Тома от "Music Idol" с първи сингъл тази седмица

3 ное 2008, 10:35 ч. 594 / 12 75
пред./следв.
Рок-победителят от българския "Music Idol" - Тома е готов с първия си солов сингъл. Парчето се казва "Герой" и от 5 ноември (тази сряда) ще се завърти ексклузивно ефира на радио "Z-Rock". "Герой" ще прозвучи за първи път в обедното предаване на Елена Розберг "Голият обяд". Музикален продуцент на сингъла, както и на целия предстоящ дебютен албум на рокаджията от Пазарджик, е Георги Янев (31), един от най-известните и активни родни музиканти през последните десет години. Китаристът, учил в "Бъркли Колидж", САЩ, стои като музикален продуцент зад парчета и албуми на звезди като Мария Илиева, Любо (екс-ТЕ). Той е основател, автор, аранжор и китарист на група Каффе и известен студиен и концертен музикант. Всички китари в "Герой" (соло китари, ритъм китари и бас) са изсвирени от Жоро Янев, а барабаните са на Митко Семов, текстът е на Гергана Турийска. Мастерингът е направен в САЩ от световноизвестния саунд инженер Brian Gardner, носител на 9 награди "Грами", работил по последния албум на NERD, както и за METALLICA, Abba, Tina Turner и др. Съвсем скоро ще има и видео към песента, а веднага след това ще излезе и чаканият албум на Тома. Продукцията ще бъде издадена от "Virginia Records".

   Ето какво казва и самият "музикален идол" Тома за новото си парче:
   Задължително е да слушате новото ми парче! Аз съм много щастлив от лудницата, в която влязох след "Music Idol 2". От тогава ми се случват само супер яки неща. Благодарение на продуцентите ми "Virginia Records" имах едно убийствено лято, обиколих цяла България и срещнах много мои фенове. Цялата енергия, която получих от тях, сега ви я връщам обратно! Парчето "Герой" стана супер яко и е много мое, моето си парче! Ако и вие го харесате, това ще е най-голямата ми победа!


Коментари   (75)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Кико 15.11.2008 16:58:43 отговори + 0 0
Лично на мене парчето като музиока и изпълнение ми харесва,просто факта ,че така копираме ме дразни до посиняване. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

doomworld 11.11.2008 09:52:18 отговори + 0 0
така е,но крадецът не е Тома,продуцента и композитора на песента
Момчето се опитв ада я изпее качествено,но аранжиемнта е супер смотан с много лигав мейнстрийм и псевдоамерикански метъл звучене.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jororock 10.11.2008 21:19:27 отговори + 0 0
И моля ви , не намесвайте името "Тома" с Пловдив!-той си е от Пазарджик, докато в Пловдив свирят истински рокаджии! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jororock 10.11.2008 21:08:46 отговори + 0 0
И все пак песента "Герой"на тома е героично открадната от канадската група Thornley - So Far So Good- ето и линк-http://www.youtube.com/watch?v=VUonLFU-PIM Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кико 10.11.2008 00:27:26 отговори + 0 0
Искам също така да спомена , че Тома е хубаво да взима пример от великите групи и великите вокалисти ,но оставам с впечатлението ,че някои от вас някак си има желанието той да ги копира или да пее като тях да прави тяхната музика...за справка - Дио не е почнал да пее през 2008 год. а доста по-рано.Сега нещата са други.Вокалистите са други ,всичко е различно. Така че не изисквайте от нещастния ни музикален идол да сложи тесни кожени панталони и да запее песни ,коит са писани през 70те и 80те.Макар че тая боза дето я е направил е по-лоша от т'ва да пее песни от 80те,ама ае това е др въпрос Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Кико 10.11.2008 00:12:58 отговори + 0 0
Само да вметна ,че колкото и да са велики Роб И Дио ,техния стил на пеене е отдавна отминал.Да ако излезат на сцена пълнят стадиона ,защото са ТЕ- Рони Джеймс и Халфорд,но ако излезе ся някой нов с техния вокален стил няма да има много какво да предложи. Повечето хора дето слушат такава музика си живеят в 80те , не ми е ясно защо.Аз съм болен фен на Мейдън и Брус ,ама не смятам че ако някоя група нова свири като тях сега,ще я харесам... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1010101010 9.11.2008 13:57:24 отговори + 0 1
томата е пич. трябва да се кефим, че наше момче-метълче спечели айдъла и натри носа на извиващите кучки ала марая кери и уитни хюстън, фак!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 6.11.2008 16:11:27 отговори + 0 0
Слуша ли някой песента изобщо? Преди малко я пуснаха по Зи рок и много ми хареса. Пъв вие си продължавайте с глупавите спорове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

