Подготвят рок фестивал под "Чинията" на връх Бузлуджа

24 мар 2017, 10:54 ч. 4145 / 13 57
пред./следв.

   Рок фестивал в подножието на изоставената "Чиния" на връх Бузлуджа подготвят на 8 юли ентусиасти от Казанлък. Сред евентуалните участници на първия фест "Бузлуджа рок-култура" са Николо Коцев с групата си КИКИМОРА, SEVI и "дизайнерската" банда от Казанлък INSPIRATION, в която участват млади музиканти, ученици и възпитаници на Националната гимназия по пластични изкуства "Академик Дечко Узунов".

   Очаква се предложението да бъде прието и от Община Казанлък, която да включи феста в културния си календар.

 



Коментари   (57)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Misery 28.03.2017 11:19:35 отговори + 0 3
хикс, бате, и ти си един син коумнист... С такива като тебе червени даже и не ни трябват.
Чуй малко какво говорят и другите, може да се изненадаш, че и в техните аргументи има разум.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

fgg 25.03.2017 08:06:09 отговори + 1 6
По вашата логика и Колизеума трябваше да съборят, защото там са умирали хора Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 09:30:08 + 2 2
Не, но ти нашата логика изобщо не си я схванал/а.
Но няма и да ти я обяснявам, защото няма смисъл. Достатъчно се хабих за другите любители на чинии.

Какво ли се учудвам - то това е характерно за червения електорат. Едно си знаят и едно си баят. Без изобщо да (могат) да мислят.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феята на зъбките 24.03.2017 14:00:31 отговори + 15 2
Пф... на тоя ветрилник горе, НЕ, мерси! Там да ми лъха на соц. кенеф, твърдо НЕ!
По-добре да свирят нейде из Казанлък...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

псевдоним 24.03.2017 13:27:58 отговори + 11 2
И тия мушмороци ще усвояват кинти за култура. Във всяка паланка - фест, всяко кметство - издоило финанси на европейските данъкоплатци. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 24.03.2017 11:39:00 отговори + 10 23
Лошо ми става, като гледам разсипията българска , унищожила този уникален архитектурен паметник . Само който е посетил монумента в златните му години, ще ме разбере . А иначе децата нека си правят рок концерти , нека се развива младежта . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


