30 SECONDS TO MARS с концерт в Разлог на 25 юни

18 фев 2011, 08:11 ч. 992 / 10 95
пред./следв.
Докато очакваме официални новини за други фестивали, се появява едно изненадващо събитие в началото на лятото, при това - не къде да е, в Разлог. Хедлайнъри на феста "Elevation 2011" на 25 юни ще са нашумелите 30 SECONDS TO MARS, чийто фронтмен е известният актьор Jared Leto. Събитието е многожанрово и на него ще се изявят още Hurts, Parov Stelar, Metropolis DJs, Dog Eat Dog, Gentleman & The Evolution и Cyanna. Билетите са вече в продажба на цена 96 лв. за двата дни - 24-и 25 юни (поръчай онлайн).


Благодарности на: Black Heart


Коментари   (95)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Кали 23.10.2013 12:57:54 отговори + 0 0
Някой ходил ли е на концерт на 30STM в Европа? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кали 23.10.2013 12:50:57 отговори + 0 0
Къде сте бе хора? 30STM са страхотни! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кали 23.10.2013 12:46:13 отговори + 0 0
Към 23.10.2013 г.има ли фенове в Пловдив. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

11.03.2011 19:56:58 отговори + 0 0
Я съм от Разлог, и искам да кажа че нема по убаф град от него, кат сам там и си ми е рааат Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Катрин 11.03.2011 17:58:53 отговори + 0 0
събирам дарения да отида да чуя 30STM Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Аз 21.02.2011 21:09:36 отговори + 0 0
Какъв ви е проблемът? В Разлог поне няма да пукнем от жега! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.02.2011 19:55:50 отговори + 0 0
т'ва с довода " ебаси селото " или "как в Разлог" е адска тъпотия. Българина е готов да иде на концерт на поляна на 100 км от Виена, но ако е на поляна в Бг му е селско...баси тъпия манталитет имаме. 99% от фестивалите се порвеждат извън населени места...да не говорим за легендарния Лолопалуза, който е правен на всевъзмиожни места.......хората отиват да се веселят и да прекарат яко......предпочитам 100 пъти на плояната на Разлог отколкото на миризливия Академк... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Provehito in altum 20.02.2011 17:46:58 отговори + 0 0
Както винаги по български се започва: много ми е висока цената, много ми е далече и прочее идиотии...Абе, хора първо това е двудневен фестивал и тази цена е достатъчно ниска за такова мероприятие (някои се изръсиха с по 75-150 лв. за ветераните от Металика или 350 за Баба Мадона, а сега се критикува цената на фестивала, на който в пълния сет-лист ще влязат още 20 актуални групи). Феста е все още нов и нещата са в процес на организация, но се вижда че организаторите имат амбицията да напраят нещо качествено, което да се провежда всяка година.
На този по-долу с изказването за емо-тата: сигурно имаш опит в рязането на вените, но незнам какво общо имат 30 seconds to mars s EMO течението. Те никога не са били емо група, както накои се заблуждават (да не говорим, че на живо са страхотни и си заслужава да бъдат видяни).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blood_Anarki 20.02.2011 16:34:20 отговори + 0 0
Съгласен съм, че групите са актуални отвсякъде, но ако не обяват поне още 1-2 известни имена, няма да има много, които да са готови да платят 100 лв. за феста. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 20.02.2011 16:07:04 отговори + 0 0
Псевдонимът ми е три точки. Приятно ми е да се запознаем. Достъчно толерантно ли е за теб? Ако не е, не мога да ти помогна. Който не го устройва цената, си стои вкъщи, а който може да си го позволи - отива. Така е било и ще бъде винаги. На феновете с 200 лв заплата и 20 ще им се сторят много, но такива билети за световноизвестни групи НЯМА! Цената в момента е 96 лв за двата дни - www.eventim.bg. Никакви 70 лв. По-късно, като станат ясни всички участници, ще пуснат и еднодневните билети, които ще са достъпни за повече хора. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Гошо от Лондон !!! 20.02.2011 15:17:50 отговори + 0 0
Хайде все пак да не забравямв,че България все още не е излезнала от тази рецесия/световна криза,която помете целият свят с главата надоло.
Нека все пак да бъдем реалисти,защото скоро няма как да може България да се измъкне от тази тежка и толкова кофти ситуация.
Повечето държави от UE региона успяха да се справят,докато тук ти знаеш как,е но най-вече в повечето малки градове и особено от северозападна България.
Не съм бил в Банско и не смятам да ходя до там,но все пак да не забравяме,че България е най-бедната страна от EU.
Така,че аз лично смятам,че цените би трябвало(в този случай)да са достъпни на една по-разумна цена,а тоест според бълраските стандарти двукратно по-занижени.

