Фестивалът "Rock the Balkans" се мести в зала "Фестивална"

22 юни 2009, 12:01 ч. 850 / 9 86
пред./следв.
Според официалния сайт на "Balkan Entertainment Company", фестивалът "Rock the Balkans" ще се проведе не на първоначално предвидения стадион "Академик" в София, а в близкостоящата зала "Фестивална". Както знаете, в рамките на събитието на 29 юни ще свирят LIMP BIZKIT, QUEENSRYCHE, SAGA, MANGA и SKRE4 (поръчай билет онлайн).


Коментари   (86)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Predator 30.06.2009 17:32:29 отговори + 0 0
R.I.P.- вай си вкъщи, ламер... Ние се смазахме и тъпото е, че няма как да ви се затворят наглите усти по простата причина, че не бяхте там да разберете за какво става дума Ай у лево, селски тарикатчета. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Introduce 25.06.2009 00:13:57 отговори + 0 0
Много хора се отказаха да ходят на този "фестивал" както и аз... R.I.P.! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 24.06.2009 09:40:02 отговори + 0 0
За какви хлапетии става въпрос? Помислете малко. Хлапетиите, които слушаха Бизкит преди десетина година, вече са младежи и изкарват по някой и друг лев. А 11-12 годишните (предимно) едва ли се интересуват от тях. По тази логика и на концерта на Корн трябваше да има предимно хлапетии, но не беше така. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nevermore 24.06.2009 03:17:42 отговори + 0 0
Е тия ще ме прощават, ама концерта на Соулфлай беше фестивал пжо тия стандарти. Там на 4 от 5-те групи се размазахме (изключвам Сенсер, лично мнение) и то за някви мизерни 35 лева. Първо - фестивали се правят на открито, второ - това НЕ Е фестивал (един ден хаха), трето - откъде очакван разни 11-12 годишни (предимно) хлапетии да извадят 65-90 лева?! А и колко от тях ако имат да им дадат тия пари родителите им ще ги пуснат? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Венци 23.06.2009 19:04:30 отговори + 0 0
Здравейте на всички, които посещавате този сайт. Погледнах коментарите набързо и няма да ги коментирам, защото мисля, че повечето са дребнави и глупави.Искам да отправя една лична молба към организаторите на този сайт. В последните години ходя по доста концерти и съм много доволен, когато те са на открито. Какво имам предвид. Според мен е крайно нередно в затворени помещения да се пуши. И вместо да се занимаваме с глупости предлагам да помислим върху някаква забрана за пушене в затворени помещения. Как ви се струва в зала с 3-4 000 човека ако всеки запали само по една цигара какво е въздействието върху малкото непушещи. Моля ви, крайно време е да се вземе някакво решение по този въпрос. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


stani 23.06.2009 16:24:45 отговори + 0 0
Нямат продажби хората, местят.. но цената на билетите си е висока! Предвид, че това е силно казано фестивал! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 23.06.2009 14:39:28 отговори + 0 0
Къде ги видя тея олд-скул метъли бе Кико?Разлика между рок и метъл правиш ли?Май не.А "рапърите" са 20 пъти по здрави от повечето олд скулове дето толкова ги хвалите.И ти живееш 20 години назад,ама нищо,простено ти е,нали живееш в България все пак.И сега при новите условия 65 лева не е толкова скъпо за 3 банди.Колкото до подбора,показах ви е-майла с отговора,явно г-н Петров не е на нашето мнение,за него всичко си е ок.