judas 6.11.2008 00:02:22 отговори + 0 0
shred аз не съм казал за теб нищо и много добре те разбирам,дори сме на едно мнение,но има и завистливци,не можем да отречем Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shred_attack 5.11.2008 23:56:31 отговори + 1 0
judas за какво да му завиждам на момчето. Няма за какво, пък и завистта не е едно от най-здравословните чувства. Освен това не го плюя, а просто ми се иска да бъде значително по-добър. Ами той е посредствен вокал. Не разбираш ли че той не става, просто няма дании. Защо не разбираш какво говоря? Дано да разбереш като ти кажа че сигурно има такива, които стават, но просто не са популярни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


judas 5.11.2008 23:31:19 отговори + 0 0
ами като халфордския или диовския вокал не може да се намери в малката ни страна,нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EnergY 5.11.2008 22:55:17 отговори + 1 0
Не се радвам за Тома, защото е слеб вокал, не за друго! И стига с тоя Пловдив, от Пазарджик е. Не го казвам от никаква гордост, просто е някакси тъпо да не се прави разлика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

judas 5.11.2008 21:27:08 отговори + 0 1
...освен това,защо да не се радваме,че рок певец е спечелил нещо.бил се "продал"?повечето от вас тука оплюващи го,съм сигурен,че щяха да се "продадат" още по-лесно...вие не сте на неговото място,за да философствате и да се правите на "голяма работа",сега разбира се,пак ще се появят "всезнайковци",които да кажат,че аз съм фен на тома,а аз пък ще кажа,че дали съм фен на когото и да било или не,това не променя факта,че българина е завистлив Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