P.S. Ако обичаш поне си напиши името или псевдонима.
Така е много по-толерантно и разумно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.02.2011 15:00:59 отговори + 0 0
Не, първите 5 000 билета са с 20% намаление от цената, която е 96 лева - т.е. около 70 лева са първите билети Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 20.02.2011 13:32:45 отговори + 0 0
Гошо, мога да ти кажа, че в Разлог можеш да спиш на хотел за по-малко пари, отколкото в София, пък ти слушай приятеля си. Това е ски курорт и е нормално цените да не са като на село. Хората спят за по-евтино в Разлог и ходят на ски в Банско.
Обичайните народни веселия се провеждат доста преди някой да се сети да прави такъв фестивал и не са спирали!
А толкова актуална група няма как да свири за без пари на бедните българи, то е ясно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гошо от Лондон !!! 20.02.2011 13:15:02 отговори + 0 0
Здравейте и от мен .
Значи в градове,като Разлог и Банско цените са петкратно по-високи,отколкото в другите градове на България.
Аз тук работя (в Лондон)с един пич от Разлог и той много пъти,точно това ми е обянявал,че в такива курортни селища винаги ценовата разлика е в пъти по-огромна отколкото в останалите населени места на Bg.
Относно самата новина ми се струва доста "странна" и интересна и тук разбира се аз лично си задавам въпроса ?!?
Защо точно в Разлог ?!?
Там би трябвало да се провеждат по-скоро типичните за България обичайни народни веселия,като кукерските и български народни песни и танци.
А,що се отнася до тези според мен наистина непосилни цени(по-горе поместени)за българската действителност това си е доста ШОКИРАЩО.

Нека все пак да не се забравя,че все още има хора в България,който работят за едномесечна заплата от порядъка на 250/300 лв;
Така,че тази цена от 96 лв за въпросният в Разлог фест си е повече от абсурдна и непосилна за доста хора живеещи и работещи на територията на BG.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.02.2011 12:29:09 отговори + 0 0
Според друг източник:
...Цената на двудневният билет е 96лв. (първите 5000 билета са с 20% намаление, тоест билета ще е 120лв)...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


christslayer 19.02.2011 13:08:01 отговори + 0 0
ентусиаст* Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

christslayer 19.02.2011 13:07:32 отговори + 0 0
30 seconds to cut my veins in the bathroom айде ше се изтрепят емотата дано има някой ентосиаст с раница с C4 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Човек от Плевен 19.02.2011 12:34:18 отговори + 0 0
Dog Eat Dog !!!! Баси якото. Дано да добавят и още някоя свястна група и да тръгваме. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Angela Catalano 19.02.2011 02:22:21 отговори + 0 0
Каква е логиката да се пази в тайна организатора? С цел suspense ако е, разбирам, ама... съмнително ми е малко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 23:32:55 отговори + 0 0
Как на такова забутано място баси Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