http://www.youtube.com/watch?v=_1lWORfva4s
"Рапърите" показват как се прави в нормалните държави!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кико 23.06.2009 12:41:19 отговори + 0 0
На ХИМ 2002 бяха 4400,за да сме точни.Но не е в това въпроса.Канят групи за съвместен концерт,чиито фенове няма как да се обединят просто.Едно е Blind Guardian и Scorpions -групи,чиито фенове намират общ език ,съвсем друго е рапъри и некви олд скуул метали.Както се вижда и от самите коментари ,ако някой все пак ще ходи,то ще е заради Куинсрайх... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.06.2009 12:35:53 отговори + 0 0
Къв фестивал е тва бе,4 групи и фестивал му викат!Да погледнат хората на запад какви фестивали правят,какви са им цените и по колко групи свирят!Тия искат от един концерт да станат милионери,не става бре ***************!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лео Меси 23.06.2009 11:22:32 отговори + 0 0
Първо билетите наистина са скъпи,второ - групите не са подбрани както трябваАко беше нормална цената на билетите бих отишъл заради QUEENSRYCHE,но при това положение ще пропусна... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bb 23.06.2009 11:01:05 отговори + 0 0
то може да изкопае ако цените са по-нормални Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.06.2009 10:56:17 отговори + 0 0
ебаси пладнешкия обир, добре е пак, че не съм се вкарал във филма! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pepi 23.06.2009 10:33:40 отговори + 0 0
Няма да върнеш билета никъде Живко. На мен ми е гадно за хората които са дали по 90 лв. за фронт стейдж . Аз ако бях на мястото на Лимп или на Райх, повече тука няма да стъпя. Това е ужасно. Цяла България не може да изкопае 10 000 фена сумарно. Добре че Био хазард не дойдоха, тогава вече можеха да ни зачеркнат от картата на света, лейм !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.06.2009 09:39:52 отговори + 0 0
Хахахаха...Бай Ганьо организира фестивал! Хахахаха!
Жалко за преизчуканите фенове. И на мен ми се е случвало (Фиър Фекчъри :-( )
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

S-O-D 23.06.2009 09:33:58 отговори + 0 0
tumnasianka, бухахаха, как 5 000 бе, нещо бъркаш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


tumnasianka 23.06.2009 09:01:49 отговори + 0 0
/blackie/
Нещо не си наред с информацията за концерта на HIM. Той се състоя през 2002г. и не събра 1000 фенове, а 5000! Така, че като не си бил там, недей да даваш пограшна информация.
Относно организаторите, да си носят последствията, след като са са полакомили толкова. Подбора на групи е ужасен. Бях се замислила за QUEENSRYCHE (BIZKIT не ги харесвам изобщо), но 65лв. за тях....ще ме извинявате, но...НЕ!Няма да ги дам. Никога не ме е притеснявала цената на билета, ако става въпрос за много любима група, но в случая просто групата не е такава.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 23.06.2009 07:20:44 отговори + 0 0
заебете това,че организаторите са лакоми.по-лошото е че са адски некомпетентни,не могат да предвидят очевидни неща и НАЙ-ЛОШОТО-м/у тях няма НИТО един фен!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

darky 23.06.2009 07:06:19 отговори + 0 0
не е яко тва, няма да можем да слушаме на аванта с хубав звук отвън Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

blackie 23.06.2009 01:04:37 отговори + 0 0
пълна подигравка е това да си купиш билет за 90 лв и да те заврът в тая зала , а и нормално да не съберат хора като слагат такива цени все пак това не са iron maiden , metallica , slayer.............. , да обевяваш концерт на bizzkit на стадион в бг според мен е смешно това важи за всички м-тв групи , видяхме him преди 2-3 години колко събраха има няма 1000 хлапетии , та това е от мен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dido 23.06.2009 00:26:17 отговори + 0 0
Айде стига бе! Как могат да пре*бат феновете с такива скъпи билети и накрая да ги набутат в зала. И всичко тръгва от лакомите организатори, ако се бяха спрели на някакви нормални цени - стадиона ще се напълни и нямаше да го има това преместване. Не ни такива промоутъри. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Авитохол 22.06.2009 22:56:11 отговори + 0 0
Едно събитие, което върви усилено надолу още преди да се е състояло. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

someone 22.06.2009 22:11:39 отговори + 0 0
абе тия са болни бе. Не стига, че ти искат 100 кинта, а и в тази умряла зала набутват 2-те умрели, едната българска и едната свестна група...
Без никакво съмнение , няма да стъпя там!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 21:49:37 отговори + 0 0
dusty,пиши на metal_core@mail.bg

