Списание "Metal Hammer" ще излиза на български език!

21 май 2012, 09:13 ч. 1884 / 14 97
пред./следв.
Култовото за няколко поколения почитатели на тежката музика списание "Metal Hammer" ще започне да излиза на български език в съвсем близко бъдеще! Интервюта с най-големите, статии, ревюта на албуми, концертни репортажи и снимки, разнородни рубрики и тонове интересна информация ще бъдат събрани между кориците на Библията на метъла, която ще излезе за първи път на нашия пазар по лиценз на английския "Metal Hammer". Очаквайте скоро повече подробности, както тук, на "Metal Katehizis", така и в току-що стартиралия Facebook-профил на "Metal Hammer Bulgaria".

Metal Hammer Bulgaria
Metal Hammer UK
Брой на британския "Metal Hammer"


Коментари   (97)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Нямазначение 30.07.2012 02:45:44 отговори + 1 0
Сега и Kerrang! да пуснат в България няма да имат равни! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal 20.06.2012 18:50:34 отговори + 0 0
Само Про-РОК! cheers! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Василис Прекрасний 25.05.2012 01:15:50 отговори + 0 0
6 лв. е безобразно висока цена! Ще чакам на пусия в Замундата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

рр 25.05.2012 00:47:32 отговори + 0 0
Спор,воден стотици пъти, но : да кажат хората, които заявяват, че "нови групи свирят еди си къде , а в България, ако свирят, ще съберат 200 човека" аджеба колко събират тези групи на самостоятелни концерти в Гемания, Англия, Чехия да речем. ? 300-500? в пъти по-големи държави?. Колкото дискусионен, толкова и риторичен въпрос.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 24.05.2012 22:39:45 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-24 14:01:09
Дам.. светът се движи напред, нови групи обикалят Европа, тук някой случайно ако се излъже да дойде.. но за последно, като види 100-200 човека.
---
Кой са тия групи?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Tormentor 24.05.2012 21:57:54 отговори + 0 0
И естествено 6 лева изглежда безумно висока цена за българския метъл фен, хаха. И се чудите защо няма концерти на групите Х, Y и Z... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.05.2012 19:48:45 отговори + 0 0
Преди малко написаха във фейсбук страницата си, че ще обявят колко ще струва списанието като наберат 666 харесвания....

Според мен със сигурност ще е поне 6 лева...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гет риъл... 24.05.2012 15:36:54 отговори + 0 0
Winds of plague ? Disturbed ? дори не ги сравнявайте с Амон Амарт... а факта че позъори носят тениски на истински групи не значи че групи те са "комерс" групите които свирят с такава цел, а именно да се купуват и да са модерни, са точно такива...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.05.2012 14:01:09 отговори + 0 0
Дам.. светът се движи напред, нови групи обикалят Европа, тук някой случайно ако се излъже да дойде.. но за последно, като види 100-200 човека. Ще си гледаме редовно Metallica, Manowar и Slayer още доста време. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ULTRA 24.05.2012 14:00:54 отговори + 0 0
"От 100 фена видях един гей с тениска на WINDS OF PLAGUE, двама онкоболни с DISTURBED и един ученик от помощно училище с BRING ME THE HORIZON"

/поправено
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Симеон Уелингтън 24.05.2012 12:02:45 отговори + 0 0
Всички вие, дето обяснявате, че новото е "комерс" сте едни много заблудени душички. Точно тук олдскулът е комерс. За повечето фенове тук времето е спряло някъде с края на комунизма, а след него едва ли не сцена няма. Като се върнах в България миналата година и видях същите муцуни със същите тениски за 4 лева и дънкови елеци с нашивки от памтивека. От 100 фена видях един човек с тениска на WINDS OF PLAGUE, двама с DISTURBED и един ученик с BRING ME THE HORIZON. Всички останали си стоят с едни и същи тениски на едни и същи банди отпреди 20 години и повече. Затуй не говорете за "комерс". И спокойно, точно щото вие сте комерс - метъл хамър ще се съобразят с вас. За съжаление.