хикс 24.03.2017 11:42:37 + 18 11
Айде марш в Сибир!
Аз съм го посещавал в "златните му години". Два пъти. Още ме лъха на гаден комунизъм и тоталитаризъм само като се сетя. Трябва да го сринат със земята!
По твоята логика - да се запазят и почитат и архитектурните паметници на Хитлер и нацистите.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Санд 24.03.2017 12:03:04 + 13 6
Историята е такава каквата е. Като бутнеш някоя и друга сграда нищо не променяш (освен разбира се, ако не пречи от чисто практични съображения). Не съм почитател на никоя партия и не разбирам целеносоченото разрушаване на нещо само заради идеята. Пример е мавзолея, чието място зее празно и грозно точно в центъра само за да се покажем демонстративно колко сме скъсали с миналото (а реално не сме)...
Не знам доколко все още е здрава конструкцията, но гледах проекти за чинията и има потенциал да се промени в нещо смислено. Провеждането на фестивал там е малко странно и за мен.
Политиката е *ибана работа, избягвайте я...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 24.03.2017 12:48:00 + 11 17
Паметникът на Бузлуджа беше уникално по рода си произведение на изкуството . Огромните пана от кристал, монументалните мозайки , белият мрамор в залата и мекото осветление създаваха единствена по рода си атмосфера . Независимо каква е била идеята за построяването му, изкуството е над всичко . Именно такива като "хикс" са тези , плюли върху труда на десетките творци, оставили почерка си в този монумент . Хиксовците са тези, от които продължава да страда България .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пролетарий 24.03.2017 13:04:50 + 10 6
Чудил съм се понякога на тъпите ти коментари, но сега всичко ми става ясно, другарю. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 13:17:28 + 14 9
Смешник! Изкуството било над всичко. Пак да попитам - за няма и 10 години в Германия нацистите правят много повече и по-добро "изкуство" от кухите червени глави за 45 години. Защо не е оставено и ти защо не страдаш за хитлеровите паметници така както за комунистическите и номенклатурните облаги на родителите ти?
Мойсей е водил евреите 40 години в пустинята, докато не умре и последния, който си спомня робството в Египет. И тук трябваше така да стане със соца. Но да умрат не толкова обикновените хора, колкото червената върхушка, чиито синове управляват задкулисно и до днес. И от които ти си част или им симпатизираш.
И понеже тоя сайт не е на Пеевски - мога да ти кажа директно в очите. Марш в Сибир, червено мекере!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 24.03.2017 13:23:23 + 7 8
Никога не съм имал нищо общо с комунистите и този обречен на провал строй . Но не си мисли , че ти си правия. Всъщност глупостта ти пречи да разсъдиш правилно . Показателно е ,че даваш пример с Моисей . Та ти дори не правиш разлика между митология и история . Няма какво повече да коментирам, ти сам се изложи . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 13:31:54 + 7 5
Тука можеш да напишеш, че имаш 5 ръце и 2 глави. Но дали е така и с какво имаш и с какво нямаш общо - си личи от коментарите ти.
Абсолютен глупак си ти. Като давам пример от Библията това да не значи, че го смятам за исторически факт?
Дадох 1 пример с Мойсей и 2 с Хитлер. Ти тези с Хитлер много "тактично" си пропускаш, щото са абсолютно 1:1 с твоите мераци. И взе, че се хвана за "митологията". Добре - ще си говорим и за Мойсей, ако ми отговориш първо на вече зададения 2 пъти въпрос (сега го задавам за 3-ти път):
Ако въздишаме, прославяме и страдаме за разрушените паметници на комунизма - защо не въздишаме, прославяме и страдаме за разрушените паметници на нацизма?
А?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.03.2017 13:49:40 + 9 5
"Ако въздишаме, прославяме и страдаме за разрушените паметници на комунизма - защо не въздишаме, прославяме и страдаме за разрушените паметници на нацизма?"
хикс, правим го защото сме тъпи. Вместо да рушим, може да го използваме за друго. Идеологиите са в главите на хората, сградите може да се префасонират и да са символи на каквото ги направим. Че и пари може да правим, но къде акъл, по-лесно е да се бута.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

игрек 24.03.2017 14:06:03 + 6 7
"защо не въздишаме, прославяме и страдаме за разрушените паметници на нацизма?" - кой по-точно ти е казал, че не го правим?

Само типично комунистически мозък като теб, който е толкова объркан, че се смята за антикомунист, би унищожил такъв паметник. Във всяка една нормална държава подобни монументи са съхранени, поддържат се и от това се правят огромни пари, като ясно се посочва и защо са част от нещо лошо. Е, да, тук това няма как да стане - мъдрата ни държава е оставила чинията да се саморазруши или да бъде разрушена от вандали като теб,няма нормален път който да стига до нея и да бъде ползван от туристите...

Оценките на паметника в Tripadvisor, дадени от чужденци, са почти еднозначно много високи, въпреки ужасното му състояние в момента. И те ли са комунисти?

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 14:17:01 + 6 5
Игрек - ти си сляп. Я виж тая огромна петолъчка и ми покажи паметник или каквото и да е с такъв огромен пречупен кръст, което да си стои до днес и да е туристическа атракция. И тогава ще си говорим.

