Концертът на Голямата четворка в София ще бъде излъчен на три континента

21 май 2010, 08:30 ч. 1310 / 18 135
пред./следв.
На официалния сайт на METALLICA четем, че предстоящото участие на групата, плюс SLAYER, MEGADETH и ANTHRAX в София на 22 юни в рамките на фестивала "Sofia Rocks powered by Sonisphere" ще бъде излъчвано почти на живо чрез сателит в HD-формат едновременно в 450 кина в САЩ и 350 в Европа, Канада и Латинска Америка. Няколко часа след като музикантите слязат от сцената (в зависимост от часовата зона на съотвената държава) зрителите ще могат да се насладят на шоуто в целия му блясък. Билети се продават чрез www.thebigfourlive.com, където може да се намери и списък на киносалоните. Продажбата започва днес в САЩ и на 28 май в останалите страни. Цената в САЩ е около 20 долара, без да се взимат предвид евентуални допълнителни надбавки на кината, които зависят от тяхната политика.

Благодарности на: assseto
www.harvesterofsofia.com



   Както знаете - четирите Големи на траш метъла се събират на една сцена за първи път в историята по време на участията на пътуващия фестивал "Sonisphere". В България той се организира от "Balkan Entertainment Company", а на втория му ден (23 юни) ни очакват RAMMSTEIN, MANOWAR, ALICE IN CHAINS, MASTODON и STONE SOUR (поръчай билет онлайн).



Коментари   (135)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


THe_tormentor 30.05.2010 14:48:02 отговори + 0 0
Хм днес имах малко време и прочетох всички коментари и ми направи впечатление,че доста от вас са предимно хейтъри или просто са правят на "големите метъли",а всъщност са некви комплексари и/или прикрити чалгаджии,вместо да са радвате,че идват едни от боговете на метъла в такава държавица като България и то за почти без пари,защото 119 лева за Голямата четворка си е пълна евтинийка,вие тука са лаете взаимно.Осъзнайте са малко,защото ставате за смях! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

THe_tormentor 29.05.2010 20:24:39 отговори + 0 0
Според мен Тестамент заслужават повече да са в четворката за разлика от Антракс,защото цялото им творчество си е само и единствено як траш метъл,докато при Антракс има някои изключения,но това е лично мнение не го натрапвам на никой.
П.П:Моля никой да не ма напада за мнението което споделих,пак споменавам това е лично мнение и не го натрапвам на никой!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.05.2010 19:04:12 отговори + 0 0
Абе вие сте яко смешни. Да спорите кои са тру и кои не...Просто не заслужавате да се правят такива концерти у нас Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

антракса 27.05.2010 12:16:10 отговори + 0 0
бгфен, ако ше я отваряме ше стане батко осмица не седмица, щото аз криейтъра по ги има за достойни за у таз четворка, а пардон - осмица, деветка ли беше....
лелеле ще се сцепиме това лято - вече имам билети за бегемота у бубас.
а който се ебава с металика: много пъти съм си мислил по въпроса, дали са металика тру, но като си пусна бацковци на мастера она част дето двее китари бавно и протяжно вият и си казвам: е само това да беха написали металика, достатъчно е да се каже: ВЕЛИКИ ЗАВИНАГИ!

респект! за всички около рока: РЕСПЕКТ!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фенБГ 27.05.2010 09:36:11 отговори + 0 0
Ако се мисли трезво, без пристрастия кой коя група го кефи то да отричаш Металика като музиканти и музика, трябва да си абсолютен ПРОФАН или музикален инвалид. Казвам го най безпристрастно, аз имам много любима група но тя не е Металика. Можеби песните Blackened, Master of.. Batery ,All Nightmare longq My Apocalipse, Damage inc. примерно казвам са бози????? такали ????? Та те самите музиканти го казват Хамет: "Всеки слуша различен метъл всеки си има любима група която обича и слуша НО всички искат да имат една Металика под ръка от време на време !!!! И друго това Биг Фоур не е точно казано а трябва да е биг 7 : Металика, Мегадет, Екзодъс, Тестамент, Антракс, Оверкил, Слейър! Много хора предпочитат Екзодъс или Тестамент или Овъркил пред Антракс. Но така са решили, те дори от Слейър казаха в началото че им е чудно какво правят Антракс в четворката. Май барабаниста им го каза това. Така че...... Много смешници има тука ей Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


еди кой си 26.05.2010 15:30:00 отговори + 0 0
Антракс са си заслужили мястото в 4-ката, гледай лайва им в Бохум през 86-та, много пръска. Exodus също са яки и са много известни, но може би просто някой е решил, че те нямат, но антракс имат място в 4-ката? Еми като не ви харесва, че антракс е в 4ката, а Exodus не е, вземете споменавайте 5-цата, а?
Явно на Exodus нещо не им е достигнало, за да са на нечие място в 4-ката.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

антракса 25.05.2010 12:35:07 отговори + 0 0
глеам тука се спори кой по-тру, мру, дай и аз да дам отправна точка:
теа антракса, аз ги не броа за част от великата четворка, а и да ви кажа и за траш ги не броа. Аз бих турил тука Екзодус, вие кво мислите?
ако мислите изобщо де, глеам пишете, ма дали мислите...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.05.2010 12:00:38 отговори + 0 0
Пх,извинявай тру метъла,тук всички пишат за да се надпреварват кой е по тру.... не ви ли писна от тези спорове кой е по истински. Точно вие които се пишете по тру от всички останали сте най комплексираните Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

linth 25.05.2010 01:31:00 отговори + 0 0
Абе дайте сега да направим специална програма тип по- по-, най,че да види целият свят колко сме оборотни.Те истинските неща си идват от само себе си,ако ги чувстваме със сърцата си,няма нужда от такива предварителни приготовления!Както дойде така Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.05.2010 16:59:52 отговори + 0 0
че благодарение на тях са станали педали...
Единственото изключение беше Sodom и Grave Digger... Вторите просто не ги изтърпях.
Така че вместо да пишете глупости, се радвайте на титаните, които идват да ни смачкат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.05.2010 16:57:57 отговори + 0 0
Хах, не ви ли писна да се ядете... Че аз съм по-тру от доста от пишещите тук е ясно, но като съм дал пари, ще гледам всичко. Странно защо някои плюят Педалика, при положение Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ГрозеН 24.05.2010 13:41:28 отговори + 0 0
Абе крауд сърфинг приемливо на Металика и Мегадет , на останалите им подхожда повече едно качествено меле (даже и при мегадейв може едно по-скромно). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