judas 5.11.2008 21:20:32 отговори + 0 0
чакай сега-никой не е казал,че Томата е най-великия вокал и че е нещо особено,нали?просто не виждам защо трябва да плюете по човяка,ама нали когато някой постигне някакъв успех - веднага трябва да бъде оплют...такъв ни е манталитета,плюем по всичко,а самите ние не сме по-добри,а напротив... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shred_attack 5.11.2008 16:56:43 отговори + 1 0
Не бе Тигър, заблудил си се нещо. Не съм единственият който разбира от музика, нито съм казал такова нещо. Нямам подобни претенции (че другите не разбират - ха-ха) опазаил ме бог.
Някой искаше да кажа по какви критерии Томата не може да пее. Ще кажа. Разбира се, на никого не налагам мнение, просто обаче си отстоявам своето
Не че не може да пее момчето, но първо гласът му е слабичък за по здрава музика, и второ ме може да се похвали с широк диапазон, гласовата му бленда не му позволява да взима много високи и много ниски тоналности. Той стана популярен защото спечели конкурса, но от друга страна гласът му не е кой знае какво.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Amarok 5.11.2008 15:47:44 отговори + 0 0
Култовата група Дуппе, чийто вокал и басист не знаеха нищо за Accept, Black Sabbath i Dio /справка - "Стани богат", вече не помня кой брой, преди 1-2 години беше/. Даже въпросния Еко /печалноизвестния автор на "Lorain in the rain"/ каза, че тия групи най-хубаво да си прекратят дейността всичките! Това е най-анти рок/метъл за всички времена! Направо ме потресе до дъното на душата ми... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Паулу Коелю 5.11.2008 15:41:13 отговори + 0 0
По моему, меродавно е мнението единствено на shred ентусиастите и на феновете на ManOwar. Всички останали са пълни лаици и музикални инвалиди. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 5.11.2008 12:51:33 отговори + 0 0
В последно време забелязвам, че в сайта е започнало да пише някакво явление, което е решило, че тъй като свири на китара, неговото мнение е единственото вярно. Някакси... shred_attack, какво точно те кара да мислиш, че си единственият, който разбира от музика? Или че разбираш повече от всички останали? Хубаво, де, китарист си, музикант и т.н., но не си единственият, нито пък си най-добрият. Така де... Защо, значи, трябва да следвам твоето мнение? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jjb 5.11.2008 00:26:44 отговори + 0 0
Георги Янев (31) да не е Жоре Китариста на култовата благоевградска банда PHONE TERROR ??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лоена тоБка 4.11.2008 22:14:51 отговори + 0 0
shred_attack, и според те по кои точно критерии томата се дъни.. защото да кажеш, че той изцяло не може да пее, или нещо, ще бъде топло изхвърляне на пясъка... къде ни пащаш у финладния.. там света е доста по-друг...
а коментара ти за това, че не съм информиран, наистина смятам да го игнорирам, защото е смешен..
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 4.11.2008 20:14:14 отговори + 0 0
Тома е велик, но още трябва да учи
- да взима пример от Hammerfall and Manowar eто това са велики групи
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2008 19:33:15 отговори + 0 1
дигимортъле аре като не разбираш да не говориш,а? само томето е наи истинския рокер и метал в пловдиф и цяла йюго-западна балгариа!!маи ти си недоразомението,а?зашо ти не ходиш да правиш дует с азиз,а?на теп по ще ти подхошда!!а?томето е рокер и метал номер 1 в балканския полуостроф че даже и в скандинавиа го знаят,ас живея ф швеция и мога да ти кажа че даже на другия краи на планетата томето има фенове!!в бъдеше томето ше бъде дори по известен от хенрик ларсон тук!!хора като теп дигимортъле по цял ден слишат азиз и се правят на рокери и метали по форомите!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