Със здраве и наздраве,
Ънкъл ви Мони.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.05.2012 11:41:22 отговори + 0 0
Щом имате Amon Amarth за нова група, нещата са доста зле. А bEHEADER има позволението ми да си тегли куршума сам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кольо 23.05.2012 18:00:40 отговори + 0 0
За всеки масов лигльо,Грайндкора е стил,изчерпваш се само с Каркъс,Брутал Трут и Напалм Дет.
Познайте,има доста други грайнд групи свирещи доста добре(нямам предвид прашасалите ви класики на 3 акорда).А онзи смешник,който разправя че всеки втори можел да свири грайнд,да го духа.Големи музиканти станахте лекенца .
И Каркъс не са чист грайндкор и никога не са били.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

S.E.V. 23.05.2012 17:02:34 отговори + 0 0
Как е възможно? Каква е тази злост, защо са тези припирни? Вероятно наистина това е типична българска черта- да оплюем и да омаскарим....
РАДВАМ СЕ, ЧЕ В БЪЛГАРИЯ ЩЕ ИМА МЕТЪЛ ХАМЪР И ЩЕ ГО КУПУВАМ!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Naso 23.05.2012 14:25:25 отговори + 0 0
christslavei - ти да не си гадже на адмирала а хаха хевар *********... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Мъолнир 23.05.2012 11:52:59 отговори + 0 0
Admiral респект за Батори... а наистина има и добри нови групи. Амон Амарт са точно такава ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bEHEADER 23.05.2012 11:49:28 отговори + 0 0
Christslayer съгласен съм с теб като цяло за грайнд-а и Каркас... както може би и някое друго изключение... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.05.2012 09:21:40 отговори + 1 0
Грайндкор-а е силно неприятна музика, но щом си има фенове - живи и здрави и Грайндкор за тях Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

christslayer 23.05.2012 06:37:41 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-22 22:56:46
Grand Admiral -нещо против Грайндкор-а ли имаш палячо нещастен???

Тия интернет плъховете ме разсмивате всеки път... еми Адмирала си е прав грайндкора не е музика.. тва може да се прави що годе от всеки втрои... може би само Carcass са прилична такава група
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 22:56:46 отговори + 0 0
Grand Admiral -нещо против Грайндкор-а ли имаш палячо нещастен??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bEHEADER 22.05.2012 20:01:29 отговори + 0 0
"зъл горски блек и олд скул траш" това е музиката която си струва да се отбелязва и разпространява ако все още има хора които я правят качествено... не че като си е "ъндърграунд" е лошо... а твойте булшит комерс позички съм сигурен че можеш да си ги гледаш и в Youtube на предложения към Азис... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ULTRA 22.05.2012 19:57:28 отговори + 1 0
BRUTALLICA беше последното читаво про-издание за метъл музика. Обхващаше широк параметър от световната ънърграунд сцена, а в сравнение с него про-рок изглежда като детска книжка за оцветяване...то и съдържанието му е такова. Отделно на дъртите да споделя: Metal Hammer и Terrorizer от МНОГО години не са това, което бяха през 80/90-те. Те са просто мейнстриим издания, които се хвърлят на това, което е модерно в момента, така че не знам какво се превъзбуждате... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 17:37:01 отговори + 0 0
Дано списанието да пребъде! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 15:41:08 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-22 15:32:51
Дано пишат повече за съвременни банди, че аман от статии за зъл горски блек и олд скул траш. Трябва да се покаже на тукашните фенове, че метъла не е умрял в края на миналио век.