And justice for all 23.05.2010 20:28:30 отговори + 0 0
Аз ще съм най-отпред,така че ще раздавам правосъдие Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.05.2010 19:26:07 отговори + 0 0
Аз навсякъде призовавам за повсеместен crowd-surfing. Поне сред челния сектор. Нека казанът с публиката заклокочи и да покажем как ни кипи кръвта! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

And justice for all 23.05.2010 08:31:29 отговори + 0 0
Лелее,ще ни гледа целият свят!!!На стадиона ще е касапница,така че стига сте мразили,а мислете как ще се представим. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Your Fahter 22.05.2010 23:25:36 отговори + 0 0
"Виж, че го ебавам този със "свежарите" Мотли, бе, може ли да си толкова недосетлив!"

А, прощавай тогава - видях, че звучи твърде иронично и тъпо, за да е истина, ама напоследък съм сикнал да чета какви ли не идиотии, та не се усетих

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 22:54:07 отговори + 0 0
Your Father - 2010-05-22 11:28:14
"Но да коленичиш пред Хетфилд, който наистина в миналото е бил нещо, н осега се е превърнал с бракониер, рекламно лице на армани, отявен гей и негрофил - е това наистина не е приемливо!

Металика та Металика, кво толкова ги тачите бе, това не е банда от както изритаха най-кадърния някога член Макгавни ....

Наистина формата на Металика в момента няма как да се сравни с невероятната свежест на Мотли Крю..."

Браточка, концентрационните лагери са ги създавали специално с умисъл за такива като тебе, каквото и да си мислиш ти...

Виж, че го ебавам този със "свежарите" Мотли, бе, може ли да си толкова недосетлив!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

4alga pi4 22.05.2010 15:31:57 отговори + 0 0
мислех си че anthrax идва смо от лабораториите на Афганистан Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

4alga pi4 22.05.2010 15:17:20 отговори + 0 0
Ron Mcgovney-бившия заместник министър на земеделието в Никарагуа???Или отз-то в канал бар? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 14:23:28 отговори + 0 0
Ron McGovney - "най-кадърния някога член на Металика", хахахахахахахаха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Metallica fan 22.05.2010 12:52:00 отговори + 0 0
Svil - 2010-05-22 08:17:32
Човече, как няма да се съберем. През 2008 на Металика имаше около 50 000 души. Смятам, че отново ще сме толкова, ако не и повече, заради другите банди.

Дано да си прав и да сме повече хора от 2008 г., защото тогава целият сектор Б (срещу сцената) беше полупразен, а и на терена имаше много свободно място. Признавам си, че не бях виждал толкова препълен стадион като на концерта на AC/DC и затова се надявам на 22 и 23 юни да има повече публика от 2008 г. Но определено харесвам твоята оптимистична нагласа, защото изобщо в живота хубавите неща могат да се случат единствено ако все пак направиш първата стъпка и ги пожелаеш
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anselmo 22.05.2010 11:47:55 отговори + 0 0
тук виждам коментари от бъдещи велики продуценти и музиканти, странно как българската музика не пробива на запад като имаме толкова много капацитети Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mist 22.05.2010 11:32:41 отговори + 0 0
Как може да се изсипва толкова негативна енергия ,просто не знам,вместо да се радваме,че такова яко нещо ще се случи.Естествено,че не може всички групи да се харесват на всички,и аз си имам предпочитания,ама тва не значи,че трябва да хуля тези,които не харесвам толкова или техните фенове,егати тъпотията.Нали в крайна сметка музиката е за забавление,защо винаги трябва да се започват някакви заяждания безсмислени като,че ли става въпрос за бягане на 200 метра,та категорично да се отсъжда този е по-добър,онзи не,изкуството е субективно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Your Father 22.05.2010 11:28:14 отговори + 0 0
"Но да коленичиш пред Хетфилд, който наистина в миналото е бил нещо, н осега се е превърнал с бракониер, рекламно лице на армани, отявен гей и негрофил - е това наистина не е приемливо!

Металика та Металика, кво толкова ги тачите бе, това не е банда от както изритаха най-кадърния някога член Макгавни ....

Наистина формата на Металика в момента няма как да се сравни с невероятната свежест на Мотли Крю..."

Браточка, концентрационните лагери са ги създавали специално с умисъл за такива като тебе, каквото и да си мислиш ти...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 11:01:37 отговори + 0 0
Дръжте си на вашето мнение, правете, каквото си искате, но не бъркайте в нервите на останалите фенове. Всеки може да прави, каквото си поиска. Не се дръжте като селяни. Като не харесвате някоя група просто си мълчете и толкова. Нужно ли е да се обяснявате пет часа. Няма да си кривим душите, че всеки отива заради някои или дори една конкретна банда. Групите са подбрани, така че всички фенове да са доволни и да си се нарадват на това, което харесват Кефете се на групата, която искате, както ви сърце иска, радвайте се на момента и не се занимавайте с простотии от сорта на това да обиждате групите с тъпите си коментари Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 22.05.2010 10:57:24 отговори + 0 0
С тия ваши псувни и детински истории да обиждате музиканти и т.н. сте направо жалки и само показвате, че просто не заслужаваме май такъв грандиозен концерт. Винаги ще има някой селски тъпанар, който ше се прави на много интересен и умен. Вземете и порастнете най-сетне. Заради такива идиоти като част от ваз нищо няма да се промени... Събудете се най-сетне. Като има нещо, което не ви изнася никой не ви кара да правите насила, каквото и да е било или пък да ходите на концерта и т.н. Всеки си има любимци сред групите и такива, които не харесва, но това не е причина да се държите просташки и сега и на феста. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 10:49:00 отговори + 0 0
Много сте тъпи всичките! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 10:47:28 отговори + 0 0
И бтв в допълнение Евала на "aman ot mrynkalci" ,,/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 10:45:22 отговори + 0 0
Всъщност поради голямата публика, която се очаква стана ясно, че това няма как да стане и идеята отпадна. Това беше просто идея. От днес до утре, както се казва. Убиване на скуката И моля нека не обиждаме музикантите Като толкова не ви харесват, вместо да ходите на Соните си стойте по домовете и чакайте да зяпате Онлайн РАЗБИВАЦИЯ ни чака с 4-те групи. Дано само намерят добър заместник на Heaven and Hell. RIP Dio ;( Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