acturus,ясно е,че тези 100 хиляди не са били само за Бизкит,ама повечето групи са от този стил и подобните му.Пък и Рок ам ринг и Даунлоуд да не слагат ей така за хедлайнер.Който им падне.Съдейки от това,което видях опредлено си е заслужавао,за разлика от БГ.Аз вече по-добре да си събирам кинти и да ходя в Германия както много хора правят,поне да гледам яки банди,много публика,кво да давам по 150 кинта за празна зала.Дето ще сме 1000 човека.То и Корн И Слипнот да бяха при тея цени пак горе-долу толкова.Ама на повечето им е кеф само да висят по градинките,да се наливат с бира,да пушат по 2 кутии цигари на ден,а после да се оплакват,че не им стигали парите за концерта.Особено тея от СФ,дето и пари за транспорт не дават,а ние даваме по 40-50 лева и за тва.Ама не ми пука,щото фена си е фен.Не ми пука,ако ще и да сме 50 човека на концерта,ама лошото е,че така създаваме лошо впечатление.И после чакайте нови яки банди,Кимейра,Лемб оф год,Девълдрайвър,Хейтбрийд..и т.н.Някой друг път

За Спирит-а,много ясно,миналата година бях и тази няма да пропусна.Тъкмо ще се запозная с Майк Патън и компания
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 21:35:15 отговори + 0 0
е различните цени на билетите напълно се обезсмислят така... тия имат да върнат бая пара на хората! макар че аз се радвам щото съм с евтин билет... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 21:30:29 отговори + 0 0
Присъедини се към екипа на SPIRIT of Burgas
Бъди част от най-вълнуващият фестивал в България – тук е твоята възможност да го направиш! Запиши се доброволец сега!



Ще полуиш пропуск за трите дни на фестивала в замяна на работата, която е на няколко кратки смени

Ние се нуждаем от хора за:

Стюарди

Почистващи плажа хора

Информация, разпределители и много други



Ние имаме свободни места за всички позиции. Кажи ни с какво се занимаваш или с какво би искал да се занимаваш и ние ще се опитаме да те назначим.

Ние предлагаме няколко различни смени – сутрешна, следобедна и вечерна, в зависимост от желанието на доброволците.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


asparuh 22.06.2009 21:21:39 отговори + 0 0
очакваше се-групите нае са подбрани правилно,и билетите с абезумно скъпи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bizkit 22.06.2009 21:13:32 отговори + 0 0
Да ги ************* !!!! А ще ми върнат ли 50 кинта от 75-тте дето дадох за билет, като ще ме завират в шибана зала. ************** !!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 20:59:34 отговори + 0 0
Бахти умрелия фест и организация и всичко!!! Тука има една единствена група дето е добра горе-доло и това е Куинсрайх,защото поне са легенди и са свирили на големите фестивали редом с Ей Си Ди Си,Металика и Мотли Крю,а такива разни глупости като Лимп Бизкит да си ги гледат,разни разсулени само дето ги слушат,не благодаря.Другите групи даже не съм ги чувал и нямам мнение за тях,ама като видя как канят да свирят на един ден две абсолютно различни групи направо ми става смешно!!!Тея организатори в България са я хванали съвсем през къра.Истината е в Каварна тази година,единствения голям фестивал който се прави в България и отново трябва разбира се Цонко да е намесен...Гледайте си рапетата,аз пък отивам да гледам истинските и великите Скорпионс и Дрийм Тиатър,заедно с Едгай,Гардиън и Мотли,ей тва е фест пичове,а не това в тъпата умряла зала!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Incubus 22.06.2009 20:11:07 отговори + 0 0
Arcturus
Билети се купуват в последния момент!
100% за с две ръце. Напоследък издънките станаха твърде много. Като се почне от цени и се стигне до организация и "боза" от групи. Предлагам на Мадона да и турнат Секс Пистълс за подгряващи и да направят билетите по 748 лева, след което концертът да се премести в БИАД, после да се окаже, че изпълнителите имат хемероиди. Кат за финал да се отложи окончателно и да не върнат парите
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ruxpin 22.06.2009 20:03:17 отговори + 0 0
Леле какъф ужас. Добре че не се прецаках да си взема билет. Всеки път като ходя в зала Фестивална на концерт се отчайвам - трагично озвучаване, осветление, гъч пред малката сцена. Истински ужас за всеки фен да гледа любимата си група (която и да е тя) там. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Биб 22.06.2009 20:00:14 отговори + 0 0
Дид, подкрепям те с 2 ръце сестра ми :д Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dusty 22.06.2009 19:53:34 отговори + 0 0
@metal_core, дай някви координати иф ю уонт : ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arcturus 22.06.2009 19:53:05 отговори + 0 0
"за да ви достави истинско удоволствие концертът,моля спазвайте следните правила":