Грешка.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 15:32:51 отговори + 0 0
Дано пишат повече за съвременни банди, че аман от статии за зъл горски блек и олд скул траш. Трябва да се покаже на тукашните фенове, че метъла не е умрял в края на миналио век. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Darth Plague 22.05.2012 12:58:55 отговори + 0 0
P.S. Разбира се ще четем с удоволствие и Hammer-а, стига да се намира лесно. Конкуренцията е важно нещо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Darth Plague 22.05.2012 12:55:04 отговори + 0 0
Истинската метал библия е ROCK HARD. Все пак са германци, а те знаят какво правят и как да подреждат нещата. Нови стойностни британски хеви групи няма от две деситилетия и английските журналисти се заиграват с модерните и лигави стилове. Иначе питайте про-роците от къде черпят информация и идеи за оформлението на списанието си - от ROCK HARD естествено. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 12:29:23 отговори + 0 0
хахаха на някой нервите не издържаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 11:56:37 отговори + 0 0
дръжте най-отгоре още 5 дни, голямата новина, няма-що Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Abomination 22.05.2012 10:24:34 отговори + 0 0
redordead - 2012-05-21 17:20:18
а помните ли 1990 имаше един метъл хамър мисля, траш метъл псотер магазин, ако не се лъжа, 16 плаката - металика, мегадет, тестамнет, антракс, креатор, содом, слейър...беше уникално, щото тогава нямаше откъде да си намериш свестни плакати и извендъж пуснаха това, беше страхотно ама не мога да намеря снимка в гооглето да пусна

ДА! И аз чакам ли чакам пак такъв брой .... Про-рок спряха плакатите за сметка на някакви глупости... Дано в Metal Hammer да няма само модерни групи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


калата 22.05.2012 08:57:04 отговори + 0 0
ей Один,що не идеш да цункаш баба си под мишницата нещастен ***** такъв ?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2012 00:08:02 отговори + 0 0
Браво!!! Чудесно начинание. Аз от 2 години редовно получавам британското издание. Не само, че е едно от малкото останали стойностни списания за тежка музика, но всеки брой е над 100 страници с огромни плакати и безплатни дискове. Интересно ми е дали и българските издатели ще успеят да поддържат този супер як формат. Все пак британският вариянт е 5 паунда парчето. Не мисля, че в БГ много хора ще успеят да заделят толкова пари за един брой за съжаление. Чакам с нетърпение да видя какво ще се получи! УСПЕХ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Один 21.05.2012 23:16:04 отговори + 0 0
Поредната преводна клоунада. То вече метъл няма, вие искате списание за метъл да правите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sarafa 21.05.2012 21:09:20 отговори + 1 0
Те са тук и контролират целия свяят Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 21.05.2012 19:48:12 отговори + 0 0
Да, верно като пиар съм се изказал, сега като зачетох Не исках да остана погрешно разбран, аз също съм любопитен да видя какво ще стане с METAL HAMMER, но харесвам Про-Рок и не мисля, че са такава отживелица, за каквато се опитват да ги изкарат. Имаше един дълъг почти 10-годишен период, в който нямаше нищо друго, освен тях. И дайте право да съдим, кое от изброените исторически издания се задържа колкото Про-Рок ?

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Мартин 21.05.2012 19:42:21 отговори + 0 0
Страшно много се радвам. И спирам с Про-рок най - накрая ))), които ме прецакаха с абонамента. От всичко, за което съм се абонирал някога това е най - некоректната медия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 19:31:16 отговори + 0 0
Не им ли мина времето на тези списания... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

haha 21.05.2012 19:20:17 отговори + 0 0
@popfolk_headbanger

Добър опит, господин пиар на Про-Рок!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Голъм 21.05.2012 18:29:35 отговори + 0 0
До всичкия, народ оплюл още не излязлото бългаско издание на "Метал Хамър"....

Пичове и .... ходете се гръмнете!Бас държа,че 80% от метъл феновете в България ще си го купуват.Какво като имаме интернет, можело да се абонираш за английското, и ? Всеки си мисли, че знае английски ама и половината от тези които твърдят това не знаят нищо, заблудените ми овчици.Това списание ще има успех, защото българския фен копнее за такова нещо.Това е голяма марка която ще се продава даже и в някое туземско селце.И стига с тая криза...кризата е измислена, за да държат народа под контрол големите хора...
Аз ще си го купувам напук на всички глупаци според, които то няма бъдеще.

