С билет за отменения фестивал "Sonisphere" - двама души на "Sofia Rocks"

17 юни 2011, 18:45 ч. 602 / 10 50
пред./следв.
"Balkan Entertainment Company" потвърдиха официално съобщената първо от "Eventim" информация, че с билет за отменения "Sonisphere Bulgaria 2011" на предстоящия на 8 юли фест "Sofia Rocks" (с участието на JUDAS PRIEST, WHITESNAKE, SAXON и др.) ще могат да влизат двама души. Ето дословно изявлението на организаторите:

   Като компенсация за причиненото неудобство на феновете, закупили си билет за "Sonisphere Bulgaria 2011" всеки билет за отпадналото събитие ще важи за двама за фестивала "Sofia Rocks 2011" на стадион "Българска армия". С пропуск за един човек, без каквато и да било допълнителна презаверка ще могат да влязат двама души в същата ценова зона според схемата публикувана на www.eventim.bg.

   Спомената схема на стадиона може да видите и по-долу.



Коментари   (50)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


The Clansman 25.06.2011 23:18:35 отговори + 0 0
Ами не можах нито по телефона нито по мейла да се свържа с тях,последната ми надежда е от Фейсбук да разбера там една приятелка попита та все още не съм ама поне се вижда края Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Димитър 22.06.2011 16:18:02 отговори + 0 0
по леймърско изпълне от тея едва ли ще видим в близките години! За какъв чеп ми е да ида с билет от 150 кинта дет сложих за да вида от близо може би за последен път Iron Maiden та да гледам горните групи...

...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Maria Uzunova 22.06.2011 08:56:26 отговори + 0 0
The Clansman -- > Успя ли да си върнеш билета Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 20.06.2011 00:31:46 отговори + 0 0
tel.: +359 2 961 53 70
e-mail : info@eventim.bg
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Clansman 19.06.2011 22:12:44 отговори + 0 0
Ама това е проблема чрез ивентим си купих билетите от никаква каса,питам ги как мога да си върна парите след като съм си поръчал билетите от сайта им а нямам възможност да ида до централния им офис и получавам съобщение след като изпратя имейла си "Не беше установена връзка със сървъра..."То ако беше от някаква каса щях веднага да съм върнал билетите,то това казах в коментар под една др новина във Враца в Германос билети НЯМАШЕ имаше само за сектора в ляво пред сцената по което съдя че проблема не е в ниска посещаемост на феста а някаква друга издънка на организаторите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 19.06.2011 21:30:11 отговори + 0 0
@The Clansman
Можеш да си върнеш билета на касата, от която си го купил.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.06.2011 21:02:30 отговори + 0 0
Поправка:
Не повече, а по-малко време.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.06.2011 20:55:35 отговори + 0 0
Не, просто по разбит двулентов път се очакваше да минат поне пет хиляди коли в рамките на твърде малък отрязък от време. В работен ден. Проблемът не беше, че не е в София, а че е на много неудобно място извън София. В подобен случай пътят от тук до Пловдив и обратно би отнел повече време.
В случая на пътуването на триста километра това е далеч по-малък проблем, защото това пътуване не е предвидено да бъде проведено в рамките на един ден. Имаш преспиване и подобни глупости, както и възможност да избереш да тръгнеш в по-удобно време - когато няма да има хиляди коли, от които да не можеш да мръднеш.
А с фестивалите на запад, които се провеждат по голите полянки, тия проблеми ги няма. А и те са си фестивали, де, не концерти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 19.06.2011 19:59:25 отговори + 0 0
"Хиподрумът би бил идеалното място за 2-3 дневен фестивал с много рок и бира, но в еднодневния формат хората просто се уплашиха от това, че е далеч, въпреки обещанията за организиран безплатен денонощен транспорт."