1.билет се взима в последния момент.така си спестяваш доста неприятни изненади,както в този случай

2.по възможност отивате по-рано пред залата за да влезете от първите,защото заради "компетентната" охраната може и да пропуснете първите групи

3.да престанем да се оплакваме от звука.тук толко си можем и такива условия имаме

сигурно има още неща за които и вие може да се сетите

metal-core тия 100 000 човека не са били там заради Бизкит само.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 19:27:45 отговори + 0 0
Просто комбинацията от групи е ужасна!!не бих казал 4e Saga и Queensryche са умрели групи както се изказва някъв мозък по надолу!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 19:26:53 отговори + 0 0
Пич,като са стадионна група за подрастващи,защо подяволите бяха хедлайнер на Рок ак ринг,защо 100 000 човека се смачкаха,защо бяха основна група на Даунлоуд фестивал(преди Корн и Фейт ноу мор)?Н е че в БГ съм очаквал някаква голяма публика,ама пак казвам,Гуано ейпс повече фенове ли имат.Не,същите фенове са.Тях също ги нямаше няколко години на сцената,но събраха 3000 човека.Ама идея си нямаш колко хора се бяха навили и като разбраха цените се отказаха.Останахме само най най-верните фенове.Другите избраха Гуано ейпс,щото са по-евтини.А Бизкит са доста по-голяма банда от германците.Иначе си прав,че другите групи са доста умрели. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


дид 22.06.2009 19:25:26 отговори + 0 0
оле.. мн съм ядосана.. как можах да си купя билет от 90 лв. даже 2 билета и сестра ми има. дано поне си спечеля миит енд грийт иначе си е голяма е*****. хахехахха нямам думи.. за малко забравих в коя страна живеем и гледай кво става! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 19:19:41 отговори + 0 0
На тоя Петров ще му е.. мамата.Само да ни пуснат в залата.Само да се върна в Бургас от командировка и се захващам.После,ако ме няма на всички снимки по медиите си режа главата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

carpe_diem 22.06.2009 19:10:13 отговори + 0 0
Е нема що... Първо щеше да е някакъв огромен 3-дневен фестивал... После стана еднодневен... И накрая (може би защото е през лятото), ше го преместят в зала...
тцтцтц...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 19:08:26 отговори + 0 0
за концерта до онзи ден имаше продадени под 900 билета. така че няма да ви е задушно в залата, дори ще е много просторно
причините са ясни -
1. невероятно смели цени на билети, направо нахални
2. отвратително подбрани групи. липм бизкит - стадионна група за подрастващи, която би могла да се комбинира добре с хип-хопа артисти и ди джеи, както и с някоя умряла ню метъл група от рода на елиън ант фарм... или папа роуч или какви още имаше, но не и с рок групи.
3. сага и куинсрайк - най-мъртвите от мъртвите от рок групи.
4. ексклузивитет на зи рок като медия=слаба раклама. с колкото и плаката да загрозят софия не може да променят продажбите си.

въобще - мили хора от болкан, при такава груба организационна грешка един фалит ви е малко. просто нищо не разбирате, този фест е сбъркан още от замисъла си
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 18:57:41 отговори + 0 0
Между дръгоро Фестивална не е много голяма зала.Няма смисъл да се взема билет от 90 лева,тъй като и от 65 и 75 ще се вижда идеално.Бил съм на Корн там.Ако знаех,че че го преместят там,щях да си взема от 65 и да си гледам на седалките.Отблизо и от високо,без да те блъскат долу.Така че момчета помислете си,65 лева е добър вариант.Пак ще сте супер близо до групата и няма кой да ви блъска.