И МЕТЪЛА НИКОГА НЯМА ДА УМРЕ!!! Просто вие ще умрете и няма да го доживеете тоя ден!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

`max 21.05.2012 18:20:31 отговори + 0 0
То и Rolling Stone излиза... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 17:57:52 отговори + 0 0
redordead - 2012-05-21 17:20:18
а помните ли 1990 имаше един метъл хамър мисля, траш метъл псотер магазин, ако не се лъжа, 16 плаката - металика, мегадет, тестамнет, антракс, креатор, содом, слейър...беше уникално, щото тогава нямаше откъде да си намериш свестни плакати и извендъж пуснаха това, беше страхотно ама не мога да намеря снимка в гооглето да пусна

още си го имам - прибран и сгънат... и най забавното беше че че постерите бяха двустранни - от двете страни по една група та да се чудиш какво да закачиш,опцията беше или два броя да си купиш или като при мен обръщах постерите през седмица.а не знам дали някой си спомня първите броеве от преди 85 които бяха в малко по-голям и нестандартен формат...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kamael 21.05.2012 17:40:53 отговори + 0 0
the stupid - 2012-05-21 16:07:57
Абсолютно съгласен съм. Още ме е яд за ХАОС, макар последните три броя до ден днешен да ми бъркат в здравето с дизайна си
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 21.05.2012 17:20:18 отговори + 0 0
а помните ли 1990 имаше един метъл хамър мисля, траш метъл псотер магазин, ако не се лъжа, 16 плаката - металика, мегадет, тестамнет, антракс, креатор, содом, слейър...беше уникално, щото тогава нямаше откъде да си намериш свестни плакати и извендъж пуснаха това, беше страхотно ама не мога да намеря снимка в гооглето да пусна Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 21.05.2012 16:46:25 отговори + 0 0
Пак ли спорове... - 2012-05-21 16:30:33
Ви каза истината и за това как беше на времето, и за това, че който му е кеф си взема това което иска, избор ще има.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 16:45:29 отговори + 0 0
Про-Рок първи? Може, за тези, които днес нямат навършени 17 години да са първи. Ние, малко по-дъртичките, знаем кои бяха и първи, и втори, че и трети мноооооого години преди появата на Про-Рок. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 16:34:06 отговори + 0 0
няма какво да се спори - Ритъм и ХАОС бяха първите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пак ли спорове... 21.05.2012 16:30:33 отговори + 0 0
Защо трябва в името на нещо ново да отричаме всичко останало? Напротив, трябва да има избор - който иска, ще чете Про Рок, друг ще чете Метал Хамър, трети ще купува и двете издания, а четвърти нито едното...

Ужасно е това деление на кой е по-по-най...