aman ot mrynkalnici 22.05.2010 10:36:20 отговори + 0 0
Пак осрахте темата с глупости.Тея кви били,онея ви били.Хората са го казали ..ГОЛАМАТА 4-КА.Точка по въпроса.Вместо да се радвате,че въобще има такъв фестивал в БГ,че ще ни дават в цял свят,вие пак почнахте с трю тъпотиите.На трю метълистчетата ще им кажа,че Металика винаги са хедлайнери на този фестивал.И трябва да се радвате,че тази година са с другите траш групи от голямата четворка,защото вижте предните години освен Металика какви други банди има на този фестивал.Предмино групи от последните 5-15 години,тоест по модерните.Ако бяха такива пак щяхте да ревете,сега ви карат едностилови и олд скул и пак сте недоволни.Единия искал Овъркил,другия искал нз си кой.Аз пък искам Анджелина Джоли,ама няма.И не ми говорете глупости,защото Металика събраха 2008-а 50 000 човека,дали са били тру,дали са били селяни нямам идея,факт е,че хората бяха там.В Каварна ще видим "великите" германски"трашари колко ще съберат.И е факт,че по-голямата част от хората ще са на феста за Металика и Рамщайн.Ама никой не пита как 2-я ден всички,дето не понасят Меноар ще ги търпят.Взели да ми спорят за Металика.Не ви харесва тръгвате си.Аз бих си тръгнал,ако Меноар бяха хедлайнери,ама са преди Рамщайн и ще ги изтърпя някак.Металика обаче са последни и след Слеър...довиждане,прав ви път.Никой не ви държи на сила.И да не забравите дънкените елечета с нашивките на гърба,нищо че сме 2010-а. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 22.05.2010 09:49:10 отговори + 0 0
AcceptHeavyMetal - 2010-05-22 07:30:35
Имаше една идея, да се пада на колене на NOthing else matters, вие сте ултра зле бе, това вече граничи с култ към личноста. Единствения път когато паднах на колене беше на Home Sweet Home на Motley crue в каварна, защото наистина тая песен има история, смисъл, минало и най - вече почерк. Но да коленичиш пред Хетфилд, който наистина в миналото е бил нещо, н осега се е превърнал с бракониер, рекламно лице на армани, отявен гей и негрофил - е това наистина не е приемливо! Металика та Металика, кво толкова ги тачите бе, това не е банда от както изритаха най-кадърния някога член Макгавни ....

Наистина формата на Металика в момента няма как да се сравни с невероятната свежест на Мотли Крю...Е, има там един полумъртав, ама...А и да, разбира се, на какво друго да коленичим освен на една песен с истинска история...в смисъл минало. Голям блус е това на Мотлито.

Леле, колко мъка, лелееееее!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ейзанет 22.05.2010 09:07:00 отговори + 0 0
AcceptHeavyMetal
АБЕ ТИ МАЛОУМЕН ЛИ СИ БЕ??
Не,сериозно те питам, въпреки, че знам, че едва ли го осъзнаваш.
"Отявлен гей"бил, и с кво се проявил като такъв?Може би щото не се облича като ядосано,пияно хлапе?Еми няма да се облича така много ясно, на възраст е, има семейство.И явно е много трю да си жалък във визията си на 45 годишен с плешива глава, но с дълга коса, със бирен шкембак, но с тениска.Е ако това е да си трю, не мерси, предпочитам никога да не съм трю!Ебати малоумниците има на тоя свят, среиозно.Неблагодарни плазмодии, тъпи!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Svil 22.05.2010 08:17:32 отговори + 0 0
Човече, как няма да се съберем. През 2008 на Металика имаше около 50 000 души. Смятам, че отново ще сме толкова, ако не и повече, заради другите банди. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 22.05.2010 07:51:57 отговори + 0 0
Не мога да разбера защо просто не се радваме на това изключително събитие, което ни предстои. При това ние ще бъдем реално участници, тъй като половината свят ще ни гледа. Знам, че на стадиона няма да се съберат толкова хора, колкото бяха на AC/DC, но и половината от публиката на DC да се съберем (т.е. към 30 хиляди човека) пак ще е страхотно.
Имам една молба към тези, които не харесват Металика или някоя от другите групи, които ще участват на Сонисфиър - покажете малко благородство и добронамереност и недейте да дразните техните почитатели. Вярно е, че всеки има право на мнение, но също така е вярно, че изразяваното мнение не трябва преднамерено да е насочено към оскърбяване на други хора.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AcceptHeavyMetal 22.05.2010 07:30:35 отговори + 0 0
Имаше една идея, да се пада на колене на NOthing else matters, вие сте ултра зле бе, това вече граничи с култ към личноста. Единствения път когато паднах на колене беше на Home Sweet Home на Motley crue в каварна, защото наистина тая песен има история, смисъл, минало и най - вече почерк. Но да коленичиш пред Хетфилд, който наистина в миналото е бил нещо, н осега се е превърнал с бракониер, рекламно лице на армани, отявен гей и негрофил - е това наистина не е приемливо! Металика та Металика, кво толкова ги тачите бе, това не е банда от както изритаха най-кадърния някога член Макгавни ....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