п.с. ся като се сетя,че ще гледам Фейт ноу мор за 35 кинта+още доста БГ групи.И то на морето.МТВ фестивал 35 лева на ден.Рок дъ Балканс 90 лева.Защо турнето на Бизкит не беше Август
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


StreetSoldier 22.06.2009 18:39:45 отговори + 0 0
Аз днес разбрах, че няма даходя със сигурност и съжелявах...вече почвам да не съжелявам...сега очаквам отпадане на концерта заради слаби продажби...или нещо в стил Fear Factury...та Болкан като не знаят как да правят нещата сега ще гризнат дръвцето мн яко!!! Ако бяха поканили само Бизкит + Скреч и още някоя друга бг група и билета беше макс до 50 лв щяха да съберат много повече народ...ама като се правят на отворени...фестивали ала-бала, нека сега им е кеф! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 18:38:26 отговори + 0 0
dusty хахахаха,аз съм същия.Сано дето и до ден днешен си слушам и Бизкит и Корн и всички подобни групи,освен тези които изброяваш.
И аз съм от Бургас и аз съм на 24?Не се ли познаваме?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dusty 22.06.2009 18:24:16 отговори + 0 0
С тях минаха ученическите ми години, ако не бяха те сега нямаше да слушам неща като Devildriver, Chimaira и Hatebreed например, и с радост бих отишъл на концерта, но две неща ме отказаха - цената на билета (90лв ми е много, а не бих взел от по-евтините, или всичко или нищо) и тъпите подгряващи групи - особено Queensryche - по-тегава музика не бах чувал отдавна. Иван, 24г, Бургас Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 18:05:17 отговори + 0 0
Еми да им е за урок.Гуано Ейпс събраха 3000,а на Бизкит се преполагаше,че трябва да има поне толкова,ако не и повече.Но тея цени отказаха хората. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 17:33:20 отговори + 0 0
според радио тангра има продадени 900 билета, правете си сметка за какво става дума! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Йонас 22.06.2009 17:31:26 отговори + 0 0
Хахаха, Петър Петров злобее и плюе дори закупилите си билет. Май се самозабрави след онзи концерт на Металика. А сега след Бизкит-фиаското усеща, че повече няма да има концерти на Болкан. Ама така е, така е - нещастниците не успяват в конкурентна среда. Хората вече какви фестове правят - Парк Лайв например, с чудна организация, три дена и един куп страхотни банди. За 90 кинта. А тук - фен зона за 90. Хахаха, да бе. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Crue Fan 22.06.2009 17:24:18 отговори + 0 0
...случващото се не ме изненадва изобщо. групите просто са тези които точно на тази дата са били около БГ и са сравнително евтини. но вече в БГ се понагледахме на концерти и започнахме да подбираме...за мен лично "Rock The Bolkans" умря в мига в които прочетох групите...и като предвидим и лятния сезон и Каварна....? кои да го посети? 3000 верни на Фред Дърст фенове, 2000 общо за Куинсраик и Сага...при полужение че едните сме ги гледали вече, и тва е, тиа турците изобщо не знам дали ще имат и 100 човека фенове.....е, господа организатори, мисля че се попрееб..те, щото вече се понагледахме на читави групи....и като не ни ги водите тука ще си ходиме до примерно Белград и тва е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

grey 22.06.2009 17:18:24 отговори + 0 0
П. Петров е шефът. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

март 22.06.2009 17:13:36 отговори + 0 0
what the hell? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 17:11:29 отговори + 0 0
90 лева са за фен-зоната,65 и 75 са другите.От 60 няма.То такива евтини билети откъде накъде
Нз,от дадените и-мейли и телефони за връзка,този изглеждаше като най-висшестоящ.И както каза някой каква фен-зона в тази заличка.Но ще видим,1 седмица.Ако не стане пак някоя промяна дотогава.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ladyjane 22.06.2009 17:11:05 отговори + 0 0
Те искаха 90 лв за 3 дневен фест , а сега 60 за 1 ден малко множко им идва.И ако тези думи са написани от някой от организаторите си личи колко са "професионалисти". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Evil 14 22.06.2009 16:43:27 отговори + 0 0
60 лева билет за зала.Пълен смях Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Slayer_VT 22.06.2009 16:32:32 отговори + 0 0
Аве тоз Petar Petrov що не излезе пред залата и да ги каже тия думи да види кво ще му се случи!На запад хората се извиняват и какво ли още не само и само да не обидят феновете а тука нашитее помияри се правят на най-великите!Няма да се научат как се правят стойностни концерти,по този начин отблъскват феновете които им изкарват заплатите!Бурсуци с бурсуци! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