@ Прост българин - къде намеси сградите? Аз говоря за паметници.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чалга? 24.03.2017 14:32:37 + 8 6
Уау! Да сме видели оценките на чужденците в Tripadvisor. Че те тея същите чужденци поставят същите високи оценки и се кефят и на чалга кръчмите. Да видим ли и тях и да се прехласваме и по чалготеките? Нали и те са някакъв вид архитектура и култура? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.03.2017 15:52:38 + 7 5
хикс, и сградите може да са паметници, а и от паметници може да се изкарат пари. Специално Бузлуджа и идеална за музей на соца. Наистина вътре беше добре направено. Баси яките декори за концерти на Лайбах и Рамщайн - Ду хаст и от стената ти се пули я Маркс, я Ленин.
У нас имало ли е някакъв фашистки паметник бутнат от комунистите, времето е било малко, война, не се сещам за такъв.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 16:05:12 + 6 3
Говоря за паметник като скулптура/монумент.
Иделно било за музей на соца. Изобщо не е. Това да не е Шипка. Музей на соца, какъвто има, трябва е във или близо до населено място, а не на връх. Ти всъщност бил ли си в музей?
Музеите са разделени на помещения и етажи и освен това имат огромни хранилища. А това е една голяма празна зала. Без достатъчно обемни складови помещения и на връх. Баси и "идеалния" музей
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 24.03.2017 16:07:43 + 2 5
Аз казвам да съборим парламента и да наредим водещите партии една до друга на стадион "Левски"... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.03.2017 17:02:34 + 5 4
хикс, екстра си е Бузлуджа за разни любители на екстремни музеи. И сега разни летят и се катерят да я снимат.
Бил ли съм в музей, хахахаха, ти бил ли си?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 17:17:56 + 6 4
Би ли съм? Карал съм курс по музеезнание в СУ. Пак ме питай нещо за музеите.
Та да те питам и аз - какво значи "екстремен музей"? Дай пример за такъв. После виж как първо говориш, че бил екстра за музей на социализма, а после - за екстремен музей. Къде е едното, къде е другото? А?
В музеи по принцип се водят деца от основни училища, че и от предучилищна възраст. Я си представи как отиват те и колко време ще трябва да ги извозват и т.н. за посещение на един исторически музей, какъвто е музеят на соца.
И не ми давай пример с хората, които се катерили и летели. Старата ти баба как ще се изкатери? Или ще хвръкне? Или музея на соца не трябва да има лесен достъп за стари хора, за деца и ученици, за хора в неравностойно положение и т.н.
И пак ти казвам за хранилището. Всеки музей ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има прилежащи големи помещения за хранилище. Чинията няма такива помощения. Ама специално за теб ще ги изкопаят. На планински връх. Или ще ги пристроят.
И изобщо тука в София, където направиха музея на соца - много лош избор. Не са те питали тебе......
Сега щяхме да имаме "екстремен музей на соца", до който се стига с катерене/летене или еднодневна екскурзия с автобуси
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.03.2017 17:54:38 + 2 4
хикс, сам се сети какво е "екстремен музей"
В София има музей на соца и съм го гледал, не е кой знае какво, но дава някаква представа. Не знам дали отблъсква или предизвиква любопитството на младото поколение да пробват да поживеят в такова общество.
Но не пречи Бузлуджа да стане музей за любителите на ексремните изживявания. Не знам дали има помещения за съхранение, но след като си запознат, че няма, може да се възстановят музайкети и т.н. интериор на Бузлуджа и да се прожектират някакви филми за соца (например), без да има експонати като в София. В този вид музей или само паметник ще се нарича го оставям на по-компетентните. Мисълта мисля, че стана ясна - с повече въображение, нещо вместо да се руши, може да се преустрои, освен ако не е вече толкова скапано, че да не може да се поддържа (като паметника пред НДК, въпреки че и за него има разни идеи, но мен ме съмнява да става за нещо).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 18:06:57 + 5 5
Не. Искам ти да ми кажеш какво е "екстремен музей" и да ми дадеш пример за такъв!
И как (тука явно ще трябва да си повтарям непрекъснато неудобните въпроси) - как Чинията стана от иделна за соц музей идеална за екстремен музей?
Сега пък можело и "музей без експонати" да бъде, в който се прожектират филми. Хахаха Сега да те питам и в кино бил ли си и и къде тук и колко голям би бил екранът?
http://webstage.bg/attachments/ckeditor/pictures-data/0003/1624/ORIGINAL-buzludja-6.jpg