F-OFF 22.05.2010 01:32:34 отговори + 0 0
Occulta
О колко си прав с предположението за написаното по-долу.
Забрави само да споменеш, че трю-тата сигурно са заявили категорично, че си тръгват след първите 3 групи. То без това накъде всъщност.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 22.05.2010 01:12:30 отговори + 0 0
Няма да чета коментарите, защото ЗНАМ, че дори при такава новина пак ще има разбирачи, които ще плюят по Металика, ще обобщават, че албумите след 91г. (как се казваха те всъщност?) са пълна боза и т.н.
ИСКАМ САМО ДА ИЗРАЗЯ ОГРОМНОТО СИ ОЧАКВАНЕ ЗА ТОВА БЯСНО ЛЯТО. МЕТАЛИКА И СЛЕЪР - ТОТАЛЕН МАРМАЛАД. И ЦЕЛИЯТ СВЯТ ЩЕ ГЛЕДА НАШИЯ МАРМАЛАД.
CHOP YOUR BREAKFAST ON A MIRROR И БЪДИ ТАМ!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

F-OFF 22.05.2010 01:06:10 отговори + 0 0
Тя Райнето няма цицки, трЕбе нЕкоя друга да му предложим за киризене Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 01:01:20 отговори + 0 0
4alga pi4 - 2010-05-22 00:29:56
мани го тоя слеяр бе, кви са тия глупости, за кво ти е кат можеш да гледаш вместо тва на Раина циците...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2010 00:52:54 отговори + 0 0
4alga pi4
На МитЮ Пайнера брат'чеда..оди до Димитрофград, той ще те запознае с него...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


4alga pi4 22.05.2010 00:29:56 отговори + 0 0
кой е Слейър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

OneFan 22.05.2010 00:08:04 отговори + 0 0
Те МеталикА нали изнесоха концерта си преди 2 год. в зала Фестивална,щото не са трю и ги гледаха само 100-на чалгара,дето много искаха "аnd nothing else metter"и тъй.Те затова свирят само в двора на някой гаден мазен чалгар последните не трю 20 години.

Опомнете се, колко са дали те на света през последните 30 години?
Аз музиката я слушам заради самата музика,не ми прези вокала.Да има и хубави текстове,но определено на тема траш жицата пали.

Слушам и останалите 3 групи от доста време,дали са доста и са велики,НО да плюеш някой който ще ти направи целия този кеф и то даже не само на теб а също така и на още 50000+ е малко жалко и долно.
Слеър са "куул" ама когато съберат 50000+ сами на Васил Левски тогава ще ми разправяте колко истински трю-та сте.Скапани комплексарчета,или това е модата да се правиш на остроумен(да не кажа тъпоумен).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Радо 22.05.2010 00:07:46 отговори + 0 0
на който не му изнася Металика, да се изнася след Слейър. Няма угодия и това е...
Цял свят ще ни гледа и пак недоволни има.

Никой, ама никой в бедната ни република не си е помислял, че такова нещо някога може да се случи в БГ. И в същото време сега се появяват едни вечено мърморещи недоволни хорица, които Металика или друга група не им харесва. Като не ви харесва, си е ваш проблем, отивайте си. Няма нужда да изливате омразата си тук.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ейзанет 21.05.2010 23:18:42 отговори + 0 0
Joey, ти се надяваш...ма то на мен и надеждата ми умря. Чудя се що говоря, като знам, че ползата е същата като от това да блъскам стена с тиган...(без "остроумия"!).Но все пак е въпрос на избор кого ще слушаш, но вие сте го обърнали на махленски спор...Чакам ви със запалките,телефоните и момичетата на рамене на Нотинг елс метърс та да ви снимам, да се "срамите" после Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 21.05.2010 23:13:11 отговори + 0 0
Леле какви идиоти има, просто не е истина. Хора наистина ли сте такива лаици и дебили, надявам се не. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ейзанет 21.05.2010 23:03:12 отговори + 0 0
ТОЯ ПА! (rofl) Ти си смешен, уважаеми! Те преди да го издадат Гаража вече са си били спечелили достатъчно слава на свой гръб!Стадион няма да има, заради друго обаче, уважаеми, защото ти и още една торба комплексари като теб ще се стоварят на него и в ТРУ метълски стил ще го потрошат, че да не е поузърско! пхах! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lynyrd Skynyrd 21.05.2010 22:55:09 отговори + 0 0
Голямата четворка - да се начукат взаимно 4римата членове на металика които се гаврят с едни от най добрите песни в цялата история на музиакта, говоря за албума garbage inc къдеот оскверрнят tuesdays gone,damage case и т.н и си мисля че печелят на ч1ужда слава, хаха, смешни са просто, Слейър са съшо толкова велики, както и Овъркил, всъщност след рейнин блъд няма да има въобще стадион! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

4alga pi4 21.05.2010 22:22:55 отговори + 0 0
много се кефя на чатовете в сайта защото нервират хленчещите кавали като този под мен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 22:11:25 отговори + 0 0
абе кога ще ги спрат тия чатове в тоя сайт ,че ме е яд да чета само глупости Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

F-OFF 21.05.2010 21:57:48 отговори + 0 0
Иначе всичкото друго в поста ти си е така...аахаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


F-OFF 21.05.2010 21:54:20 отговори + 0 0
Буахахаха.....ДАТСКИ бе лек...ДАТСКИ !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

4alga pi4 21.05.2010 21:53:16 отговори + 0 0
много се кефя на шведкия китарист на mettalicca Lars Ulrichs той е куул.Доста е яко как съди napster.луд фен съм и на други ъндърграунд групи като HIM и TOKIO HOTEL.Иначе голямата 4етворка на хард рока rulzzzzz.Радвам се че има много true фенове като мен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 21.05.2010 21:46:30 отговори + 0 0
Преди малко повече от половин година не смеехме да си мечтаем да бъдем посетени от Голямата четворка. Но ето че стават чудеса и ето че българската метъл публика е избрана пред всички други. Какво друго ни остава освен да покажем най-доброто от себе си на 22 и 23 юни в София (и след месец в Каварна), за да ни се зарадва светът Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