олее 22.06.2009 16:28:24 отговори + 0 0
Metal-core.
На това му се вика професионализъм и уважение към клиента Аз ако съм на теб ще препратя това на директния шеф на г-н Пешо
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arcturus 22.06.2009 16:28:22 отговори + 0 0
бих искал випросният господин Петров да ми обясни как точно остават валидни същите зони при положение че залата е в пъти по-малка като капацитет?явно ще е на принципа-кой завари-той натовари.успех Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Bobby 22.06.2009 16:26:28 отговори + 0 0
Супер обслужване. Едва ли не "Защо си купи билет, ние не ти искаме парите" Много български промоутъри забравиха че "Клиентът е винаги прав!" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arcturus 22.06.2009 16:25:36 отговори + 0 0
айде у лево....евтините билети пред сцената....скъпите на празните трибуни....само едно може да ви говори това.....няма продадени билети за стадиона..времето не е извинение...сигурен съм че не са продали повече от 2-3000 бройки.без мен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metal-core 22.06.2009 16:18:35 отговори + 0 0
След като изпратих е-майл с въпроса за това дали билетите за различните зони ще важат и им намекнах леко за лошата реклама и лошото съчетание на стиловете и съответно групите,получих следният отговор от "Болкън ентъртеймънт".


Здравейте,


Всички зони остават валидни и за Фестивална!
Не разбирам защо сте си купили билет ако всичко е толкова лошо???
Би било добре да оставите коментарите си за себе си и друг път просто не си купувайте билет.


Best regards
Petar Petrov

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TON 22.06.2009 16:16:51 отговори + 0 0
Три дневен фест, едно дневен фест, в зала фест
въздух фест
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

deville 22.06.2009 16:13:28 отговори + 0 0
Голяма авантюра. Не разбирам логиката - дори и 5-6000 души на стадиона, макар и малко, все пак би трябвало да са Ок като приходи, за да се състои концерта. От друга страна в душната зала, по средата на лятото, такава публика е просто нечовешко да бъде нагъчкана.
Лично аз бях тръгнала да си купувам билет в Петък, но в ОЧЗ ми казаха, че концертът е преместен във Фестивална и това категорично ме отказа. Интересен въпрос - защо тогава няма официално изявление от страна на организаторите, а по З-Рок продължава да тече подвеждаща реклама???
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 22.06.2009 15:57:17 отговори + 0 0
Поредната мизерия, случила се в нашата мила родина. Точно днес щях да ходя да си купувам билет, но тези пари няма да ги дам за да си затормозявам живота в зала. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