tom araya 18.02.2011 23:30:49 отговори + 0 0
Абе хора това че групата е качила това на сайта си нищо не значи.Когато тия мошеници от НМА ни свиха парите,Моторхед да не би да не знаеха?Оттука казаха че Леми е болен,а той си беше жив и здрав и чакаше в Лондон да му преведат хонорара...Слейър също са имали подобни проблеми в Русия,не казвам че случая е същия но като обявяват такова събитие е редно да се знае кой го организира.А тука пускат билетите,а инфо за промоутъра няма.Говоря по принцип щото тия групи въобще не ме интересуват,обаче много такива случаи станаха...Нека се види първо кой стои зад това. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 23:19:45 отговори + 0 0
... - 2011-02-18 22:41:19
защото група от ранга на 30 SECONDS TO MARS трудно би се вързала на измамници.
-----------------------------------------------------
...и групи като Anathema и Katatonia трудно биха се вързали с измамници, да не говорим за Motorhead, Fear Factory, и т.н., и т.н.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 18.02.2011 22:41:19 отговори + 0 0
защото група от ранга на 30 SECONDS TO MARS трудно би се вързала на измамници. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 22:18:28 отговори + 0 0
Добре де, защо си мислите че като чужденци стоят зад... ,не са измамнци. Такива има навсякъде. А тук са добре дошли с риби като нас ..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

йо 18.02.2011 22:10:29 отговори + 0 0
в сайта на групата е оповестена датата и мястото, т.е явно е истина!!! June 25, 2011 – Razlog, Bulgaria
Elevation Festival (Buy Tickets)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.02.2011 21:54:47 отговори + 0 0
Новината беше потвърдена още вчера от 30 секъндс ту марс, така че успокойте се. А зад този фестивал стоят доста стабилни организатори, с много пари в джоба. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Съвестен Гражданин 18.02.2011 21:14:43 отговори + 0 0
..не се ловете на тази информация.!. ..за Мен,лично това е измама-все пак живеем в една слаба откъм законност държава.!!. ..замислете се-щом по една от най-гледаните телевизий у нас,се провеждат фиктивни зрителски игри и няма никакви последици,тогава защо да Не Ни резнат главите с 96 лева за този концерт.!!. . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 20:17:45 отговори + 0 0
Еми в РАЗЛОГ може да е КМ'емо ... хахаххахаххаха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 20:15:41 отговори + 0 0
При положение, че в София има над 100 концерта годишно, не броейки клубните ияви, това за Разлог е като кацнал извънземен кораб
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 20:14:22 отговори + 0 0
в Каварна кметъла е в основата а и има замесена общинска пара Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.02.2011 20:13:29 отговори + 0 0
Смятам, че за община като РАЗЛОГ, това е най-голямото събитие от 100 години насам, а и в такива малки общини нищо не става без благословията на кмета, т.е. общината, която не би пропуснала да се понадуе. Спомнете си Каварна ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 20:11:19 отговори + 0 0
е там пише общинските събития. примерно концертите в София едва ли влизат в културния календар на общината Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 20:09:10 отговори + 0 0
Здравейте, но с риск да разваля нечие настроение, ето какво пише на сайта на РАЗЛОГ, секция предстоящи фестивали ...

1. Кукерски фестивал „Старчевата”
2. Събор за народно творчество „Пирин пее”
3. Конски кушии

Кофти, но ето линк:

http://razlog.bg


Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 19:11:28 отговори + 0 0
WTF?? Ебаси странното,но все пак мястото е перфектно) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Angela Catalano 18.02.2011 18:33:39 отговори + 0 0
Тези младежи ги гледах преди около месец, след като се чудих дали да ходя около седмица, и беше пълно с тийнейджърки, пък и Джаред малко дразнеше с типичния си стил на водене на концерти (да спира концерта и да се кара на публиката, че не скача), но честно казано не беше толкова зле-- и като присъствие на групата на сцената, и като атмосфера. Ако бях на 15, щеше да е рай за мен този концерт. Не съм голяма фенка на последния им албум, даже никак, но понякога се случва да посвирят нещо и от първия. Като видях тази новина малко се шокирах, някак си "30STM" и "Разлог, България" не ми се връзват, но пък не е лошо
Дано обаче се състои, защото на този етап ми се вижда малко съмнителен този фестивал. Но дано стане.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