А за това кой е бил пръв, и кой втори - в списание "Младеж", във вестник "Култура" и "Средношколско знаме" излизаха "маскирани" като негативни статии за групи - така че, не спорете, те са първите издания, още от 1985-та :-)))))))))))))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the stupid 21.05.2012 16:07:57 отговори + 0 0
popfolk_headbanger, пионери бяха ХАОС! Още си пазя техните броеве... После ХАОС започна да излиза на английски и спря да се продава в Българи, виждал съм го по репове в чужбина. Но първото твърдо и тежко рок списание в БГ беше ХАОС! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the stupid 21.05.2012 16:05:11 отговори + 0 0
Да, разбирачи сме българите! Тук е нещо като болнична стая. През последните години ми се наложи 5-6 пъти да лежа в болница, винаги с по двама - трима възрастни юнаци в стая, като никога никой не се оплака, че има проблеми със секса, че не му става, че е импотентен! Кой от кой по-големи ебачи бяха! И тук всички вадим едни дълги членове, порно актьорите направо да ни завидят...
Иначе лично аз не помня Метъл Хамър през 80-те години да се е продавал за 50-60 лева, а плакат по 20лева. Бях изключителен фен на Кис тогава, давал съм максимум по 10 лева за плакат, редовно по 5 за страница, но може и да е имало по-високи цени, особено в провинцията. В случая визирам София.
И се съгласявам, че английският ваирант на Метъл Хамър е по-блудкав, макар че и това е леко спорно, чисто и просто вкарват повече стилово разнообразие. Обхващат една широка гама от рок течения, от съвсем мекичко до сериозно тежичко. В Испания имат един кадърен журналист, Мариано Муниеса се казва. Той издаваше тамошния Хамър, като беше симбиоза от препечатки от издания на Метъл Хамър в други държави и собствени статии, написани от испанци. Дано се получи при нас. Някой по-долу беше споменал, че при развитите комуникационни технологии е ненужно печатно издание, ала нека все пак да стиснем палци и да видим какво ще се появи на българска земя. Всички тук сме потенциални купувачи...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 21.05.2012 15:46:57 отговори + 0 0
Чакайте сега, какво сте се заяли с "Про-Рок" ?! Хората, изглежда наистина много бързо забравят. Толкова време "Про-Рок" са единствените, това е четвърто правителство, което изкарват, минали са през всякакви моменти на възходи и на падения, сработен колектив са, хората, които работят там са силни характери. Освен това имат и натрупан професионален опит вече десет години, и с времето стават все по-добри (сравнете последния брой с някой от преди 5-6 години, примерно). За различни неща пишат (за различни стилове, най-малкото), и като цяло нещата им се получават. Като изключим дребните забележки, които са неизбежни, екипът върши работата с много страст и с много хъс.

Успех на METAL HAMMER, де, но докато не мине малко време, не може да се дават категорични оценки дали им е смислено начинанието.

Така или иначе ще съм си верен на Про-Рок, защото направиха своеобразна революция, бяха пионери на тази дейност в ориенталски задрямалата ни страна, и го направиха по свой начин, без да копират директно нечии чужди модели, като едновременно с това не спират да се развиват.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 15:14:36 отговори + 0 0
Тц, тц, тц... Големи разбирачи тук, голямо нещо! Още нищо не се знае за българското издание на списанието, обаче тук вече всички са информирани и са наясно с всичко - колко ще струва, ще има ли български статии или всичко ще е преводно, ако има български статии колко процента ще са, кои ще са авторите и т.н. и т.н. Смешковци, изчакайте поне първите няколко броя и тогава говорете, сега се изказвате за неща, които изобщо не знаете как ще са Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ppb 21.05.2012 15:07:13 отговори + 0 0
дорде излезе и ще залезе. това не хейт, а реална преценка на печатния ни пазар. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bleedy 21.05.2012 15:02:08 отговори + 0 0
очаквам списанието да е 80% превод и 4-5 страници с материали от България. Не искам да съм лош пророк (колко на място дойде тая дума), ама не смятам, че списанието ще изкара повече от година-две. А и ако наистина се окажа прав (преведените материали), не мисля, че ще са много хората, които биха дали 5-6 лв за нещо, което го има безплатно в нета. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 14:36:16 отговори + 0 0
про-РОК е сбирщина от материали, написани от трима кадърни и 10 адски некадърни автора. Качествентие статии намаляват с всеки изминал брой, ревютата са на границата с малоумието и от страниците на списанието лъха на нафталин и закостенялост. Но като за без пари на авторите - толкова. Дано хамъра е нещо по-различно. И дано си плащат на авторите. Ще чакам с любопитство да прочета брой 1, най-вече за да видя кой пише в него. Ако са все същите стари муцуни - мерси. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гюро Ахмедов 21.05.2012 14:28:54 отговори + 0 0
tom araya - 2012-05-21 14:08:37
ААААА супер,доброто старо време:
Страничка-5лв.
Двойка-10-12-15 в зависимост от групата
Четворка-20 минимум
Осмак-25-30
Шестнайсетак-по договаряне

На стария битак на Подуене можеше да се намери всичко.Хубави времена бяха въпреки всичко,а фенщината беше истинска все още...