Оле ШОПСКИ остави хората които пердашат по 300 км при почти всеки концерт да преценят кое е далече.1 път ви накараха да минете повече от 5 км и край.
!!! СМЕШНИК !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.06.2011 18:22:04 отговори + 0 0
epic FAIL - 2011-06-19 12:09:19
е какво не е имало достатъчно разпродадени билети за София рокс, че сега са решили да докарат двойно повече публика, отколкото стадиончето може да побере :ххх...
ми мн добре-като прецакахме единия фест, що да не прецакаме и другия пък?! бх вееее....
Съгласен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


The Clansman 19.06.2011 17:38:13 отговори + 0 0
Ей хора опитах се да се свържа по имейл с Ивентим да ги питам как мога да си върна парите но след като изпратих съобщението се появи надпис че не мога да се свържа,някой ще ми каже ли как мога да си върна парите,след като съм закупил билети от Ивентим???? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 19.06.2011 13:56:17 отговори + 0 0
http://www.youtube.com/watch?v=kKbaqVda-QA&feature=player_detailpage#t=265s ето тук BRUCE казва истината за феста, след което ме забелязва с БГ знаме Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.06.2011 13:54:02 отговори + 0 0
ЦИРККК Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

epic FAIL 19.06.2011 12:09:19 отговори + 0 0
е какво не е имало достатъчно разпродадени билети за София рокс, че сега са решили да докарат двойно повече публика, отколкото стадиончето може да побере :ххх...
ми мн добре-като прецакахме единия фест, що да не прецакаме и другия пък?! бх вееее....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 18.06.2011 21:12:09 отговори + 0 0
зашото БЕК обичат да прецакват Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Conan 18.06.2011 20:06:06 отговори + 0 0
Е защо не го казаха в началото това,аз си върнах билетите и сега съм един вид пак прецакан. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 18.06.2011 17:10:35 отговори + 0 0
Draco, не знам кой я е писал тая статия, обаче е много зле, горкичката, а и не казва нищо ново.

Между другото, причината за провала на фестивала не е бедността на българина. Или поне не е само тя. Замислете се... Ако до вчера едно шише кока-кола е струвало два лева, дали днес изведнъж ще се навиете да дадете пет за същото шише? Независимо бедни ли сте или богати.
Това, естествено, е един твърде груб пример, но мисля, че илюстрира добре думите ми.

Всъщност за причините за провала на фестивала сме говорили вече толкова много, че вече няма смисъл да се повтарят, потретват и попетват едни и същи приказки.

Що се отнася до сега появилата се възможност... Честно казано, намирам я за пълна глупост, и то по много начини. Ако беше дадена възможност за директна замяна на билета за такъв за "София Рокс" и връщане на разликата, щеше да е прекрасно. Но така... Първо, представяте ли си що за ужасия би настанала, ако двама влезли с билет от "Сонисфиър" се настанят на трибуните на местата, отбелязани на напълно редовните билети на други двама. Може да се стигне - и вероятно така ще стане - до сериозни скандали или нещо по-лошо. Дори сега по концертите контролът кой къде се ръга и дали заема мястото, което е платил, го няма никакъв и редовно се стига до проблеми заради това, а какво би станало при подобна ситуация? А дори и да има контрол, за тези с билетите от "Сонисфиър" остават свободните места - т.е. тези, които никой не е искал да купи, защото са кофти. Което отново е неприятно за тия на трибуните.

Да не говорим каква гавра е това спрямо хората, които са направили глупостта да си купят редовни билети. Да, знам, че тези, които са си купили билети за "Сонисфиър", не са хич виновни, и все пак намирам за безобразие това в последния момент да се даде възможност на ХИЛЯДИ хора да влязат на стадиона на много по-ниска цена. Да, на мен, ако съм на стадиона, вероятно няма да ми пука, че на пича до мен билетът му е бил с трийсетина процента по-евтин от моя, но би ми пукало, че БЕК ме правят на глупак. Отделен е въпросът дали подобна промоция изобщо ще огрее някого от тези, които са искали точно Slipknot, да речем, и изобщо не им дреме за Whitesnake, Judas Priest и т.н. Това, съчетано с проблемите, които, както можем да прочетем на няколко места, доста хора имат с връщането на билетите и получаването на съответната сума, ми говори само за едно - че БЕК търсят всякакви възможности да задържат колкото се може по-голяма част от платените за "Сонисфиър" пари. Пък и ако им излязат точни сметките, и стадионът пред Джудас ще е по-пълен, та и те да се зарадват, и изобщо...