deville 22.06.2009 15:25:25 отговори + 0 0
Поредният балон, напът да се спука......... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.06.2009 15:02:45 отговори + 0 0
Аз като казах по-добре Бизкит в зала,обаче сами,значи е така.Поне няма да се притеснявам за времето.Обаче така се губи смисъла с цените на билетите.Нз за БГ,но на запад Лимп бизкит свириха на най-големите фестивали и бяха винаги сред хедлайнерите.А тея другите 2 групи не ги видях нещо.В смисъл има ги,ама никой не му пука за тях.Някъде в началото сред подгрващите се мяркат.Обаче тук нали в БГ,дайте им само пенсии.Друг е въпроса,че без Бизкит другите 2 банди не могат да съберат и 1000 човека,а какво остава за стадион.Макар че 20 000 души?Стига бе.Колкото и да е пълно,повече от 14-15 хиляди на Академик ме съмнява.Обаче тея кавали от "Болкан ентъртеймънт",ако нямат сектори за различните билети(както и очаквам)...нз,ама да ми върнат полвоуабат пари.Сега всеки селяк ще се бута отпред. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Властолюб 22.06.2009 15:02:28 отговори + 0 0
Спрямо кефа няма Гърция е по-близко даже. По-добре по един концерт на 2 месеца ама голям и както си трябва. И без това бг-бандите заслужават малко въздух, вече никой не ходи по концерти които не са хардкор. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 22.06.2009 14:35:03 отговори + 0 0
"Концерти в БГ = кофти впечатления и тъга"
посмали малко! И като отидеш до Сърбия, цената няма ли да ти излезе същата?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Властолюб 22.06.2009 14:17:57 отговори + 0 0
Фактът си е факт. Бизкит са в пъти по-комерсиална банда и заради тях ще се изсипе масата. Групите са безумно подбрани, организацията и рекламата са салби, не виждам и спонсори. Пичове, аз си мисля да си го спестя това. Ще ходя някъде наоколо да ги гледам. Концерти в БГ = кофти впечатления и тъга, особено когато си гледал, че дори в "мизерна" Сърбия някоя елементарна банда прави супер шоу като организация, цени, саунд, отношение и забавление. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ХАХО 22.06.2009 14:06:04 отговори + 0 0
40 лева за билет,и щяхме да сме на стадиона,ама то с тия цени....,ще го гледате в зала,айде без НАс.Да се стягат Байохазард,че сме там!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Saturn 22.06.2009 14:03:53 отговори + 0 0
Застраховат срещу евентуален дъжд )))))))))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 13:59:01 отговори + 0 0
Егати смеха са тия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Фуфи 22.06.2009 13:46:33 отговори + 0 0
е тоя "рок фест" е най- жалкото нещо което някога се е случвало Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Bobby 22.06.2009 13:45:46 отговори + 0 0
Освен ако Неди не реши да прави нов Monster of Rock, това тук ще е издънката на 2009. Абсолютно несъответсващи една на друга групи, завишени цени за родните стандарти за подобен род събитие и сега това. Остава и залата да не напълнят до горе. А момента със секторите как ли ще го измислят? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 13:28:25 отговори + 0 0
Хахахаха!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Envy 22.06.2009 13:24:26 отговори + 0 0
Случва се, просто сезонът е такъв - явно и шефът на "Академик", по примера на пичовете от Biohazard, чака дете, та затова се е наложила промяната. Стискам палци да не забременее и някой от LB в последния момент, че тогава вече ще стане мазало... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 22.06.2009 13:11:20 отговори + 0 0
Аз няма да бъда там, но все пак е доста прецакващо вместо стадион в зала. Май на стадион е около 1000 пъти по-добре, а! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 13:10:38 отговори + 0 0
а какво правим с тези с билети по 90 лв??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 22.06.2009 12:47:20 отговори + 0 0
Не съм съгласна, аз примерно няма да отида, точно заради Бизкит. Другите банди повече си заслужават, особено Куинсрайк, но не бих отишла, защото те сигурно ще свирят половин час, а за толкова не бих дала пари - нито 65лв., още по-малко 90 лв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 22.06.2009 12:39:12 отговори + 0 0
Анонимен - 2009-06-22 12:14:15
нямат продажби и това е.естествено ,все пак Бизкит са там

Хм... ако ги нямаше бизкит, колко ли хора щяха да отидат... доста по малко ако питате мен!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cliff Burton 22.06.2009 12:34:52 отговори + 0 0
Забравете времето.На снейк и лепард като се изсипа егати пороя, да не би да го отмениха/преместиха концерта? Просто има малко продадени билети, което никак не ме учудва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mdenchev 22.06.2009 12:33:48 отговори + 0 0
Аз съм фен и на двете групи, ама 65лв. за седящо място са ми много ... да не говорим за другите суми. 55лв са Edguy, Blind Guardian и Scorpions в Каварна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 12:32:33 отговори + 0 0
Добре, а в зала Фестивална ще има ли някакво разделение на местата за публиката или няма значение кой с какъв билет е - дали за 65,75 или 90 лв? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


хм 22.06.2009 12:21:14 отговори + 0 0
29-ти е другия понеделник - прогнози колкото щеш. Варират от Rain / Thunder до Променлива облачност с краткотрайни превалявания от дъжд. По-оптимистични не намирам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 12:17:22 отговори + 0 0
Времето няма как да се знае какво ще е на 29 ти а и засега го дават слънчево, така че смятайте колко билета има продадени за да го преместят от стодион за 20 000 човека в зала за 6 000... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 12:16:51 отговори + 0 0
ТОТАЛНА ПРОСТОТИЯ!!!!

Впрочем имате едно паразитно "L" в Limp Bizkit
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.06.2009 12:14:15 отговори + 0 0
нямат продажби и това е.естествено ,все пак Бизкит са там Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 22.06.2009 12:08:54 отговори + 0 0
или се застраховат заради лошото време, или продажбите не оправдават наемането на стадион. а може и двете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Живко Стоев 22.06.2009 12:05:03 отговори + 0 0
е това вече мина всякакви граници, аз не желая в тази зала да ходя на какъвто и да е концерт, така че господа Болкан ентъртейнмънт къде мога да си върна билета?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".