digimor†al 4.11.2008 18:22:58 отговори + 1 0
Тоя ако си мисли, че ще направи кариера в шоубизнеса, жестоко се лъже. Нито има глас, нито има визия, той е просто едно музикално недоразумение. Да си прави там дуети с Азис и въобще да не се напряга за нещо по-сериозно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cronos 4.11.2008 17:52:27 отговори + 0 0
Написалисте някои от групата, ама непрочетох кой свири на каба зурната? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2008 17:40:54 отговори + 0 0
млеко с леб йеее рокенмдо л бейбаае пловдиф само рокенро л .томе не се продаваи за пари,бъди истински рокер и метал от пловдиф!!тука са най истинскити рокери и блек метал маницаци на балканския полуостроф!!ще те подкрепями на евровизия,ас ще пусна 19 иляди есисема за тебе и ше бъда първия които ще си купи новия ти албум томе ти си бог не се продаваи за пари!!нямам тарпение да чуя новото ти парчие герои,когато го чуя просто ше се размажа,надявам се да е истински рокеднро л и метал!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Carnalsoul 4.11.2008 17:30:17 отговори + 0 0
оди еж млеко с хлеб некаде Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sodom 4.11.2008 15:41:35 отговори + 0 0
Кво се палите всички толкоз много не мога да разбера?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2008 14:14:42 отговори + 0 0
томе,ти си най големия скъсай ги майна,рокенор л бейбе йеааа мотори жени пиячка кучки вериги железа ей си диси мотърхйед йеааа рокенрол бейбйе,рокът и тома над сичко!!само томето е най истинския рокер в балгария!!сички други са псефдо рокери и метали!!никой ни мой са равнява на томето!!скъсай ги батка,покажи че пловдиф е най големия рокерски грат в балгария!!тука сички карат матори и имат железа и слушами само рокенро л моторхйед и еи си ди си йеаа бейбее!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2008 13:51:26 отговори + 0 0
и не разбирам защо наистина ПЪРВО не чуем парчето, след това да го плюем,а Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2008 13:48:33 отговори + 0 0
и защо го сравняваме с финландсия или който и да е друг idol... между другото и suomi-то сигурно след един-два албума ще залезе... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 4.11.2008 13:40:44 отговори + 1 0
доста хора не могат да пеят и въпреки това групите са им култови - за справка, без да се обижда никой и макар,че Нова Генерация са една от любимите ми родни групи,на доста места Воев наистина звучеше фалшиво (може и касетката да ми е виела,кой знае)
има пък и мноо певци като Бочели примерно,който може да пее,ама колко влага страст и колко е медийна звезда е друг въпрос
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shred_attack 4.11.2008 13:25:55 отговори + 0 0
И още нещо. Ти като не си информиран, нямаш база за сравнение и не разбираш защо се изказваш. Ми няма да се изказваш. Ще помислиш малко преди това! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shred_attack 4.11.2008 13:22:47 отговори + 1 0
Абе Лоена тоБка/О
Ние Томата не го плюем заради самото плюене. Ние казваме че не става, няма гласови данни, не може да пее(за справка чуй финландския айдъл).А пък за ивана-мивана, въобще няма да си направя труда да коментирам, не ме интересува. Кой какво слушал си е негов проблем. И ти няма да казваш как трябва или не. И ако за теб Тома има талант, добре ...
ама за мен няма. Талант имат вокалистите в скандинавските страни примерно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лоена тоБка 4.11.2008 11:45:13 отговори + 0 1
Абе чокундури! кво сте го заплщли бе. пича прокара няква нотка на рок във се повече и повече изпорстяващото население, което не знае "Аз съм булгарче", но знае всички песни на Ивана(рандъм име, кеото не ми оговори нищо.. но защо ли се обяснявам :Д). Нормално е да го налазят разни пиари и да му кажат как точно да се държи за да задържи макс публика. Се пак в Пазарджик едва ли е имал някаква почва за развитие. И все пак има талант, за разлика от всичките имбецили, кито го плюят на инерция, просто, защото е спечелил някакво комерсиално предаване... Не трябва така.. Самия факт че той с цялата си харизма и вокални качеста усп Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

acid_burn 4.11.2008 09:38:24 отговори + 0 0
Ми аре да го видим... дано не се е продал мноо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 4.11.2008 09:06:42 отговори + 0 0
нека все пак д ачуеме песента и тогава да гвориме.
Иначе ,жалко е,
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shred_attack 4.11.2008 02:28:22 отговори + 0 0
Джон Тарди, а? Оппа, отиваме в друга категория вече.
А нашият пловдивски хубавец американските гърла изобщо не може да ги стигне. Той скандинавските метъл вокалисти ако стигне ще го аплодирам. Ама къде ти, и това не може да стане. Освен за леко втвърдена pop музика, за друго не го виждам. Къв Manowar?! хаха. Томата ше стане някъв power and steel and glory. хахаха Леле ше откача! Дано да ме изненада приятно, разбира се, нищо против него, не съм предубеден. Ама много се съмнявам, че ще ме впечатли. Кой в Бг прави хубав метъл - изчистен и класически. Никой.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ПИНК ФЛОЙД 4.11.2008 00:56:49 отговори + 0 0
Леле,колко коментара е събрал Томе...не бива да е Джон Тарди.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

judas 3.11.2008 23:58:11 отговори + 0 0
ей,Анонимчо,ти голяма врачка си,а...аз мисля,че ти си гей-фен.какво ли си губя времето с нищожество като теб...през дядовия ми е какво мислиш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

puncho 3.11.2008 19:30:08 отговори + 0 0
м/у другото днес слушах въпросното парче по z-rock,наистина е true heavy metal тип manowar.така че пича може да ви зарадва.а песента я пускаха м/у 17 и 18 часа,ако не се лъжа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