И те така... Край.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Las7 18.06.2011 14:41:52 отговори + 0 0
Това, че билетите в Турция са скъпи не означава нищо. Бях в Гърция билет пред сцена - 80 Евро; групите бяха с 5 повече от обявено в България и Турция( Iron Maiden; Rotting Christ;Slipknot; Mastodon; GOJIRA; Moonspell; Virus?; Nightfall; Need; Total Riot . Но има организация, две сцени специален терен които се използва само за концерти(не както в Б-я за първи път някой да се опита да направи събитие извън София на място което и концерт на кварталните музиканти не се е състоял). Цял ден в жегата, тук сигурно феновете щяха да пукнат на този хиподрум; там дравченца; пейки; храсти; гора.

За какво става въпрос - нито култура нито инфраструктура има в България; парите щяхме се някак си да ги намерим ако знаехме - че отиваме на подобно място; с подобни групи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Draco 18.06.2011 14:09:24 отговори + 0 0
Защо беше отменен фестивалът - защото сме бедни.
http://dartsnews.bg/News/4606 - ето още един коментар по темата.

Грешките на БЕК са 2 - първо, че са се съгласили да организират фестивала при тези условия (скъпи билети, малко групи, само 1 ден), наложени от собствениците на марката Sonisphere. И второ (по-малко, но не съвсем незначително), че са избрали място извън София. Хиподрумът би бил идеалното място за 2-3 дневен фестивал с много рок и бира, но в еднодневния формат хората просто се уплашиха от това, че е далеч, въпреки обещанията за организиран безплатен денонощен транспорт.

До там се простира вината им. Те не са виновни нито за високите цени на билетите, нито за твърдоглавието на международните организатори Sonisphere, нито за алчността и високомерието на групите, които са отказали да дойдат за малък концерт пред 5-6 хиляди души при първоначални прогнози за 20-30 хиляди.

Прецакани сме и сме разочаровани, но това не значи, че не трябва да се изкефим на judas и whitesnake
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.06.2011 12:34:56 отговори + 0 0
ИСКАМЕ ЯСНО ОБРЪЩЕНИЕ И ОТГОВОР НА ВЪПРОСЪТ "ЗАЩО БЕШЕ ОТМЕНЕН СОНИСФИЪР?" А НЕ ПОДАЯНИЯ ОТ ВАС И КОНЦЕРТИ КОИТО НЕ НИ ИНТЕРЕСУВАТ!!!!!!!ИСКАМЕ ДА СИ ПРИЗНАЕТЕ КОЙ ИЗЛЪГА И КОЙ СГРЕШИ!
ГРУПИТЕ ИЛИ ВИЕ?(ТО Е ЯСНО ЧЕ БЯХТЕ ВИЕ)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


доктор нагълс 18.06.2011 11:07:03 отговори + 0 0
и по пет да ги пускате,все тая! кой ли ще ни вземе на сериозно вече! втора година поред изпускам мастодонтите,догодина ще опичам нещата за чужбина по-отрано! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

218 18.06.2011 10:25:54 отговори + 0 0
ИСКАМ СИ КИНТИТИ!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Влади 18.06.2011 10:09:24 отговори + 0 0
Имам един въпрос,това за двамата души е много хубаво,но аз като имах билет от 90лв за Сонито,на Джудас фронт ли ще съм с него,или отзад на терена,защото имах планове за Джудас да си взимам фронт??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 18.06.2011 09:44:59 отговори + 0 0
Да, взех си парите и ще отида на още няколко концерта, но този не е сред тях. И да, ядох и пих на корем, но това не беше заради БЕК, а защото можех да си го позволя. Купих си от скъпите билети, защото местата са най-добри и защото също можех да си ги позволя. Безплатен обяд няма! И няма нужда да търсим виновен, той си е ясен и сега се опитва да замаже положението. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

KKK 18.06.2011 03:39:11 отговори + 0 0
http://uk.sonispherefestivals.com/news/slipknot-returns/
четете, и разберете какво изпуснахме заради тея бек-ове...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 18.06.2011 02:50:42 отговори + 0 0
Понякога направо ме е срам, че на свестния рок сайт се нижат такива коментари.

