на,ха ха.burzum forever!!!честита свобода брат!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 18:46:27 отговори + 0 0
ХИЧ ДА НЕ ГО ПУСКАТ! ** ** *** ******* ******! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

уринатор 10.03.2009 18:37:38 отговори + 0 0
както се казва" кои не ме аресва ше го шибам, кои ме аресва- два пъти" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

obZen 10.03.2009 18:26:04 отговори + 0 0
Абе да изгние в затвора тоя боклук! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bangela 10.03.2009 18:12:19 отговори + 0 0
AVE!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Lapsiz 10.03.2009 17:56:24 отговори + 0 0
Очаквам сплит с Absurd. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 17:22:50 отговори + 0 0
Щом всички се кефите повече на музиката му отколкото на него самия...ами той може да си я прави и в затвора. Не виждам защо се радвате...вътре или вън той повече сигурно нищо няма да направи. Така че по-добре вътре, заслужава си го! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Elmar 10.03.2009 17:16:26 отговори + 0 0
Рейнгод, аз не се кефя на Варг, а на музиката му..

Смятам, че е гениална.

Може и ти да хвърлиш едно ухо, може да ти хареса..

Точка на спора. Така де,няма да караме Сатир да ни банва..)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Raingod 10.03.2009 17:09:48 отговори + 0 0
Няма значение какъв е бил другия. Както и сатанизма няма нищо общо. Убийството си е убийство при това брутално.

Смешник си ти да се кефиш на тоя урод! Бахти **********.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

LinkRage 10.03.2009 17:05:21 отговори + 0 0
Да е жив и здрав! Верно си е новината на деня даже май на седмицата
Евалата на Норвегия
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 10.03.2009 16:53:38 отговори + 0 1
Тея дето се възмущават, ако наистина знаеха малко повече, щяха да знаят, че Euronimous никак не е цвете за мисиране. Също толкова побъркан, ако не и повече. Сигурен съм, че родителите и близките му даже са се зарадвали, като са го убили, изрода. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 16:50:23 отговори + 0 0
Тва е Дядо Коледа в извънработно време, нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Elmar 10.03.2009 16:46:44 отговори + 0 0
Рейнгод, много добре знаем историята..по-добре и от теб, бъди сигурен..
Защо трябва да съдиш някого, без да познаваш детайлно ситуацията..
Заради такива смешници като теб, тоя "урод" Варг затвори уебсайта си..беше му писнало да го наричат сатанист..
Сатанизмът няма нищо общо..просто прочети малко история на Норвегия и може би ще проумееш за какво е всичко..
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 16:44:44 отговори + 0 2
Що не кажете на близките и приятелите на Euronymous колко е велик и как трябва да го пуснат на свобода, защото е (ебати) "големия музикант" и има издадени 100 и кусур "невероятни" албума. Това достатъчно сериозно оправдание ли е да се пусне един брутален убиец на свобода, който е по-известен с това, отколкото с музиката си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Raingod 10.03.2009 16:26:57 отговори + 1 1
Абе вие нацяло сте изперкали. Имате ли представа за какво лежи в затвора тоя урод? Жертвата му има 23 прободни рани. Тоя и 1000 години да лежи му е малко. Оня тип във Варна, който е наръгал момичето и него ли да го пускат? Като е музикант да не му е позволено всичко? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 10.03.2009 16:24:17 отговори + 0 0
@Bestyal, и смисъла на поста ти е?

:facepalm:
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Aske 10.03.2009 15:37:59 отговори + 0 0
Мисля,че феновете на Мейхем надали биха направили нещо,а и какво ще бъде то ако се опитат да го направят?Сигурно ще има много хора,които ще роптаят за освобождаването му,но в крайна сметка-достатъчно излежа в затвора. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 15:35:32 отговори + 0 0
Надали феновете на Мейхем ще направят нещо... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 15:33:26 отговори + 0 0
Какъв мухльо,какво гниене?Какъв ти е проблемът на теб?! Muscaria правилно каза...все още има хора,които го слушаме. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arcturus 10.03.2009 15:32:01 отговори + 0 0
като се замислим май повече от половината блек метъл сцена са лежали в затвора или са имали условни присъди за изнасилвания,убийства,палежи на църкви, оскверняване на гробища и какво ли още не.Имаше случай с някъв дето отишъл на погребение и отрязал главата на мъртвеца и я откраднал.Явно си им има нещо.В края на крайщата той трябваше вече да излезе.Ще видим какво ще стане сега, каква ще е реакцията на феновете на Mayhem. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