Супер си беше ,а осморните плакати бяха нещо велико
Много хубава новина за всички фенове е българското издание на това ВЕЛИКО списание
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 14:27:49 отговори + 0 0
Само дано да намерят някакви кадърни преводачи, че няма нищо по-дразнещо от неграмотен превод на иначе интересни неща.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 14:27:35 отговори + 0 0
Треснат ли му голяма цена, няколко месеца и няма да има Метъл Хамър :Д Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Grand Admiral 21.05.2012 14:22:01 отговори + 0 0
Господа, наясно сме, че осемдесетте са били яко време. Ама стига с тези безумни носталгичности - няма да се върнат, Металика НЯМА да издадат втори Kill 'em All и така нататък. По-дяволите, метълът се развива и има доста добри нови банди. Вярно е, има и простотии откровени като grindcore, ама като че ли не е имало лоши групи и преди. Всеки и свободен да слуша каквото иска, ама, по дяволите, спрете да мрънкате, пък ако не ви харесват новите групи - здраве да е. А най-фанатичните почитатели на осемдесетте слушате пет групи, при това най-известните. Аз не се сещам за много хора, които да са слушат да речем класици Bathory, Death, Holy Moses да не се кефят, да речем, на Amon Amarth задето били млада група и нищо не ставало от тях. Аз например си обичам и класическите и по-новите групи. Иначе евала, че списанието ще излиза и на български, има доста хора, които биха го чели с кеф. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 14:17:08 отговори + 0 0
гледам Хамъра имат подкрепа от Зи Рок и Катехизис - това в сравнение с другия "лагер" е много по-силно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tom araya 21.05.2012 14:08:37 отговори + 0 0
ААААА супер,доброто старо време:
Страничка-5лв.
Двойка-10-12-15 в зависимост от групата
Четворка-20 минимум
Осмак-25-30
Шестнайсетак-по договаряне

На стария битак на Подуене можеше да се намери всичко.Хубави времена бяха въпреки всичко,а фенщината беше истинска все още...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 14:03:49 отговори + 0 0
Само в България метълите се бият в гърдите кой е по-тру от друг и се надпреварват да се тролят взаимно. Хора, пораснете! За всяка банда си има фенове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 21.05.2012 14:02:50 отговори + 0 0
аз съм ве - 2012-05-21 13:32:04

- пич, мисля, че в днешния контекст, знаето на английски дори не се брои за знаене на чужд език, а за необходимост...не виждам какво е чуждопоклонническото в това да знаеш английски или какъвто и да е друг език, по тази логика, ако слушаш англисйки, немски, американски банди - чуждопоклонник ли си? ако да, слушай си ахат и там квото искаш...аз ще слушам чъждите банди, пък нека съм изменник
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Terrorhammer 21.05.2012 13:37:08 отговори + 0 0
позьор - 2012-05-21 09:43:30
То вие сте по-големи позьори,щом се имате за повече метъли понеже живеете в 80-те години още и слушате умрели пенсии,шматки.Все нещо ви шпречи на вас.Музиката се развива,метълът също.Иначе хубаво за списанието,ама при наличието на интернет какви продажби се очакват?Все едно да чакаш продажби от CD-та.

Позьорството си личи от далече. Ти си идеален пример за това. А такива като мен и човека, на който си се "опънал" ще продължаваме да купуваме дискове и винили. Защо? Няма никога да разбереш, дори и да ти се обясни. И ще продължаваш да смяташ, че диарията, която слушаш е метъл.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

аз съм ве 21.05.2012 13:32:04 отговори + 0 0
SSS - 2012-05-21 12:20:27
Да плащам за преведени материали? Не благодаря...

Предполагам си на ти с ангелиския и затова си такъв отворко . Ако ти подам статия на руски , дали няма да гледаш кат пръднал заек в люцерина ? А случайно някой път да ти е минавал през супер мега интелигентния ти мозък , че може би има хора които не знаят а и не им е нужен друг език освен родния .Аман от чуждопоклонници като теб !