F-OFF 21.05.2010 21:36:54 отговори + 0 0
Абе мани бе човек, то ебати рева ебати чудото, като вдовици за _ _ _ ! Мрънкалници ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ейзанет 21.05.2010 21:31:07 отговори + 0 0
Е, как автобусчета?Не е достатъчно трю... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


F-OFF 21.05.2010 21:27:38 отговори + 0 0
К'во сложно има бе, като ви минат трю групите се изнасяте от стадиона, хващате ранни автобусчета, метро, влакчета или отивате в трю компания да си цоцате трю бира и т'ва е ! А с изнасянето на вас баш-трю-траш феновете (тук всички падат на колене и ви се покланят)шЪ освобождавате място на плебеите, на НЕтрю феновете,които ще могат да дишат спокойно и всички са хепи! Капиш ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ейзанет 21.05.2010 20:38:12 отговори + 0 0
Абе, анонимния дето се мисли за много оригинален - сигурно сега от два часа рефрешвах катехизиса да си гледаш пак и пак "остроумното" мнение и да се кефиш колко си оригинален.Толкова си жалък всъщност....Просто сами не осъзнавате колко сте банални,изтъркани,клиширани...малоумни с това "МИталикА са комерсиални"...просто ми иде да почна да се търкалям по пода от смях...много е яко да се правиш на оборотен в някой сайт, ама като люснеш биричка(това оръдие на некомерсиялни тру метъл войн)на феста ще куфееш и на МеталикА.Та и на Нотинг елс метърс някоя сълза ще пуснеш,помиар такъв!!!! То да не знае човек да те псува ли, да ти се смее ли...Ама ако ти се смеем ще рещиш, че се кефим на "оригиналноста" ти и ще останеш с грешно впечатление...а ние не искаме това...На мен ми омръзна да ви слушам/чета коментарите относно МеталикА, а рядко го правя.На вас самите дето го повтаряте постоянно,правейки се на много тру, как не ви е писнало не знам.ИЗТЪРКАХТЕ СЕ!НЕ СТЕ ОРИГИНАЛНИ ВЕЧЕ!И как сами не сте го осъзнали не зная...И пак до господин оригинален - напиши си поне ника, мишкоо... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DirtyDream 21.05.2010 20:08:49 отговори + 0 0
SLAYER ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 21.05.2010 19:30:46 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-05-21 18:48:26
wrath И joye да не забравите да се хванете под ръчичка на Nothing else matters а може и да се цункате....все пак това е миталика....най-великата метъл група в света...а и да не забравите да си купите всички възможни артикули,после да си купите и live записа, послед и двд-то., после и blu-ray защото тези момчета правят музиката за вас истинските фенове а не за $.

Муууухахахахахахахахаха, ако имаш нещо да ми кажеш, поне не се крии зад анонимен. Откъде толкова комплекси,********************?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 21.05.2010 19:08:38 отговори + 0 0
Ако си напишете домашното ще разберете че зад Sonisphere като цяло стоят Металика и еврейна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kalandor 21.05.2010 19:07:55 отговори + 0 0
Не че нещо, обаче чета спора и смятам за редно да вметна че организатори на цялото това събитие са Metallica и Марсел Аврам (който май им е мениджър, ако не се лъжа). Тъй че който и както и да си криви душата, без Metallica нямаше да има изобщо тоя фест. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 21.05.2010 18:58:44 отговори + 0 0
`що ли ми се струва, че един-единствен анонимен олигофрен тук е наспамил коментари против Metallica? Някак е досадно...
А какво е това животно истинският метъл?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 18:48:26 отговори + 0 0
wrath И joye да не забравите да се хванете под ръчичка на Nothing else matters а може и да се цункате....все пак това е миталика....най-великата метъл група в света...а и да не забравите да си купите всички възможни артикули,после да си купите и live записа, послед и двд-то., после и blu-ray защото тези момчета правят музиката за вас истинските фенове а не за $. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wrath 21.05.2010 18:34:46 отговори + 0 0
Като не ви харесва Металика - след като свършат Слейър марш! Какъв ви е проблема?! Много сте "трю" като плюете, няма що. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 21.05.2010 18:19:37 отговори + 0 0
Мръсния Глем - 2010-05-21 17:49:06
Да за най-голямо съжаление Металика са хедЛАЙНАРИ на тоя фест, но пък нека го погледенеме от хубавата страна - няма да се наложи да ги търпиме, за да чуем истинсктие траш и запазили олд скул дух банди. Изслушваме Слейър, Антракс и МЕгадет и после се махаме, сигурен съм че стадиона ще намалее наполовина ...

Как ще намалее на половина, ще демонтират Г и В сектор? Поредния ***** опитващ се да осмисли безмисленото си съществуване!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


F-OFF 21.05.2010 18:04:06 отговори + 0 0
Мръсния Глем - 2010-05-21 17:49:06
Да за най-голямо съжаление Металика са хедЛАЙНАРИ на тоя фест, но пък нека го погледенеме от хубавата страна - няма да се наложи да ги търпиме, за да чуем истинсктие траш и запазили олд скул дух банди. Изслушваме Слейър, Антракс и МЕгадет и после се махаме, сигурен съм че стадиона ще намалее наполовина ...