1349 10.03.2009 15:26:00 отговори + 0 0
много добре знаем какво се случва с такива хора в България...само вижте случая с Максим Ставински...какво да коментираме повече Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 10.03.2009 15:10:07 отговори + 0 0
А да видим тука ако азиз или графа загробят някого, дали изобщо ще лежат!!!
Но от друга страна е тъпо да се мисли, че за 16 години се е поправил - нали има опит за бягство от затвора, при това е бил въоръжен като талибанин.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 10.03.2009 14:56:03 отговори + 0 0
въпреки че ще си противича сам на себе си в известен смисъл,искрено се надявах да не открия коментари под тази новина... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Владо 10.03.2009 14:54:18 отговори + 0 0
Единствената блек група която харесвам - знам,че няма да го видя на живо на концерт, но.....ще поживеем и ще видим. Нядявям се да прави музика Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lamb of God 10.03.2009 14:52:39 отговори + 0 0
Хъх... Нровегия имала проблеми с правосъдната система! Дааа, беее! Тук ако беше, или изобщо нямаше да го хванат, или адвокатите му щяха да го изкарат я невменяем, я болен от дископатия, я от нощно напикаване. В най-добрия случай щяха да му дадат пет години и половина и да го пуснат на втората за примерно поведение. Моля ви се!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


whips 10.03.2009 14:52:05 отговори + 0 0
И кога точно го освобождават? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 14:50:46 отговори + 0 0
Айде,нашето момче излазя...пзете се Mayhem Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stanley 10.03.2009 14:46:42 отговори + 0 0
Не мисля, че в Норвегия имат проблем с правосъдната система. Там най-тежката присъда е 21 години лишаване от свобода, а Варг е излежал 16 от тях. Предвид народопсихологията на скандинавците и склонността им към вглъбение, 16 години определено са доста дълъг срок. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Elmar 10.03.2009 14:40:14 отговори + 0 0
Крайно време беше злият гений да излезе от зандана.

Невероятен музикант;за съжаление смахнат..

Изкуството му ще остане след него, независимо дали е убиец, подпалвач на църкви и прочие..

Само две песни стигат, за да усетите магията - Томхет(Празнота) и Дет Сом Енганг Вар(Онова, което беше)..

Велик!!

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Muscaria 10.03.2009 14:35:20 отговори + 0 0
Ало, някой от вас лежал ли е в затвор? Много сте добри да раздавате правосъдие. Само не ми отговаряйте :"а ти лежала ли си?", ще е доста банално. Мухъл бил, всеки някога, пък и някой все още го слушат. А за теб Raingod някой чул ли е? ********. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


DirtyDream 10.03.2009 14:33:11 отговори + 0 0
Много ти разбира главата на тебе..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 14:30:20 отговори + 0 0
Къв поклон бе? Шибан убиец, трябва да изгние в затвора! Пфу! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 14:24:08 отговори + 0 0
Поклон пред Викернес.напълно ми е ясно,че с музика той няма да се занимава.Важното е ,че е свободен! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DirtyDream 10.03.2009 14:23:32 отговори + 0 0
Хаха ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 14:23:25 отговори + 0 0
Кво парти бе мен тоя е убиец трябваше да си изнгие в затвора Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kooti 10.03.2009 14:22:11 отговори + 0 0
Det som engang var,няма друга такава песен!Това което някога е било... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mago De Oz 10.03.2009 14:20:53 отговори + 0 0
Поредната смешна правосъдна система в Европа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tak 10.03.2009 14:19:16 отговори + 0 0
Жалко че няма да се занимава с музика вече Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Raingod 10.03.2009 14:19:09 отговори + 0 0
Как може да го пускат тоя мухъл от затвора. Явно не само в България имаме проблем с правосъдието. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DirtyDream 10.03.2009 14:15:00 отговори + 0 0
Заслужава го...... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 10.03.2009 14:08:59 отговори + 0 0
ше се размажа не не Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 14:07:49 отговори + 0 0
супер новина Но нали ви е ясно, че той няма да се занимава пак с музика, особено с блек метъл? :> Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mort 10.03.2009 14:07:38 отговори + 0 0
finaly Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kooti 10.03.2009 14:05:07 отговори + 0 0
Ей това е вече Новината на деня! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lamb of God 10.03.2009 14:03:29 отговори + 0 0
Burn your local church... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Pusciferian 10.03.2009 14:03:07 отговори + 0 0
Хаха, най-сетне бе Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vexo-NekroSexo 10.03.2009 14:02:53 отговори + 0 0
Ше дигна парти напрао :Д Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Funeral Frog 10.03.2009 14:02:44 отговори + 0 0
Не пишете глупости, само Count Grishnackh е псевдоним, рожденото му име е Kristian Larsson Vikernes Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.03.2009 14:02:38 отговори + 0 0
Ееееееееееее Време Бешеееее Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".