И още нещо - докога ще продължаваш със свободните съчинения, само и само да "спасиш" обичната ти Чиния?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.03.2017 18:26:46 + 3 4
"Екстремен музей" е музей, на който ще се кефят любителите на екстремни преживявяния, в случая баирбудали и подобни. Исках да кажа, че вече се сещаш какво имаш предвид, но се хващаш за думата, много ядно такова нещо "ектремен музей" няма (засега). Но може някой да чете тук "мъдрите" ни мисли и да направи. Изобщо не ми е любима чинията, от политика също не се интересувам, идеята ми е, че е възможно да се преустрои на нещо привлекателно за туристи, пък как ще се нарича не е важно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 19:25:06 + 5 4
Хаааахаха, хахаха, хаха
За думата съм се бил хванал. Та ако ми кажеш, че искаш да направиш музей на наркотиците срещу училище (съвсем примерно) - аз ще се хвана за думата наркотик и няма да съм съгласен.
Да те открехна и още едно - какъв е един музей не се определя от това кой "ще му се кефи", а от експонатите в него. Например Музеят на мадам Тюсо не е музей за хора, които "се кефят на восъчни фигури". Това е музей на восъчните фигури. И кой ли го посещава? Определен вид хора (восъкбудали и подобни) или абсолютно всякакви хора?
Та викаш не ти е любима Чинията, ама от 10 кладенеца вода носиш и нов вид "музей" измисляш само и само да я "спасиш". Продължавай! Венсеремос!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.03.2017 19:59:47 + 4 5
Колко пъти да напиша, че не ми е любима чинията, а изказвам мнение по принцип, че ако нещо може да се преустрои и ползва, няма защо да се руши, особено заради някакви сантименти. Може за теб да са по-важни сантиментите, за мен не са. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 07:32:16 + 4 2
Много, много, много. Много пъти трябва да го пишеш и пак няма да ти повярвам. И пак питам - ей тъй за принципа често ли се палиш така и често ли измисляш нови видове "музеи" и си правиш толкова свободни съчинения, без нещото да ти е любимо?
Че ти трябва по цял ден това да правиш

По-добре било нещо да се преустрои и ползва, а не да се руши.
Ама че клише. И какво? Ти сляпо и винаги и абсолютно ли се придържаш към това клише? То тогава трябваше да си живеем още в първобитните пещери, щото нали що да ги изоставяме, вместо да ги преустроим и ползваме. И изобщо никога никоя стара сграда да не се руши. Да се преустрои и ползва.