A така и гледайте да си спазите обещанието!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lynyrd Skynyrd 21.05.2010 17:57:55 отговори + 0 0
НА ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ! НОСЕТЕ СИ ЧАДЪРИ, ДЪЖДОБРАНИ, СКАФАНДЪРИ, ЯХТИ, ЛОДКИ, че ДОИ И НОЕВ КОВЧЕГ, защото на най-великата балада на всички времена, най трогателната песен в историята на музиката, песента, при която се вдига кръвно 500 на 500 песента при която и най коварния злодей се размеква - NOTHING ELSE MATTERS ще трогне просто всики фенове и всички така ще зпалачат на този величествен хит че ще има наводнение в цяла софия. Съветвам Гражданска защита да наема екипите от сега ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мръсния Глем 21.05.2010 17:49:06 отговори + 0 0
Да за най-голямо съжаление Металика са хедЛАЙНАРИ на тоя фест, но пък нека го погледенеме от хубавата страна - няма да се наложи да ги търпиме, за да чуем истинсктие траш и запазили олд скул дух банди. Изслушваме Слейър, Антракс и МЕгадет и после се махаме, сигурен съм че стадиона ще намалее наполовина ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DirtyDReam 21.05.2010 17:48:43 отговори + 0 0
" Your Father - 2010-05-21 17:24:34"


Голям разбирач ша ми дойЖ УА !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 17:45:15 отговори + 0 0
"Това, че Хетфийлд носи джапанки, бтв, показва само, че е станал толкова голям, че да не го е*е за разни трендове и отдавна е излязъл от нишата на ъндърграунд музиката, което би трябвало да предизвиква само уважение, а не неприязън, дявол го взел."

Така е! И дори и тези, които плюят по Металика трябва да го уважават за тази смелост да излезне от нишата на ъндърграунд музиката, с което я спаси! И му целуват чехлите!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Your Father 21.05.2010 17:24:34 отговори + 0 0
Към подобните на оня, дето хулеше Металика за МТВ видеоклиповете и облеклото им:

Глупци такива. Плюя на индивидите, които се вкарват сами в ограничения в музиката, за да добавят нотка на елитарност към собствената си неуверена персона. Основното послание на метъл музиката винаги е било освободеност, бунт срещу стереотипа и опит за себеизява въпреки мненията на разбирачи. Бива ли да демоснтрирате толкова коренно различна позиция от изначалната идея на тази музика, само и само за да помпате собственото си его на *различни*?

Металика са много по-истински и талантливи музиканти от повечето навъдили се през последната петилетка "нови" банди, кибичещи траш с изтекъл срок на годност още преди 20 години, които обаче такива като вас определят като "яко тру". Металика демонстрират израстване и безупречен усет към интересното и модното в музиката (до Черния, след това слабеят, но поне правят някаква реабилитация с Death Magnetic), пък ако това ги отличава от праволинейността на едни Slayer, които казаха каквото имаше да казват още преди две десетилетия, окей: имате пълното право да се мислите за голяма работа, подкрепяйки тази праволинейност и "лоялност" към феновете (тук естествено може да се отвори въпрос дали наистина става дума за лоялност и придържане към харесваното от фенската маса или просто неспособност да се направи нещо по-различно, ама айде, няма да засягаме темата), но поне не го правете с такъв отвратително високопарен тон, че ме хваща гнус от подобни псевдохорица и тяхното его.

Това, че Хетфийлд носи джапанки, бтв, показва само, че е станал толкова голям, че да не го е*е за разни трендове и отдавна е излязъл от нишата на ъндърграунд музиката, което би трябвало да предизвиква само уважение, а не неприязън, дявол го взел. 'Що пък никой не каза нищо за бежавия анцуг, кецовете и белия потник на Мъстейн от Удсток 99-та? Смешна работа.

Всичко това го казвам от позицията на човек, който се кефи само на първите два албума на Металика, с някои уговорки, може би, и третия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

D.S.V. 21.05.2010 17:02:12 отговори + 0 0
Знаете ли какво ще ви кажа ..ако дойдат Овъркил за мен това ще бъде най-добрата банда първия ден заедно с Мегадет пък другите ще бъдат просто приятно допълнение.
Боби Блиц и ко. са в страхотна форма и ще ни издухат ако това стане...
Here’s to the old school, didn’t matter if you looked cool
We drank some beers and broke some heads
We never gave a shit
Climbed every mountain, stormed every city
They said that this would never last
We never gave a fuck
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Morty 21.05.2010 16:55:17 отговори + 0 0
Абе не се карайте,много ясно е кой ще е единственият достоен хедлайнер-Конкурееент,никви Металики,никъв Мегадет,айде сега ръцете гореее,не ви чувам!!!Обявено е вече,Sonisphere в БГ ще се проведе в два дни,като и в двата дни специално за българската публика ще свирят само Конкурент!Останалите участници за решили да се откажат поради инциденти с басиситите си! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

?!? 21.05.2010 16:14:58 отговори + 0 0
Тая група това, ама оная онова. Мрън-мрън-мрън! Като
седянка за везмо и бродерия...Изобщо не идвайте на 22-и. Най-добре в близката дупка с повечко гюбеци, получавате една голяма ракия от мен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 16:07:01 отговори + 0 0
22 юни 2010-София ще е най горещата точка на планетата!!!!!!!!11 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Joey 21.05.2010 16:01:16 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-05-21 14:48:08
май нещо феновете на металика забравят последните им 10 години, белите потнице,трибюти от vh1 snoop dog изпълняващ песни на металика ...
металика последните не 10 а 20 години са толкова метъл колкото линкин парк...80 те години не мога да кажа лоша дума. но металика стоят много ама много по ниска от слейър когато говорим за истински метъл и конкретно траш....има няколко групи в историята които никога не са изневерявали на феновете си такива са АC/DC за феновете на рока и слейър за истинксите метъли...докато металика за една машина за пари ,и съм сигурен че ако утре забранят метъл ще просвирят и чалга...а за чалгарите на концерти на металика може би няма такива....има и до стотици просто защото металика са модерни,дават ги по мтв.мсм ,планета и тн.....и да не забравите да си облечете белите потници,чехлите долче и да запалите огънче на Nothing else истински метъли

!!!!!!!! Толкова си плосък, че ....... надявам се да не си над 11 г. Защото иначе по-добре е да освободиш човечеството от генома си!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dok 21.05.2010 15:31:49 отговори + 0 0
"На който не му харесва, след Мегадет спокойно може да си ходи, а още по-добре и изобщо да не идва."