пп:А на оня паляк "Позьора" по надолу ще му кажа само едно . Като се сетиш да ми напишеш тука поне 2 значими групи от така наречената нова вълна , които не излизат на концертите си с тениски на "пенионери" от 80-те , ела и пак драси 2 реда
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

рр 21.05.2012 13:26:41 отговори + 0 0
Давам му живот 3-4 броя най-много Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Закоравел 21.05.2012 13:21:16 отговори + 0 0
Про-рока ше ми смучат мъдете вече! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 13:14:22 отговори + 0 0
SSS - 2012-05-21 12:20:27
Да плащам за преведени материали? Не благодаря...
--------------------------------------------------------------------------------
Много правилно!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bateharo 21.05.2012 12:51:56 отговори + 0 0
Прекрасно!Най-сетне на бългхарски!
Успех метални братя!
Heavy Metal Is the Law!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

христо 21.05.2012 12:27:00 отговори + 0 0
никой не те й кара превеждай си ги сам
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

рр 21.05.2012 12:20:27 отговори + 0 0
Да плащам за преведени материали? Не благодаря... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


т,.. 21.05.2012 12:00:42 отговори + 0 0
давам му макс 2 години... българия е прекалено малка за 2 списания! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Klinghoffer 21.05.2012 11:39:48 отговори + 1 0
@Анонимен - 2012-05-21 11:21:02:
Не е нужно човек да има каквото и да е общо с Про-Рок, за да се сети, че, колкото и яка да е идеята, от чисто търговска гледна точка е пълно самоубийство. Първо: вече има интернет, второ: преспокойно можеш да се абонираш за английския Metal Hammer (който наистина е доста тъп на моменти), трето: в милата ни татковина метълът е тясна ниша, четвърто: криза е (сори за клишето, но е факт) и рекламодателите пари не дават, пето: инвестицията в печатно издание не е никак малка - в случая имаш и лицензионни такси, които не са жълти стотинки, а имаш и разходи по печат и разпространение (освен очевидните неща като заплати, хонорари, наеми, данъци, осигуровки и пр.). От всичко това следва да си направим извода, че освен ако зад изданието не стои някоя мощна издателска група от сорта на "Санома Блясък" (не че и тях не ги е изблъскала кризата, но още им се намират пари за пране), която може да си позволи лукса да налива пари няколко години, докато евентуално списанието започне поне да не трупа чудовищни загуби, работата е доста несигурна.
Нали помните какво стана с Rolling Stone, дето дори не е толкова тясно нишово издание? - Свършиха торбата пари, дето я имаха предварително и свиха знамената безславно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

blamet 21.05.2012 11:37:17 отговори + 0 0
Аз пък съм абонат на Про-рок и ще си остана такъв. И наистина не бъркайте немския Хамър с англиския. Намат много общо. Едно време се кефехме точно на немския. Даже имам в един куфар стари броеве от него и плакатите в гаража ми повечето си седят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 21.05.2012 11:32:33 отговори + 0 0
Малко след дъжд-качулка
Хамъра беше култов през 80-те години. Сега вече никой не чете списания!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 11:28:08 отговори + 0 0
Супер новина!!! Metal Hammer е култ! Няма начин да не изрине конкуренцията. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 11:21:02 отговори + 0 0
айдее про-рок се съвзеха от шока и налазиха коментарите ROFL Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 11:19:24 отговори + 1 0
...и ще по сполети съдбата на много други такива опити... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 11:08:11 отговори + 0 0
Хм, английския МХ е пълен с глупости!!! Да превеждат немския! Отначало се зарадвах, но... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Месси 21.05.2012 11:05:08 отговори + 0 0
Еееейййй,едно време колко вървеше една страничка ... а сега и на български!!!Не е истина Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 11:04:14 отговори + 0 0
Помня как пестях от закуски за да си купя половин страничка от 'Хамъра' - въпреки че тогава не знаех чужди езици - ей така да я държа в ръцете си и притежавам Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