Така. Сега след като мина вече една нощ и никой милионер (който има екипи денонощно ръчкащи нета за печеливши идеи) не ти е прихванал идеята за "екстремен музей" - давай и изобрети нещо друго.
Например - казанлъчани да си държат там зимнината, щото е високо и винаги е студено. Или да стане руско посолство. Или да се освети ярко да и служи като морски фар. Нищо, че не е на брега. Важното е да се ползва!
Давай - ти си иноватора
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.03.2017 09:41:54 + 3 3
Аз не се паля, изказвам мнение, май ти се палиш, след като си изписал такъв ферман.
В предишни отговори съм обяснил, че ако нещо не става за преустройване - не се и се разрушава. Дал съм пример с паметника на НДК, който според мен е за бутане, въпреки, че и за него периодично се явяват идеи за поправка, но аз мисля, че не става, той се разпада от първия ден на съществуването си. За да прекараш спокоен уикенд, ще ти напиша, че нарисуването на част от паметника на съветската армия като разни супер герои, ми се стори остроумно и забавно, бих го оставил.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 10:24:14 + 2 2
Ти понеже по-малко фермани изписа
Но ОК - когато ти ги пишеш не е палене, само аз ако ги пиша е палене.
Само че аз тука не пиша заради някакъв уж прост "принцип". Аз пиша, защото имам твърдо анти комунистическо убеждение.
И пак да си повторя, потретя и почетвъртя въпроса - често ли/всеки ден ли изобщо колко пъти така се па... пардон се непалиш да защитаваш ей тъй между другото някой свой принцип?
ИДИЛ като унищожаваха вековни персийски паметници ти къде беше?
Но за нелюбимата ти чиния си тук и вече цяло денонощие упорито се непалиш, мислиш, премисляш и измисляш всякакви варианти, за да я "спасиш".
Продължавай. Венсеремос!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.03.2017 10:47:34 + 1 2
Никъде не видях в правилата на сайта да пише, че може да коментира само някой с трърди убеждения. Аз си защитавам моите принципи, които се водят само от рационални мотиви. Не знам защо непрекъснато повтаряш, че чинията ми е любима, темата за чинията просто дава повод за коментари. Ако беше някакъв друг паметник, сграда и т.н., които нямат нищо общо с никаква идеология, но ми се струва, че вместо да се бута, може да се преустрои, пак ще твърдя същото. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 13:47:13 + 2 2
Сега пък правила на сайта
Правилата на сайта си ги обсъждай със сайта.
Говоря ти, че е нелогично заради клиширания принцип "по-добре старото да се преустрои и ползва, а не да се руши" вече над едно денонощие не просто да пишеш коментар след коментар, ами и да проявяваш "творчество" като измисляш нови видове музеи, носиш вода от 10 кладенеца и т. н.
От тук идва извода, че по-скоро си любител на комунистически чинии, отколкото борец за "принципите" си.

И пак си говориш старите неща наизуст.
Вече уточних, че аз тук коментирам паметник тип монумент, а не паметник тип сграда.
Паметниците на Георги Димитров, Ленин и др. такива защо ги събориха, а не ги "преустроиха"? Защото такива паметници почти няма как да се "преустроят".
Да, в случая чинията не е скулптура, а помещение с вътрешни украси. Но не е само това. "Комина" с огромната петолъчка на какво ще го преустроиш? На фалос с татуирана звезда ли?

Това недоразумение на социалистическия реализъм, на това място и в този си вид няма почти никакво практическо приложение.
Е - не е ли по-добре да се махне отколкото да се остави на самотек да се руши и да е опасно за хората?
Според теб - не. Щото такъв ти е "принципа". На този принцип нито една опасна сграда не трябва да се бута. Трябва да се спасява с всички възможни средства, че и с невъзможни - да се измислят нови видове музеи например
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.03.2017 14:28:41 + 2 2
В по-предни коментари вече съм обяснил, че което не става за реконструкция се бута и съм дал примери с паметника пред НДК. Написах и че не се интересувам от политика и имам само практически съображения. Явно не си прочел, върни се и прочети.
Имам някакви възгледи, със сигурност не са комунистически, ако си направя труд да ги систематизирам, вероятно ще гравитират около някакъв вид възгледи, но чак пък толкова труд за някакви коментари.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 16:25:10 + 2 2
Извинявай, че не разбрах "практическите" ти съображения
Защото те първо бяха в противоречие, после отидоха в сферата на фантазиите. Много практически няма що

Можеш и да започнеш да се замисляш. Че ако два дни нонстоп се мъчиш всячески да "спасиш" някакъв паметник - то възгледите ти ще изглеждат в синхрон с това, което символизира този паметник. Бил той комунистически, капиталистически, нацистки, царски, ционистки или какъвто и да е друг.