lol 3.11.2008 18:48:45 отговори + 0 0
Че кои ще го слуша ако не е комерсиализиран бре ,100-200 души по мазетата?!Всеки нормален музикант търси досег с комерса за да живее по добре и да си начеши егото(друг е въпроса че повечето нямат шанс и потенциал да го постигнат),е има и луди но те са малцинство! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Razor 3.11.2008 18:45:41 отговори + 0 0
Да...да...някаква боза...Какъв метъл, бе?!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2008 18:33:10 отговори + 0 0
Хах тъй е кажеш Джудасе!Явно си една от изтрещелите му фенки/гей фенове Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 3.11.2008 18:19:18 отговори + 0 0
Чрез този Тома се прави опит да се комерсиализира българския метъл мисля аз! Ама то какъв метъл ще е, ако е БГ комерс?!??! Някаква боза, която никой няма да слуша! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

judas 3.11.2008 18:17:07 отговори + 0 0
българина освен да плюе и да завижда,друго и не може... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 3.11.2008 18:15:21 отговори + 0 0
евала му прая на томата,и аз бих се продал за двайси иляди лева,вий завиждайте... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 3.11.2008 18:10:20 отговори + 0 0
по душа, анонимке, по душа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2008 17:38:16 отговори + 0 0
към Том Арая
Да слушаш една музика и да си фен е едно, а да се идентифицираш май е малко по-различно-ти с дяволите в първите албуми ли се идентифицираш, ръката режеш ли си като оная обложка известна... или как точно се идентифицираш?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

soulfly 3.11.2008 16:57:07 отговори + 0 0
Ще видите вие като изкара една "Grindcore" баладка в сряда...хаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 3.11.2008 16:46:25 отговори + 1 0
Значи продуцент му е онова недоразумение дето открадна парчето на Xandria и го направиха ЕвроБГвизиор...Явно албумът на Тома ще блика от свежи музикални идеи и похвати. Направи ли ви впечатление как ни задължава да го чуем и че парчето било негово?? С такъв антураж около него единственото "негово" в това парче ще е гласът му и някой риф, краден от Уайтснейк. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Тигър 3.11.2008 16:13:39 отговори + 0 1
Глупости... Писанията на ТомАraya имам предвид. А и не само неговите. Хора, поосъзнайте се малко, а? Кога за последно някой млад български рок-певец е получавал такъв шанс? Трябва да си олигофрен, за да не знаеш, че спечели състезанието точно като такъв. Да, позираше много. И какво? Нали пееше? Да, пя чалга. И какво? Как я изпя?

А това какви ги е вършил на концерта на Пол Гилбърт или някъде си интересува ли някого? Нали не е пял там? Или...

Абе... Изчакайте. Ако не ви хареса песента, плюйте. Ако не - недейте. Лично аз се надявам да ми допадне.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EnergY 3.11.2008 16:05:58 отговори + 1 0
Не познавам господина лично, но хора, които са излизали с него много пъти. От моя град е. Не се ползва с добро име. Не му завиждам. Още преди да спечели Айдъл нещо не ми се връзваше с идеята за добър рокаджия.

А иначе на Деф Лепърд пък какво е правил? В смисъл, какви простотии?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ТомАraya 3.11.2008 15:55:46 отговори + 0 0
хаха,само за спора-ти със SLAYER ли се идентифицираш