+1
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

glint 21.05.2010 15:29:35 отговори + 0 0
Чудно ми е какъв ще е сетлиста,ама ще се ориентираме от предходните дати на феста Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gad 21.05.2010 15:19:02 отговори + 0 0
Истенски метал, неистенски метал, айде стига с тия Manowar-щини. Металика на живо си свирят общо взето старите неща, така че място за мрънкане за последните им 20 години няма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

967 21.05.2010 14:55:55 отговори + 0 0
а кога ще кажете че OVERKILL ще свирят на 22ри Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2010 14:54:47 отговори + 0 0
само къде билетите се не свършват.има още доста сектори :S Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 21.05.2010 14:53:41 отговори + 0 0
аха, анонимен, и я ми дай определение за истински метъл и иснтинки метъл фенове - некви граници ли има, рамки ли, в някой закон ли е опсиано какво е това - истински метъл - кажи къде го пише да прочетем? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 14:48:08 отговори + 0 0
май нещо феновете на металика забравят последните им 10 години, белите потнице,трибюти от vh1 snoop dog изпълняващ песни на металика ...
металика последните не 10 а 20 години са толкова метъл колкото линкин парк...80 те години не мога да кажа лоша дума. но металика стоят много ама много по ниска от слейър когато говорим за истински метъл и конкретно траш....има няколко групи в историята които никога не са изневерявали на феновете си такива са АC/DC за феновете на рока и слейър за истинксите метъли...докато металика за една машина за пари ,и съм сигурен че ако утре забранят метъл ще просвирят и чалга...а за чалгарите на концерти на металика може би няма такива....има и до стотици просто защото металика са модерни,дават ги по мтв.мсм ,планета и тн.....и да не забравите да си облечете белите потници,чехлите долче и да запалите огънче на Nothing else истински метъли
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 21.05.2010 14:44:06 отговори + 0 0
отделно от темата, абре мамка му, има няква хубава новина за БГ - ще доием популярност, може да покажем, че сме рок нация пред целия свят, а вие тук пак почнахте да се карате кой е по-по най?

Слейър и Мегадет съгласни ли са да свирят преди металика - да!
Съгласни ли са на плакатите и банерите имената им да са по-малки букви - да!

Е къв е проблема?

Има 2 варианта - или принзават металика за по-голяма банда, или не ги признават, но за парите, които ще направят покрай феста си продават задниците - вие изберете кой от двата варианта ви кефи повече...

Има и трети - да спрете да се карате, да отидете на концерта и да се кефите на музиката - който не го кефи металика - като свършат слейър, да си събира партакешите и да годи да гони метрото или 76...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BeerMe 21.05.2010 14:40:34 отговори + 0 0
Колкото и да спорите, наскоро четох, че Металика са съсобственици на Sonisphere Festival, така че и да искате не може друг да е хедлайнер. На който не му харесва, след Мегадет спокойно може да си ходи, а още по-добре и изобщо да не идва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Joey 21.05.2010 14:30:35 отговори + 0 0
И не знам къде а предишния концерт на Metallica си видял 25000 чалга селяни! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 21.05.2010 14:29:29 отговори + 0 0
Предполагам че под свръхтежка категория, разбираш..... ъъъъ Металика?

И ако не ти е ясно реда на излизане е:
Antrax
Megadeth
Slayer
Metallica!

Metallica са хедлайнер на фест и да ако не бяха те щеше да има 5000 души!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 14:20:33 отговори + 0 1
първи мегадет
втори миталека
трети антракс
последни слейър..
а за хората които пишат че ако ги нямало металика стадиона щял да бъде празен....
на кой му пука че сега ще е пълен като има 25 000 селяни слушащи азис и преслава обаче са дошли да видят и МЕГА КОМЕРСИАЛНИТЕ ГУЧИ И ДОЛЧЕ ГАБАНА МИТАЛИКА.... а да сравнявате миталека с слайер е все едно да сравняваш боец от категория перо с някой от срвъхтежка...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 21.05.2010 14:19:22 отговори + 0 0
Забравих, ...... това означава, че качеството на звука и продукцията като цяло, ще е много, много високо!!!

Hell yeaaaahhhh!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 21.05.2010 14:15:44 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-05-21 12:07:56
да махнат педалика и концерта ще е перфектен

Поредният анонимен, който се чуди как да осмисли безмисленото си, амебно съществуване!!!!

Относно новина.... много, много добре. Пореден много добър маркетингов ход от страна на организаторите на Sonisphere.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


d3m0nhun73r 21.05.2010 14:11:38 отговори + 0 0
Време е да покажеме на света колко сме големи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit Crusher 21.05.2010 14:10:58 отговори + 0 0
Лелее! Тая година Slayer Megadeth Metallica Anthrax Sodom Kreator Destruction! Кво повече може да искате!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ставрогин 21.05.2010 14:08:11 отговори + 0 0
galeff - 2010-05-21 14:01:16
до Ел Професоре
Има ли Металика няма лош звук
Така е,помня концерта в Пловдив, ама има лошо съзвучие!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

galeff 21.05.2010 14:01:16 отговори + 0 0
до Ел Професоре
Има ли Металика няма лош звук.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 13:49:39 отговори + 0 0
да трябва да се разбием на този концет !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


до Анонимен - 2010- 21.05.2010 13:43:53 отговори + 0 0
"Педалика"?1Кво мрънкаш изобщо, като не ти харесва се качвай на масата и върти гюбека, а някоя застаряла лелка да ти пее на ущенце. Ба!
Останалите отиваме и се изкъртваме, няма значение дали любимците ни свирят!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Titaka 21.05.2010 13:36:08 отговори + 0 0
Ще има световно цепене на "вратни прешлени и гласни струни" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Yanni 21.05.2010 13:35:47 отговори + 0 0
Айде народе, не трябва да се излагаме! ;-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 13:30:24 отговори + 0 0
това значи че им е харесала българската публика Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ostrogoth 21.05.2010 13:29:38 отговори + 0 0
е щом Слейър в Каварна са джаста-праста - значи навсякъде са :-)))
Щом няма игра с публиката значи е джаста-праста - поне да уточняваме критериите :-)))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ел Професоре 21.05.2010 13:24:37 отговори + 0 0
Слейър в Каварна - джаста праста.
А нещо за саунд и технически издънки по БГ-концертите да кажете? Или и такива не сте видели?
Сега поне има още една предпоставка за шоу от световна класа.
Освен ако не нацепят Конкурент отново
Айде
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ostrogoth 21.05.2010 13:10:39 отговори + 0 0
Опааа, забравих да напиша текстчето като отговор на ел пруфесуръ., за което се извинявам!
Та щех да кажувам - кога па Metallica (а особено Slayer) са претупвали концерт - малко не им е в стила сякаш :-)))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ostrogoth 21.05.2010 13:09:04 отговори + 0 0
Ел Професоре - 2010-05-21 12:51:15
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hyper 21.05.2010 13:03:14 отговори + 0 0
Радвам се, че ще бъда част от това събитие! И съм с една идея по-горд, че съм българин. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