А точно пък паметника пред НДК отвсякъде става за реконструкция. Но реконструкция в смисъл на реставрация - просто да го възстановят в първоначалния му вид.
Или пък - ако се консултират с тебе да го направят я музей на соца, я "екстремен" музей, я кино зала, я някаква друга измислица
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.03.2017 17:07:54 + 2 2
Това не е изобщо вярно - "ако два дни нонстоп се мъчиш всячески да "спасиш" някакъв паметник - то възгледите ти ще изглеждат в синхрон с това, което символизира този паметник."
Но като искаш да възстановяваш разпадащия се соц паметник пред НДК, може би ти си някой бивш млад партиен член или комсомолски функционер. Точно такива за една нощ се пребоядисаха на върли антикомунисти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 17:41:57 + 2 2
Това е много вярно. И става два пъти по-вярно, когато се опитваш да "спасиш" паметника с измислени и фантастични доводи

Сега пък аз съм искал да възстановя паметника пред НДК Дадох ти пример. Че паметник, който няма практическо приложение може само да се реставрира, но не и да се пренаправи на музей, кино зала или каквото там.

И пак показваш колко не разбираш нещата. Първо с "екстремния" музей, сега със "социалистическия" паметник пред НДК. В този паметник единствения соц символ е образът на Работника. Освен него имаме цар Симеон, имаме и Възрожденска майка. А освен това цитати от Ботев, Левски и Ст. Михайловски. Все видни социалисти няма що
Сега не ми казвай, че и издигнатите паметници на Левски и Ботев между 1944-та и 1989-та година са "социалистически"
Толкова и по последните ти измислици
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.03.2017 17:56:00 + 2 2
Паметникът пред НДК, освен посветен на 1300 години България, целеше да покаже какви широки хоризонти разкрива соца пред страната и как е цъфнала и вързала. Така че си е пропаганден соц паметник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 25.03.2017 18:07:56 + 2 2
1-во. Няма голямо значение, защото както вече казах - давах ти пример с този паметник, а не съм тръгнал да го "спасявам" както ти Чинията.

2-ро. Паметникът се казва 1300 години България. В него има много повече исторически символи отколкото пропагандни соц символи. Така че да кажеш, че понеже в един преди всичко исторически паметник е вплетена и соц пропаганда, то целият паметник е пропаганден и соц е тотално невярно.

3-то. Не бягай от темата. Темата е любимата ти Чиния
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.03.2017 18:41:43 + 1 2
Темата изобщо не е за любимата ми чиния, защото любимата ми е една дървена рисувана чиния, която се окача на стената, а рисунката няма нищо общо с Бузлуджа. Да кажа, че не е руска, нашенска си е, че да не се обяснявам и за това.
Но чинията на Бузлуджа явно ти става все по-любима на теб (заедно с паметника пред НДК).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 26.03.2017 01:43:24 + 2 2
Аз не измислях нови видове музеи заради Чинията, нито носих от 10 кладенеза вода, за да я "спася". А ти. Та за теб е 10 пъти по-любима.

А паметника пред НДК колкото и да се опитваш да го зачекваш в опит да избягаш от темата, няма да стане
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 26.03.2017 02:26:19 + 1 2
Любим значи предпочитан пред други. Чинията не ми е любима, не съм съгласен да се руши нещо, което е интересно и може да се поправи. Намирам чинията за интересна като форма, не може ли?
И за да не ми приписваш някакви комунистически уклони - дразни ме неколкократното повреждане и на този паметник:
https://edinzavet.files.wordpress.com/2008/08/hpim0272.jpg
Аз не съм предубеден, предубеден си ти, затова не гледаш нещата от практичната страна.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 26.03.2017 12:37:51 + 2 2
Любим значи и нещо или някой, на който много държиш. И за който полагаш големи усилия. Тука тъкмо това правиш.

Намирал Чинията за интересна като форма. И само заади това вече 3 дни се скъсва да пише коментари. А като горяха тютюневите складове в Пловдив изписа ли 100 пъти повече коментари някъде? Защото това беше унищожаване на културен паметник (сграда), който може да има практическо приложение.

Ти смени своите "практически приложения" няколко пъти, след като се оказваха нереални и неизпълними. Фантазираше си, а сега показваш и че не различаваш паметник от паметна плоча. То понеже все такива хора дават акъл за практическите приложения в България за това сме такъв хал
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 26.03.2017 13:39:40 + 2 2
На такъв хал сме заради предубедени хора, които се водят от някаква идеология, а не от прагматизъм.
Другото няма да го коментирам, защото изобщо не четеш какво пиша и си измисляш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 26.03.2017 14:10:03 + 2 2
На такъв хал сме точно, защото некомпетентни хора дават акъл за неща, които не разбират.