AVA 21.05.2012 10:55:08 отговори + 0 0
Ееей, няма търпение! Все пак и аз съм от онези, давали левчета за страничка Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Klinghoffer 21.05.2012 10:28:21 отговори + 0 0
Супер, но, опасявам се, нито има пазар, нито рекламодатели и няма да изкара дълго. Фенщината си е фенщина, но в тая криза да пускаш метъл списание - в ерата на интернета и чалгата... Дано не съм лош пророк. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

! 21.05.2012 10:16:33 отговори + 0 0
Дано е по-успешен от българския Rolling Stone, който отиде в небитието... Стискам палци! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 09:56:19 отговори + 0 0
Това, ако ми го беше казал някой преди 10 или 20 години, щях директно да му кажа, че или е болен и трябва спешно да се прегледа, или е долен лъжец! Не е истина направо!!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Позьоре.. 21.05.2012 09:53:55 отговори + 0 0
Малко ти се е объркало мозъчето, щом групите от 80-те са умрели пенсии. Пич тия групи заедно с някои от 70-те !!!! правят най-големите концерти все още и когато умрат тия пенсии нема кой да е хедлайнер вече на новите ти любимци. Ще се скапят много неща и рока верно че умре. Причината не е в групите, а в сбъркания музикален бизнес на Запад, който от малко повече от 20 години преебва тотално музиката и за бързи пари лансира секви помии и кретении. Така че евала, че поне още ги има групите от времената, когато се правеше музика заради самата музика.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


О, да! 21.05.2012 09:52:27 отговори + 0 0
Страхотна новина. За хората, които са събирали седмици наред пари, за да си купят "страничка", или плакат "четворка", и са търсили като луди кой да им преведе информацията за любимата група, METAL HAMMER е наистина БИБЛИЯ... Другите едва ли ще разберат за какво става въпрос... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kj 21.05.2012 09:50:36 отговори + 0 0
UNF**KINBELIEVABLE!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 09:48:46 отговори + 1 0
Няма лошо, ама къв е смисълът... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 09:46:51 отговори + 0 0
Супер, но това ако например се беше случило 80-те години, щеше да е още по-яко. Тогава нямаше интернет, единствения начин да видиш снимки на любимите банди, да прочетеш статия и интервю си бяха метъл списанията, а Metal Hammer си беше класиката, а и както самите метъл списания тогава писаха, златните години на метъла си бяха 80-те години. Както и дае, евала, по-добре късно, отколкото никога и да му се кефят днешните фенове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

позьор 21.05.2012 09:43:30 отговори + 0 0
То вие сте по-големи позьори,щом се имате за повече метъли понеже живеете в 80-те години още и слушате умрели пенсии,шматки.Все нещо ви шпречи на вас.Музиката се развива,метълът също.Иначе хубаво за списанието,ама при наличието на интернет какви продажби се очакват?Все едно да чакаш продажби от CD-та. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 09:43:07 отговори + 0 0
Нямам търпение! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 09:38:11 отговори + 0 0
Сега като гледам позьорчетата които наричат глупостите които свирят "метъл" и ми се драйфа ...

хахахах, добре казано ))

Иначе лично желая успехи на начинанието!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

аз съм ве 21.05.2012 09:34:35 отговори + 0 0
В края на 80 те , когато една бира в магазина струваше 35 стотинки , такова списание на черния пазар се търгуваше 40-60 лв . И това си беше нещо като цена на едро , защото после продаваш плаката за 20 лв .Снимки 4х4 см 5 лв !!! И всичко това не с цел печелене на пари . ПРосто тогава си беше истинска фенщина и металия.Сега като гледам позьорчетата които наричат глупостите които свирят "метъл" и ми се драйфа ...
Новината определено е супер и за първи път в живота си ще си направя абонамент
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 09:34:07 отговори + 0 0
Защо да го сдава? Конкуренцията просто ще повиши качеството! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2012 09:29:48 отговори + 0 1
Про-рока май ще сдаде багажа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2012 09:21:45 отговори + 0 0
Сууууууууууупер! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

?????? 21.05.2012 09:19:02 отговори + 0 0
ОМГ!!! ЙЕССС Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".