А по темата, тази схема е с цифри за "блок", билетите са с букви, по цветовете ли трябва да се ориентираме кое на какво отговаря?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тито 18.06.2011 01:56:51 отговори + 0 0
Стига философствали бе хора. Дайте да пием по бира Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

eetfuk 18.06.2011 00:23:03 отговори + 0 0
Е, като сме на раздумка...
Ти, виждащия и всезнаещия, познаваш ли голям промоутър, работещ с пълнещи стадиони банди, който ще ги доведе, 'щото го е "грижа за нас"? Ако ти беше промоутър, щеше ли да ги водиш "за нас"? Естествено, че и ти щеше да гледаш да натъпчеш тумбака, както всеки друг на твое място. Голям светец се изкара, нема що. После к'во каза за цените? Тука не разбрах компетентното ти слово, обаче и за Металика, и за Биг 4 + ден 2, цените и условията бяха напълно адекватни. Или трябваше билетчето да е пет лева? Без мене прави к'вото си поискаш, пикай в градинките и мрази в мрежата, бъди сигурен, че на мене изобщо няма да ми пука.
БЕК се осраха брутално, и много ми паднаха в очите и на мен. Въпреки, че се осраха, някои хора си дадоха г*за и купиха от скъпите билети. Лошата преценка си е ваша, и добре, че феста пропадна, защото и занапред щяха да ни цакат. Не защитавам БЕК в никакъв случай, но всъщност вие сами се набутахте, обаче не ви кефи да си признаете. Сега ако бяхте нормални хора, щяхте да си вземете парите обратно, да пиете по една студена вода, да им теглите по една майна и да отидете на друг як концерт, вместо да висите в мрежата и да псувате, за да ви е гот. Ама трябва друг да ни е виновен, нали? Гордея се с вас и много ще ми липсвате. Ех, излъгах.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

see beyond... 17.06.2011 22:45:10 отговори + 0 0
Винаги съм бил на мнението, което написах по- долу, така че поне за мен не оцелваш.
Обективно погледнато обаче и такива ги има- само чакащи да се осере нещо и да лаят, дори без повод. Но в случая не смятам, че е без повод и народа абсолютно уместно роптае.
И какво ако ги няма бек, ще се появят други.И те изникнаха ей така преди 3-4г. Просто защото това е доходоносен бизнес, с почти гарантирана печалба, защото хората винаги ще искат да гледат любимите си групи. Но ако са поставени пред разумни и адекватни условия, не и да ги доят безочливо и нагло. Ако ли не- виждаме какво става.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 22:43:39 отговори + 0 0
сите сте тъпи. нема нужда да се пънете да пишете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Bodom 17.06.2011 22:22:36 отговори + 0 0
Сърдите се, че ви обиждат ама и вие продължавате...вие сте заблудените или...традиционните българи - ядохте на корем, пихте до несвяст, кефихте се на любимите си групи и сгафиха хората веднъж и вие БУМ, не ги признавате вече. Ама утре, в други ден ще доведат някоя хубава група пак и ше им търчите на концерта все едно нищо не е станало ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 22:09:30 отговори + 0 0
Ами да ти кажа- такива заблудени винаги ги е имало и ще ги има. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 22:02:03 отговори + 0 0
А пък аз бих помислил дали да не емигрирам заради такива гении като по-долните eetfuk и Bodom. Аман от заблудени овце в БГ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 22:01:20 отговори + 0 0
kато гледам даже сме на едно мнение..., което си личи и от това, което съм написал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

see beyond the false 17.06.2011 21:59:44 отговори + 0 0
Абее, ей, ти да не би да си сляп, че това беше към онзи, емигриращия eetfuk?!
Не виждам какво общо има коментарът с твоите действия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 17.06.2011 21:54:47 отговори + 0 0
Я без обиди, ако обичаш! Ако ще и Елвис да ми бяха докарали, това няма да ги спаси от гнева на феновете, които излъгаха! Вземи си ти отпуска, организирай си пътуване, нощувки, транспорт, набутай се със скъпи билети и после пак ела да ми обясняваш какво били направили. Билетите връщат, но нервите и останалите разходи кой ще върне, а?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bodom 17.06.2011 21:45:52 отговори + 0 0
Абе вие сте големи малоумници бе !! Доведоха ви Metallica,Big 4, Ensiferum, CoB...Ще ви доведат Kansas, Judas Priest, Whitesnake и вие пак недоволн. Това се нарича българска му работа. Като правиш добро, всички ти се кефят, ама веднъж да сгафиш и всички гледат грешката ти, а не това дето си правил преди за тях... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 17.06.2011 21:39:50 отговори + 0 0
Хейтърче дребно, това не го написах, за да се заяждам, а за да го прочетат тези, които ми го предлагат. Пука ми какво ще правиш без мене. Плюс това не върнах само моя билет. Познавах доста хора, които направиха като мен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

see beyond the false 17.06.2011 21:31:47 отговори + 0 0
Лелеее, и без теб какво ще правим? Малее, лелеее недей, остани си тук, ние не можем без тебе...