И не се водя от идеология, а от анти идеология И не само.

В твоите измислици прагматизмът е нула и даже с отрицателна стойност. Обясних ти го поне 20 пъти. Но ти продължаваш да си ръсиш наизуст клишетата. Е - като си започнал така какво друго да очаквам.

Прагматично е именно махането на Чинията. По една много по-проста причина: Вече 30 години тя се руши и няма никакви изгледи някой по някакъв начина да я стегне, възстанови или каквото там. С всяка година Чинията става все по-опасна за туристите и активистите, които ходят на върха. И ако продължава така (а няма реални изгледи за друго) ще вземе да се срути точно върху някой рок фест там. Защото да се срути върху събор на БСП е твърде хубаво, за да се случи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 26.03.2017 14:36:26 + 1 2
Ти всъщност изобщо не си загрижен за нечия сигурност, а се водиш от (анти)идеологически съображения. Това твое мнение грижа за сигурността ли е? "Аз бих подкрепил събитието, ако е съпроводено с мощно поругаване на Чинията. Тя не че не е вече достатъчно поругана отвътре, ама искам и отвън."
Идеологическите съображения са лишени от рационалност. Видяхме какво направи идеологията, после антиидеологията. И двата вида трябва Моисей да ги развежда из пустинята, там поне могат да правят по-малко бели и най-вече да не пречат, докато другите хора вършат нещо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 26.03.2017 15:01:32 + 2 1
Леле ужас
Ти този ми коментар за поругаването сериозно ли си го приел?
Боже опази!
За не знам кой път вече показваш абсолютно невникване в материята и говориш и вярваш на пълни измислици.

Няма лошо някой 3 дена да се обяснява за някакви неща. Но аз виждам, че напълно съм си загубил времето и спирам дотук!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 26.03.2017 15:19:29 + 0 1
"Ти този ми коментар за поругаването сериозно ли си го приел?"
Tи емотикона не видя ли, че питаш?

Наистина е време да спрем.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хикс 24.03.2017 11:32:42 отговори + 13 3
Аз бих подкрепил събитието, ако е съпроводено с мощно поругаване на Чинията. Тя не че не е вече достатъчно поругана отвътре, ама искам и отвън. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мрънкач 24.03.2017 11:27:16 отговори + 10 0
Интересна идея, но май само ще ги надуха вятъра. Не ми се мисли как ще се носи звукът Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Misery 24.03.2017 11:24:51 отговори + 9 1
Бузлуджа рок култура?? БСП се задават на власт и... всичко си идва "на мястото".
Свиквайте!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Простака 24.03.2017 11:06:52 отговори + 7 2
Да попитам за протокола - ще изсвирят ли Смоука? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 24.03.2017 11:05:20 отговори + 12 0
Не е добра идея. Руината е в ужасно състояние, няма охрана, достъпът е съвсем свободен. Въпрос на време е да пострада някой от безбройните урбекс-фотографи, дето пъплят на талази там.
А пък тълпа комплексирани пиянки (публиката на Кикимора) ще се изпотрепе като едното нищо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Грибоедов 24.03.2017 11:15:16 + 3 0
Напълно съм съгласен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hater 24.03.2017 11:03:29 отговори + 13 2
Хаха, Кикимора и SEVI, достатъчно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Удриии 24.03.2017 11:02:18 отговори + 19 3
Предлагам участниците да се качат в чинията и да излетят нанякъде Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво 24.03.2017 11:00:16 отговори + 17 3
Странно място са избрали, като се има предвид отношението на комунистите към Рок музиката!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 24.03.2017 10:57:59 отговори + 15 4
БТР ще свирят ли там, те имат опит на Бузлуджа, като свириха на комунистическите сбирщини ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".