Да, защо не - с гордост казвам, че слушам Слейър и да казват за мен че съм "фен на Слейър" а не че съм "рокаджия като Тома"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Литиум 3.11.2008 15:17:33 отговори + 1 0
Аве Томата няма нищо общо с философията на метъла,плюс това е малчуган. След 1 година никой няма да го помни, така че нека си поживее, да запише някой песничка. Без издънки няма как да осъзнаваме колко ценни са групите, които харесваме. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2008 14:16:33 отговори + 0 0
хаха,само за спора-ти със SLAYER ли се идентифицираш ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 3.11.2008 14:15:33 отговори + 0 0
лигнята ходи по хората...пардон, по мишкоедите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ТомАraya 3.11.2008 14:15:19 отговори + 0 0
Нкой не е посрамил, според мен, не вярвам някой от нас да се идентифицира с тоя палячо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2008 14:09:13 отговори + 0 0
Ъъъъъ надявам се долния пост да е ироничен...
Инак Томата посрами според мене слушателите на праведна музика поне в моите очи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Михал Мишкоед 3.11.2008 13:37:14 отговори + 0 0
Стискаме палци, Тома, с теб сме! Аз лично очаквам едно ИСТЕНСКО ПАЛАР МЕТАЛ парче! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2008 13:20:11 отговори + 1 0
Четох какви простотии е правил и на кноцерта Gilbert ,и на Whitesnake/Deff Lepard. Но нека все пак да чуем парчето в сряда и тогава да коментираме- тъй или иначе дали той е л..но е едно,но дали парчето му е хубаво е съвсем друго (няма нужда да изреждаме колко от световните звезди са такива нещастници,но правят хубава музика)... а си мисля,че е много тЕпично по нашенски да плюем по нещо ей така заради самото плюене,без въобще да знаем за какво иде реч. Тъй че да поспрем със злобата и да изчакаме до сряда (тъкмо тези дето ще го оплюят здраво ще са събрали повече плюнка, с извинение) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 3.11.2008 12:42:28 отговори + 0 0
" Аре престанете да го плюете човека! и на вас да ви плащат по 5000 лв и вие ще се "продадете" да еба и завистливите ви малоумници!"
Да, за 5 бона не си продавам г.з.! А и това цената да си го продадеш - всички да те плюят. Така стоят нещата. И не наричай хората малоумници защото не е възпитано и безопасно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mort 3.11.2008 12:41:23 отговори + 0 0
И к'во от туй? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 3.11.2008 12:29:49 отговори + 0 0
Конкретните хора, които му помагат, са професионалисти в музиката, която правят, но тя не е мой стил нещо. Съдейки по този екип Тома едва ли ще прави Трю Метъл Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Агентът-Провокатор 3.11.2008 12:26:00 отговори + 0 0
Иване, "поживьом" се пише така: поживëм
А за Томата, дайте да го обсъждаме след сряда, да чуем все пак за какво става въпрос.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 3.11.2008 12:08:19 отговори + 0 0
стига бе, introduce, некви 5 хилядарки..моят задник си го ценя далеч повече xDD не се давай, не всичко е пари! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Вълшебната кифла 3.11.2008 12:03:58 отговори + 0 0
задължително е да не го слушаме азисе... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 3.11.2008 11:33:41 отговори + 0 0
Поживьом увидим... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

introduce 3.11.2008 11:15:04 отговори + 0 0
Аре престанете да го плюете човека! и на вас да ви плащат по 5000 лв и вие ще се "продадете" да еба и завистливите ви малоумници! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EnergY 3.11.2008 11:10:06 отговори + 0 0
Леле, колко е pathetic, най-точно!
Тва за Гаал ме изкефи - верно е. Ама на тая снимка Томас ми се прай на активен, така че, не знам как ще се разбират!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 3.11.2008 11:04:42 отговори + 0 0
Махнете тая снимка. Гаал е наблизо

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Odin 3.11.2008 10:59:34 отговори + 0 0
Ще го видим и после ще решаваме кво да го правим. Аз си запазвам псувните за сряда. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EnergY 3.11.2008 10:58:45 отговори + 0 0
Задължително ли е бе ******? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Фен на селото 3.11.2008 10:57:14 отговори + 1 0
Аре у лево, поп-айдъл, нали те видяхме на концерта на Гилбърт какъв си *******. Да бяхте го зърнали само ... ако не беше Тома, охраната нямаше да го пусне. И този после ще има претенции з каквото и да било - първите 7 години му липсват, публична личност ще ми става. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arcturus 3.11.2008 10:48:02 отговори + 1 0
тези "идоли" когато започнат сами да си пишат музиката тогава да претендират ,че са нещо голямо.Докато му казват какво и как да пее хич няма да ме впечатли, освен с малоумните си постъпки по концертите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cronos 3.11.2008 10:42:28 отговори + 1 0
"ГеЙрой!" си е той. От квартален металист да стане продажна 15 минутна звезда. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".