'убава.. 18.02.2011 17:50:04 отговори + 0 0
Това, ако се включи като една сцена на Spirit Of Burgas, би било супер яко. Не искам да обиждам никого, но не го виждам успешно като самостоятелен фестивал. Дано да греша. Успех на начинанието. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Влади 18.02.2011 17:44:32 отговори + 0 0
Истината е че се доста скъпи билетите и не само на този фест,ами на всичко,което взе да се организира в България!!!С нашите заплати тези цени са не мислими.Няма как да има много хора на този фест... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 17:34:06 отговори + 0 0
@Blasphemer, по-лесно ще е ти да се махнеш, както и цялата животинска напаст, на която не й пука за участниците в този фестивал! За всеки влак си има пътници и този не е вашият! Слезте, ако обичате! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blasphemer 18.02.2011 17:30:02 отговори + 0 0
Манете ги тези смешни емота бе!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 18.02.2011 17:17:11 отговори + 0 0
@Predator
Хейтвам ли? Налагам ли си мнението? Опитвам ли се? `айде следващия път като ще ме ОБИЖДАШ ПРЯКО, ГРУБО И НЕВЪЗПИТАНО, да прочетеш точно какво съм написал, а?

@Soregashi
Сигурно си прав. На мен тая сцена принципно ми е далеч от интересите.

Бтв, вероятно изобщо нямаше да коментирам, ако не бяха бруталните цени на абсолютно всички концерти на чужди звезди, които в последно време съм забелязал. Крис Норман, Пако де Лусия, Джо Кокър, Roxette и т.н.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


usurper 18.02.2011 16:59:15 отговори + 0 0
Браво за инициативата, дано стане, щото изглежда интересно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

soregashi 18.02.2011 16:46:44 отговори + 0 0
Тигър, принципно се кефя, че изкарваш адекватни доводи, но в случая не си прав. Hurts са невероятно популярни сред brit манияците и още по-популярни в поп средите. Най-малкото пускат техни парчета по комерс радиата. 30 Seconds To Mars са също толкова популярни сред по-младите (14-20 г.). Dog Eat Dog също са много популярни в алтърнатив средите, а и останалите са известни имена в жанровете си, така че цената има резон. Това, че нас евентуално ни интересува само една група е наш проблем, а не на организаторите. И 100 лева за 2 дни фест с ТАКИВА имена е ОК.
Предлагам ти да разучиш имената на феста и ще разбереш, че съм прав .
Аз лично се удивлявам от кеф, защото най-накрая СЕ СЛУЧИ. Виждаме групи, които са адски актуални в световен мащаб на българска сцена. Ще подивея от кеф. А и съм фен на Hurts и малко на 30STM.
И последно, на който не му харесва това ще се изкефи на някой друг фест, така че просто се радвайте и за другите. И ние имаме право на яки концерти по вкуса ни
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Predator 18.02.2011 16:46:26 отговори + 0 0
Тигре, нищо лично, но коментара ти е лишен от всякакъв смисъл. А жалките ти опити да си налагаш мнението няма дори да ги коментирам. Изобщо какво правиш в тази тема при положение, че не те вълнува нито фестивала, нито града, нито групите? Хейтваш за да убиеш време? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hurts 18.02.2011 16:34:07 отговори + 0 0
Какви са тия неща и то в Разлог? По неочаквана новина няма никъде. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 16:18:04 отговори + 0 0
Може би трябваше да прочетете, че това не е само рок фестивал и публиката ще е разнородна, както на Spirit of Burgas. Както и че ще има още участници. Whatever... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Тигър 18.02.2011 16:06:21 отговори + 0 0
Няма значение кой на кого е фен. Има значение фактът, че миналата година за 89 лева човек можеше да гледа десетина групи, три от които вече бяха имали по два самостоятелни стадионни концерта в България и пак биха събрали тълпи, а и останалите бяха доволно огромни имена в жанра си. Сега за 96 лева ви се предлагат осем(ако не бъркам бройката) групи, само една от които може да се нарече известна, а дори и тя не може по никой начин да се мери по популярност в България с класическите групи. Което е безумие.