А те специално за нас ги доведоха, нали?
Специално за да ни е добре на нас, феновете, защото ги беше грижа за нас...
Не за да си тъпча тлъстите гуши, нали? Доведоха ги ,да , доведоха ги, защото им беше гарантирано, че ще се наядат до пръсване.
...и в лето еди- кое-си се появи евреина Авраам,съпровождан от верния си слуга Плешо, за да ни преведе през морето...
...понеже го беше грижа...
А, я да си припомним цените и за МЕТАЛИКА, и за МИНАЛАТА ГОДИНА.
ИЛИ какво- ние ще ги позалъжем с по-евтинки цени и после са ни сигурни доживот.
Хаааайде, ф,к офф...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 17.06.2011 21:18:56 отговори + 0 0
Не, мерси. Вече си взех парите обратно и с тях си купих билети за други два концерта. Не можете да компенсирате неидването на Мейдън и Слипнот с Джудас и Уайтснейк. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 17.06.2011 21:04:57 отговори + 0 0
мизерници... нула доверие от тук нататък за тия! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

eetfuk 17.06.2011 20:56:06 отговори + 0 0
абе ей, метъли
като ви доведоха Металика 2008
и после Биг 4 2010
така ли мрънкахте, бе?
га' ядохте кифтетата, не ревахте, нали?
сега долу БЕК, долу БЕК, ама ако не бяха БЕК, сега щяхте да гледате не Big 4 Live In Sofia, а Big 4 Live in оная ми работа.
заради такива като вас ще емигрирам, не заради безработицата и корупцията.
мир.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

doc 17.06.2011 20:30:26 отговори + 0 0
Пълна простотия по нашенски ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Clansman 17.06.2011 20:20:37 отговори + 0 0
Супер сега ще се ходи хем на Джудас хем на Каварна Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 19:18:02 отговори + 0 0
то, за поредната простотия не им трябва някой да им дава акъл. те са достатъчно "умни" сами да я измъдрят Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Георги 17.06.2011 19:13:14 отговори + 0 0
Незащитавайте тези от БЕК, не заслужават! Това което предлагат е толкова абсурдно че просто нямам думи, незнам кой им е дал акъл да направят такава простотия... в пристъп на паника че ще им подпалят жалкия офис ли пуснаха тази "промоция" ?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 19:10:20 отговори + 0 0
НЕДОВОЛНИ сме тези с нормални билети за Джудас този път.
Изгавриха се с хората с билет за Сони..., сега е ред на тези с нормален билет за Джудас!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 17.06.2011 19:06:34 отговори + 0 0
Е, какво пак сте недоволни - ако искате ходите на София рокс, ако не искате, си получавате парите обратно. Това е само опция, никой не ви кара да ходите насила!
Че се омазаха БЕК, омазаха се, няма две мнения по въпроса, ама пък и вие не се сещате кога да спрете да плюете... Сега се опитват да направят каквото могат, за да се реваншират. Вие на тяхно място какво бихте направили, а?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 17.06.2011 19:03:20 отговори + 0 0
Да ******************* БЕК, пълна подигравка с хората. Това си е чисто нахалство - компенсация за причинено неудобство... Смешници и мизерници. Ще наричат такава издънка "неудобство'. Идиоти, само това гениално извинение ли успяха да измислят?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

х 17.06.2011 18:54:32 отговори + 0 0
ЧЕ И ДВАМА!Ха!
А за рези снормални билети- безплатен обяд тогава. Оп- по точно- за двама...
Да ви таковам в ...
Тъпаци- сами си го набутват все повече. Нека!
Усеща ви се края, г-це ПЕТРОВА и г-це ГАВРАамова!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".