didara 21.05.2010 12:55:06 отговори + 0 0
Стига сте писали глупости! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ел Професоре 21.05.2010 12:51:15 отговори + 0 0
Това означава, че ще видим най-качественото изпълнение и от 4те банди, мисля си аз...няма да има претупвания, спестени парчета, бисове, гадни саундове и др. малки, но неприятни нещица, които се наблюдават тук-таме по концерти на големи имена в България. кеф! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 21.05.2010 12:23:01 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-05-21 12:07:56
да махнат педалика и концерта ще е перфектен
===

и местят концерта във фестивална, че да не седи празен стадиона...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 21.05.2010 12:12:57 отговори + 0 0
значи може да очакваме и DVD Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 12:07:56 отговори + 0 0
да махнат педалика и концерта ще е перфектен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gad 21.05.2010 11:24:51 отговори + 0 0
Прекрасен реверанс към българската публика Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


cherep 21.05.2010 11:22:32 отговори + 0 0
"Can't make it to Europe this June for one of the seven Sonisphere 'Big Four' shows featuring the 'TALLICA along with SLAYER, MEGADETH, and ANTHRAX? No problem . . . we've got the next best thing through the magic of satellite technology with a special HD simulcast from Sofia, Bulgaria on June 22!

малий!
наистина мнооого сериозна новина!

трябва да се появим на картата ударно
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:)) 21.05.2010 11:18:45 отговори + 0 0
кво ви пука на живо ли ще е на полу умрело ли ще е. Дано само някъде по надписите изпишат че става дума за България друго не искам. Нека се радват онлайн метълистите ние ще ги видин НАПЪЛНО НА ЖИВО!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

cherep 21.05.2010 11:08:56 отговори + 0 0
тва си е сериозна новина
наистина се появяваме на рок/метъл картата на света (ако наистина ще е "почти" на живо от бг :p )

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 10:56:25 отговори + 0 0
ми аз му обясних същото ама човека не е посещавал часовете по география Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 21.05.2010 10:44:44 отговори + 0 0
Ако може аз ще ти го дефинирам. Концертът се снима и предава към сателит в реално време, т. е. на живо. От там вече се разпределя към различни държави и се излъчва според часови пояси, разлики и т. н. Ето това е "почти на живо". Извинявай, ако преобърнах света ти :-( Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Predator 21.05.2010 10:36:48 отговори + 0 0
Разбирача, я ми дефинирай "почти на живо" защото според мен такова животно нема Това че някъде ще е на запис а другаде не, не означава че това е "почти на живо" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 10:36:30 отговори + 0 0
хаха, да бе, Slayer в зала Метлицата са за зала Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MetaliuM 21.05.2010 10:35:12 отговори + 0 0
Ни съ биити...ша поцепим Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 10:29:43 отговори + 0 0
Подкрепям мнението на wrath... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gotica 21.05.2010 10:22:27 отговори + 0 0
съгласна съм Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


wrath 21.05.2010 10:17:54 отговори + 1 0
Hell awayts for all, aко не бяха Металика, първия ден трябваше да е във някоя зала Така че си дръж глупавото мнение за себе си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hell awaits for all 21.05.2010 10:09:01 отговори + 0 0
Ще се размажем! Това ще е велик шоу и ще остане в историята! Ще ни изкъртят! А Metallica най-добре да ги пуснат първи като подгряваща група m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 09:52:57 отговори + 0 0
ами да....както се каза-има часова разлика така че някъде ще е на запис някъде на живо зависи на кой континент е.пак има недоразбрали,недочели и недочули ама пишете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 09:50:44 отговори + 0 0
"ще бъде излъчвано почти на живо"

почти на живо, на почти три континета, в почти реално време...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 09:49:50 отговори + 0 0
а ти не видя ли датата? и да България е баш в Eastern Europe. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.05.2010 09:47:23 отговори + 0 0
а в трейлъра някъде да видяхте/чухте Sofia, Bulgaria?
не - вместо това - Eastern Europe...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 09:47:01 отговори + 0 0
така и не обявиха новата група.това дали ще го снимат на DVD? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Roswell 47 21.05.2010 09:41:03 отговори + 0 0
е сега ,че видат откъде извира бензина.требва да откачимеее и да не забравите тениските на DIO!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Радо 21.05.2010 09:39:25 отговори + 0 0
България на 3 континента!!!

Знаят къде е яката публика, трябва да се представим на ниво, защото това нещо ще остане в историята
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BeerMe 21.05.2010 09:31:05 отговори + 0 0
Добрата новина е, че 3 континента ще разберат къде е България, а още по-добрата, че имам билети от както ги пуснаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Depositus Cordis 21.05.2010 09:14:42 отговори + 0 0
Лудница, шиб*ните американци ше гледат диваците от Балканите и ше рупат пуканки... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani1948 21.05.2010 08:57:11 отговори + 0 0
Еми това си е чест! Трябва да се представим на ниво Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mdenchev 21.05.2010 08:53:52 отговори + 0 0
Ето шанс да покажем на света какви рок шибаняци сме Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 21.05.2010 08:44:36 отговори + 0 0
ех, ще се увековечи този нечщвешки концерт в София Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2010 08:44:18 отговори + 0 0
Еми те си знаят откъде да излъчват беееее!!!!!
Много яко!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".