Тук не казвам нищо негативно спрямо 30 Seconds to Mars или останалите. Просто се опитвам да представя нещата така, както ги виждам.

Сравнението с Каварна е некоректно по много начини. Ама МНОГО.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 15:39:37 отговори + 0 0
РОФЛМАО Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

аз 18.02.2011 15:39:14 отговори + 0 0
Аз не съм фен на Manowar,но за тези дето ги плюят ще кажа, че 2 пъти в Каварна събират по 20 хиляди човека. Тези звезди колко хора ще съберат? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 15:24:01 отговори + 0 0
Добре де, няма ли да пуснат отделни билети за двата дена? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 15:21:41 отговори + 0 0
В Каварна от доста време билетите за фестивала са около 100 лв за всички дни. Разликата е, че там не канят толкова актуални имена, но за сметка на това дните са с един повече. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


DICKINSON_ 18.02.2011 15:05:00 отговори + 0 0
Единствената причина, поради която гласувах с НЕ, е цената на билетите. Може всичко да е, ама 100 кинта, мисля че вече промоутърите започнаха да прекраляват. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 18.02.2011 14:24:55 отговори + 0 0
Тия от Марс не ги знам, но DOG EAT DOG?! Е това е изненадка! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 13:25:52 отговори + 0 0
С такива цени ще стане ама друг път Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 13:19:25 отговори + 0 0
Не ги знам много тези ,но в Разлог подобен концерт хахах не ми се вярва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кико 18.02.2011 13:14:48 отговори + 0 0
БРАВО!
Най-накрая модерна група да дойде!Дано се състои събитието и дано Разлог се окаже добър домакин на такъв фестивал.Ще вземем и ние да прогресираме най-накрая!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Blood_Anarki 18.02.2011 13:12:40 отговори + 0 0
Евала на организаторите. Една от смислените модерни групи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

razlog 18.02.2011 13:00:28 отговори + 0 0
Мястото е супер на 2 часа от София на 2 часа от Пловдив границите със съседните държави и те са на не повече от 2 часа. Красиво планинско градче със страхотна природа какво повече. Там съм. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 12:56:56 отговори + 0 0
На тея ко се съберат 100 човека ще е грандиозен успех!!! xD Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Darki 18.02.2011 12:56:17 отговори + 0 0
Харесвам ги страшно много, но мястото ми създава големи проблеми. Ако беше в София - там съм със сигурност, но нямам идея ще успея ли в Разлог. Ще е доста жалко да ги изпусна, ама... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 12:35:54 отговори + 0 0
Една от малкото добри нови банди. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kalandor 18.02.2011 11:40:55 отговори + 0 0
Абе на тея които се кефят, честито. Дано няма издънки, щото така внезапно се появява име за нещо, което всъщност е изключително актуално и то на фестивал, в Разлог. Някак си прекалено хубаво звучи. Не че ще отида. Не е моята музика това.

@? - всяка година съм на фестивал "по света", и мога да кажа, че Разлог не разполага (или поне не към настоящия момент, може да се организира до тогава, но да видим) с нужната инфраструктура и логистика за такова събитие. Заради всички, които се кефят на това се надявам събитието да се състои, но нека все пак не забравяме какво се случи с прословутия Monsters Of Rock край Варна, "организиран" от Неди Крос и компания.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tom araya 18.02.2011 11:38:02 отговори + 0 0
Все тая... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 11:24:41 отговори + 0 0
Това не е концерт, а фестивал. Сред природата, както се прави по света. Някои хора в смотаната ни държава още не могат да го разберат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tom araya 18.02.2011 11:14:05 отговори + 0 0
Концерт????В РазлоЧ?????Некои хора са си загубили акъла!!!!!!!!А по скоро ми прилича на пирамида.Още си пазя билета за Моторхед от 99,така че...абе приятно прекарване. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zipo 18.02.2011 11:11:30 отговори + 0 0
преди малко по зирок казаха, че jamiroquai и The Chemical Brothers също ще забиват на феста в Разлог Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Lu 18.02.2011 10:52:45 отговори + 0 0
96лв за 2 дни си е напълно нормална цена за банди от ранга на Hurts, Parov Stelar и 30secs. Само билета за Паров миналата година беше 40лв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mariela 18.02.2011 10:50:01 отговори + 0 0
@Sungrief Потвърдено е на сайта на 30 seconds to mars - http://thirtysecondstomars.thisisthehive.net/blog/2011/02/17/mars-to-play-bulgarias-elevation-festival/
И понеже съм ги гледала 2 пъти, да кажа - дъжда много ги обича, носете си дъждобрани
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Envy 18.02.2011 10:46:05 отговори + 0 0
Цената принципно не би била висока за фестивал от такъв тип, но в случая става дума за събитие с не особено "масови" (в България) групи, и то само 4 дни след Sonisphere...
Просто не вярвам, че ще се съберат и 1000 души. Лично мнение.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 10:45:50 отговори + 0 0
Хубава новина, но за съжаление ще отидат твърде малко хора и организаторите като видят, че на нови модерни групи българите не ходят никога вече няма да докарат по-млада от 30 години група Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Явор 18.02.2011 10:45:44 отговори + 0 0
@?
В линка, който съм дал към някаква тема във Фейсбук описват доста подобен сценарий с "чужд" организатор, който се оказва най-обикновен измамник. Естествено нещото може да няма нищо общо с начинанието в Разлог, освен името.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


? 18.02.2011 10:41:31 отговори + 0 0
@Явор
Сайтът им още не работи, няма много информация по медиите... Но разбрах, че е замесен чужд организатор (както при Sonisphere) и се надявам всичко да е наред. Ако не, от Eventim обещават да върнат парите.
@До ? - 2011-02-18 10:27:30
Цената не е за "тази група", а за целия фестивал!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ScarDust 18.02.2011 10:34:22 отговори + 0 0
Е ВЕРНО ЛИ!!!
НЕ мога да си намеря място от кеф!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Явор 18.02.2011 10:27:36 отговори + 0 0
Като напишеш Elevation Festival в Гугъл, първото нещо, което излиза е следното писание:
http://www.facebook.com/topic.php?uid=4302803183&topic=4158
Дано това събитие в Разлог не се окаже подоно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

До ? 18.02.2011 10:27:30 отговори + 0 0
Никак не си прав! Тази група, конкретно тази група, не си заслужава 100 лева за билет, все пак не са кой знае какво като музика и пеене... Има още много, много да учат от по-старите си класически събратя ... Но въпреки това - да ми обясняваш, че тази цена за малко селце/градче, каквото е Разлог, гарнирано с някоя заличка от периода "късен соц реализъм" или на къра, е нормална - е, явно сме на коренно различно мнение ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Predator 18.02.2011 10:21:11 отговори + 0 0
Веднага се появяват "капацитети", които да определят коя група за коя зала е... чак ми се пълни душата )) Докато продължавате с подобно назадничаво мислене ще си караме само на пенсионери (моето уважение към тях, слушам много стари и класически изпълнители, но не мислите ли, че започна да записва?). Хора - добийте малко периферно зрение! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.02.2011 10:17:29 отговори + 0 0
Аман от песнионери любители на manowar!
30 Seconds to Mars rules!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 10:15:53 отговори + 0 0
Тази група си заслужава парите за тези, които знаят за какво става въпрос.
Моля фенове на Manowar да се въздържат от коментари, просто не им е мястото тук.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Schmuck 18.02.2011 10:12:26 отговори + 0 0
Уау това е новина!
Не мога да повярвам, че толкова голяма и модерна група идва в България... умориха ни от manowarци и deep purpleли.
В такъв случай цените на билетите са напълно нормални, не виждам за какво се оплаквате?!
Welcome to 21st century Bulgaria!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 18.02.2011 10:10:40 отговори + 0 0
Ако съм средно кадърен музикант и зад мен застане прилично голям световен лейбъл, ще си взема награда. Няма да е толкова трудно.

Джъстин Бийбър има номинация за "Грами". Пак добре, че не го взе, че това щеше да е страшно. Какво значение имат каквито и да било номинации за каквито и да било награди в този случай?

Както и да е, исках основно да изкоментирам брутално раздутите цени, всъщност. При цялото ми уважение, тази група при двойно по-ниски цени ще напълни максимум зала "Христо Ботев". Максимум. Цена от 96 лева за двудневен билет е просто безумна, особено при положение, че за същите пари човек можеше да гледа "Сонисфиър" миналата година - може би не от най-хубавите места, но можеше.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 10:10:19 отговори + 0 0
101 - 2011-02-18 10:06:44
DOG EAT DOG???
Да, те също са потвърдили на сайта си!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Envy 18.02.2011 10:10:00 отговори + 0 0
Hurts в Разлог!?!?!? WTF!?!?!?!?!?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

101 18.02.2011 10:06:44 отговори + 0 0
DOG EAT DOG??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 09:58:50 отговори + 0 0
Ами като раздават, иди си вземи.
Аман от многознайковци.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lordi's_bitch 18.02.2011 09:48:15 отговори + 0 0
Че то награди хората раздават под път и над път esperanza spalding взе грами ама да си я чувал някога Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 09:39:51 отговори + 0 0
Има защо да са нафукани:
2010 "Best Rock Band" на 2010 MTV Europe Music Awards.
Направо не ми се вярва, че толкова актуална група ще дойде у нас?!? Чудо невиждано...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Lordi's_bitch 18.02.2011 09:34:26 отговори + 0 0
creech хаха не само на теб ... твърди са ми зализани и нафукани. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

creech 18.02.2011 09:26:20 отговори + 0 0
Не, че и особено ме смущава това. Тия "сладурковци" само като ги видя и нещо ми се пообръща в стомаха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

creech 18.02.2011 09:25:13 отговори + 0 0
Това няма да стане според мен ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 18.02.2011 09:22:19 отговори + 0 0
Кой го организира? 30 SECONDS TO MARS са потвърдили на сайта си и във Фейсбук. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ghr 18.02.2011 09:15:40 отговори + 0 0
Новината е страхотна най-вече заради мястото на което ще се проведе събитието. Разлог не е очаквана концертна дестинация, а (за мен) няма по-добро място за провеждането на един фестивал от малък град край морето и/или в планината.
Успех на организаторите (които, честно да кажа не разбрах кои са).

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


minstrel in the gall 18.02.2011 09:08:52 отговори + 0 0
96 лева билета?!?!?! При това в Ивентима може да се купи само двудневен билет, а аз не искам и за 2-та дни. Това първо. Второ - АБЕ ТЕЗИ ХОРА ЛУДИ ЛИ СА С ТЕЗИ ЦЕНИ НА БИЛЕТИТЕ?!?!?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sungrief 18.02.2011 09:06:08 отговори + 0 0
Еми на сайтовете на групите го няма... а за Hurts е още по невероятно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.02.2011 08:52:17 отговори + 0 0
след като се продават билети в Евентим - как мислиш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sungrief 18.02.2011 08:43:43 отговори + 0 0
Ебаси, това потвърдено ли е!?!?!?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тито 18.02.2011 08:19:41 отговори + 0 0
96 кинта??? Надявам се да има правописна грешка и да са 9 и 6 лв. Е*и му... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".